quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar gaat het over de helft van vrouwelijke werknemers of de helft van alle masturberende vrouwen?
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.quote:Meer dan de helft van de vrouwen en ruim zestig procent van de mannelijke werknemers masturbeert wel eens tijdens de werkuren. Vooral wanneer de verveling toeslaat of de stress groot is, gaan ze stoom afblazen in de wc, blijkt uit een poll van de Deense krant Ekstra Bladet.
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je dan meteen de ander belt, maar als je het er over hebt en seks komt ter sprake wordt wel alles besproken ja
Ga aan je pikkie likken.quote:
Nee, dat veroorzaakt kanker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.
[..]
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.![]()
[..]
Ga aan je pikkie likken.
Hoogstwaarschijnlijk tot op een niveau wel ja, ook ik zit vol radioactieve isotopen.quote:
Is dit het einde van onze relatie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk tot op een niveau wel ja.
Nee, ik zeg alleen maar dat iedereen radioactief is.quote:
Daarom maken FOK!kers minste kans op kanker, want zolderautist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat iedereen radioactief is.
Dat is de zon, dat is anders. En was jij niet laatst verbrand?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom maken FOK!kers minste kans op kanker, want zolderautist.
Ah de Deense vrouwen, ja das iets anders dan de Nederlandse hè. En tsja, mannen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De helft van de Deense vrouwelijke werknemers blijkbaar.
[..]
Oh, mijn beste vriend begint er gewoon over wanneer het hem uitkomt.![]()
[..]
Ga aan je pikkie likken.
Net alsof Nederlandse vrouwen zo preuts zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah de Deense vrouwen, ja das iets anders dan de Nederlandse hè. En tsja, mannen...
Best wel ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Nederlandse vrouwen zo preuts zijn.
Veel drinkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, tip: ga niet buiten voetballen, het is warm
Inderdaad, tijd voor een Palmpkequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een Palmpke
Cheers!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een Palmpke
Ik ben een vrouw he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Want jij baseert dit op het vele seksuele contact dat jij met vrouwen hebt gehad?
Ja, duh!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Want jij baseert dit op het vele seksuele contact dat jij met vrouwen hebt gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |