Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.quote:
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar wacht je precies op?
En als je maar niet uitsterft straks.
En ik wil geen vrouw, dus daar gaat je fantasie.quote:
Kusje op je pijntjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfde als gister. Vanmorgen kon ik niet praten, vanmiddag moest ik niezen en dat was een groot drama (en dat meen ik). Af en toe hoesten, is zeker pijnlijk. Eten gaat matig. Morgen ga ik terug naar m'n moeder en dan zaterdag naar Groningen. Hoop dat het volgende week ergens over is.
Is een compliment hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een vriendin was.
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee. Maargoed, als we even doen alsof het waar is, dan zou ik soppen op iemand anders![]()
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een uitstervend ras. Een tweede Ezell vind je niet zo snel.![]()
![]()
Ben wat aan het opwarmen, dus vandaar.
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chuck Norris? Alle vrouwen soppen op Chuck Norris hoorde ik.
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo klaar. Dan ga ik achter de tv hangen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Chuck Norris is niet aantrekkelijk.
Sowieso maar weinig vrouwen soppen, dus niet allemaal en zeker niet op Chuck Norris. Denk ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Welterustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten dan maar. Ik ga slapen.
Hallo, ga eens na hoeveel vrouwen werken. Iets van tienduizend in Nederland of zo. Enige recht is het aanrecht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rt-op-het-werk.dhtml
Jij noemt minstens de helft weinig?
Dus even snel twee vingers naar binnen proppen op een openbaar toilet.quote:Ruim 60 procent van de vrouwen masturbeert een tot vier keer per week en vluggertjes zijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |