Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?quote:
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.
Ah daarin ben jij het vrouwtje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
LS&Tquote:
Ofcourse.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij bent een echte prijs wil je zeggen?!
Jahoor.quote:
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.
Mijn schuld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar als Rez en ik ruzie maken, is het meestal zijn schuld en dan weigert die om eraan toe te geven en dan blijven we lang ruzie houden.
O.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
Vrouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn schuld?Ik kom met bewijs om mijn gelijk te bewijzen, en dan wordt jij boos omdat je gaat verliezen.
net vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, enkel omdat jij erop sopt betekent niet dat het waar wordt.
Je sopt in je slaap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry, ik sop niet, en al helemaal niet op jullie.
Oh, eten is ook belangrijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.Zit nu op mijn eten te wachten.
Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.quote:
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar wacht je precies op?
En als je maar niet uitsterft straks.
En ik wil geen vrouw, dus daar gaat je fantasie.quote:
Kusje op je pijntjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.
Is een compliment hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vriendin was.
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Maargoed, als we even doen alsof het waar is, dan zou ik soppen op iemand anders![]()
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.![]()
![]()
Ben wat aan het opwarmen, dus vandaar.
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo klaar. Dan ga ik achter de tv hangen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.
Sowieso maar weinig vrouwen soppen, dus niet allemaal en zeker niet op Chuck Norris. Denk ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Welterustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Hallo, ga eens na hoeveel vrouwen werken. Iets van tienduizend in Nederland of zo. Enige recht is het aanrecht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtml
Jij noemt minstens de helft weinig?
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.quote:Ruim 60 procent van de vrouwen masturbeert een tot vier keer per week en vluggertjes zijn favoriet.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo, ga eens na hoeveel vrouwen werken. Iets van tienduizend in Nederland of zo. Enige recht is het aanrecht.
Hoi Adora hoe is hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje! Jullie hier ook: slaap lekker!
Tja... soms dan moet je even...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)n-het-liefst-ff-snel
[..]
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.
Wauw. Als ik het er met vriendinnen over heb, dan echt gewoon niemand. En ja, dat is eerlijk geantwoord door hen want echt alles wordt besproken, haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Rezania het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)n-het-liefst-ff-snel
[..]
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wauw. Als ik het er met vriendinnen over heb, dan echt gewoon niemand. En ja, dat is eerlijk geantwoord door hen want echt alles wordt besproken, haha.
Dit is zo gay.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
rezje, als ik dood ga, dan wil ik gecremeerd worden en in een potje op jouw nachtkastje. goed?
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtml
Jij noemt minstens de helft weinig?
behalve spatieloosquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
rezje, als ik dood ga, dan wil ik gecremeerd worden en in een potje op jouw nachtkastje. goed?
doe 't.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.
letterlijk een one nightstand?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde een grap over een one night stand maken, maar dat lukte me niet.
Goede analyse. Altijd kritisch zijn bij dit soort onderzoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.
Mannen misschien niet. Vrouwen wel, in vertrouwelijke omgeving. Vrouwen vertellen alles. Sommige mannen overigens ook MAARGOEDquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand praat eerlijk over seks, niemand.
daarom anaal en ben jij bottom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)nker-dan-roken-.html
Etsu, naai je mond maar snel dicht.
Geen probleem, zolang onze weeners maar niet botsen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan hang ik straks half slapend tegen je aan.
Ja, er zijn maar twee vrouwelijke werknemers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen die masturbeert doet het op haar werk. Als het totaal 2 is is de helft niet zo veel meer.
Ja heb nog die wax besteld van die werd gebruikt in het filmpje zijn soieso toffe gasten dus ik gun het ze welquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Rozzje. Jammer. Hoe je het met Reusnog gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |