Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van het doen- neuken word jij niet ontmaagd hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet, ik lig er niet wakker van.
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van neuken word jij niet ontmaagd hoor.
Dat is toch wel zeker 1cm breed dan, wow!quote:
Anders had je het wel ontkent liefjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
FOK! is jouw dagboek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders had je het wel ontkent liefje
Had je gewild.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is jouw dagboek.[ afbeelding ]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?quote:
Nee, want dat heb je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?
Oefenen met waterijsjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Niet pijpen. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Jaloers dat je geen pener hebt?quote:
Is niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Koud.quote:
Wat moet ik dan doen?quote:
Fleshlight inslikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Stond allemaal op het internet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Pics van de desbetreffende persoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ja, denk dat ik mij maar laat ombouwen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen pener hebt?
[..]
Is niet zo.
[..]
Koud.
[..]
Wat moet ik dan doen?
:$ :$quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef nodig het volgende:
etsu heeft nu het liefst dat rodawa zich aanbied als oefenmateriaal
Oke, dankje voor je hulp.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
Ow, hij is bottom...
Dan kan je hem rimmen, vingeren, ontmaagden. En omdat hij een beetje top wil spelen mag hij je pijpen.
Alsof je daar geen goud voor over zou hebben.quote:
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Ezell het volgende:
Net in de bus was ik met een vrouw aan de praat geraakt. Begon het gesprek interessant te worden, moest ik uitstappen. Jammer.
Liever Jordy dan jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof je daar geen goud voor over zou hebben.!
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.quote:
Wie?quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
KOM HIER BABY, HET IS OPEN HUIS, VAN 21:30 - 22:30 IS MIJN KRINGSPIER GRATIS TE BETREDEN.
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Waar ging het over?
René:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.
[..]
Wie?
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Jullie eindigen nog wel samen, MARK MY WORDS
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?
Ging het over mij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
AB, ik ga later even op je DM reageren aangezien mijn hoofd nu vol watten zitlater vanavond of morgen okeu?
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.quote:
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hij lult
(Haha mooie woordkeuze trouwens)
Rechten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.
[..]
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?Faghag.
Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?quote:
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.
Ah daarin ben jij het vrouwtje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
LS&Tquote:
Ofcourse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?!
Jahoor.quote:
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.
Mijn schuld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
O.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
Vrouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
net vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.
Je sopt in je slaap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.
Oh, eten is ook belangrijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.Zit nu op mijn eten te wachten.
Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.quote:
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar wacht je precies op?
En als je maar niet uitsterft straks.
En ik wil geen vrouw, dus daar gaat je fantasie.quote:
Kusje op je pijntjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.
Is een compliment hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vriendin was.
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Maargoed, als we even doen alsof het waar is, dan zou ik soppen op iemand anders![]()
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.![]()
![]()
Ben wat aan het opwarmen, dus vandaar.
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo klaar. Dan ga ik achter de tv hangen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.
Sowieso maar weinig vrouwen soppen, dus niet allemaal en zeker niet op Chuck Norris. Denk ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Welterustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Hallo, ga eens na hoeveel vrouwen werken. Iets van tienduizend in Nederland of zo. Enige recht is het aanrecht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtml
Jij noemt minstens de helft weinig?
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.quote:Ruim 60 procent van de vrouwen masturbeert een tot vier keer per week en vluggertjes zijn favoriet.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo, ga eens na hoeveel vrouwen werken. Iets van tienduizend in Nederland of zo. Enige recht is het aanrecht.
Hoi Adora hoe is hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje! Jullie hier ook: slaap lekker!
Tja... soms dan moet je even...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)n-het-liefst-ff-snel
[..]
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.
Wauw. Als ik het er met vriendinnen over heb, dan echt gewoon niemand. En ja, dat is eerlijk geantwoord door hen want echt alles wordt besproken, haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)n-het-liefst-ff-snel
[..]
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wauw. Als ik het er met vriendinnen over heb, dan echt gewoon niemand. En ja, dat is eerlijk geantwoord door hen want echt alles wordt besproken, haha.
Dit is zo gay.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
rezje, als ik dood ga, dan wil ik gecremeerd worden en in een potje op jouw nachtkastje. goed?
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtml
Jij noemt minstens de helft weinig?
behalve spatieloosquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
rezje, als ik dood ga, dan wil ik gecremeerd worden en in een potje op jouw nachtkastje. goed?
doe 't.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.
letterlijk een one nightstand?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.
Goede analyse. Altijd kritisch zijn bij dit soort onderzoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.
Mannen misschien niet. Vrouwen wel, in vertrouwelijke omgeving. Vrouwen vertellen alles. Sommige mannen overigens ook MAARGOEDquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.
daarom anaal en ben jij bottom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)nker-dan-roken-.html
Etsu, naai je mond maar snel dicht.
Geen probleem, zolang onze weeners maar niet botsen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan hang ik straks half slapend tegen je aan.
Ja, er zijn maar twee vrouwelijke werknemers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.
Ja heb nog die wax besteld van die werd gebruikt in het filmpje zijn soieso toffe gasten dus ik gun het ze welquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Rozzje. Jammer. Hoe je het met Reusnog gelukt?
Mijn beste vriend verteld mij ook zo'n beetje alles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Mannen misschien niet. Vrouwen wel, in vertrouwelijke omgeving. Vrouwen vertellen alles. Sommige mannen overigens ook MAARGOED
ANAAL KRIJG JE OOK KANKER VAN! OVERAL KRIJG JE KANKER VAN! SNAP DAT DAN!quote:
Ik gun het ze ook. Mooi manquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja heb nog die wax besteld van die werd gebruikt in het filmpje zijn soieso toffe gasten dus ik gun het ze wel
Die heb ik helaas niet maar ik kan m'n borsten wel even tegen je aan drukken als je wilt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, zolang onze weeners maar niet botsen.
Schreeuw niet zo, hoef niet doof te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn beste vriend verteld mij ook zo'n beetje alles.![]()
[..]
ANAAL KRIJG JE OOK KANKER VAN! OVERAL KRIJG JE KANKER VAN! SNAP DAT DAN!
Dat beweer ik niet. Alleen even om een voorbeeld te geven dat "de helft" niet gelijk staat aan "veel."quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, er zijn maar twee vrouwelijke werknemers.[ afbeelding ]
Precies, net als beste vriendinnen dat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn beste vriend verteld mij ook zo'n beetje alles.![]()
[..]
Ik denk dat als we het over de helft van de vrouwelijke werknemers hebben we wel van veel uit kunnen gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Alleen even om een voorbeeld te geven dat "de helft" niet gelijk staat aan "veel."
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, hoef niet doof te worden.
Niet, want ik zit op mobiel en ben moe en kijk een film en ga niet discussiëren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
msacras en Rezania die een discussie voeren, even kijken wanneer het misgaat.
Jouw beste vriendin verteld jou ook hoe zij is genaaid door haar vriend onder de douche?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, net als beste vriendinnen dat doen.
Zijn ze echt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet maar ik kan m'n borsten wel even tegen je aan drukken als je wilt.
Maar nu ga ik echt.
Maar gaat het over de helft van vrouwelijke werknemers of de helft van alle masturberende vrouwen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat als we het over de helft van de vrouwelijke werknemers hebben we wel van veel uit kunnen gaan.
[..]![]()
Ik bedoel niet dat je dan meteen de ander belt, maar als je het er over hebt en seks komt ter sprake wordt wel alles besproken jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw beste vriendin verteld jou ook hoe zij is genaaid door haar vriend onder de douche?
REZANIA BEGONquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef Rodawa het volgende:
Doe eens even nORMAAL JONGENS AL DIE VUIGE TAAL, DAT HOEFT HIER NIET.
Oh, geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat Adora's tietjes niet door moeder natuur zijn gecreëerd.
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vast geen toeval dat jij hier bent nu het over masturberende vrouwen gaat.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar gaat het over de helft van vrouwelijke werknemers of de helft van alle masturberende vrouwen?
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.quote:Meer dan de helft van de vrouwen en ruim zestig procent van de mannelijke werknemers masturbeert wel eens tijdens de werkuren. Vooral wanneer de verveling toeslaat of de stress groot is, gaan ze stoom afblazen in de wc, blijkt uit een poll van de Deense krant Ekstra Bladet.
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je dan meteen de ander belt, maar als je het er over hebt en seks komt ter sprake wordt wel alles besproken ja
Ga aan je pikkie likken.quote:
Nee, dat veroorzaakt kanker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.
[..]
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.![]()
[..]
Ga aan je pikkie likken.
Hoogstwaarschijnlijk tot op een niveau wel ja, ook ik zit vol radioactieve isotopen.quote:
Is dit het einde van onze relatie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk tot op een niveau wel ja.
Nee, ik zeg alleen maar dat iedereen radioactief is.quote:
Daarom maken FOK!kers minste kans op kanker, want zolderautist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat iedereen radioactief is.
Dat is de zon, dat is anders. En was jij niet laatst verbrand?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom maken FOK!kers minste kans op kanker, want zolderautist.
Ah de Deense vrouwen, ja das iets anders dan de Nederlandse hè. En tsja, mannen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.
[..]
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.![]()
[..]
Ga aan je pikkie likken.
Net alsof Nederlandse vrouwen zo preuts zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah de Deense vrouwen, ja das iets anders dan de Nederlandse hè. En tsja, mannen...
Best wel ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Nederlandse vrouwen zo preuts zijn.
Veel drinkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, tip: ga niet buiten voetballen, het is warm
Inderdaad, tijd voor een Palmpkequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een Palmpke
Cheers!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een Palmpke
Ik ben een vrouw he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Want jij baseert dit op het vele seksuele contact dat jij met vrouwen hebt gehad?
Ja, duh!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Want jij baseert dit op het vele seksuele contact dat jij met vrouwen hebt gehad?
* SgtPorkbeans houd flesje omhoog en proostquote:
Het verschilt wel aan wie je het vraagt hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, duh!
Nee, op basis van wat ik zoal van vrienden hoor.
Als Rez beweert dat hij hetero is, geloof jij dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Rezania beweert dat jullie geen seksueel contact hebben.
Hoe moet ik seksueel contact met hem hebben dan? Hij woont in Groningen. Mijn pener is lang, maar niet zo lang.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Rezania beweert dat jullie geen seksueel contact hebben.
Wow, no shit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Het verschilt wel aan wie je het vraagt hoor
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Rez beweert dat hij hetero is, geloof jij dat?
Ja, dus wat Etsu zei voegde niks toe enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moet ik seksueel contact met hem hebben dan? Hij woont in Groningen. Mijn pener is lang, maar niet zo lang.
Hallonquote:
Serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik heb deels seksueel contact met Etsu gehad. Ik fapte een keer op zijn foto's in KPD.
Jij was toch die gespierde neger of niet?quote:
Dat is een goede vraag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Rez beweert dat hij hetero is, geloof jij dat?
+1quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, tip: ga niet buiten voetballen, het is warm
Of juist deels de waarheid. Sommige vrouwen soppen niet, sommige wel. Maar dat maar weinig het doen geloof ik niet. Net alsof vrouwen geen seksuele behoeftes hebben of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dussss wat jouw vrienden zeggen is niet meteen de waarheid.
Jammer dat hij er nog nooit gepost heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik heb deels seksueel contact met Etsu gehad. Ik fapte een keer op zijn foto's in KPD.
Kloontje, jwtz.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jammer dat hij er nog nooit gepost heeft.
moet je ander paaltje zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef badschaap het volgende:
Cholera er is toenet 20 eu van me ov afgeschreven omdat dat paaltje kapot was en ik dus niet kon uitchecken
Niet heel weinig, maar ook lang niet alle. Seksuele behoeftes en soppen staan sowieso niet gelijk aan elkaar. Ik heb wel seksuele behoeftes, maar masturbeer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of juist deels de waarheid. Sommige vrouwen soppen niet, sommige wel. Maar dat maar weinig het doen geloof ik niet. Net alsof vrouwen geen seksuele behoeftes hebben of zo.
Sowieso.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een kloon van Etsu. Of omgekeerd.
Jij zei dat het er maar weinig waren hè, zelf denk ik eerder rond de 50%. En hoe groter je seksuele behoeftes, hoe sneller je de hand aan jezelf slaat denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet heel weinig, maar ook lang niet alle. Seksuele behoeftes en soppen staan sowieso niet gelijk aan elkaar. Ik heb wel seksuele behoeftes, maar masturbeer niet.
Nou, proberen dan.quote:
Nee, want mijn pener is dikker dan een potlood.quote:
Leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want mijn pener is dikker dan een potlood.
Jij zei "alle vrouwen", 50% ligt dichter bij "weinig" dan bij "alle"quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zei dat het er maar weinig waren hè, zelf denk ik eerder rond de 50%. En hoe groter je seksuele behoeftes, hoe sneller je de hand aan jezelf slaat denk ik.
[..]
Nou, proberen dan.
We've been compromised.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als iedereen een kloon van Yvonne is die de hele tijd tegen zichzelf praat op FOK!
Dan had ik nu mezelf gebandquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als iedereen een kloon van Yvonne is die de hele tijd tegen zichzelf praat op FOK!
internet is net inception de woorden lijken al op elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat, is nep. Dus dit ook.
Dat was een opmerking over Chuck Norris, dat ga je toch zeker niet serieus nemen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij zei "alle vrouwen", 50% ligt dichter bij "weinig" dan bij "alle"
Ja, maar dat lukt niet altijd.quote:Dan kan je toch beter iemand vinden die het voor je doet?
Het staat ook geschreven op een papiertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat, is nep. Dus dit ook.
Oh f*ckquote:
Welk papiertje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat ook geschreven op een papiertje.
O, in mijn herinnering zei je gewoon "alle vrouwen soppen" maar dat zal dan wel niet zo zijn geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was een opmerking over Chuck Norris, dat ga je toch zeker niet serieus nemen?
[..]
Ja, maar dat lukt niet altijd.
Bij mij is het glasvezel :pquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef nodig het volgende:
muziekcollectie aanleggen![]()
internetkabel flink laten roken
hahgayquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
Shit, janken voor de tv terwijl ik aan het oppassen ben.![]()
Awkward als die ouders thuis komen.
jahoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik mag huilen bij films.
Regel dan iemand voor mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
O, in mijn herinnering zei je gewoon "alle vrouwen soppen" maar dat zal dan wel niet zo zijn geweest.Waarschijnlijk omdat heel veel mannen dat zeggen/denken.
Das vervelend.
Genoeg horeca gelegenheden die zich daar niet aan houden hoor. Net zoals wanneer je recht hebt op pauze en hoe lang.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef nodig het volgende:
Werktijden jongeren van 16 en 17 jaar
Maximum arbeidstijd per dienst
9 uur
week
45 uur
4 weken
160 uur (gemiddeld 40 uur per week)
Die 9 uur is een troll toch?![]()
Heb ook weleens meer dan 45 uur in een week gemaakt
Ik mag ook niet tussen 23.00 en 6.00 werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg horeca gelegenheden die zich daar niet aan houden hoor. Net zoals wanneer je recht hebt op pauze en hoe lang.
rustigquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
REZANIA JE WORDT BEDANKT. nu denkt Paxcon dat ik in KPD post
jij
OMG het is de man die Zwolle nu op zijn duimpje kentquote:
Haha, en Jordy is homo, ja toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
REZANIA JE WORDT BEDANKT. nu denkt Paxcon dat ik in KPD post
jij
's nachts?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik mag ook niet tussen 23.00 en 6.00 werken
Terwijl ik soms om 3-4 uur pas klaar ben
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg horeca gelegenheden die zich daar niet aan houden hoor. Net zoals wanneer je recht hebt op pauze en hoe lang.
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?quote:
Heb je wel recht op.. Dus ze kunnen je niks maken eigenlijk, als je gewoon pauze gaat houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk haha
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk haha
Ik heb ook wel eens gewerkt van 9 uur s ochtends tot 12 uur s nachtsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
Maar een dienst mag dus max. 9 uur durenWist ik niet
Max. wat ik ooit gedraaid heb is 13,5 ofzo
Misschien dat horeca cao weer anders is geregeld idkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?
De Russische geheime dienstquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |