Vilhena wel, de rest is inderdaad middelmaatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een Vilhena, Erisken of Strootman hadden bij het AZ van vorig jaar ook geen potten kunnen breken hoor. Just sayin'.
Hij had echt wel wat vaker kunnen scoren en assists kunnen geven. Het is niet alsof er een waardeloze spits speeldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een Vilhena, Erisken of Strootman hadden bij het AZ van vorig jaar ook geen potten kunnen breken hoor. Just sayin'.
Ik heb een aantal wedstrijden van AZ gezien (onder andere die tegen RKC, had namelijk gedurende de wedstrijd geld op AZ gezetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had echt wel wat vaker kunnen scoren en assists kunnen geven. Het is niet alsof er een waardeloze spits speelde
Welcome to my lifequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word erg droevig van deze Van der Hoorn transfer
Volgens mij is dit het bedrag dat AZ direct krijgt. Er gaat nog een flinke som naar maher/zaakwaarnemer en er zijn nog bonussen. maher kost dus 8+ miljoen. Nu vind ik 4 miljoen ook teveel voor vdH maar het is wel een groot verschil. En Maher valt meer op als hij goed speelt (aanvallende middenvelder, veel techniek, pleintjes voetballer) maar of hij ook zo goed is als een aantal hier beweren, dat waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Op de discussie of van der Hoorn nou wel of niet goed genoeg is voor Ajax wil ik even niet ingaan. Raar vind ik wel dat ze (als het waar is) 4 miljoen betalen voor een verdediger die niet exceptioneel veel talent bezit en geen 6,5 miljoen voor wel een exceptioneel talent in de naam van Maher willen betalen.
Ook bij een eventuele doorverkoop kun je op een aanvallende middenvelder veel meer verdienen dan op een verdediger.
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben al lang blij dat Bruma niet bij ons speelt die kerel kan er echt helemaal niets van
Beetje vertrouwen in Ajax mag ook wel hoor. Jaap Stam zal hem leren geen eigen goals meer te maken of van die slappe foutjes, zo niet jammer dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word erg droevig van deze Van der Hoorn transfer
Wat een onzin post, dat zegt hij toch niet. Hij vindt Bruma niet goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!
Ik vond Moisander wel wat. Ik vond het zelfs een meer dan verstandige transfer. Dit is een niet zoveelste niet gevestigde speler voor 4 miljoen, daar waar je ook genoeg talenten had kunnen laten doorstromen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in Ajax mag ook wel hoor. Jaap Stam zal hem leren geen eigen goals meer te maken of van die slappe foutjes, zo niet jammer dan!
Laatste jaren ben ik wel blij met de transfers, ook Moisander vond niemand wat, maar die heeft het toch heel goed gedaan.
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het bedrag dat AZ direct krijgt. Er gaat nog een flinke som naar maher/zaakwaarnemer en er zijn nog bonussen. maher kost dus 8+ miljoen. Nu vind ik 4 miljoen ook teveel voor vdH maar het is wel een groot verschil. En Maher valt meer op als hij goed speelt (aanvallende middenvelder, veel techniek, pleintjes voetballer) maar of hij ook zo goed is als een aantal hier beweren, dat waag ik te betwijfelen.
Altijd al gezegd dat Maher overschat is net zoals meerdere mensen in dit topic maar geloof je eigen fabeltje maar johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijn
En wat laat jou denken dat van der Hoorn dit wel is dan? Omdat hij de spits van RKC zo goed in de zak had? De enige echte test waar hij dit seizoen voor kwam te staan faalde hij. Ik denk dat Bruma het ook wel goed gaat doen tegen de Teddy Chevalier's van deze wereld hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al voordat maher tekende bij PSV gezegd dat ik maher graag zie komen, maar max 5 miljoen. Nu vond ik bij vdHoorn het max 3 miljoen, maar ik heb nog geen officieel bedrag gezien. 4 zou ik te veel vinden. Maar nog steeds eeng root verschil met 8+ miljoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Maher overschat is net zoals meerdere mensen in dit topic maar geloof je eigen fabeltje maar joh
Beetje flauw om hem op een eigen goal af te rekenen, waar hij bij mij het meest op tekort komt is de opbouw. Ik hoorde bij VI wel eens dat hij zo'n geweldig pass heeft, nou daar heb ik tot nu toe niks van gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Moisander wel wat. Ik vond het zelfs een meer dan verstandige transfer. Dit is een niet zoveelste niet gevestigde speler voor 4 miljoen, daar waar je ook genoeg talenten had kunnen laten doorstromen.
Daarbij heb ik het nooit in Van der Hoorn gezien, zelfs niet toen hij in de hype trein bij de NOS zat.
Ik vond van Ginkel zeker in de eerste 2 wedstrijden veel beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje flauw om hem op een eigen goal af te rekenen, waar hij bij mij het meest op tekort komt is de opbouw. Ik hoorde bij VI wel eens dat hij zo'n geweldig pass heeft, nou daar heb ik tot nu toe niks van gezien.
Niet speelt is een groot woord. Hij speelde niet alles maar hij heeft toch zeker wel in 3/4 van alle wedstrijden meegedaan daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt ontzettend gehyped door de media maar laat eigenlijk vrij weinig zien hij speelde een aantal goede wedstrijden maar daar is het ook mee gezegd. Vind het ook geen echte Ajax speler loopt veel te veel met de bal. Het is ook absoluut geen speler die je team op sleeptouw neemt en laat PSV dat nou net nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?
Iets met voor een duppie op de eerste rij willen zitten, het verschil in talent is in mij ogen wel dusdanig groot dat zelf 8 mil een marktconforme prijs is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al voordat maher tekende bij PSV gezegd dat ik maher graag zie komen, maar max 5 miljoen. Nu vond ik bij vdHoorn het max 3 miljoen, maar ik heb nog geen officieel bedrag gezien. 4 zou ik te veel vinden. Maar nog steeds eeng root verschil met 8+ miljoen.
18 wedstrijden dit seizoen gespeeld waarin hij ook nog eens fout na fout opstapeldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet speelt is een groot woord. Hij speelde niet alles maar hij heeft toch zeker wel in 3/4 van alle wedstrijden meegedaan daar.
Zou van der Hoorn wel onomstreden zijn bij HSV?
Haha wat een cliché weer, waarom heeft PSV dat nodig dan? PSV heeft gewoon een redelijke verdediging nodig, meer niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt ontzettend gehyped door de media maar laat eigenlijk vrij weinig zien hij speelde een aantal goede wedstrijden maar daar is het ook mee gezegd. Vind het ook geen echte Ajax speler loopt veel te veel met de bal. Het is ook absoluut geen speler die je team op sleeptouw neemt en laat PSV dat nou net nodig hebben.
Dat kan toch, als jij die mening hebt. Maar jij begint over dat sommige hier dat alleen maar zeggen omdat hij niet bij Ajax heeft getekend. En dat vind ik grote onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iets met voor een duppie op de eerste rij willen zitten, het verschil in talent is in mij ogen wel dusdanig groot dat zelf 8 mil een marktconforme prijs is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
18 wedstrijden dit seizoen gespeeld waarin hij ook nog eens fout na fout opstapelde
Omdat ze dit seizoen vaak zat niet over dat punt kwamen en dan punten lieten liggen misschienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha wat een cliché weer, waarom heeft PSV dat nodig dan? PSV heeft gewoon een redelijke verdediging nodig, meer niet.
momentopnamequote:
Welk punt? je praat echt in clichés zeg. Ik weet niet welk 'punt' jij bedoelt, maar voor zover ik er verstand van heb stond de verdediging in 90% van de gevallen te schutteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze dit seizoen vaak zat niet over dat punt kwamen en dan punten lieten liggen misschien
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Welk punt? je praat echt in clichés zeg. Ik weet niet welk 'punt' jij bedoelt, maar voor zover ik er verstand van heb stond de verdediging in 90% van de gevallen te schutteren.
quote:De Boer bevestigt interesse in 'kwalitatief goede' Bojan
Na Feyenoord en PSV mengt ook Ajax zich in de strijd om Bojan Krkic (22). Dat heeft trainer Frank de Boer tijdens het trainingskamp in Oostenrijk bevestigd aan Voetbal International.
'Hij is een kwalitatief goede speler, die weet wat het is om te presteren op het hoogste niveau', stelde De Boer vrijdagmiddag. Zowel het huren als het kopen van de aanvaller van Barcelona is een optie. Afgelopen seizoen huurde Ajax de momenteel geblesseerde Isaac Cuenca ook al van de Catalanen, met wie de Amsterdammers nauwe banden onderhouden.
Bojan heeft in Camp Nou geen uitzicht op een basisplaats en werd daarom afgelopen seizoen al verhuurd aan AC Milan, waar hij voornamelijk als invaller fungeerde. Komend seizoen moet daar verandering in komen.
De kans bestaat dus dat Bojan daarvoor naar de Eredivisie verhuist, want eerder liet zijn zaakwaarnemer al weten dat zijn cliënt de interesse van Feyenoord en PSV serieus neemt. Ook landskampioen Ajax is daarmee een serieuze kandidaat. De Amsterdammers zijn verzekerd van Champions League-voetbal.
De traditionele Nederlandse topdrie heeft echter wel concurrentie vanuit de Primera División. In Spanje verschenen onlangs al berichten dat Real Betis op het punt stond om een akkoord te bereiken met de Spanjaard met Servische roots. Wel was zijn riante jaarsalaris van drie miljoen euro een obstakel.
Ik ben dat met je eens. Ik schrik er zelf van....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.
Scorebord journalistiek van de hoogste orde ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.
ahahhaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weet ik, was ook als grapje bedoelt.
Nee, jij bent lekker volledig in je uitlegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek van de hoogste orde dit
En dan in de spits voor Siggy of Hoesen? Als we iets niet nodig hebben dan is het een spits welquote:
Vooral op de flank. Links het meeste als ik me niet vergis. Kan ook rechts zijn, maar het is geen midvoor.quote:
Er komt veel meer bij kijken dan zeggen dat wanneer je 20 tegendoelpunten minder hebt je kampioen was geworden. Of zijn die 20 doelpunten die je er voor het gemak even aftelt alle tegentreffers tegen toppers en subtoppers?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker volledig in je uitleg
Ben benieuwd voor welke positie. Kopen is ook een optie dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan in de spits voor Siggy of Hoesen? Als we iets niet nodig hebben dan is het een spits wel
Nee. De verdediging van PSV is echt niet veel minder dan die van Ajax of Feyenoord. Alleen sluit het middenveld voor geen meter aan en verdedigen de aanvallers niet mee terug. Dan scoor je lekker veel, want die aanvallers hoeven niets anders te doen dan voorin blijven hangen, maar achterin kom je in de problemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.
Nee, de goals die ik bedoel zijn juist de goals tegen de kleine ploegen. Tegen de topploegen liet PSV het gewoon vaak afweten, maar tegen kleinere ploegen kwamen ze vaak 1/2-0 voor en dan zakte de boel in elkaar waardoor het nog 1-1 en soms 2-1 werd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er komt veel meer bij kijken dan zeggen dat wanneer je 20 tegendoelpunten minder hebt je kampioen was geworden. Of zijn die 20 doelpunten die je er voor het gemak even aftelt alle tegentreffers tegen toppers en subtoppers?
En hoeveel salaris willen ze hem dan geven? Dacht dat die rond de 3 mio verdiende bij Barcaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor welke positie. Kopen is ook een optie dus.
En dat heeft dus geen kut met de verdediging te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, de goals die ik bedoel zijn juist de goals tegen de kleine ploegen. Tegen de topploegen liet PSV het gewoon vaak afweten, maar tegen kleinere ploegen kwamen ze vaak 1/2-0 voor en dan zakte de boel in elkaar waardoor het nog 1-1 en soms 2-1 werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |