Ah, laten we iedereen de schuld geven en niet in de spiegel kijken. Ik vraag je nu al bijna een half uur om argumenten, maar je hebt er nog niet één genoemd, voor welke uitspraak dan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vaak genoeg gegeven hier, maar daar leest iedereen overheen. Het zal wel.
Waarom zou dat niet gaan lukken? Kan prima hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel voor Ajax, als je denkt dat dat ooit gaat lukken begrijp je er heel weinig van
Ja het is goed met je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, laten we iedereen de schuld geven en niet in de spiegel kijken. Ik vraag je nu al bijna een half uur om argumenten, maar je hebt er nog niet één genoemd, voor welke uitspraak dan ook
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek jij achterstevoren naar het voetballen ofzo?
Uitblinker in de twee wedstrijden tegen City bijvoorbeeldquote:TOp vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar was Eriksen op Europees niveau afgelopen seizoen dan? 1 wedstrijd geëxcelleerd tegen Twente...
Europees niveau - Twentequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar was Eriksen op Europees niveau afgelopen seizoen dan? 1 wedstrijd geëxcelleerd tegen Twente...
Dat was Siem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitblinker in de twee wedstrijden tegen City bijvoorbeeld
Ik vond dat Chrisje in die wedstrijden de absolute uitblinker was en niet Siem die speelde ook goed daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gaan lukken? Kan prima hoor.
Prima hier komen we toch niet uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Door Eriksen ja, die nam de hoekschoppen.
Zoveel spelers hebben wel eens een mindere fase daar moet je geen spelers op beoordelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Tsja van der Hoorn... Ik weet niet zo goed wat ik van deze transfer moet denken. Ondanks zijn jeugdige leeftijd zie ik in hem niet echt toekomstig goede verdediger. Aan het einde van het seizoen vond ik hem niet sterk en tijdens het jeugd ek kon je toch duidelijk het kwaliteitsverschil tussen hem en Indi en de Vrij zien.
We wachten het af.
Klopt, dat heeft de Vrij ook gehad. Maar toch kun je een bepaald basisniveau zien. Qua basisniveau ligt hij echt ver achter op die andere 2 waar ik hem mee vergelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel spelers hebben wel eens een mindere fase daar moet je geen spelers op beoordelen
gifje van de eigen-goal, no?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef Tyron het volgende:
Als je 20 bent en bij de nummer vijf een bijna foutloos seizoen draait dan kan je er echt wel iets van hoor.
quote:Van der Hoorn: 'Woensdag op veld'
Mike van der Hoorn neemt op de website van FC Utrecht in een korte reactie afscheid en wijdt nog enkele woorden aan Ajax. 'Ik besef dat ik alles dat ik tot op dit moment als voetballer heb mogen meemaken, te danken heb aan FC Utrecht', begint Van der Hoorn.
'FC Utrecht heeft mij opgeleid en gebracht tot waar ik nu ben. Ik heb hier mogen debuteren en een geweldig mooi seizoen mogen meemaken. Ik heb hier een ongelooflijk mooie tijd gehad. FC Utrecht is een familieclub waar ik mij altijd enorm prettig heb gevoeld. Ajax is voor mij een nieuwe uitdaging en een nieuwe ervaring. Ik heb veel zin om bij Ajax aan de slag te gaan, maar ik zal mijn tijd in Utrecht nooit vergeten.'
[Update 13.19u] Aan Voetbal International vertelt Van der Hoorn dat hij met Frank de Boer heeft gesproken. 'Ik heb een goed gesprek met trainer Frank de Boer gehad en daarna ben ik tijdens mijn vakantie in Mexico op de hoogte gehouden. Het is fantastisch dat alles zo snel is rondgekomen. Komende woensdag sta ik voor de eerste keer op het trainingsveld in Amsterdam, daarvoor zal nog de medische keuring en de presentatie zijn.'
Van der Hoorn is erg blij met het nieuwe avontuur. 'Met Ajax krijg ik een geweldige nieuwe uitdaging, terwijl ik voor mijn gevoel FC Utrecht op een prachtige manier afsluit. De club gaat Europa in en zal voor mij altijd speciaal blijven.'
Dat idee heb ik ook wel, we gaan zien of hij stappen gaat maken want dat is wel noodzakelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft de Vrij ook gehad. Maar toch kun je een bepaald basisniveau zien. Qua basisniveau ligt hij echt ver achter op die andere 2 waar ik hem mee vergelijk.
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Tsja van der Hoorn... Ik weet niet zo goed wat ik van deze transfer moet denken. Ondanks zijn jeugdige leeftijd zie ik in hem niet echt toekomstig goede verdediger. Aan het einde van het seizoen vond ik hem niet sterk en tijdens het jeugd ek kon je toch duidelijk het kwaliteitsverschil tussen hem en Indi en de Vrij zien.
We wachten het af.
Daarbij was dit zijn allereerste seizoen waarin hij alle wedstrijden speelde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.
momentopname.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gifje van de eigen-goal, no?
jong Oranje gezien?
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.quote:
Alderweireld krijgen we niet weg voor 7quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.
Dat vraag ik mij af voor verdedigers...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.
Omdat hij geen uitstraling heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld krijgen we niet weg voor 7
Toch stond hij in het sterrenteam van beste 11 spelers van het toernooi...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.
4mio is veels te veel voor hem, inderdaad. Apart dat ze zo van hun 'filosofie' afstappenquote:
Verthongen hoort nu dan ook bij de beste verdedigers van de wereld..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alderweireld heeft nooit die stap kunnen maken die Jantje en Thomas wel maakte
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leiderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alderweireld heeft nooit die stap kunnen maken die Jantje en Thomas wel maakte
Vermaelen had dat ook niet en was een baas van een verdedigerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
en
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leider
Ohja? leg eens uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
4mio is veels te veel voor hem, inderdaad. Apart dat ze zo van hun 'filosofie' afstappen
Fixedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermaelen had dat ook niet en was is een baas van een verdediger
Moest hij niet vooral op linksback of rechtsback spelen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen was het toch niet veel
Heel Arsenal was zoekende dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen was het toch niet veel
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.quote:
Waar staat die 4 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.
Ben eerder benieuwd hoe dit wél in de 'filosofie' zou moeten passen
misschien is alderweireld al weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.
Dat was al bekend toen PSV interesse in hem had. Verder: VK, AD etcquote:
Ook weer overdreven, maar ik vind het ook een hele rare zet idd..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef Scorpie het volgende:
vd Hoorn voor 4 miljoen, Ajax is compleet de weg kwijt
Ok dan zal het wel. Het staat er nergens bij namelijk (op internet dan). Vind 4 miljoen overigens wel veel, al weet ik niet hoe lang zijn contract nog doorliep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was al bekend toen PSV interesse in hem had. Verder: VK, AD etc
Ajax moest vorig seizoen een aantal keer verplicht Veltman opstellen die er (nog) niet klaar voor is. Dus een verdediger was nodig. Maar oke, waarom zou ik dit jou moeten uitleggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Contract tot 2016.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok dan zal het wel. Het staat er nergens bij namelijk (op internet dan). Vind 4 miljoen overigens wel veel, al weet ik niet hoe lang zijn contract nog doorliep.
Komt Overmars overigens wel zijn woord na ''wij zijn bereid de portemonnee te trekken''...
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.quote:
Het is gewoonweg van den zotte dat Ajax deze transfer doet voor zo'n middelmatige verdediger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.
Dan is het nu wachten op nieuws over Alderweireld of Veltman.
Weet je wat middelmaat is? Tobyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg van den zotte dat Ajax deze transfer doet voor zo'n middelmatige verdediger.
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halenquote:
En de blunders op het EK....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halen
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de blunders op het EK....
We zullen het allemaal zien, maar echt overtuigend vind ik hem niet..
Daarom, we zullen het niet. Ik vind het vooralsnog een beetje een dure aankoop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kende
Thomas had ook geen uitstralingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leider
Ik heb die nog NOOIT zo'n blunder zien maken. Nog nooit. Sterker nog, in de 7e klasse bierelftallen West II kom je dat nog niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halen
Welnee man, hij kon aardig meedraaien in een elftal waarin alles klopte. Wuytens was hem op alle fronten de baas afgelopen seizoen, dat was pas echt de sterkhouder. Mike kon het net aan belopen manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kende
Moisander zat wel nog minder rek in. Als je in je debuut zo'n seizoen hebt en nog 3 jaar vast ligt, dan kan je meer vragen dan bij een speler die al wat ouder is en via Ajax, PEC en AZ weer terug bij Ajax komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.
Dan is het nu wachten op nieuws over Alderweireld of Veltman.
Het ziet er echt uit als omkopingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die nog NOOIT zo'n blunder zien maken. Nog nooit. Sterker nog, in de 7e klasse bierelftallen West II kom je dat nog niet tegen.
WZAWZDBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef TJV het volgende:
Altijd leuk dat die jongens zo'n hartelijk welkom krijgen he?
Ja, hij zal nu al huilen, want al die spelers lezen lekker mee op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef TJV het volgende:
Altijd leuk dat die jongens zo'n hartelijk welkom krijgen he?
Echt welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee man, hij kon aardig meedraaien in een elftal waarin alles klopte. Wuytens was hem op alle fronten de baas afgelopen seizoen, dat was pas echt de sterkhouder. Mike kon het net aan belopen mandramatische techniek, matige passing, geen killer in de duels, geen crosspass, weinig inzicht , en dat wordt onze nieuwe verdediger. Heuj.
De vader van Derk Boerrigter leest mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij zal nu al huilen, want al die spelers lezen lekker mee op FOK!.
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit als omkoping
Maar goed, Veltman weet ook weer waar hij staat.
Zelfde voor Denswil trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.
Is ook weer zo. Desondanks heb ik gewoon vertrouwen in het TH.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.
Zal wel gebeuren, maar Veltman en Denswil zullen ook genoeg wedstrijden spelen bij Jong Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Kopsterk het volgende:
De posities achterin zelfs al Alderweireld weggaat dubbel bezet in ieder geval. Ik zou tegen de PEC Zwolle's en Go Ahead Eagles met Veltman & Denswil spelen spelen, dan kunnen van der Hoorn en Moisander af en toe rust krijgen, na een zwaar CL-duel bijvoorbeeld.
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.quote:
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Hij zal het uiteindelijk wel goed doen, krijgt de kans om met Jaap Stam te trainen dus dat komt wel goed. Het is voor hem persoonlijk sneu dat hij tot in lengte van dagen zal worden geconfronteerd met 1 volslagen debiele actie...
Ze kunnen toch ook gewoon geen vertrouwen hebben in Veltman? Vindt hem persoonlijk ook vrij matig, nu weet ik niet of Van der Hoorn zoveel beter is maar goed..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, Veltman weet nu ook hoe het voelt om genaaid te worden door je trainer zonder spuug te gebruiken. Lekkere opsteker voor ieder talent dat het 1e wil halen; doe geen moeite, Ajax koopt toch wel een brandhout-speler voor jouw positie.
Opportunisme ten top. Veltman wordt ook afgerekend op één fout. (tegen Vitesse).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef TJV het volgende:
Eerst is het ''Veltman zuigt, Denswil is 100x beter'' en nu is het ''arme Veltman, boehoe''. Blijkbaar is hij nog niet goed genoeg en is er dus iemand anders gehaald. Doe niet zo moeilijk zeg.
Die man is 20? Toen was bijvoorbeeld Verthongen ook nog gewoon matig, laat staan Alderwereld..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.
Ja dat zag er niet goed uit, maar dat kan elke verdediger overkomen die koud het veld inkomt toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.
Vertonghen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man is 20? Toen was bijvoorbeeld Verthongen ook nog gewoon matig, laat staan Alderwereld..
De meeste worden pas na een paar seizoenen in het eerste echt goed. Het liefst heb ik dat Alderweireld met een jaar verlengd en dat V. d Hoorn achter hem gaat spelen en een wedstrijd of 15 a 20 pakt. Veltman dan jaar basis bij Jong Ajax oid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.
Met een CV ernaast die kan opbouwen (en die zijn er bij Ajax gewoon te vinden) kan hij nog best wel eens een succes worden bij Ajax.
Veltman kan ook niksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, Veltman weet nu ook hoe het voelt om genaaid te worden door je trainer zonder spuug te gebruiken. Lekkere opsteker voor ieder talent dat het 1e wil halen; doe geen moeite, Ajax koopt toch wel een brandhout-speler voor jouw positie.
Moisander scoorde bij zijn debuut en heeft geen enkele wedstrijd verzaakt, kostte minder en was een logische opvolger van Vertonghen. vd Hoorn heeft een redelijk seizoen zonder uitschieters achter de rug waarin hij een paar behoorlijke blunders op elkaar heeft gestapeld en wordt gehaald voor meer geld dan Moisander. Ik snap er geen kut meer van, is dit nou het beleid? Beter kopen ze een rechtsvoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.
Met een CV ernaast die kan opbouwen (en die zijn er bij Ajax gewoon te vinden) kan hij nog best wel eens een succes worden bij Ajax.
Eh, nee? Niet op dat niveau?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat zag er niet goed uit, maar dat kan elke verdediger overkomen die koud het veld inkomt toch?
Heeft dat mannetje ook weer wat zelfvertrouwen johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan had Frankie niet moeten zeggen dat hij vertrouwen in Veltman had, 2 maanden geleden.
Ik proef sarcasme bij hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scorpie is wel een dramaqueen pur sang zeg
Ik zie gewoon weer een kutaankoop verschijnen ja, iets waarvan ik dacht dat we nu toch onderhand wel een keer van verlost zouden zijn na 3 jaar kampioen worden zonder echt grote aankopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scorpie is wel een dramaqueen pur sang zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |