Denk sowieso dat je eerst je eigen leventje op een rit moet krijgen voordat je uberhaupt zou moeten denken aan vrouwen en versieren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel van plan om op mezelf te gaan wonen. Het gaat alleen nu niet, omdat ik me ziek voel en geen positief vooruitzicht heb op mijn leven. Ik denk namelijk dat op mezelf wonen er voor zal zorgen dat ik heel erg getreiterd ga worden door mensen in mijn omgeving, inclusief vrouwen.
Mijn excuses als dit lijkt op iets wat eigenlijk thuishoort in Depressie en Angst, maar bij mij is het allemaal (relaties, vrouwen, depressie, etc) aan elkaar gerelateerd.
Op mijn leeftijd zou het inderdaad in een teleurstelling zijn veranderd, maar 10 jaar geleden misschien nog niet. Dan had ik misschien wel meer moeite in mijn studie gestopt en was ik nu in ieder geval daar al klaar mee geweest. Dan had ik sneller op mezelf kunnen wonen enzo. Bij mij is het zo dat ik op alle gebieden aan het falen ben, omdat het onder andere op het gebied van relaties het gewoon niet schijnt te lukken ondanks mijn pogingen om meer naar buiten te treden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij een doel hebt, maar nooit een succes, denk je dan niet dat dat in een teleurstelling veranderd? Zeker op jouw leeftijd
Anders klinkt het wel heel benzinnerig.
Je leven is nu eenmaal zo gelopen, maak er wat van. Je kan wel alles de schuld geven aan teleurstellingen in je leven maar je schiet er geen kloot mee op
Mensen met problemen hebben vaak wel een relatie. Ik ken iemand die ook depressief is en maar een beperkte hoeveelheid tijd mag werken, maar hij heeft wel gewoon een vriendin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk sowieso dat je eerst je eigen leventje op een rit moet krijgen voordat je uberhaupt zou moeten denken aan vrouwen en versieren.
Waarom zou je getreiterd worden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, ik ben wel van plan om op mezelf te gaan wonen. Het gaat alleen nu niet, omdat ik me ziek voel en geen positief vooruitzicht heb op mijn leven. Ik denk namelijk dat op mezelf wonen er voor zal zorgen dat ik heel erg getreiterd ga worden door mensen in mijn omgeving, inclusief vrouwen.
Voor haar zal dat ook niet alles zijn. Geloof mij, als de ene helft depressief is c.q. zijn/haar leven geestelijk niet op de rit heeft eist dat wel degelijk een tol voor de ander, direct of indirectquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mensen met problemen hebben vaak wel een relatie. Ik ken iemand die ook depressief is en maar een beperkte hoeveelheid tijd mag werken, maar hij heeft wel gewoon een vriendin.
Natuurlijk zijn die er. Maar die relatie is wel anders dan wanneer je twee niet depressieve mensen hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:09 schreef Comp_Lex het volgende:
Mensen met problemen hebben vaak wel een relatie. Ik ken iemand die ook depressief is en maar een beperkte hoeveelheid tijd mag werken, maar hij heeft wel gewoon een vriendin.
Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. Maar die relatie is wel anders dan wanneer je twee niet depressieve mensen hebt.
Het heeft altijd invloed op de relatie en niet op de positieve manier.
Ik bedoel er ook meer mee, dat je niet nog een zorg op je hals moet halen. Je moet het stapje voro stapje doen (waar je ook mee bezig bent volgens mij).
Eerst jezelf, dan pas een ander erbij. Zij moet een verrijking zijn op je leven. En zolang je bv nog bang bent dat vrouwen je gaan treiteren, ben je er volgens mij nog niet klaar voor.
Flikflooien, ouders en broertjes ontwijken, alles hoog en laag ontkennen tegenover je vrienden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
een relatie op je twaalfde, wat is je beeld daar in hemelsnaam bij
Gewoon standaard pizza halen en na 3 weken een keer de afwas doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Timmie85 het volgende:
Ik wou dat er iemand voor mij kookte, elke dag kom ik thuis van werk en dan moet ik beslissen wat ik wil gaan eten (gedoe 1), het daadwerkelijk bereiden (gedoe 2), en na het opeten moet ik ook nog eens alles schoonmaken (gedoe 3). Soms mis ik het luie leventje van vroeger wel.
Aan de andere kant zou ik ook echt niet meer terug willen.
Misschien lichamelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
een relatie op je twaalfde, wat is je beeld daar in hemelsnaam bij
Sorry maar meisjes 12 pesten ja, ik kan er over meepraten. Ik ben nog 'slechts' 19 en merk al jaren niks meer van pestgedrag. Vrouwen worden ook volwassen, ik ben gewoon normaal afgewezen na de middelbare school.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
Ik lul nu ook nog alleen achter mensen hun rug omquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry maar meisjes 12 pesten ja, ik kan er over meepraten. Ik ben nog 'slechts' 19 en merk al jaren niks meer van pestgedrag. Vrouwen worden ook volwassen, ik ben gewoon normaal afgewezen na de middelbare school.
Dat verandert nooit denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik lul nu ook nog alleen achter mensen hun rug om
Eigenlijk zou je vanaf je 18e met een schone lei moeten beginnen. Iedereen is wat opgegroeid en volwassen. Het pesten is dan wel verleden tijd voor 98% van de mensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik was al klaar voor een relatie toen ik 12 was. Helaas ben ik dagelijks afgewezen door meiden in de vorm van pesten.
Ik roddel alleen over vervelende mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje onbetrouwbaar
Amenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je vanaf je 18e met een schone lei moeten beginnen. Iedereen is wat opgegroeid en volwassen. Het pesten is dan wel verleden tijd voor 98% van de mensen.
Ik ook bij voorkeur. Als ik ze mag wil ik ze wel eens ophemelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik roddel alleen over vervelende mensen eigenlijk.
Zucht, gaan we weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wilde aandacht en genegenheid van een meisje. Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:57 schreef heloef het volgende:
En je was denk ik niet 'klaar voor een relatie' toen je twaalf was. Je begon te puberen en je kreeg interesse in meisjes. Dat betekent niet dat je klaar bent voor een relatie, en zeker in je pubertijd, kan je het niet eens relatie noemen.
Ik had ook echt behoefte aan aandacht en zo op die leeftijd. Dat deed ik door gore mopjes te vertellen. Man tot mijn 16e heb ik me niet geinteresseerd in vrouwen uberhaupt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wilde aandacht en genegenheid van een meisje. Dat is heel wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |