abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128744416
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]
En ja ja daar is het weer! Een excuus om iets niet te doen. Trouwens wel een zwak kut excuus.
Tis geen excuus om iets niet te doen, tis een feitelijke constatering dat het te complex is om te stellen dat je er door A en B te doen er vanaf komt.

En anders mag jij voor mij wel A en B definieren voor zover je dat kunt natuurlijk.

Nogmaals, dit alles is geen excuus om niks te doen, alleen de constatering dat ik mijn god niet weet wat zou helpen.
Rustig aan.
pi_128744502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:
Daar heb ik respect voor. Voor miepende users met een zwak excuus zal ik nooit respect hebben of krijgen.
Zwak excuus noemt hij het :')
Krijg even zelf een depressie.

Als niks meer waarde voor je heeft, kun je doelen stellen wat je wilt, je zult er geen voldoening uit halen en gefrustreerd worden van je wilderige pogingen die je toch alleen maar energie kosten.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:38:45 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis geen excuus om iets niet te doen, tis een feitelijke constatering dat het te complex is om te stellen dat je er door A en B te doen er vanaf komt.

En anders mag jij voor mij wel A en B definieren voor zover je dat kunt natuurlijk.

Nogmaals, dit alles is geen excuus om niks te doen, alleen de constatering dat ik mijn god niet weet wat zou helpen.
Prima toch, blijf er lekker in hangen. Heeft je al zoveel gebracht.

Echt wees een vent, ga doelen stellen en kap met excuus over hersenen dit geen invloed hebben dat. Ga er voor ipv zitten te miepen. Ga naar buiten, ga dingen doen ipv thuis zitten.

En kan je dat niet alleen, zoek daar dan hulp bij. Niks ergs aan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128744594
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Prima toch, blijf er lekker in hangen. Heeft je al zoveel gebracht.

Echt wees een vent, ga doelen stellen en kap met excuus over hersenen dit geen invloed hebben dat. Ga er voor ipv zitten te miepen. Ga naar buiten, ga dingen doen ipv thuis zitten.

En kan je dat niet alleen, zoek daar dan hulp bij. Niks ergs aan.
Je doet alsof dat de oplossing is voor een depressie. :')
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:45:19 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744785
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je doet alsof dat de oplossing is voor een depressie.
Nee dit wat jij nu doet, dat is de oplossing!

Weet je wat het verschil is tussen ons.

Ik zal het nooit zo ver laten komen. En als ik op dat randje sta zal ik er alles aan doen en geen middel onbenut laten om weer de oude te worden en er sterker uit te komen dan ooit tevoren. Niemand en niks krijgt mij klein. Dat gun ik niks en niemand niet.

Ik heb genoeg gezeik enz al mee gemaakt. Maar het is mijn leven, en ik wil daar het maximale uit halen! Zoveel mogelijk leuke dingen. En dat is precies wat ik doe. En als iets tegen zit gebruik ik dat als extra motivatie. En het duurt som langer dan de bedoeling is, maar gaat het niet links om? Dan gaat het wel rechts om. Maar mijn doel behaal ik altijd. Ik krijg alles wat ik wil!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_128745251
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee dit wat jij nu doet, dat is de oplossing!

Weet je wat het verschil is tussen ons.

Ik zal het nooit zo ver laten komen. En als ik op dat randje sta zal ik er alles aan doen en geen middel onbenut laten om weer de oude te worden en er sterker uit te komen dan ooit tevoren. Niemand en niks krijgt mij klein. Dat gun ik niks en niemand niet.

Ik heb genoeg gezeik enz al mee gemaakt. Maar het is mijn leven, en ik wil daar het maximale uit halen! Zoveel mogelijk leuke dingen. En dat is precies wat ik doe. En als iets tegen zit gebruik ik dat als extra motivatie. En het duurt som langer dan de bedoeling is, maar gaat het niet links om? Dan gaat het wel rechts om. Maar mijn doel behaal ik altijd. Ik krijg alles wat ik wil!
Er bestaat geen randje, het overvalt je, sorry om je uit je illusie te helpen.
En dan zit je erin, dan geef je het het eerste jaar niet toe dat je een probleem hebt, genoeg dagen dat je er geen last van hebt namelijk en iedere keer dat je je goed voelt doe je het af alsof het niks was dat je totaal geen zin had in je leven, je voelt je namelijk wel prima op dat moment dus lekker boeiend verder?

Dan ben je een jaar verder, en dan trek je eindelijk de conclusie terwijl je je wel prima voelt dat je je te vaak dus enorm levensmoe voelt, laten we zeggen dat het zich zo 3x per week een paar uur herhaalt.

Dan ga je naar de huisarts, zet je de beuk erin, gaat het een tijdje goed, ben je een tijdje bezig, verliest dat traject ook zijn waarde omdat het allemaal weer vanzelfsprekend is geworden en het niet meer zo boeiend is als eerst, je houvast om er sterker uit te komen zwaait je even uit omdat je dan dat kleine stukje motivatie om voor te leven (beter worden) weggevaagd is, dat is namelijk ook niet boeiend meer.

Het maximale ergens uithalen heeft geen betekenis als het leven voor je geen betekenis heeft, dat kun je dan afdoen als excuus om niks te doen, maar als het leven voor je geen betekenis heeft, wat zou het maximale dan zijn wat je daaruit kunt halen?
Voor mij was dat een tijdje dus beter worden, niet zozeer door het leven betekenis te geven maar meer door te leven en te doen, een leven pogen te leiden wat ik zou willen leiden.

Maar het blijft betekenisloos.. Hoe geef je dingen betekenis als je geen betekenis kunt vinden?
Rustig aan.
pi_128745630
Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Zag net wat je typte en ik denk meer dat je moet leren niet te laten leiden door de depressie en er tegenin te gaan . Je weet wat je hebt, nu moet je proberen eruit te komen en dat kost tijd maar ook hulp want ik denk wel dat juist door geen hulp te zoeken je het beginpunt van hoe je eruit moet niet kan vinden omdat je er geen overzicht op hebt.
Zij kunnen je helpen dat inzicht weer terug te geven door juist gesprekken en over je valkuilen te leren zodat je juist beter kan leren met je valkuilen om te gaan
pi_128745774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Zag net wat je typte en ik denk meer dat je moet leren niet te laten leiden door de depressie en er tegenin te gaan . Je weet wat je hebt, nu moet je proberen eruit te komen en dat kost tijd maar ook hulp want ik denk wel dat juist door geen hulp te zoeken je het beginpunt van hoe je eruit moet niet kan vinden omdat je er geen overzicht op hebt.
Zij kunnen je helpen dat inzicht weer terug te geven door juist gesprekken en over je valkuilen te leren zodat je juist beter kan leren met je valkuilen om te gaan
Pff, psychiaters etc helpen geen reet.
Als ik me redelijk / goed voel zou ik / omdat ik ergens dus wel gewoon een beetje wil leven iets meer activiteiten moeten ondernemen soms..

Nou dan doe ik dat maar de slechte periodes blijven dan gewoon bestaan, hoe ik daar dan mee om moet gaan? Half negeren van gedachten etc? Maar dat lost ook niks op.
Rustig aan.
pi_128745861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik me redelijk / goed voel zou ik / omdat ik ergens dus wel gewoon een beetje wil leven iets meer activiteiten moeten ondernemen soms..

Nou dan doe ik dat maar de slechte periodes blijven dan gewoon bestaan, hoe ik daar dan mee om moet gaan? Half negeren van gedachten etc? Maar dat lost ook niks op.
Nee , niet negeren maar juist ook zien van he dit is een valkuil van me hier kan ik aan werken. Juist als je weet dat je moeite hebt van dingen proberen regelmaat te krijgen en dingen juist leren plannen. Dus eigenlijk gewoon je depressie herkennen en juist leren niet met de depressie mee te gaan want wat je nu doet is juist meegaan met de depressie en maak je het gat steeds groter .
pi_128745926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , niet negeren maar juist ook zien van he dit is een valkuil van me hier kan ik aan werken. Juist als je weet dat je moeite hebt van dingen proberen regelmaat te krijgen en dingen juist leren plannen. Dus eigenlijk gewoon je depressie herkennen en juist leren niet met de depressie mee te gaan want wat je nu doet is juist meegaan met de depressie en maak je het gat steeds groter .
Negeren = niet meegaan in depressie lijkt mij?
Rustig aan.
pi_128745987
Nee , je kan erkennen op dat moment he dit is mijn depressie en juist de keuze maken er niet mee in te gaan, negeren is juist het ontkennen van het probleem.

Zoals ik heb borderline , herken nog steeds mijn borderline trekjes af en toe maar ik betrap me erop en kan mezelf corrigeren.
pi_128746010
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , je kan erkennen op dat moment he dit is mijn depressie en juist de keuze maken er niet mee in te gaan, negeren is juist het ontkennen van het probleem.

Zoals ik heb borderline , herken nog steeds mijn borderline trekjes af en toe maar ik betrap me erop en kan mezelf corrigeren.
Neehoor ik ontken mijn probleem niet? Weet prima dat ik depressief ben en dat mijn gevoel mijn gedachten soms heel graag naar het negatieve wilt sturen. Dat erken ik allemaal gewoon.

Maar daar ga ik dan dus niet in mee, en dat noem ik dus negeren, zitten we dus op 1 lijn?
Rustig aan.
pi_128747645
Het overeenkomst tussen een maat van me, benzin en kt is dat ze alle drie thuis wonen en alle drie het zonlicht te weinig opzoeken. Zonlicht is erg goed tegen depressiviteit. Het is allemaal gewoon pure luiheid en eraan toegeven. Liever lui verslaafd blijven aan depressiviteit dan elke dag mediteren, buiten wandelen en zelfstandig worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128747660
Zelfs als je zegt dat ze elke dag moeten mediteren komen de smoesjes al.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:02:07 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128748461
Tja mediteren wel of niet. Is maar net wat je zelf wil. Mediteren is natuurlijk niet DE oplossing. En de enige oplossing.

Maar weet je wat KT, ramen en deuren dicht, gordijnen goed dicht houden!! Dan kom je er wel.

Succes!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:39:22 #116
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128750382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is gebaseerd op ervaring of op vooroordelen?

quote:
Denk eens terug aan momenten waarop je je goed voelde, en ga dan heel bewust vergelijkbare situaties opzoeken. Depressies kunnen ontstaan doordat er bepaalde dingen ontbreken in je leven waardoor bepaalde behoeften die je hebt niet vervuld worden. En omdat je nergens zin meer in hebt door de depressie worden die behoeften steeds minder en minder vervuld en wordt het een zichzelf versterkend proces dat je toch op de een of andere manier zal moeten proberen te doorbreken. Dus ga dingen doen, zelfs als je er eigenlijk geen zin in hebt.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:56:27 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128756947
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pope of dope, wat ben jij eigenlijk aan het doen met die dagverslagen?
Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo? Jij had toch geen problemen met versieren?
Een 30 day challenge, 30 dagen lang iedere dag/avond uitgaan.

Ik heb wel een aantal leuke meisjes gedate en gezoend, maar ik kan het nog niet consistent doen. Daarnaast is zelfvertrouwen opbouwen iets wat me altijd al heeft aangetrokken.

@Ook gek, thnx voor je enthousiaste reacties man :) Surf dorp klinkt erg relaxt, is dat iets voor overdag of 's nachts?

Heb op dit moment geen tijd om over gisteravond te typen, want ik ga zo (leren) windsurfen, maar hij volgt morgen misschien!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128759824
Wat ik dan niet snap is ja , je woont thuis dan ook nog maar is er daar dan niemand die zegt die gaat allemaal niet meer , en zoek hulp ??
Ik kan me niet voorstellen dat degene het allemaal juist blijven slikken, je zou toch willen dat je kind er het beste van maakt en juist volwassen word en dingen onderneemt .

En Kingtoppie , ik denk wel degelijk dat je eruit kan komen maar ik denk dan eigenlijk dat bij jou dan ook zoiets zou komen tot dagtherapie om juist weer op orde te komen maar ik twijfel eigenlijk of je daartoe bereid zou zijn.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:17:06 #119
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128762000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik dan niet snap is ja , je woont thuis dan ook nog maar is er daar dan niemand die zegt die gaat allemaal niet meer , en zoek hulp ??
Ik kan me niet voorstellen dat degene het allemaal juist blijven slikken, je zou toch willen dat je kind er het beste van maakt en juist volwassen word en dingen onderneemt .

En Kingtoppie , ik denk wel degelijk dat je eruit kan komen maar ik denk dan eigenlijk dat bij jou dan ook zoiets zou komen tot dagtherapie om juist weer op orde te komen maar ik twijfel eigenlijk of je daartoe bereid zou zijn.
Bij mij is het vrij simpel. Bij mij is er een afwezigheid van indicaties dat het allemaal wel goed komt zolang ik er gewoon moeite in blijf stoppen. Er is geen indicatie dat ik ooit een relatie zal krijgen. Dat drijft mijn depressie aan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128762187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Bij mij is het vrij simpel. Bij mij is er een afwezigheid van indicaties dat het allemaal wel goed komt zolang ik er gewoon moeite in blijf stoppen. Er is geen indicatie dat ik ooit een relatie zal krijgen. Dat drijft mijn depressie aan.
dat klopt ook, garanties heb je gewoon niet. Ik ga in de loop der jaren steeds beter en beter, maar op relationeel gebied merk ik er -niks- van.
Niet "er in blijven hangen" wat hier heel vaak aangekaart wordt, helpt ook niks in mijn geval.
Daten op fok? meh, nooit wat van gemerkt. Blijkbaar is het gewoon niet aan mij besteedt of zoiets denk ik dan wel eens. Zelfs mn hulpverleners hebben al eens een toespeling in die richting gemaakt waarna ik aangegeven heb niet single te zouden willen blijven.

Maar hoe dan ook, garanties heb je gewoon -niet-, hoe erg je je best ook doet.
pi_128762375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar hoe dan ook, garanties heb je gewoon -niet-, hoe erg je je best ook doet.
En toch blijven sommige verwachtingen hierover houden. Beetje zinloos lijkt me, maar ja. Kan me voorstellen dat iedere teleurstelling harder aankomt dan nodig is.

Ben toch meer een voorstander van deze instelling:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:08:22 #122
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128763861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En toch blijven sommige verwachtingen hierover houden. Beetje zinloos lijkt me, maar ja. Kan me voorstellen dat iedere teleurstelling harder aankomt dan nodig is.

Ben toch meer een voorstander van deze instelling:

Ik had liever geen teleurstellingen en geen succes, dan alleen maar teleurstellingen tijdens mijn jeugd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128764470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik had liever geen teleurstellingen en geen succes, dan alleen maar teleurstellingen tijdens mijn jeugd.
volgens mij kan dat niet. Of je moet een vlak en gevoelloos leven willen leiden zonder doelen en idealen
pi_128764659
Je verdient geen vriendin als je niet eens sociaal genoeg bent om met een vrouw te communiceren. Waarom zou een vrouw haar benen moeten spreiden voor iemand die een vrouw wilt misbruiken voor zijn eigen denkbeeldige emotionele wonden. Leer eerst te geven voordat je over een vriendin begint te jammeren of andere eisen stelt.
pi_128764770
Ken er meer hoor. Eisen, eisen , emotioneel doen en maar spelletjes blijven spelen
pi_128765427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat is gebaseerd op ervaring of op vooroordelen?
Ervaring.
Rustig aan.
pi_128765498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef formerjellybean het volgende:

Dagtherapie?

Hmm ik heb denk ik een beetje een passieve ouders... Ze ondernemen qua leven vrij weinig. Mijn pa alleen wel qua zijn bedrijf maar verder ook niet.

En dan kan het nog dat ze willen dat ik dingen doe maar daar weten ze mij niet van te motiveren, eerder demotiveren want dat zullen ze alleen negatief kenbaar kunnen maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door kingtoppie op 09-07-2013 17:59:51 ]
Rustig aan.
pi_128766002
Zegt die ene kerel ook. Mijn ouders dit mijn ouders dat. Mag je doen tot je 17e.
pi_128766047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:06 schreef firefly3 het volgende:
Zegt die ene kerel ook. Mijn ouders dit mijn ouders dat. Mag je doen tot je 17e.
Tzijn dan ook verklaringen en geen excuses.
Rustig aan.
pi_128766157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tzijn dan ook verklaringen en geen excuses.
Je schuift je eigen zelfverantwoordelijkheid door naar je ouders. Kook je voor jezelf? Laat je je ma nog de was doen?
pi_128766173
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je schuift je eigen zelfverantwoordelijkheid door naar je ouders. Kook je voor jezelf? Laat je je ma nog de was doen?
Leer lezen.
Rustig aan.
pi_128766279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leer lezen.
Dat je gedemotiveerd raakt door je ouders is nog steeds zelfverantwoordelijkheid. Maar ff antwoord op mijn vragen, kook je voor jezelf en doe je je eigen was?
pi_128766291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:

Het maximale ergens uithalen heeft geen betekenis als het leven voor je geen betekenis heeft, dat kun je dan afdoen als excuus om niks te doen, maar als het leven voor je geen betekenis heeft, wat zou het maximale dan zijn wat je daaruit kunt halen?
Het leven krijgt betekenis door het maximale eruit te halen, niet andersom. Het leven op zichzelf heeft geen betekenis, jij moet het betekenis geven.
pi_128766312
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het leven krijgt betekenis door het maximale eruit te halen, niet andersom. Het leven op zichzelf heeft geen betekenis, jij moet het betekenis geven.
Wat is dan het maximale?
Rustig aan.
pi_128766370
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je gedemotiveerd raakt door je ouders is nog steeds zelfverantwoordelijkheid. Maar ff antwoord op mijn vragen, kook je voor jezelf en doe je je eigen was?
Soms? Why?
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:16:12 #136
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128766371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

volgens mij kan dat niet. Of je moet een vlak en gevoelloos leven willen leiden zonder doelen en idealen
Ik vind niet dat het dan vlak en gevoelloos is. Zonder teleurstellingen is het namelijk heel gemakkelijk te bedenken dat het wel eens goed zou kunnen komen. Dan heb je namelijk die negatieve bagage niet.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:18:01 #137
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128766430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dagtherapie?

Hmm ik heb denk ik een beetje een passieve ouders... Ze ondernemen qua leven vrij weinig. Mijn pa alleen wel qua zijn bedrijf maar verder ook niet.

En dan kan het nog dat ze willen dat ik dingen doe maar daar weten ze mij niet van te motiveren, eerder demotiveren want dat zullen ze alleen negatief kenbaar kunnen maken.
Zo zijn mijn ouders ook :o
pi_128766462
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zo zijn mijn ouders ook :o
Misschien ben je wel mijn 2e persoonlijkheid! :o
Rustig aan.
pi_128766503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Soms? Why?
Dacht ik al. Luiheid en totaal geen zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Hoge dingen eisen en tegelijk lui blijven. Zou me niets verbazen als het bij benzin ook zo is. Dan is het drie van de drie waarvoor elke dag gekookt wordt en flink gemekkerd wordt.
pi_128766622
We leven in een tijd waarbij de ouders gestraft worden voor hun goedheid. Als ik kinderen had schopte ik hun het huis uit als ze zo lui waren.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:24:21 #141
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128766639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dacht ik al. Luiheid en totaal geen zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Hoge dingen eisen en tegelijk lui blijven. Zou me niets verbazen als het bij benzin ook zo is. Dan is het drie van de drie waarvoor elke dag gekookt wordt en flink gemekkerd wordt.
Depressie en psychosociale problemen door een negatieve levenssituatie en een negatieve outlook op de toekomst.
Fixed!
In de context van dit topic: het probleem is dat ik alleen maar vele, hele negatieve dingen heb meegemaakt in de context van relaties en geen positieve. Dat is voor mij een flinke domper.
pi_128766804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Fixed!
In de context van dit topic: het probleem is dat ik alleen maar vele, hele negatieve dingen heb meegemaakt in de context van relaties en geen positieve. Dat is voor mij een flinke domper.
Dus dan blijf je maar thuis bij je ouders dwalen als een kluisenaar? Give me a break met die smoesjes. Ik vind de vrouwen hier veel sterker dan de mannen. Die mekkeren niet zo.
pi_128766891
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Serieus? :') :') 8)7
Rustig aan.
pi_128766935
Wassen en koken staat gelijk aan zelfstandigheid en verantwoording jongens. Wat een wijsheid Firefly _O_
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:38:08 #145
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128767151
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus dan blijf je maar thuis bij je ouders dwalen als een kluisenaar? Give me a break met die smoesjes. Ik vind de vrouwen hier veel sterker dan de mannen. Die mekkeren niet zo.
Nee, ik ben wel van plan om op mezelf te gaan wonen. Het gaat alleen nu niet, omdat ik me ziek voel en geen positief vooruitzicht heb op mijn leven. Ik denk namelijk dat op mezelf wonen er voor zal zorgen dat ik heel erg getreiterd ga worden door mensen in mijn omgeving, inclusief vrouwen.
Mijn excuses als dit lijkt op iets wat eigenlijk thuishoort in Depressie en Angst, maar bij mij is het allemaal (relaties, vrouwen, depressie, etc) aan elkaar gerelateerd.
pi_128767395
Luie mensen vallen nu met bosjes uit de lucht en door de mand! Ja, met elke dag je eten koken en je eigen was doen begint zelfstandigheid en verantwoordelijkheid inderdaad mee.
pi_128767440
Complex: je kiest zeker ook niet je eigen eten, als eum 25 jarige ofzo? :D
pi_128767634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind niet dat het dan vlak en gevoelloos is. Zonder teleurstellingen is het namelijk heel gemakkelijk te bedenken dat het wel eens goed zou kunnen komen. Dan heb je namelijk die negatieve bagage niet.
Als jij een doel hebt, maar nooit een succes, denk je dan niet dat dat in een teleurstelling veranderd? Zeker op jouw leeftijd
Anders klinkt het wel heel benzinnerig.

Je leven is nu eenmaal zo gelopen, maak er wat van. Je kan wel alles de schuld geven aan teleurstellingen in je leven maar je schiet er geen kloot mee op
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:56:19 #149
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128767808
Ik wou dat er iemand voor mij kookte, elke dag kom ik thuis van werk en dan moet ik beslissen wat ik wil gaan eten (gedoe 1), het daadwerkelijk bereiden (gedoe 2), en na het opeten moet ik ook nog eens alles schoonmaken (gedoe 3). Soms mis ik het luie leventje van vroeger wel. ;)

Aan de andere kant zou ik ook echt niet meer terug willen. :P
pi_128767874
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
Wassen en koken staat gelijk aan zelfstandigheid en verantwoording jongens. Wat een wijsheid Firefly _O_
Nou ja , kan je belachelijk over doen maar als je op jezelf woont en meer zelf doet leer wel meer over je eigen verantwoording. Je bent meer op jezelf aangewezen dus je zal wel moeten.
Ergens heb ik hierbij wel het idee dat somm ige gewoon te veel verwend zijn en hun ouders veel voor hun regelt en dus milder hun eigen verantwoordelijkheden leren en eigenlijk zoals ik het zie apatisch door het leven en van alles van anderen verwachten maar het niet zelf doen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:05:46 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128768085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel van plan om op mezelf te gaan wonen. Het gaat alleen nu niet, omdat ik me ziek voel en geen positief vooruitzicht heb op mijn leven. Ik denk namelijk dat op mezelf wonen er voor zal zorgen dat ik heel erg getreiterd ga worden door mensen in mijn omgeving, inclusief vrouwen.
Mijn excuses als dit lijkt op iets wat eigenlijk thuishoort in Depressie en Angst, maar bij mij is het allemaal (relaties, vrouwen, depressie, etc) aan elkaar gerelateerd.
Denk sowieso dat je eerst je eigen leventje op een rit moet krijgen voordat je uberhaupt zou moeten denken aan vrouwen en versieren.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:06:38 #152
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128768114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Als jij een doel hebt, maar nooit een succes, denk je dan niet dat dat in een teleurstelling veranderd? Zeker op jouw leeftijd
Anders klinkt het wel heel benzinnerig.

Je leven is nu eenmaal zo gelopen, maak er wat van. Je kan wel alles de schuld geven aan teleurstellingen in je leven maar je schiet er geen kloot mee op
Op mijn leeftijd zou het inderdaad in een teleurstelling zijn veranderd, maar 10 jaar geleden misschien nog niet. Dan had ik misschien wel meer moeite in mijn studie gestopt en was ik nu in ieder geval daar al klaar mee geweest. Dan had ik sneller op mezelf kunnen wonen enzo. Bij mij is het zo dat ik op alle gebieden aan het falen ben, omdat het onder andere op het gebied van relaties het gewoon niet schijnt te lukken ondanks mijn pogingen om meer naar buiten te treden.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:09:10 #153
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128768184
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk sowieso dat je eerst je eigen leventje op een rit moet krijgen voordat je uberhaupt zou moeten denken aan vrouwen en versieren.
Mensen met problemen hebben vaak wel een relatie. Ik ken iemand die ook depressief is en maar een beperkte hoeveelheid tijd mag werken, maar hij heeft wel gewoon een vriendin.
pi_128768293
Kies je je eigen eten uit en doe je de was complex?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:16:30 #155
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128768411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom zou je getreiterd worden? :?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128768581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mensen met problemen hebben vaak wel een relatie. Ik ken iemand die ook depressief is en maar een beperkte hoeveelheid tijd mag werken, maar hij heeft wel gewoon een vriendin.
Voor haar zal dat ook niet alles zijn. Geloof mij, als de ene helft depressief is c.q. zijn/haar leven geestelijk niet op de rit heeft eist dat wel degelijk een tol voor de ander, direct of indirect
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:24:59 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128768673
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef Comp_Lex het volgende:

Natuurlijk zijn die er. Maar die relatie is wel anders dan wanneer je twee niet depressieve mensen hebt.
Het heeft altijd invloed op de relatie en niet op de positieve manier.

Ik bedoel er ook meer mee, dat je niet nog een zorg op je hals moet halen. Je moet het stapje voro stapje doen (waar je ook mee bezig bent volgens mij).
Eerst jezelf, dan pas een ander erbij. Zij moet een verrijking zijn op je leven. En zolang je bv nog bang bent dat vrouwen je gaan treiteren, ben je er volgens mij nog niet klaar voor.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:27:51 #158
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128768761
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die er. Maar die relatie is wel anders dan wanneer je twee niet depressieve mensen hebt.
Het heeft altijd invloed op de relatie en niet op de positieve manier.

Ik bedoel er ook meer mee, dat je niet nog een zorg op je hals moet halen. Je moet het stapje voro stapje doen (waar je ook mee bezig bent volgens mij).
Eerst jezelf, dan pas een ander erbij. Zij moet een verrijking zijn op je leven. En zolang je bv nog bang bent dat vrouwen je gaan treiteren, ben je er volgens mij nog niet klaar voor.
Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
pi_128768803
een relatie op je twaalfde, wat is je beeld daar in hemelsnaam bij
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:32:54 #160
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128768891
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Flikflooien, ouders en broertjes ontwijken, alles hoog en laag ontkennen tegenover je vrienden. :P
pi_128768908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Timmie85 het volgende:
Ik wou dat er iemand voor mij kookte, elke dag kom ik thuis van werk en dan moet ik beslissen wat ik wil gaan eten (gedoe 1), het daadwerkelijk bereiden (gedoe 2), en na het opeten moet ik ook nog eens alles schoonmaken (gedoe 3). Soms mis ik het luie leventje van vroeger wel. ;)

Aan de andere kant zou ik ook echt niet meer terug willen. :P
Gewoon standaard pizza halen en na 3 weken een keer de afwas doen :7
pi_128768924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien lichamelijk?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:34:19 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128768929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
Sorry maar meisjes 12 pesten ja, ik kan er over meepraten. Ik ben nog 'slechts' 19 en merk al jaren niks meer van pestgedrag. Vrouwen worden ook volwassen, ik ben gewoon normaal afgewezen na de middelbare school.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128768963
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Sorry maar meisjes 12 pesten ja, ik kan er over meepraten. Ik ben nog 'slechts' 19 en merk al jaren niks meer van pestgedrag. Vrouwen worden ook volwassen, ik ben gewoon normaal afgewezen na de middelbare school.
Ik lul nu ook nog alleen achter mensen hun rug om _O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:40:49 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128769131
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik lul nu ook nog alleen achter mensen hun rug om _O_
Dat verandert nooit denk ik. :')
C'est la vie
pi_128769190
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat verandert nooit denk ik. :')
Ik ben wel een beetje onbetrouwbaar :@
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:45:22 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128769271
quote:

[..]

Eigenlijk zou je vanaf je 18e met een schone lei moeten beginnen. Iedereen is wat opgegroeid en volwassen. Het pesten is dan wel verleden tijd voor 98% van de mensen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:53:51 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128769508
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben wel een beetje onbetrouwbaar :@
Ik roddel alleen over vervelende mensen eigenlijk. :')
C'est la vie
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:54:17 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128769522
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je vanaf je 18e met een schone lei moeten beginnen. Iedereen is wat opgegroeid en volwassen. Het pesten is dan wel verleden tijd voor 98% van de mensen.
Amen
C'est la vie
pi_128769537
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik roddel alleen over vervelende mensen eigenlijk. :')
Ik ook bij voorkeur. Als ik ze mag wil ik ze wel eens ophemelen.
pi_128769578
quote:

[..]

Zucht, gaan we weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:57:43 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128769621
En je was denk ik niet 'klaar voor een relatie' toen je twaalf was. Je begon te puberen en je kreeg interesse in meisjes. Dat betekent niet dat je klaar bent voor een relatie, en zeker in je pubertijd, kan je het niet eens relatie noemen.
C'est la vie
pi_128769724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef heloef het volgende:
En je was denk ik niet 'klaar voor een relatie' toen je twaalf was. Je begon te puberen en je kreeg interesse in meisjes. Dat betekent niet dat je klaar bent voor een relatie, en zeker in je pubertijd, kan je het niet eens relatie noemen.
Inderdaad. Je wilde aandacht en genegenheid van een meisje. Dat is heel wat anders.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:20:02 #174
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128770312
Ik ga hierover in Depressie weer verder. Het is geen onderwerp voor dit topic.
pi_128770361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Inderdaad. Je wilde aandacht en genegenheid van een meisje. Dat is heel wat anders.
Ik had ook echt behoefte aan aandacht en zo op die leeftijd. Dat deed ik door gore mopjes te vertellen. Man tot mijn 16e heb ik me niet geinteresseerd in vrouwen uberhaupt.
pi_128770409
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik had ook echt behoefte aan aandacht en zo op die leeftijd. Dat deed ik door gore mopjes te vertellen. Man tot mijn 16e heb ik me niet geinteresseerd in vrouwen uberhaupt.
Oh, dan was je wel laat. Kwam je pas laat in de puberteit?
pi_128770552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk is :D Pas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.

Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.

En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:33:22 #178
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128770768
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk is :D Pas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.

Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.

En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde :')
Hehe, ik drink pas sinds een jaartje enige vorm van alcohol, en sinds een jaar of twee dat ik interesse heb in vrouwen. Ben nu 27. Loop een beetje achter op de rest nu. ;)
Helaas past dat niet echt bij mensen van mijn leeftijd waardoor het voor mij een beetje lastig is om als iemand van mijn leeftijd met relaties bezig te zijn. Maar ik doe mijn best en ik ga er van uit dat na lang genoeg proberen er vanzelf verbetering in de zaak komt. :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:33:43 #179
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128770784
quote:

[..]

Heel herkenbaar, was ook laat met dat soort dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128770814
quote:

[..]

Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken. :o Meisjes in school trokken al m'n aandacht en door de puberale hormonen vond ik meisjes snel leuk.
pi_128771259
quote:

[..]

Een relatie willen en er klaar voor zijn lijken mij twee heel verschillende dingen.
pi_128771582
Ik vind dat Comp_Lex soms echt heel kinderlijke uitspraken doet.
pi_128771676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken. :o Meisjes in school trokken al m'n aandacht en door de puberale hormonen vond ik meisjes snel leuk.
Wat zal het dan zijn? Ik zou het ook niet weten hoor :D
pi_128772341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat Comp_Lex soms echt heel kinderlijke uitspraken doet.
Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaakt
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:35:00 #185
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128773485
Zo, ik heb toch nog even tijd om een stukje te schrijven :)

Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.

In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)

Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.

Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.

Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.

Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:47:00 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaakt
Overkomt de besten:
C'est la vie
pi_128774083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.

In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)

Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.

Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.

Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.

Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker :)
:')_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:50:06 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Allereerst, goed bezig!

Ten tweede sets? Je speelt tennis met ze?
C'est la vie
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:51:14 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774217
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.
C'est la vie
pi_128774809
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Dit inderdaad. "Een aantal sets aangesproken." W....t.....f. :{ :?
pi_128775320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , kan je belachelijk over doen maar als je op jezelf woont en meer zelf doet leer wel meer over je eigen verantwoording. Je bent meer op jezelf aangewezen dus je zal wel moeten.
Ergens heb ik hierbij wel het idee dat somm ige gewoon te veel verwend zijn en hun ouders veel voor hun regelt en dus milder hun eigen verantwoordelijkheden leren en eigenlijk zoals ik het zie apatisch door het leven en van alles van anderen verwachten maar het niet zelf doen.
Maar vul je dat nu allemaal voor mij in?
Rustig aan.
pi_128775417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt als tafeltennis :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:13:59 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128775461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is gewoon stiekem Robin Haase.
C'est la vie
pi_128775598
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is gewoon stiekem Robin Haase.
Die had 17 tie breaks achter elkaar verloren :D Dat is al heel triest, maar volgens mij heeft Pope nu 17 triple bagels gescoord en een 6-7(5) 3-6 0-6 :D

Haase probeert trouwens altijd chicks via Twitter te regelen :') Misschien een tip.
pi_128776005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik was ook iets van 18 voordat ik daar echt een klein beetje aandacht voor kreeg eigenlijk.
Daarvoor wel af en toe wat maar dat was allemaal een ver van mijn bed show daarzo.
Rustig aan.
pi_128776147
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.
Dit dus. PUA ligt me niet, maar als een ander er wel wat aan heeft, waarom niet?
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:52:24 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128777521
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die had 17 tie breaks achter elkaar verloren :D Dat is al heel triest, maar volgens mij heeft Pope nu 17 triple bagels gescoord en een 6-7(5) 3-6 0-6 :D

Haase probeert trouwens altijd chicks via Twitter te regelen :') Misschien een tip.
Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.
C'est la vie
pi_128777587
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.
Heb je trouwens het Haase-topic in SPT gezien :D Die is echt baas _O_
pi_128783138
Hebben jullie trouwens enig idee bij welk type man/vrouw jullie in de smaak vallen? oftewel: In welke vijver je gemiddeld genomen kunt ''vissen''? Natuurlijk zal de idealist antwoorden dat zoiets als een vijver niet bestaat, en dat iedereen op iedereen kan vallen, maar doorgaans zit er toch wel een bepaalde lijn in denk ik vaak.

Voor mezelf vind ik het lastig eerlijk gezegd. Ik weet dat ik bij het type ''Hollandse meid'' altijd wel in de smaak val. Wat bedoel ik daarmee? : De slanke, maar desondanks toch net IETS te fors gebouwde (brede schouders :P ), grote blonde vrouw met blauwe ogen. Dus niet halve klerenkasten, maar heb altijd wel het idee dat ik het bij de hele iele exotische poppetjes toch een stuk minder goed doe bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld bij een type als wendy van dijk doe ik het naar mijn idee minder goed dan bij een type Lieke van Lexmond, die ik qua voorkomen een stuk hollandser voor vind komen dan wendy.
pi_128783378
Nou ik ben sowieso lang, dus vaak zijn het bij mij ook lange, of wat forsere vrouwen die op mij hitten (niet qua vet maar postuur). Maar onlangs kreeg ik ineens heel veel aandacht van een klein getint alternatief meisje, fayah lourens achtig. En zo zit er eigenlijk vanalles tussen. Mijn ex was vrij dom, klein en blond en had wat overgewicht, mijn vorige scharrel was nagenoeg hoogbegaafd, lang, slank en meer indisch van uiterlijk. Als ik terugkijk op mijn ex-en, dan loopt er eigenlijk totaal geen rode draad qua types..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')