Oh, dan was je wel laat. Kwam je pas laat in de puberteit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had ook echt behoefte aan aandacht en zo op die leeftijd. Dat deed ik door gore mopjes te vertellen. Man tot mijn 16e heb ik me niet geinteresseerd in vrouwen uberhaupt.
Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dan was je wel laat. Kwam je pas laat in de puberteit?
Hehe, ik drink pas sinds een jaartje enige vorm van alcohol, en sinds een jaar of twee dat ik interesse heb in vrouwen. Ben nu 27. Loop een beetje achter op de rest nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk isPas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.
Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.
En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde
Heel herkenbaar, was ook laat met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed eigenlijk. Ik ben thuis niet zo moeilijk geweest. Niet echt extreme puberteit gehad. Ik ging eigenlijk ook nooit uit. Dus ja dan kom je niet echt in die omgeving waar interesse in vrouwen belangrijk isPas op mijn 17e ging ik wat drinken en dergelijke.
Ik denk trouwens dat ook meespeelde dat ik wat rot in mijn vel zat, waardoor ik wel andere dingen aan mijn hoofd had.
En misschien dat ik 20 was toen ik me voor de eerst keer echt tot iemand aangetrokken voelde
Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een relatie willen en er klaar voor zijn lijken mij twee heel verschillende dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
Wat zal het dan zijn? Ik zou het ook niet weten hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niet met uitgaan te maken.Meisjes in school trokken al m'n aandacht en door de puberale hormonen vond ik meisjes snel leuk.
Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaaktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat Comp_Lex soms echt heel kinderlijke uitspraken doet.
Overkomt de besten:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die is ook blijven steken in zijn jeugd. Hoor je volgens mij wel vaker bij mensen die om wat voor reden dan ook niet de stappen hebben kunnen maken die leeftijdsgenoten wel hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, ik heb toch nog even tijd om een stukje te schrijven![]()
Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.
In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)
Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.
Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.
Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.
Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker
Allereerst, goed bezig!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, ik heb toch nog even tijd om een stukje te schrijven![]()
Dag 3: Maandagmiddag kwam ik thuis, heb getraind, gemediteerd, en gestretcht, en meteen weer doorgegaan naar Leiden. Waar ik had afgesproken met een paar gasten uit de DHIC. Interessant genoeg voelde ik m'n sociale momentum nog steeds hoog staan van de avond ervoor.
In de rij, die absurd lang was, stond een groep internationale studenten achter ons, waarvan 2 leuke meisjes. Meteen aangesproken dus. Eigenlijk verbaasde ik mezelf over hoe cool ik op ze overkwam. In notime had ik een connectie. Ik merk sowieso dat ik bij mensen die in het buitenland hebben gewoond/uit het buitenland komen veel leukere gesprekken heb. Ze hebben een soort open instelling, en het is al gauw een ''wij'' in plaats van ''jij en ik''. Haar vrienden gingen jammergenoeg weg omdat ze het te lang vonden duren en naar een andere toko gingen. Ze zei dat ze het leuk vond me te ontmoeten, en liep weg met een grote glimlach (achteraf had ik natuurlijk haar nummer moeten vragen , leer momentje!)
Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij. Hoop fun gemaakt bij een wat minder serieuze set (ze wisten niet wat de randstad was, omg), en daarnaast nog even gepraat met een groepje leuke meisjes, die net geslaagd waren. Toen we binnenkwamen realiseerde ik me dat ik op geen enkele manier meer het gevoel had dat een meisje aanspreken raar was. Het leek me allemaal zo ontzettend logisch.
Na een paar sets die nergens heen gingen, maar wel vermakelijk waren, zag ik 2 meisjes staan bij een ingebouwde ventilator. Ik merkte het op en zei dat ze hun haren er even in moesten laten wapperen, omdat dat er leuk uitzag (ofzo). Grappig dat als sets goed gaan je geen flauw idee meer hebt wat je precies gezegd hebt. De een was een stuk leuker dan de ander, dus ging ik met haar praten. Waar ik de eerste avonden geen flauw idee had wat ik aan het doen was, had ik hier het gevoel controle te hebben over het gesprek. Alles wat in m'n hoofd opkwam zei ik, en we bouwden al heel snel een connectie. Ik merkte op dat ze steeds met haar haar aan het spelen was, en ik ging steeds dichterbij staan. Op dat moment wist ik dat ik haar aan moest raken, fysiek moest worden. Hoe wist ik alleen niet. Het riedeltje in m'n hoofd begon zich dus af te spelen, en daar ging het waarschijnlijk mis. Ik was haar doelloos aan het aanraken en vaag aan het frummelen, dus de intensiteit liep een beetje weg. Op dat moment kwam een wing zichzelf voorstellen, en was m'n connectie met haar even helemaal weg.
Ik baalde even, want ik vond haar oprecht leuk. Op naar de volgende dan maar. Die kon ik alleen niet vinden... Ik had het gevoel dat de leuke dames ''op'' waren. Er kwamen er in het half uur erna nog een aantal langslopen, maar de gesprekken gingen nergens heen. Toen ik m'n wing vervolgens langs zag lopen met het desbetreffende meisje om te gaan dansen en ik daarna hoorde dat hij haar geregeld had, kreeg ik echt een kutgevoel. Daarna nog een paar sets geopend, maar omdat de kroeg waar we zaten vrij klein was, kon ik geen leuke vrouwen meer vinden.
Ik besloot dus rond een uur of 2 dat het wel mooi was geweest. Uiteindelijk geen nummers of iets, maar wel weer een aantal leermomentjes rijker
Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.quote:
Dit inderdaad. "Een aantal sets aangesproken." W....t.....f.quote:
Maar vul je dat nu allemaal voor mij in?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , kan je belachelijk over doen maar als je op jezelf woont en meer zelf doet leer wel meer over je eigen verantwoording. Je bent meer op jezelf aangewezen dus je zal wel moeten.
Ergens heb ik hierbij wel het idee dat somm ige gewoon te veel verwend zijn en hun ouders veel voor hun regelt en dus milder hun eigen verantwoordelijkheden leren en eigenlijk zoals ik het zie apatisch door het leven en van alles van anderen verwachten maar het niet zelf doen.
Klinkt als tafeltennisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. "Een aantal sets aangesproken." W....t.....f.![]()
Het is gewoon stiekem Robin Haase.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit inderdaad. "Een aantal sets aangesproken." W....t.....f.![]()
Die had 17 tie breaks achter elkaar verlorenquote:
Ik was ook iets van 18 voordat ik daar echt een klein beetje aandacht voor kreeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dan was je wel laat. Kwam je pas laat in de puberteit?
Dit dus. PUA ligt me niet, maar als een ander er wel wat aan heeft, waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel lopen emogiffen maar hij doet tenminste iets.
Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die had 17 tie breaks achter elkaar verlorenDat is al heel triest, maar volgens mij heeft Pope nu 17 triple bagels gescoord en een 6-7(5) 3-6 0-6
Haase probeert trouwens altijd chicks via Twitter te regelenMisschien een tip.
Heb je trouwens het Haase-topic in SPT gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wordt dus niet bedreigd, gewoon vaak afgewezen door twittermeisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |