SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jep..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Als Alderweireld niet gaat wordt het dus een probleem
Het is ook beter als Alderweireld gewoon vertrektquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Manolevquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Van der Hoorn is bijna van het kaliber Derijck en Marcelo
talentvolle speler, zit nog veel groei in. Al geldt dat ook voor Marceloquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ze willen een beetje de spanning terug brengen in de competitiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Die verkopen ze nog wel voor 5 miljoen hoop ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekken
Dat kon bij Maher absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?
Oh, lekker janken omdat je vriend Maher niet is gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed argumentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.
Wij weten natuurlijk niet alles van wat er gaande is, als Eriksen gewoon blijft is het niet meer dan logisch dat Maher niet is aangetrokkenquote:
Ronaldoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd wie er als rechtsbuiten komt. Bojan?
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij roept maar wat. Hij is geil van Maher en doet daar nog steeds huillie huillie overquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.
Nee is gewoon niet zo'n bijzondere speler. Daarbij heeft de Boer toch echt het vertrouwen in Veltman uitgesproken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.
Bron?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef 16meter het volgende:
jr style heeft veel meer verstand van voetbal en het runnen van een bvo dan frank de boer
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet zo'n bijzondere speler. Daarbij heeft de Boer toch echt het vertrouwen in Veltman uitgesproken.
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roos
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roos
Ja maar ik bedoel de meeste kenners hier op FOk vonden hem ook maar niksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?
Het is altijd de vraag of hij het op CL-niveau kan maarja.
10 miljoen is wel veel, Leverkussen vond 7 te veel toch? Of wat het 8.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Stam en De Boer kunnen hem ook veel beter maken, ik hoop alleen dat we Alderweireld nog kwijt raken voor 10 miljoen.
Ik vond het vooral een kaartenpakker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel de meeste kenners hier op FOk vonden hem ook maar niks
Moisander heeft uit bij Dortmund bijna de hele wedstrijd Lewandowski onschadelijk gemaakt, dat kunnen er niet veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.
geweldige aankoop ja, belangrijke reden dat Blind zo goed speelde dit jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermaelen zijn we ook kwijtgeraakt voor 10 miljoen,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef Adames het volgende:
[..]
10 miljoen is wel veel, Leverkussen vond 7 te veel toch? Of wat het 8.
Met 7 ben ik wel tevreden.
Moisander zou ook pure middelmaat zijn, veel mensen wilde de talentvolle Viergever.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?
Het is altijd de vraag of hij het op CL-niveau kan maarja.
Is allemaal leuk en aardig maar dan moet die speler al op het huidige niveau van Moisander zitten, als hij dan nog stappen maakt is het natuurlijk alleen maar beterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Moisander heeft uit bij Dortmund bijna de hele wedstrijd Lewandowski onschadelijk gemaakt, dat kunnen er niet veel.
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.
Wow, hij maakte een foutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.
Dat staat er toch letterlijk..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.
Waar zeg ik hier dat jij dat zegt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wow, hij maakte een fout![]()
Maher heeft een kutseizoen gehad, niets gepresteerd en jij pakt elke gelegenheid aan om te janken over het feit dat Ajax niet veel te veel geld aan hem uitgegeven heeft. Daarnaast kraak je spelers wel af, dat kan iedereen, maar geef dan eens een beter betaalbaar alternatief.
Ja als een reactie op diegene. Bijna de hele wedstrijd foutloos. Maar niet helemaal dus. Ik zeg nergens iets over verkopen omdat hij een keer een fout maakt.quote:
Waarom zeik je dan wel dat Maher niet komt als Frank de jeugd een kans moet gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wow, hij maakte een fout![]()
Maher heeft een kutseizoen gehad, niets gepresteerd
Waarop baseer jij dat hij het niveau aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.
Ik zeik niet hoor. Ik vind Maher gewoon een goede speler, en had hem liever op de plek van de Jong gehad. En dan de Jong verkopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom zeik je dan wel dat Maher niet komt als Frank de jeugd een kans moet geven
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat hij het niveau aan kan?
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau niet aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?
Lastig he, je eigen uitspraken beargumenterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |