SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jep..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Als Alderweireld niet gaat wordt het dus een probleem
Het is ook beter als Alderweireld gewoon vertrektquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Manolevquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Van der Hoorn is bijna van het kaliber Derijck en Marcelo
talentvolle speler, zit nog veel groei in. Al geldt dat ook voor Marceloquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ze willen een beetje de spanning terug brengen in de competitiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Die verkopen ze nog wel voor 5 miljoen hoop ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekken
Dat kon bij Maher absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?
Oh, lekker janken omdat je vriend Maher niet is gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed argumentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.
Wij weten natuurlijk niet alles van wat er gaande is, als Eriksen gewoon blijft is het niet meer dan logisch dat Maher niet is aangetrokkenquote:
Ronaldoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd wie er als rechtsbuiten komt. Bojan?
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |