Tja kan ook kitesurfen in Thailandquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die naar Afrika gaan om daar een paar weken lang seks te hebben.
Is vast ook wel zoiets voor mannen.
Lol wist ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die naar Afrika gaan om daar een paar weken lang seks te hebben.
Is vast ook wel zoiets voor mannen.
Ik denk dat je eens moet beginnen met het niet zo vastklampen aan een forum voor sociaal advies. Er is namelijk een grens tot waar anderen jou kunnen adviseren (en die is snel bereikt).quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
De (post)geschiedenis van benzin is gewoon 'bevlekt'. Dat leidt bij voorbaat tot negatieve reacties van anderen, waarop ik me dan ook rot ga voelen en gefrustreerd reageer. Vervolgens gaat iedereen weer nog negatiever en gefrustreerder doen. Enzovoorts, enzovoorts. Iedereen wordt daar ongelukkig van en het hielp mij niet meer, daarom heb ik me ook maanden stil gehouden. De afgelopen maanden heb ik de vragen en problemen die ik heb met een kloon gepost en daar wordt gewoon nog wel serieus op gereageerd.
ah toch wel vergelijkbaar aan mij dus, the game blijf ik dus gewoon leuk vinden omdat het in verhaalvorm geschreven is. En ik het een interessant verhaal vind. Maar het bijboekje('rulef of the game') wat een soort manual is heb ik weinig mee dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Personen zeer zeker niet. Ik vind van wat ik gezien heb veel te veel gemaakt. Te vol van zich zelf en way over de top. In het dagelijks leven heb ik wel mensen waar ik soms van denk haha WTF dat werkt gewoon. En als ik het zelf probeer lukt het vaak ook wel. Maar ga ook vaak genoeg op m'n bek.
Boeken ook totaal niet. Ik ga liever 4x extra op m'n bek dan een boek te moeten lezen
[..]
Zelf alleen gaan is helemaal niet verkeerd! Juist goed in jou geval denk ik! En georganiseerde reis miss iets voor volgend jaar. Kan je altijd in je achterhoofd houden.
Probeer je real life gevoelens eens los te koppelen van je anonieme online activiteit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit is precies het punt dat ik maakte, er wordt meteen vanuit gegaan door iedereen dat ik niet constructief ben en niets wil veranderen. En juist als ik dan een keer een goed moment had en aan dingen wilde werken kreeg ik vanuit die gedachte meteen een deksel op mijn neus. Wat me frustreerde en irriteerde waardoor ik weer negatiever ging doen, waarop ik nog rottere reacties kreeg enz.
Zelfs als ik een goede dag had werd deze zo meteen de grond in geboord. Zoals ik zei, met een kloon kreeg ik wel positieve reacties, dat lokt bij mij ook weer positievere reacties uit. Het werkte, terwijl posten met mijn originele account dus niet echt meer werkte.
Omdat ik je aardig vind, zal ik geen lullige opmerkingen over leeftijd maken.quote:
Ja hoor, jungle fever is er nog steeds.quote:
Ik ben banger dat ze omgebouwd zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik je aardig vind, zal ik geen lullige opmerkingen over leeftijd maken.
[..]
Ja hoor, jungle fever is er nog steeds.
wat ik opvallen aan the game vond van wat ik dan gelezen heb, is dat het gewoon staat zoals het is. Niet moeilijk of wat dan ook. Gewoon heel simpen en duidelijk. Weinig verkeerd aan te interpreteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ah toch wel vergelijkbaar aan mij dus, the game blijf ik dus gewoon leuk vinden omdat het in verhaalvorm geschreven is. En ik het een interessant verhaal vind. Maar het bijboekje('rulef of the game') wat een soort manual is heb ik weinig mee dan.
In het kruis grijpen voordat je 'haar' meeneemt.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
In het kruis grijpen voordat je 'haar' meeneemt.
Zijn toch hoeren dus dat moet geen probleem zijn.
Whehequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon legaal hoor.
Je kent me. Altijd betrokken bij de mensen.quote:
Sommige hebben toch ook de hele bende weg laten snijden en er een kutje van gemaakt??quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
In het kruis grijpen voordat je 'haar' meeneemt.
Zijn toch hoeren dus dat moet geen probleem zijn.
Pas op, straks word je het racistisch stereotype van de wijze oude neger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent me. Altijd betrokken bij de mensen.
Ipv resultaat gebonden te zijn, moet je proces gebonden zijn. Je moet veranderen, ook mentaal, dat kan alleen als je actie onderneemt. Na elke actie veranderen je hersenverbindingen in een positieve richting.mquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach maar je kunt veel zeggen, sommige problemen zijn wel degelijk mentaal en niet eens praktisch van aard.
Kan inderdaad op mensen afstappen, maar zou dat niet een stuk beter gaan als ik een positief beeld zou hebben over vrouwen? Dat ik ze echt leuk vind etc?
Dus als ik vrouwen haat en ik ga vrouwen aanspreken ga ik vrouwen minder haten? Ik denk niet dat dat riedeltje opgaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ipv resultaat gebonden te zijn, moet je proces gebonden zijn. Je moet veranderen, ook mentaal, dat kan alleen als je actie onderneemt. Na elke actie veranderen je hersenverbindingen in een positieve richting.m
Jij moet niet zo zuur doen. Vrouwen zijn gewoon toffe wezens.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als ik vrouwen haat en ik ga vrouwen aanspreken ga ik vrouwen minder haten? Ik denk niet dat dat riedeltje opgaat.
Als je geen sociale vaardigheden hebt om het gezellig te hebben.. logisch dat ze dan niet zo lief doen tegen je. Een beetje sociaal kunnen zijn is het minste wat vrouwen van een man mogen verwachten, en die vaardigheden train je niet door thuis te zitten mekkeren :/quote:Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als ik vrouwen haat en ik ga vrouwen aanspreken ga ik vrouwen minder haten? Ik denk niet dat dat riedeltje opgaat.
Waarom verbuig je de woorden naar dat ze niet lief doen? Daar had ik het niet over.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen sociale vaardigheden hebt om het gezellig te hebben.. logisch dat ze dan niet zo lief doen tegen je. Een beetje sociaal kunnen zijn is het minste wat vrouwen van een man mogen verwachten, en die vaardigheden train je niet door thuis te zitten mekkeren :/
Sommigennnzquote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zuur doen. Vrouwen zijn gewoon toffe wezens.
Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sensequote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom verbuig je de woorden naar dat ze niet lief doen? Daar had ik het niet over.
Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondagquote:
Oh jaquote:Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondag
Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)quote:Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sense
Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)
Maargoed, je kunt wel met je ''ik haat vrouwen'' modus vrouwen gaan aanspreken, dan gaan ze nog niet lief tegen je doen lijkt mij.
Sowieso, hoe definieer jij ''lief doen'' dan?
Nee dat heb ik niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.
Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, vrije wil bestaat niet, dus eigenlijk heb je nog gelijk ook
Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''
Zie jij vrije wil als zelf iets kunnen bepalen? Dan heb je vrije wil.
Zie jij vrije wil als dat je iets doet zonder dat dat komt door allerlei biomedische factoren? Dan bestaat het niet.
Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.
Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?
Dat is jouw mening dan, stel dat het allemaal puur variabel zou zijn, dan heb je geen persoonlijkheid en ben je dus geen persoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.
Jupquote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo?
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.quote:
Moet je wel weten wat je wilt...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.
Ik versier helemaal niet de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ook_gek het volgende:
Juist ja... Kap jij komende tijd maar eens met versieren enz. Ga jij eerst maar eens zelf alles op de rails krijgen. Daar zal jij het al zwaar genoeg mee krijgen.
Er is maar 1 iemand trouwens sie dat in de hand heeft! En dat ben jij en niemand anders.
Houden zo. In deze staat zal het alleen maar teleurstellingen opleveren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik versier helemaal niet de laatste tijd.
En ja ja daar is het weer! Een excuus om iets niet te doen. Trouwens wel een zwak kut excuus.quote:En mezelf op de rails zetten heb ik geen invloed op, dat is toch echt afhankelijk van de biochemie in mijn hersenen. Die kun je allicht de goede kant op werken dmv bepaalde denkpatronen (mindfullnes bijvoorbeeld)
Maar geen garanties, vechten heeft geen zin.
Stop met je zelf voor de gek houden en slappe excuses verzinnen. Ga beginnen met doelen opstellen en ga er voor vechten. Indien nodig met hulp.quote:Maargoed, anderszijds denk ik juist dat wel versieren goed voor mij zou zijn, is toch een teken van herstel en plezier willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |