moet je ander paaltje zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef badschaap het volgende:
Cholera er is toenet 20 eu van me ov afgeschreven omdat dat paaltje kapot was en ik dus niet kon uitchecken
Niet heel weinig, maar ook lang niet alle. Seksuele behoeftes en soppen staan sowieso niet gelijk aan elkaar. Ik heb wel seksuele behoeftes, maar masturbeer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of juist deels de waarheid. Sommige vrouwen soppen niet, sommige wel. Maar dat maar weinig het doen geloof ik niet. Net alsof vrouwen geen seksuele behoeftes hebben of zo.
Sowieso.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een kloon van Etsu. Of omgekeerd.
Jij zei dat het er maar weinig waren hè, zelf denk ik eerder rond de 50%. En hoe groter je seksuele behoeftes, hoe sneller je de hand aan jezelf slaat denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet heel weinig, maar ook lang niet alle. Seksuele behoeftes en soppen staan sowieso niet gelijk aan elkaar. Ik heb wel seksuele behoeftes, maar masturbeer niet.
Nou, proberen dan.quote:
Nee, want mijn pener is dikker dan een potlood.quote:
Leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want mijn pener is dikker dan een potlood.
Jij zei "alle vrouwen", 50% ligt dichter bij "weinig" dan bij "alle"quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zei dat het er maar weinig waren hè, zelf denk ik eerder rond de 50%. En hoe groter je seksuele behoeftes, hoe sneller je de hand aan jezelf slaat denk ik.
[..]
Nou, proberen dan.
We've been compromised.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als iedereen een kloon van Yvonne is die de hele tijd tegen zichzelf praat op FOK!
Dan had ik nu mezelf gebandquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat als iedereen een kloon van Yvonne is die de hele tijd tegen zichzelf praat op FOK!
internet is net inception de woorden lijken al op elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat, is nep. Dus dit ook.
Dat was een opmerking over Chuck Norris, dat ga je toch zeker niet serieus nemen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij zei "alle vrouwen", 50% ligt dichter bij "weinig" dan bij "alle"
Ja, maar dat lukt niet altijd.quote:Dan kan je toch beter iemand vinden die het voor je doet?
Het staat ook geschreven op een papiertje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat, is nep. Dus dit ook.
Oh f*ckquote:
Welk papiertje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat ook geschreven op een papiertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |