Ik mag ook niet tussen 23.00 en 6.00 werkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg horeca gelegenheden die zich daar niet aan houden hoor. Net zoals wanneer je recht hebt op pauze en hoe lang.
rustigquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
REZANIA JE WORDT BEDANKT. nu denkt Paxcon dat ik in KPD post
jij
OMG het is de man die Zwolle nu op zijn duimpje kentquote:
Haha, en Jordy is homo, ja toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
REZANIA JE WORDT BEDANKT. nu denkt Paxcon dat ik in KPD post
jij
's nachts?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik mag ook niet tussen 23.00 en 6.00 werken
Terwijl ik soms om 3-4 uur pas klaar ben
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg horeca gelegenheden die zich daar niet aan houden hoor. Net zoals wanneer je recht hebt op pauze en hoe lang.
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?quote:
Heb je wel recht op.. Dus ze kunnen je niks maken eigenlijk, als je gewoon pauze gaat houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk haha
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helemaal geen pauzes tijdens m'n werk haha
Ik heb ook wel eens gewerkt van 9 uur s ochtends tot 12 uur s nachtsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
Maar een dienst mag dus max. 9 uur durenWist ik niet
Max. wat ik ooit gedraaid heb is 13,5 ofzo
Misschien dat horeca cao weer anders is geregeld idkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?
De Russische geheime dienstquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Damn, ik werk ALTIJD na 23u op zaterdag. Dus ook tegen de wet in. Maar wie is er om dat te controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |