Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van het doen- neuken word jij niet ontmaagd hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet, ik lig er niet wakker van.
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je bent dus geen maagd en derhalve beneukt? Je ontkent maagd te zijn. Van neuken word jij niet ontmaagd hoor.
Dat is toch wel zeker 1cm breed dan, wow!quote:
Anders had je het wel ontkent liefjequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
FOK! is jouw dagboek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal iets voor mijn dagboek, dus niet voor jouw oortjes.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders had je het wel ontkent liefje
Had je gewild.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! is jouw dagboek.[ afbeelding ]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?quote:
Nee, want dat heb je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, komt je dat bekend voor?
Oefenen met waterijsjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Niet pijpen. Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Rene, help me.Ik ga volgende week seks hebben met iemand, maar mn keel doet pijn en ik ben bang dat ik degene niet kan pijpen. Wat moet ik nu doen?
Jaloers dat je geen pener hebt?quote:
Is niet zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Koud.quote:
Wat moet ik dan doen?quote:
Fleshlight inslikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Stond allemaal op het internet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
Rezania komt wel over alsof hij ALLES weet van Etsu's pener
Pics van de desbetreffende persoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ja, denk dat ik mij maar laat ombouwen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen pener hebt?
[..]
Is niet zo.
[..]
Koud.
[..]
Wat moet ik dan doen?
:$ :$quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef nodig het volgende:
etsu heeft nu het liefst dat rodawa zich aanbied als oefenmateriaal
Oke, dankje voor je hulp.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
Ow, hij is bottom...
Dan kan je hem rimmen, vingeren, ontmaagden. En omdat hij een beetje top wil spelen mag hij je pijpen.
Alsof je daar geen goud voor over zou hebben.quote:
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Ezell het volgende:
Net in de bus was ik met een vrouw aan de praat geraakt. Begon het gesprek interessant te worden, moest ik uitstappen. Jammer.
Liever Jordy dan jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof je daar geen goud voor over zou hebben.!
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.quote:
Wie?quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
KOM HIER BABY, HET IS OPEN HUIS, VAN 21:30 - 22:30 IS MIJN KRINGSPIER GRATIS TE BETREDEN.
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Waar ging het over?
René:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Theon Greyjoy neuken.
[..]
Wie?
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Over dat ze journalist was geweest. We were bonding!!!!
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Jullie eindigen nog wel samen, MARK MY WORDS
Nah, wilde zo snel mogelijk naar huis om te eten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een halte later uit kunnen stappen en dan weer terug?
Ging het over mij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
AB, ik ga later even op je DM reageren aangezien mijn hoofd nu vol watten zitlater vanavond of morgen okeu?
Dus? Het is juist gezond om af en toe ruzie te hebben in je relatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.quote:
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hij lult
(Haha mooie woordkeuze trouwens)
Rechten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals Jordy al van de week zei: het is wachten tot we weer ruzie hebben. En opzich geef ik hem daarin gelijk.
Ja, gebeurt nog wel. Jullie willen het allebei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil hoor, lekker makkelijk vastpakken en zo.
[..]
Jij wil ons gewoon graag zien daten hè?Faghag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |