Liever Jordy dan jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof je daar geen goud voor over zou hebben.!
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.quote:
Wie?quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
KOM HIER BABY, HET IS OPEN HUIS, VAN 21:30 - 22:30 IS MIJN KRINGSPIER GRATIS TE BETREDEN.
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Waar ging het over?
René:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.
[..]
Wie?
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Jullie eindigen nog wel samen, MARK MY WORDS
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?
Ging het over mij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
AB, ik ga later even op je DM reageren aangezien mijn hoofd nu vol watten zitlater vanavond of morgen okeu?
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.quote:
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hij lult
(Haha mooie woordkeuze trouwens)
Rechten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.
[..]
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?Faghag.
Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?quote:
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.
Ah daarin ben jij het vrouwtje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
LS&Tquote:
Ofcourse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?!
Jahoor.quote:
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.
Mijn schuld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
O.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
Vrouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
net vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.
Je sopt in je slaap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.
Oh, eten is ook belangrijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.Zit nu op mijn eten te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |