abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128770409
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik had ook echt behoefte aan aandacht en zo op die leeftijd. Dat deed ik door gore mopjes te vertellen. Man tot mijn 16e heb ik me niet geinteresseerd in vrouwen uberhaupt.
Oh, dan was je wel laat. Kwam je pas laat in de puberteit?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128770552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk is :D Pas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.

Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.

En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:33:22 #178
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128770768
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk is :D Pas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.

Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.

En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde :')
Hehe, ik drink pas sinds een jaartje enige vorm van alcohol, en sinds een jaar of twee dat ik interesse heb in vrouwen. Ben nu 27. Loop een beetje achter op de rest nu. ;)
Helaas past dat niet echt bij mensen van mijn leeftijd waardoor het voor mij een beetje lastig is om als iemand van mijn leeftijd met relaties bezig te zijn. Maar ik doe mijn best en ik ga er van uit dat na lang genoeg proberen er vanzelf verbetering in de zaak komt. :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:33:43 #179
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128770784
quote:

[..]

Heel herkenbaar, was ook laat met dat soort dingen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128770814
quote:

[..]

Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken. :o Meisjes in school trokken al m'n aandacht en door de puberale hormonen vond ik meisjes snel leuk.
pi_128771259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
Een relatie willen en er klaar voor zijn lijken mij twee heel verschillende dingen.
pi_128771582
Ik vind dat Comp_Lex soms echt heel kinderlijke uitspraken doet.
pi_128771676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken. :o Meisjes in school trokken al m'n aandacht en door de puberale hormonen vond ik meisjes snel leuk.
Wat zal het dan zijn? Ik zou het ook niet weten hoor :D
pi_128772341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat Comp_Lex soms echt heel kinderlijke uitspraken doet.
Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaakt
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:35:00 #185
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128773485
Zo, ik heb toch nog even tijd om een stukje te schrijven :)

Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.

In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)

Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.

Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.

Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.

Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:47:00 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaakt
Overkomt de besten:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128774083
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.

In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)

Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.

Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.

Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.

Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker :)
:')_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:50:06 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Allereerst, goed bezig!

Ten tweede sets? Je speelt tennis met ze?
C'est la vie
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:51:14 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128774217
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.
C'est la vie
pi_128774809
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef Modus het volgende:

[..]

Dit inderdaad. "Een aantal sets aangesproken." W....t.....f. :{ :?
pi_128775320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , kan je belachelijk over doen maar als je op jezelf woont en meer zelf doet leer wel meer over je eigen verantwoording. Je bent meer op jezelf aangewezen dus je zal wel moeten.
Ergens heb ik hierbij wel het idee dat somm ige gewoon te veel verwend zijn en hun ouders veel voor hun regelt en dus milder hun eigen verantwoordelijkheden leren en eigenlijk zoals ik het zie apatisch door het leven en van alles van anderen verwachten maar het niet zelf doen.
Maar vul je dat nu allemaal voor mij in?
Rustig aan.
pi_128775417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt als tafeltennis :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:13:59 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128775461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is gewoon stiekem Robin Haase.
C'est la vie
pi_128775598
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is gewoon stiekem Robin Haase.
Die had 17 tie breaks achter elkaar verloren :D Dat is al heel triest, maar volgens mij heeft Pope nu 17 triple bagels gescoord en een 6-7(5) 3-6 0-6 :D

Haase probeert trouwens altijd chicks via Twitter te regelen :') Misschien een tip.
pi_128776005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik was ook iets van 18 voordat ik daar echt een klein beetje aandacht voor kreeg eigenlijk.
Daarvoor wel af en toe wat maar dat was allemaal een ver van mijn bed show daarzo.
Rustig aan.
pi_128776147
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.
Dit dus. PUA ligt me niet, maar als een ander er wel wat aan heeft, waarom niet?
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:52:24 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128777521
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die had 17 tie breaks achter elkaar verloren :D Dat is al heel triest, maar volgens mij heeft Pope nu 17 triple bagels gescoord en een 6-7(5) 3-6 0-6 :D

Haase probeert trouwens altijd chicks via Twitter te regelen :') Misschien een tip.
Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.
C'est la vie
pi_128777587
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.
Heb je trouwens het Haase-topic in SPT gezien :D Die is echt baas _O_
pi_128783138
Hebben jullie trouwens enig idee bij welk type man/vrouw jullie in de smaak vallen? oftewel: In welke vijver je gemiddeld genomen kunt ''vissen''? Natuurlijk zal de idealist antwoorden dat zoiets als een vijver niet bestaat, en dat iedereen op iedereen kan vallen, maar doorgaans zit er toch wel een bepaalde lijn in denk ik vaak.

Voor mezelf vind ik het lastig eerlijk gezegd. Ik weet dat ik bij het type ''Hollandse meid'' altijd wel in de smaak val. Wat bedoel ik daarmee? : De slanke, maar desondanks toch net IETS te fors gebouwde (brede schouders :P ), grote blonde vrouw met blauwe ogen. Dus niet halve klerenkasten, maar heb altijd wel het idee dat ik het bij de hele iele exotische poppetjes toch een stuk minder goed doe bijvoorbeeld. Bijvoorbeeld bij een type als wendy van dijk doe ik het naar mijn idee minder goed dan bij een type Lieke van Lexmond, die ik qua voorkomen een stuk hollandser voor vind komen dan wendy.
pi_128783378
Nou ik ben sowieso lang, dus vaak zijn het bij mij ook lange, of wat forsere vrouwen die op mij hitten (niet qua vet maar postuur). Maar onlangs kreeg ik ineens heel veel aandacht van een klein getint alternatief meisje, fayah lourens achtig. En zo zit er eigenlijk vanalles tussen. Mijn ex was vrij dom, klein en blond en had wat overgewicht, mijn vorige scharrel was nagenoeg hoogbegaafd, lang, slank en meer indisch van uiterlijk. Als ik terugkijk op mijn ex-en, dan loopt er eigenlijk totaal geen rode draad qua types..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')