abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128710674
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom verbuig je de woorden naar dat ze niet lief doen? Daar had ik het niet over.
Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sense
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 8 juli 2013 @ 09:23:12 #77
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128711725
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:07 schreef ook_gek het volgende:
Ga je vandaag (maandag) weer op stap?
Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondag :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 8 juli 2013 @ 10:50:32 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128713692
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondag :)
Oh ja :D

Iets te snel gelezen, in combinatie met slaap gebrek en drank... Dan mis je wel eens een stukje :P

Ben benieuwd naar de zondag!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128713815
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sense
Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)
Maargoed, je kunt wel met je ''ik haat vrouwen'' modus vrouwen gaan aanspreken, dan gaan ze nog niet lief tegen je doen lijkt mij.

Sowieso, hoe definieer jij ''lief doen'' dan?
Rustig aan.
pi_128726668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 10:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)
Maargoed, je kunt wel met je ''ik haat vrouwen'' modus vrouwen gaan aanspreken, dan gaan ze nog niet lief tegen je doen lijkt mij.

Sowieso, hoe definieer jij ''lief doen'' dan?
Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128726780
Opzouten

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 08-07-2013 17:39:25 ]
"Fools that will laugh on earth, most weep in hell.”
  maandag 8 juli 2013 @ 18:06:24 #82
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128727714
Ookgek, thnx man! Bij deze de update

Dag 2: Weer een topavond. Ben uitgegaan in scheveningen, met iemand waar ik mee afgesproken had op dutchattraction. Hij bleek superchill te zijn :) Na een paar uurtjes gechilld te hebben met z'n huisgenoten (ik heb nog nooit in een appartement gezeten met zulke relaxte mensen), gingen we samen op weg naar de Woosah. Direct grenzend aan het strand, allemaal chillhoeken met kussens, mooie vrouwen, en knalharde Techno: fucking heerlijk _O_ Echt geen flauw idee dat je op zondag zo hard kon feesten.

Na een paar minuutjes puur genieten van de vibe meteen aan de slag gegaan, en een aantal vrouwen aangesproken. Sommige reageerden vrij chill, sommige niet. Ik voelde me beter na elke approach. Gewoon van de muziek genieten en als je een leuk meisje ziet direct er op af. Op een gegeven moment reageerden alle sets positief. Wel merkte ik dat ik nog steeds een stuk meer investeerde dan de ander. Dat boeide me echter vrij weinig, want ze waren stuk voor stuk knap, en ik was mezelf steeds meer in de zone aan het helpen. Toen ik een rondje ging lopen kwam er een meisje op me af: ''Hey, ik ben Marly''. Ze zag er semi leuk uit, en had al wat bier op. Vervolgens werd ze mee getrokken door haar wat nuchterdere (is dat een woord? :p) vriendin. Later op de avond echter, zelfde meisje kwam weer op me af. meteen dicht bij me staan en alles. Nu had ze een andere vriendin bij haar, die wel erg leuk uit zag. Na 10 seconden met Marly te praten (ik had eigenlijk alleen oog voor haar vriendin), mezelf voorgesteld aan haar. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik tegen haar gezegd heb, alleen dat het nergens over ging en dat ik me extreem relaxt voelde. Op een gegeven moment stonden we bijna tegen elkaar aan, en merkte ik dat ik gewoon m'n mond moest houden en haar moest zoenen. Duzz, beetje seksueel aankijken, inleunen en..... BOEM! Ik stond met een leuke chick te zoenen :)

Vervolgens nog een paar gasten leren kennen die ook met pickup bezig waren, en ook allemaal toffe verhalen. Oprecht interesse tonen in mensen is echt iets wat werkt, zeker bij gasten. Je hebt in notime een leuk gesprek met iemand als je over iets kan praten waar hij/zij gepassioneerd over is.

Die nacht ben ik bij een maat blijven tukken, dag erna nog ff nagepraat en een drankje gedaan op het strand. Ik merk dat ik erg veel met hem gemeen heb. Hij is ook gemotiveerd, en we hebben besloten snel nog een keer uit te gaan samen. Ik heb dus weer een chille wing gevonden :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 8 juli 2013 @ 20:44:17 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128733253
@Pope-of-Dope,

Goed verhaal weer! En weer nieuwe vrienden gemaakt! Je hebt nog altijd een stijgende lijn! En dat van het zwartepad had ik je kunnen vertellen ja. Elke zondag is daar een techno avond tot ik dacht 1 uur. Op zaterdag zijn daar ook zeer leuke en verschillende feestjes. Iets heel anders maar ook heel leuk en zeer relaxt is Fast het surf dorp aan het eind van de boulevard bij de haven.

Zoals je merkt is contact maken met mensen helemaal niet zo moeilijk als dat iedereen doet denken.

Ben benieuwd naar je volgende verslag!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_128740854
Pope of dope, wat ben jij eigenlijk aan het doen met die dagverslagen?
Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo? Jij had toch geen problemen met versieren?
pi_128741948
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.
Nee dat heb ik niet.
Rustig aan.
pi_128742313
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet.
Wie dan wel?
pi_128742413
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Niemand. :) :P
Rustig aan.
pi_128742443
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niemand. :) :P
Nou ja, vrije wil bestaat niet, dus eigenlijk heb je nog gelijk ook :')
pi_128742545
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, vrije wil bestaat niet, dus eigenlijk heb je nog gelijk ook :')
Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''

Zie jij vrije wil als zelf iets kunnen bepalen? Dan heb je vrije wil.

Zie jij vrije wil als dat je iets doet zonder dat dat komt door allerlei biomedische factoren? Dan bestaat het niet.
Rustig aan.
pi_128742706
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''

Zie jij vrije wil als zelf iets kunnen bepalen? Dan heb je vrije wil.

Zie jij vrije wil als dat je iets doet zonder dat dat komt door allerlei biomedische factoren? Dan bestaat het niet.
Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.
pi_128742847
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.
Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?
Rustig aan.
pi_128743129
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?
Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.
pi_128743238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.
Dat is jouw mening dan, stel dat het allemaal puur variabel zou zijn, dan heb je geen persoonlijkheid en ben je dus geen persoon.

Dusja, einde discussie, blijf het subjectieve materie vinden aan hoe je die woorden interpreteert, verder niks.
Rustig aan.
pi_128743280
Maargoed, deze discussie levert denk ik geen seks op met gemiddelde vrouw :o
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:09:44 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743501
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo?
Jup

En ik was benieuwd en heb hem gevraagd zijn avonturen te vertellen.
Kunnen anderen vast van leren :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet.
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.
pi_128743636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.
Moet je wel weten wat je wilt...
Moet je dingen willen..

Maar ik zit op een punt dat ik niks wil en tegelijkertijd juist wel dingen wil..

''ik wil dingen willen''

Klinkt paradoxaal maargoed, schop dat er maar eens uit.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:15:38 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743787
Juist ja... Kap jij komende tijd maar eens met versieren enz. Ga jij eerst maar eens zelf alles op de rails krijgen. Daar zal jij het al zwaar genoeg mee krijgen.

Er is maar 1 iemand trouwens sie dat in de hand heeft! En dat ben jij en niemand anders.
pi_128743914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ook_gek het volgende:
Juist ja... Kap jij komende tijd maar eens met versieren enz. Ga jij eerst maar eens zelf alles op de rails krijgen. Daar zal jij het al zwaar genoeg mee krijgen.

Er is maar 1 iemand trouwens sie dat in de hand heeft! En dat ben jij en niemand anders.
Ik versier helemaal niet de laatste tijd.

En mezelf op de rails zetten heb ik geen invloed op, dat is toch echt afhankelijk van de biochemie in mijn hersenen. Die kun je allicht de goede kant op werken dmv bepaalde denkpatronen (mindfullnes bijvoorbeeld)
Maar geen garanties, vechten heeft geen zin.

Maargoed, anderszijds denk ik juist dat wel versieren goed voor mij zou zijn, is toch een teken van herstel en plezier willen maken.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:25:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik versier helemaal niet de laatste tijd.
Houden zo. In deze staat zal het alleen maar teleurstellingen opleveren.

quote:
En mezelf op de rails zetten heb ik geen invloed op, dat is toch echt afhankelijk van de biochemie in mijn hersenen. Die kun je allicht de goede kant op werken dmv bepaalde denkpatronen (mindfullnes bijvoorbeeld)
Maar geen garanties, vechten heeft geen zin.
En ja ja daar is het weer! Een excuus om iets niet te doen. Trouwens wel een zwak kut excuus.

quote:
Maargoed, anderszijds denk ik juist dat wel versieren goed voor mij zou zijn, is toch een teken van herstel en plezier willen maken.
Stop met je zelf voor de gek houden en slappe excuses verzinnen. Ga beginnen met doelen opstellen en ga er voor vechten. Indien nodig met hulp.

Man als ik je reacties lees heb ik af en de nijging om te vragen om een trouw. Zo depri word ik van je.

Kap daar toch mee. Wees een vent en ga iets van je leven maken.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:29:25 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744279
Kleine aanvulling, kijk naar Pope of dope. Hop die gaat er voor. En hij zal vast een paak keer op z'n bek gaan en dat moet ook. Leren en weer opstaan. Maar hij doet het wel.

Daar heb ik respect voor. Voor miepende users met een zwak excuus zal ik nooit respect hebben of krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')