abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128594125

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Rustig aan.
pi_128594560
Ik heb uit waarneming af kunnen leiden dat prachtig zijn en een geweldig innerlijk hebben dit hele gebeuren erg makkelijk maakt. Wie wis dat de oplossing zó simpel kon zijn?
pi_128594894
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef flapskie123 het volgende:
Ik heb uit waarneming af kunnen leiden dat prachtig zijn en een geweldig innerlijk hebben dit hele gebeuren erg makkelijk maakt. Wie wis dat de oplossing zó simpel kon zijn?
Definieer aub verder ;) :P
Rustig aan.
pi_128595621
Je kunt beter een challenge doen, zoals pope of dope. Met over-analyseren leer je niets. Sterker nog, het houdt je groei alleen maar tegen. De handen uit de mouwen en de lange juiste weg nemen van zelfvertrouwen opbouwen en sociale vaardigheden :) Het heeft allemaal te maken met discipline om meer zelfvertrouwen op te bouwen, want als je dat niet doet heb je over een jaar exact hetzelfde resultaat als nu. Zonde om er 10 jaar over te gaan zitten praten en pas als je 40 bent een beetje sociaal te worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128596359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt beter een challenge doen, zoals pope of dope. Met over-analyseren leer je niets. Sterker nog, het houdt je groei alleen maar tegen. De handen uit de mouwen en de lange juiste weg nemen van zelfvertrouwen opbouwen en sociale vaardigheden :) Het heeft allemaal te maken met discipline om meer zelfvertrouwen op te bouwen, want als je dat niet doet heb je over een jaar exact hetzelfde resultaat als nu. Zonde om er 10 jaar over te gaan zitten praten en pas als je 40 bent een beetje sociaal te worden.
Dit + accepteren dat je afgewezen kan worden. Ook dat niet te lang overanalyseren.
Touching from a distance ~
pi_128599378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Ach maar je kunt veel zeggen, sommige problemen zijn wel degelijk mentaal en niet eens praktisch van aard.

Kan inderdaad op mensen afstappen, maar zou dat niet een stuk beter gaan als ik een positief beeld zou hebben over vrouwen? Dat ik ze echt leuk vind etc?
Rustig aan.
pi_128599776
Vind het jammer dat in dit topic nog steeds het PUA-perspectief de overhand heeft
pi_128599827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Faxie even voor de zekerheid, is dit ook die vrouw waar je al eerder bij had aangegeven dat je haar leuk vond enkele maanden geleden? En waar ze toen al aangegeven had dat ze je leuk en gezellig vond maar meer niet.

Of is dit weer een ander.
Dat zal d'r wel zijn ja. Dat was dus net na het O&N gebeuren toen ze met een ander zat te vozen. De vakantieplannen waren er toen al.

quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jezus. Faxie, ben je dat echt zelf op je fobo?

Wow. :@
Yep, dat ben ik :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben jij dan wel ''spannend''
Of blijf je gewoon steeds op afstand bij mensen?
Een heel stuk meer dan vroeger, dat is zeker. Maar een klein beetje afstand bewaar ik meestal wel ja. Ik ben niet iemand die gelijk dikke maatjes met iemand is, kijk de kat een beetje uit de boom.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kijk eens in het 25-35 jarigen topic ;)

Ik denk overigens dat Faxie zich te bescheiden en aardig opstelt. En tevens te duidelijk hint dat hij iemand leuk vindt.

Ik bedoel, iemand de Liefde verklaren terwijl ze met iemand anders bezig is? The fuck, dat werkt niet zo, en dan denken de vrouwen: " Wat schattige lieve man! Zie hem daar met zijn rode bolle wangetjes staan :* ".

Terwijl veel vrouwen gewoon een man willen, die weet wat hij wil en waarom hij wil, en zich niet laten afleiden door een mooie vrouw die aan het vozen is. Die geeft de vozende vrouw gewoon een knipoog, en schiet meteen 3 ballen in 1 stoot op de pooltafel in de pocket (even refererend aan zijn hobby), neemt een slok van zijn drankje, laat een boer en gaat vervolgens pissen op het toilet. Om daarna zonder om te kijken verder met zijn poolspel gaat.
De liefde verklaren klinkt wel heel zwaar hoor :') Zo was het nou ook weer niet.

Dat 3e doe ik grotendeels ook wel :P

[ Bericht 28% gewijzigd door Faxie op 04-07-2013 22:30:43 ]
pi_128599913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
Vind het jammer dat in dit topic nog steeds het PUA-perspectief de overhand heeft
Wat vind je leuk aan dit topic?
Rustig aan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:28:58 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128599998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach maar je kunt veel zeggen, sommige problemen zijn wel degelijk mentaal en niet eens praktisch van aard.

Kan inderdaad op mensen afstappen, maar zou dat niet een stuk beter gaan als ik een positief beeld zou hebben over vrouwen? Dat ik ze echt leuk vind etc?
maar dat is de basis van alles. Je zelf goed voelen en goed in je vel zitten is de basis van alles. Niet alleen versieren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128600071
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat vind je leuk aan dit topic?
Het was ooit leuk omdat juist de mensen die niet zo makkelijk versierden hier vooral discussieerden.

Het is jammer dat ik op een gegeven moment niet echt met open armen meer werd ontvangen, maar ik vind het veel erger dat ik de afgelopen maanden regelmatig kijk en zie dat deze plek blijvend veranderd is, ook voor andere mensen die veel aan deze plek hadden.
pi_128600082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar dat is de basis van alles. Je zelf goed voelen en goed in je vel zitten is de basis van alles. Niet alleen versieren.
Een positief beeld hebben over vrouwen is iets anders als goed in je eigen vel zitten.
Rustig aan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:30:57 #13
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128600110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
pua perspectief klopt gewoon op 1 fundamentele basis. Zelfvertrouwen en ook als je die mist moet je die tenminste proberen uit te stralen. En afwijzingen niet te persoonlijk nemen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:31:06 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128600118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zal d'r wel zijn ja. Dat was dus net na het O&N gebeuren toen ze met een ander zat te vozen. De vakantieplannen waren er toen al.

Dan ben je dus al lang duidelijk geweest naar haar wat de intenties waren :) Anders dan hier werd gesuggereerd. Helaas ziet ze je niet als relatie materiaal en dat kan gebeuren. Bedoel, jij valt ook niet op alle vrouwen. Accepteren en door gaan. Niet in blijven hangen. Weet niet of je dat wel of niet doet maar dat is mijn advies.

Betreft vakantie vind ik het altijd nog respectloos.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:31:52 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128600165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een positief beeld hebben over vrouwen is iets anders als goed in je eigen vel zitten.
sorry te snel gelezen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Het was ooit leuk omdat juist de mensen die niet zo makkelijk versierden hier vooral discussieerden.

Het is jammer dat ik op een gegeven moment niet echt met open armen meer werd ontvangen, maar ik vind het veel erger dat ik de afgelopen maanden regelmatig kijk en zie dat deze plek blijvend veranderd is, ook voor andere mensen die veel aan deze plek hadden.
had en heb je aan je zelf te danken.
pi_128600175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Oh maar jouw stem telt net zo zwaar als die van anderen, dus als je het graag anders ziet moet jij maar gewoon posten wat jij kwijt wilt toch ;)
Je wordt wel met open armen ontvangen, je vraagt alleen vaak nogal dezelfde dingen zonder blijk te laten geven dat je actie hebt ondernomen.
Je moet iets praktischer van aard worden en wat minder in je gevoel hangen naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_128600269
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan ben je dus al lang duidelijk geweest naar haar wat de intenties waren :) Anders dan hier werd gesuggereerd. Helaas ziet ze je niet als relatie materiaal en dat kan gebeuren. Bedoel, jij valt ook niet op alle vrouwen. Accepteren en door gaan. Niet in blijven hangen. Weet niet of je dat wel of niet doet maar dat is mijn advies.

Betreft vakantie vind ik het altijd nog respectloos.
Tja ik ga ook door hoor. Ik ga altijd door...

Waarschijnlijk in m'n eentje op vakantie, en ik vermaak me wel hoor. En ik kan een stuk exotischer op vakantie, want hoef niet meer met haar budget rekening te houden. En uiteraard komt op FB heel subtiel te staan wat ze mist :P
pi_128600445
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

had en heb je aan je zelf te danken.
Dat is het punt niet, het punt is dat ik het jammer vind dat voor iedereen deze reeks veranderd is. Dat sommigen geen zin meer hadden in mij staat buiten de discussie.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh maar jouw stem telt net zo zwaar als die van anderen, dus als je het graag anders ziet moet jij maar gewoon posten wat jij kwijt wilt toch ;)
Je wordt wel met open armen ontvangen, je vraagt alleen vaak nogal dezelfde dingen zonder blijk te laten geven dat je actie hebt ondernomen.
Je moet iets praktischer van aard worden en wat minder in je gevoel hangen naar mijn mening.
Als ik hier weer ga posten wordt het vooral weer een aanval op mij waar iedereen, inclusief ikzelf, ongelukkig van word. Ik ben niet in de positie om de reeks weer terug te brengen naar de roots.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:37:15 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128600448
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ik ga ook door hoor. Ik ga altijd door...

Waarschijnlijk in m'n eentje op vakantie, en ik vermaak me wel hoor. En ik kan een stuk exotischer op vakantie, want hoef niet meer met haar budget rekening te houden. En uiteraard komt op FB heel subtiel te staan wat ze mist :P
maar even voor de duidelijkheid. Je had al eerder dit jaar kenbaar gemaakt wat je van haar vond. Ergens rond December staat mij bij. En nu heb je het laatst weer aan haar verteld wegens de drank. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Top dat je alleen op vakantie gaat, is miss zelf nog beter voor je zelf ook! Weinig mensen doen je dat maar na! Betreft facebook..... ja kan je doen maar of zij nou het idee krijgt wat te missen..... dat denk ik niet.
pi_128600635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

pua perspectief klopt gewoon op 1 fundamentele basis. Zelfvertrouwen en ook als je die mist moet je die tenminste proberen uit te stralen. En afwijzingen niet te persoonlijk nemen.
Ik zeg niet dat je pertinent ongelijk hebt, je post snijdt hout. Maar juist voor mensen die ver achter lopen, een paar voorzichtige eerste stapjes willen zetten is jullie perspectief even net een brug te ver. Daarnaast is ook die discussie achter het gebrek aan zelfvertrouwen relevant en stond hier ooit centraal. De eerste stapjes.
pi_128600681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef benzin het volgende:
Als ik hier weer ga posten wordt het vooral weer een aanval op mij waar iedereen, inclusief ikzelf, ongelukkig van word. Ik ben niet in de positie om de reeks weer terug te brengen naar de roots.
Neehoor, dat ligt niet aan jou maar meer aan je eigen posts en het verleden daarvan.

Maar begrijp jij dan niet waar dat vandaan komt?
Rustig aan.
pi_128600735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar even voor de duidelijkheid. Je had al eerder dit jaar kenbaar gemaakt wat je van haar vond. Ergens rond December staat mij bij. En nu heb je het laatst weer aan haar verteld wegens de drank. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Top dat je alleen op vakantie gaat, is miss zelf nog beter voor je zelf ook! Weinig mensen doen je dat maar na! Betreft facebook..... ja kan je doen maar of zij nou het idee krijgt wat te missen..... dat denk ik niet.
Nee je hebt het verkeerd begrepen...

Laat maar zitten ook, zo boeiend is het verder nou ook niet meer.

Misschien wordt ze een tikkie jaloers ofzo :')
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:43:37 #23
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128600818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je pertinent ongelijk hebt, je post snijdt hout. Maar juist voor mensen die ver achter lopen, een paar voorzichtige eerste stapjes willen zetten is jullie perspectief even net een brug te ver. Daarnaast is ook die discussie achter het gebrek aan zelfvertrouwen relevant en stond hier ooit centraal. De eerste stapjes.
Jah dat ben ik met je eens, daarom zijn die PUA verhalen vooral in Amerika verder uitgediept. En uiteraard in e-book vorm etc naar Nederland en vanzelfsprekend andere landen gekomen. Dat ik het zo aangeef maakt mij ook niet iemand met zelfvertrouwen. Een bepaalde held in benadering van het andere geslacht(nuchter) ben ik absoluut niet.
pi_128600922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neehoor, dat ligt niet aan jou maar meer aan je eigen posts en het verleden daarvan.

Maar begrijp jij dan niet waar dat vandaan komt?
De (post)geschiedenis van benzin is gewoon 'bevlekt'. Dat leidt bij voorbaat tot negatieve reacties van anderen, waarop ik me dan ook rot ga voelen en gefrustreerd reageer. Vervolgens gaat iedereen weer nog negatiever en gefrustreerder doen. Enzovoorts, enzovoorts. Iedereen wordt daar ongelukkig van en het hielp mij niet meer, daarom heb ik me ook maanden stil gehouden. De afgelopen maanden heb ik de vragen en problemen die ik heb met een kloon gepost en daar wordt gewoon nog wel serieus op gereageerd.
pi_128601163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef benzin het volgende:

[..]

De (post)geschiedenis van benzin is gewoon 'bevlekt'. Dat leidt bij voorbaat tot negatieve reacties van anderen, waarop ik me dan ook rot ga voelen en gefrustreerd reageer. Vervolgens gaat iedereen weer nog negatiever en gefrustreerder doen. Enzovoorts, enzovoorts. Iedereen wordt daar ongelukkig van en het hielp mij niet meer, daarom heb ik me ook maanden stil gehouden. De afgelopen maanden heb ik de vragen en problemen die ik heb met een kloon gepost en daar wordt gewoon nog wel serieus op gereageerd.
Begrijp jij dan niet waar het vandaan komt?
Je bent niet constructief.
Hoe wil jij dingen gaan veranderen als je geen dingen wilt veranderen?
Rustig aan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:53:45 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128601457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, het punt is dat ik het jammer vind dat voor iedereen deze reeks veranderd is. Dat sommigen geen zin meer hadden in mij staat buiten de discussie.

uhm jawel want je begint zelf over dat je niet met armen open ontvangen werd. Dus dat is dan wel het punt ;)
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:55:32 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128601566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee je hebt het verkeerd begrepen...

Laat maar zitten ook, zo boeiend is het verder nou ook niet meer.

Misschien wordt ze een tikkie jaloers ofzo :')
oh oke, nou ja dacht vraag het even voor de duidelijkheid. Maar ok lama zitten dan :)

tja moet je zelf weten. Zelf vind ik niemand het waard om die geen jaloers te maken na een mindere ervaring. Zonde van je tijd om je daar mee bezig te houden of aan te denken. Maar dat is natuurlijk persoon afhankelijk.

Heb je wel een idee waar je heen gaat met vakantie en hoe lang?
pi_128601583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Begrijp jij dan niet waar het vandaan komt?
Je bent niet constructief.
Hoe wil jij dingen gaan veranderen als je geen dingen wilt veranderen?

Dit is precies het punt dat ik maakte, er wordt meteen vanuit gegaan door iedereen dat ik niet constructief ben en niets wil veranderen. En juist als ik dan een keer een goed moment had en aan dingen wilde werken kreeg ik vanuit die gedachte meteen een deksel op mijn neus. Wat me frustreerde en irriteerde waardoor ik weer negatiever ging doen, waarop ik nog rottere reacties kreeg enz.

Zelfs als ik een goede dag had werd deze zo meteen de grond in geboord. Zoals ik zei, met een kloon kreeg ik wel positieve reacties, dat lokt bij mij ook weer positievere reacties uit. Het werkte, terwijl posten met mijn originele account dus niet echt meer werkte.
pi_128601647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit is precies het punt dat ik maakte, er wordt meteen vanuit gegaan door iedereen dat ik niet constructief ben en niets wil veranderen. En juist als ik dan een keer een goed moment had en aan dingen wilde werken kreeg ik vanuit die gedachte meteen een deksel op mijn neus. Wat me frustreerde en irriteerde waardoor ik weer negatiever ging doen, waarop ik nog rottere reacties kreeg enz.

Zelfs als ik een goede dag had werd deze zo meteen de grond in geboord. Zoals ik zei, met een kloon kreeg ik wel positieve reacties, dat lokt bij mij ook weer positievere reacties uit. Het werkte, terwijl posten met mijn originele account dus niet echt meer werkte.
Okey dat kan, maar nu constructief?
Wat gaan we doen en hoe gaan we het doen?
Rustig aan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:58:11 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128601705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Jah dat ben ik met je eens, daarom zijn die PUA verhalen vooral in Amerika verder uitgediept. En uiteraard in e-book vorm etc naar Nederland en vanzelfsprekend andere landen gekomen. Dat ik het zo aangeef maakt mij ook niet iemand met zelfvertrouwen. Een bepaalde held in benadering van het andere geslacht(nuchter) ben ik absoluut niet.
heeft grotendeels te maken met marketing en inkomsten. Slim gebruik maken van een missende factoor. Die spreek je aan met je product om zo een grote groep mensen te bereiken om daar geld aan te verdienen. Het is niet land gebonden in dit geval.

Net als afslank programma's en sport instructies en rages. Je vervult een bepaalde behoefte en verdiend daar goed aan door middel van je producten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:59:55 #31
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128601801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heeft grotendeels te maken met marketing en inkomsten. Slim gebruik maken van een missende factoor. Die spreek je aan met je product om zo een grote groep mensen te bereiken om daar geld aan te verdienen. Het is niet land gebonden in dit geval.

Net als afslank programma's en sport instructies en rages. Je vervult een bepaalde behoefte en verdiend daar goed aan door middel van je producten.
Klopt maar die basisboeken etc hoe je het noemen wil, komen altijd terug op bepaalde fundamentele punten.
pi_128601973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh oke, nou ja dacht vraag het even voor de duidelijkheid. Maar ok lama zitten dan :)

tja moet je zelf weten. Zelf vind ik niemand het waard om die geen jaloers te maken na een mindere ervaring. Zonde van je tijd om je daar mee bezig te houden of aan te denken. Maar dat is natuurlijk persoon afhankelijk.

Heb je wel een idee waar je heen gaat met vakantie en hoe lang?
Nouja ik ga d'r niet geforceerd jaloers proberen te maken oid hoor, dat zou wel kinderachtig zijn. :')

Maar ik zou d'r wel genoegen uit scheppen als ze het toch wordt :P

Lijkt er momenteel op dat het Sri Lanka gaat worden voor 9-11 dagen :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:10:06 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128602444
Ik snap dat je er mee zit, fax, die vrouw die ineens zo'n vakantie afzegt.
Maar je weet nu iig hoe ze over je denkt. Geen aandacht meer aan besteden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:10:15 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128602453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Klopt maar die basisboeken etc hoe je het noemen wil, komen altijd terug op bepaalde fundamentele punten.
oh ja maar ik zeg ook niet dat het sprookjes zijn. Ik zal je eerlijk bekennen dat ik me niet heel erg verdiept heb ik het hele PUA gebeuren. Puur omdat het dingen zijn die ik van naturen al doe. En al het andere vind ik way overtrokken. Dat past niet bij me. Maar de basis is zeer zeker waar van wat ik gezien heb en zeer goed en juist te noemen. En dat het commercieel is mag best. Alleen zijn er veel mensen die doen als of het de bijbel is enz. Vergeet niet dat het ook een groot stuk commerciële bedrijfsvoering en een hype is. Zoals vele merken dat zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja ik ga d'r niet geforceerd jaloers proberen te maken oid hoor, dat zou wel kinderachtig zijn. :')

Maar ik zou d'r wel genoegen uit scheppen als ze het toch wordt :P

Lijkt er momenteel op dat het Sri Lanka gaat worden voor 9-11 dagen :)
heb je ooit wel eens gedacht aan een single reis? Is dat niet een leuke optie voor je? En je plannen klinken goed! Lekker van genieten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:11:33 #35
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128602551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh ja maar ik zeg ook niet dat het sprookjes zijn. Ik zal je eerlijk bekennen dat ik me niet heel erg verdiept heb ik het hele PUA gebeuren. Puur omdat het dingen zijn die ik van naturen al doe. En al het andere vind ik way overtrokken. Dat past niet bij me. Maar de basis is zeer zeker waar van wat ik gezien heb en zeer goed en juist te noemen. En dat het commercieel is mag best. Alleen zijn er veel mensen die doen als of het de bijbel is enz. Vergeet niet dat het ook een groot stuk commerciële bedrijfsvoering en een hype is. Zoals vele merken dat zijn.

[..]

heb je ooit wel eens gedacht aan een single reis? Is dat niet een leuke optie voor je? En je plannen klinken goed! Lekker van genieten.
Ik ook redelijk in verdiept, vooral het boek 'the game' die je vast en zeker zal kennen heb ik met enorm vermaak gelezen en daarnaast veel logica gezien in het verhaal.
pi_128602814
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap dat je er mee zit, fax, die vrouw die ineens zo'n vakantie afzegt.
Maar je weet nu iig hoe ze over je denkt. Geen aandacht meer aan besteden.
Dat deed ik al niet meer.

Maar ik moet nog wel m'n GPS terugkrijgen, en ze heeft nog een kite-zitzak die voor mij bestemd is...

Niet dat het haast heeft, maar moet dat nog wel even regelen...
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:16:48 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128602891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Ik ook redelijk in verdiept, vooral het boek 'the game' die je vast en zeker zal kennen heb ik met enorm vermaak gelezen en daarnaast veel logica gezien in het verhaal.
the game heb ik door gebladerd en ik merkte daar dat ik veel dingen heel onbewust doe. Je gaat over je eigen gedrag na denken en je blijkt dat dus al te doen. Dat was wel geinig. En het is allemaal heel van zelf sprekend ja.

Ik ben een beetje wezen zoeken naar de grote namen en daar de achtergrond van. Die worden op handen gedragen en oh oh ze zijn geweldig. Ja in marketing en hun zelf verkopen ja. Want ze zijn schat hemels rijk geworden daar mee :D Alleen dat vergeten ze te vermelden. Bij andere grote namen valt er niks te vinden. Allemaal achter gesloten deuren.... dat zegt vaak al genoeg.

Heb trouwens willekeurige mensen gepakt. Geen idee meer wie ze waren, maar zag de namen regelmatig langs komen.

Ander mooi voorbeeld was in dit topic met de filmpjes mannetjes.... dat is gewoon een act en ze verdienen er bakken met geld mee. Doen ze goed, maar om ze nou te aanbidden.....
pi_128602900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef ook_gek het volgende:
Nog niet overwogen nee. Ging altijd met familie mee.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:18:43 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128603017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog niet overwogen nee. Ging altijd met familie mee.
maar spreekt het je aan of juist niet?
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:19:27 #40
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128603060
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

the game heb ik door gebladerd en ik merkte daar dat ik veel dingen heel onbewust doe. Je gaat over je eigen gedrag na denken en je blijkt dat dus al te doen. Dat was wel geinig. En het is allemaal heel van zelf sprekend ja.

Ik ben een beetje wezen zoeken naar de grote namen en daar de achtergrond van. Die worden op handen gedragen en oh oh ze zijn geweldig. Ja in marketing en hun zelf verkopen ja. Want ze zijn schat hemels rijk geworden daar mee :D Alleen dat vergeten ze te vermelden. Bij andere grote namen valt er niks te vinden. Allemaal achter gesloten deuren.... dat zegt vaak al genoeg.
the game is geschreven door 1 van die 'groten'. Alleen was hij al een schrijver om mee te beginnen. Het hele boek is in verhaalvorm geschreven en zeer aan te raden om 1's goed door te lezen. Naast dat boek is er ook nog een soort instructieset over dat boek. Ik geloof dat dat heet 'Rules of the game' oefeningen en uitleg over bepaalde dingen. Maar het boek zelf is gewoon in een lekkere doorleesbare vorm geschreven.
pi_128603308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar spreekt het je aan of juist niet?
Denk het niet... je moet perse bij de groep blijven heb ik het idee.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:23:59 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128603344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

the game is geschreven door 1 van die 'groten'. Alleen was hij al een schrijver om mee te beginnen. Het hele boek is in verhaalvorm geschreven en zeer aan te raden om 1's goed door te lezen. Naast dat boek is er ook nog een soort instructieset over dat boek. Ik geloof dat dat heet 'Rules of the game' oefeningen en uitleg over bepaalde dingen. Maar het boek zelf is gewoon in een lekkere doorleesbare vorm geschreven.
tja ik had er niet zoveel mee. Was leuk om veel dingen te herkennen bij me zelf die ik standaard al doe. Maar het van voor af aan te lezen vond ik het boek te saai. Een beetje open deur boek voor wat ik gezien heb.

Maar de basis is inderdaad goed als dat soort dingen niet van zelf spreken zijn voor je zelf. Echter schuilt er het gevaar in dat mensen het veel te letterlijk nemen en precies zo gaan handelen. Gevolg is dat ze alleen volledig vast loopt als ze op iets onverwachts moet reageren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:24:57 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128603395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denk het niet... je moet perse bij de groep blijven heb ik het idee.
volgens mij niet wat ik begrepen heb. Je hebt groeps activiteiten maar altijd deelnemen is niet verplicht wat ik begrepen heb. Maar dat weet ik niet zeker. Je kan altijd informeren toch ipv het op voorhand al afschieten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:26:10 #44
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128603462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tja ik had er niet zoveel mee. Was leuk om veel dingen te herkennen bij me zelf die ik standaard al doe. Maar het van voor af aan te lezen vond ik het boek te saai. Een beetje open deur boek voor wat ik gezien heb.

Maar de basis is inderdaad goed als dat soort dingen niet van zelf spreken zijn voor je zelf. Echter schuilt er het gevaar in dat mensen het veel te letterlijk nemen en precies zo gaan handelen. Gevolg is dat ze alleen volledig vast loopt als ze op iets onverwachts moet reageren.
Hangt ook wat af dan van hoeveel je er echt in gelezen hebt. Hoeveelheid zeg maar. Misschien dat je mening gelijk blijft als je het hele boek volledig gelezen hebt, maar dat weet je pas als je geprobeerd hebt. ;) Daarnaast trouwens, zelf nog aanraders die jij persoonlijk beter vindt totzover?
pi_128603478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

volgens mij niet wat ik begrepen heb. Je hebt groeps activiteiten maar altijd deelnemen is niet verplicht wat ik begrepen heb. Maar dat weet ik niet zeker. Je kan altijd informeren toch ipv het op voorhand al afschieten.
Ik schiet het toch niet af ofzo :')

Even voor de duidelijkheid, het wordt een kitesurfvakantie.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:31:08 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128603744
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Hangt ook wat af dan van hoeveel je er echt in gelezen hebt. Hoeveelheid zeg maar. Misschien dat je mening gelijk blijft als je het hele boek volledig gelezen hebt, maar dat weet je pas als je geprobeerd hebt. ;)
Zeer zeker waar, alleen verloor ik mijn interesse om het gehele boek uit tel lezen. Ik heb grote stukken gelezen via snel bladeren.

quote:
Daarnaast trouwens, zelf nog aanraders die jij persoonlijk beter vindt totzover?
Hoe bedoel je?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik schiet het toch niet af ofzo :')

Even voor de duidelijkheid, het wordt een kitesurfvakantie.
ok, ik kreeg het idee dat je het al af zat te schieten.

Is dat gewoon zelf geregeld of een georganiseerde reis? Ik weet dat er surf vakanties zijn.
Die zal je vast ook voor kit surfen hebben.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:33:56 #47
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128603888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeer zeker waar, alleen verloor ik mijn interesse om het gehele boek uit tel lezen. Ik heb grote stukken gelezen via snel bladeren.

[..]

Hoe bedoel je?

[..]

Is dat gewoon zelf geregeld of een georganiseerde reis? Ik weet dat er surf vakanties zijn.
boeken/personen waarin je je verdiept hebt die jou meer aanspraken dan wat ik noemde.
pi_128603922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Hoe bedoel je?

[..]

Ga ik zelf regelen.

Er zijn ook een paar groepreizen inderdaad, maar die hebben nog niks staan voor September. En ik vermoed dat die te dichtbij gaan zitten. Ik wil wel iets exotisch eigenlijk :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:35:55 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128603977
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga ik zelf regelen.

Er zijn ook een paar groepreizen inderdaad, maar die hebben nog niks staan voor September. En ik vermoed dat die te dichtbij gaan zitten. Ik wil wel iets exotisch eigenlijk :P
Er zijn vrouwen die naar Afrika gaan om daar een paar weken lang seks te hebben.

Is vast ook wel zoiets voor mannen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:36:48 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128604027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

boeken/personen waarin je je verdiept hebt die jou meer aanspraken dan wat ik noemde.
Personen zeer zeker niet. Ik vind van wat ik gezien heb veel te veel gemaakt. Te vol van zich zelf en way over de top. In het dagelijks leven heb ik wel mensen waar ik soms van denk haha WTF dat werkt gewoon. En als ik het zelf probeer lukt het vaak ook wel. Maar ga ook vaak genoeg op m'n bek.

Boeken ook totaal niet. Ik ga liever 4x extra op m'n bek dan een boek te moeten lezen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga ik zelf regelen.

Zelf alleen gaan is helemaal niet verkeerd! Juist goed in jou geval denk ik! En georganiseerde reis miss iets voor volgend jaar. Kan je altijd in je achterhoofd houden.
pi_128604112
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die naar Afrika gaan om daar een paar weken lang seks te hebben.

Tja kan ook kitesurfen in Thailand :@
pi_128604188
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lol wist ik niet.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:40:43 #53
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128604227
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat je eens moet beginnen met het niet zo vastklampen aan een forum voor sociaal advies. Er is namelijk een grens tot waar anderen jou kunnen adviseren (en die is snel bereikt).
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:41:22 #54
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128604264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Personen zeer zeker niet. Ik vind van wat ik gezien heb veel te veel gemaakt. Te vol van zich zelf en way over de top. In het dagelijks leven heb ik wel mensen waar ik soms van denk haha WTF dat werkt gewoon. En als ik het zelf probeer lukt het vaak ook wel. Maar ga ook vaak genoeg op m'n bek.

Boeken ook totaal niet. Ik ga liever 4x extra op m'n bek dan een boek te moeten lezen :P

[..]

Zelf alleen gaan is helemaal niet verkeerd! Juist goed in jou geval denk ik! En georganiseerde reis miss iets voor volgend jaar. Kan je altijd in je achterhoofd houden.
ah toch wel vergelijkbaar aan mij dus, the game blijf ik dus gewoon leuk vinden omdat het in verhaalvorm geschreven is. En ik het een interessant verhaal vind. Maar het bijboekje('rulef of the game') wat een soort manual is heb ik weinig mee dan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:41:44 #55
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128604281
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Probeer je real life gevoelens eens los te koppelen van je anonieme online activiteit?
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:42:22 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128604317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja kan ook kitesurfen in Thailand :@
Omdat ik je aardig vind, zal ik geen lullige opmerkingen over leeftijd maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lol wist ik niet.
Ja hoor, jungle fever is er nog steeds.
pi_128604350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lol wist ik niet.
Negers he :P
pi_128604371
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ik je aardig vind, zal ik geen lullige opmerkingen over leeftijd maken.

[..]

Ja hoor, jungle fever is er nog steeds.
Ik ben banger dat ze omgebouwd zijn :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:44:07 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128604407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

ah toch wel vergelijkbaar aan mij dus, the game blijf ik dus gewoon leuk vinden omdat het in verhaalvorm geschreven is. En ik het een interessant verhaal vind. Maar het bijboekje('rulef of the game') wat een soort manual is heb ik weinig mee dan.
wat ik opvallen aan the game vond van wat ik dan gelezen heb, is dat het gewoon staat zoals het is. Niet moeilijk of wat dan ook. Gewoon heel simpen en duidelijk. Weinig verkeerd aan te interpreteren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:46:17 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128604507
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach, dat is gewoon legaal hoor.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:47:46 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128604587
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

In het kruis grijpen voordat je 'haar' meeneemt.
Zijn toch hoeren dus dat moet geen probleem zijn.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128604627
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :')
pi_128604629
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, dat is gewoon legaal hoor.
Whehe
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:49:40 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128604682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :')
Je kent me. Altijd betrokken bij de mensen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128604718
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Sommige hebben toch ook de hele bende weg laten snijden en er een kutje van gemaakt??
Ooit ergens gezien volgens mij.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:50:25 #66
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128604726
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kent me. Altijd betrokken bij de mensen.
Pas op, straks word je het racistisch stereotype van de wijze oude neger.
pi_128610495
"The game" is oude pick up style. Op de natural manier gaat het allemaal veel beter. Termen zoals DHV, demonstrate high value, zijn vernietigd. Je bent standaard al high value. Ook wordt er niet meer gekeken naar indicators of interest. Dat signaal zoekend gedrag is fout.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128610625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ipv resultaat gebonden te zijn, moet je proces gebonden zijn. Je moet veranderen, ook mentaal, dat kan alleen als je actie onderneemt. Na elke actie veranderen je hersenverbindingen in een positieve richting.m
pi_128680605
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ipv resultaat gebonden te zijn, moet je proces gebonden zijn. Je moet veranderen, ook mentaal, dat kan alleen als je actie onderneemt. Na elke actie veranderen je hersenverbindingen in een positieve richting.m
Dus als ik vrouwen haat en ik ga vrouwen aanspreken ga ik vrouwen minder haten? Ik denk niet dat dat riedeltje opgaat.
Rustig aan.
  zondag 7 juli 2013 @ 13:33:05 #70
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128683664
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus als ik vrouwen haat en ik ga vrouwen aanspreken ga ik vrouwen minder haten? Ik denk niet dat dat riedeltje opgaat.
Jij moet niet zo zuur doen. Vrouwen zijn gewoon toffe wezens.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 7 juli 2013 @ 13:45:08 #71
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128684091
Op verzoek van Ookgek:

Dag 1: Awesome avond gehad, en lekker van start gegaan :) Eerste 2 approaches gingen heel stroef, ik was het echt niet meer gewend na 2 maanden fulltime studeren en niet uitgaan. Echter, daarna een heel tof meisje ontmoet, heb haar nummer, en ik bel haar vanavond op om af te spreken. Verder niks aangesproken, en heel veel lol gehad met een maat van vroeger die ik in geen eeuwen meer gezien had.

Vervolgens in de trein terug nog een tof gesprek gehad met 2 gasten die ook van een feestje kwamen. Toen ik bij m'n flat aankwam rond 4 uur, hoorde ik muziek van boven komen. Ik twijfelde nog even om te gaan tukken, maar ik moest gewoon even zien wat er aan de hand was. Een awesome party dus _O_

Aangezien ik wel weer in Delft was waren er helaas vrijwel geen vrouwen, maar wel met veel toffe gasten. Ze vonden mij ook allemaal teringchill. Ik voelde me gewoon zelfverzekerd, chill, normaal. Uiteindelijk heb ik daar nog een uur of 3 gezeten, om kwart over 6 de lift naar beneden te pakken om te gaan tukken. Ik realiseerde me: awesome start van de vakantie! _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128685371
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 12:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je geen sociale vaardigheden hebt om het gezellig te hebben.. logisch dat ze dan niet zo lief doen tegen je. Een beetje sociaal kunnen zijn is het minste wat vrouwen van een man mogen verwachten, en die vaardigheden train je niet door thuis te zitten mekkeren :/
pi_128706369
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je geen sociale vaardigheden hebt om het gezellig te hebben.. logisch dat ze dan niet zo lief doen tegen je. Een beetje sociaal kunnen zijn is het minste wat vrouwen van een man mogen verwachten, en die vaardigheden train je niet door thuis te zitten mekkeren :/
Waarom verbuig je de woorden naar dat ze niet lief doen? Daar had ik het niet over.
Rustig aan.
pi_128706682
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jij moet niet zo zuur doen. Vrouwen zijn gewoon toffe wezens.
Sommigennnz
Rustig aan.
  maandag 8 juli 2013 @ 01:07:34 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128708650
@Pope-of-Dope

Leuk verslag? En ook nieuwe "vrienden" in de flat gemaakt dus. Top man! Uitbreiden van je sociale leven brengt je weer in contact met nieuwe mensen en vrouwen ;) plus je gaat je zelf meer en meer op je gemak voelen bij nieuwe mensen en merkt dat je snel nieuwe contacten kan op doen. En belangrijker, meer je zelf zijn bij anderen. Win win situatie.

Leuk verslag ook! Ga je vandaag (maandag) weer op stap? En houd ons op de hoogte! Andere kunnen van je leren.

Ben erg benieuwd naar de rest van je verhalen.
pi_128710674
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom verbuig je de woorden naar dat ze niet lief doen? Daar had ik het niet over.
Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sense
  maandag 8 juli 2013 @ 09:23:12 #77
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128711725
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:07 schreef ook_gek het volgende:
Ga je vandaag (maandag) weer op stap?
Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondag :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 8 juli 2013 @ 10:50:32 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128713692
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je vergeet een dag, we wachten eerst nog op het verslag van de zondag :)
Oh ja :D

Iets te snel gelezen, in combinatie met slaap gebrek en drank... Dan mis je wel eens een stukje :P

Ben benieuwd naar de zondag!
pi_128713815
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 07:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je haat vrouwen terwijl ze lief tegen je doen? Makes sense
Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)
Maargoed, je kunt wel met je ''ik haat vrouwen'' modus vrouwen gaan aanspreken, dan gaan ze nog niet lief tegen je doen lijkt mij.

Sowieso, hoe definieer jij ''lief doen'' dan?
Rustig aan.
pi_128726668
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 10:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik vrouwen haat (was meer hypothetisch bedoelt)
Maargoed, je kunt wel met je ''ik haat vrouwen'' modus vrouwen gaan aanspreken, dan gaan ze nog niet lief tegen je doen lijkt mij.

Sowieso, hoe definieer jij ''lief doen'' dan?
Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.
pi_128726780
Opzouten

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 08-07-2013 17:39:25 ]
"Fools that will laugh on earth, most weep in hell.”
  maandag 8 juli 2013 @ 18:06:24 #82
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128727714
Ookgek, thnx man! Bij deze de update

Dag 2: Weer een topavond. Ben uitgegaan in scheveningen, met iemand waar ik mee afgesproken had op dutchattraction. Hij bleek superchill te zijn :) Na een paar uurtjes gechilld te hebben met z'n huisgenoten (ik heb nog nooit in een appartement gezeten met zulke relaxte mensen), gingen we samen op weg naar de Woosah. Direct grenzend aan het strand, allemaal chillhoeken met kussens, mooie vrouwen, en knalharde Techno: fucking heerlijk _O_ Echt geen flauw idee dat je op zondag zo hard kon feesten.

Na een paar minuutjes puur genieten van de vibe meteen aan de slag gegaan, en een aantal vrouwen aangesproken. Sommige reageerden vrij chill, sommige niet. Ik voelde me beter na elke approach. Gewoon van de muziek genieten en als je een leuk meisje ziet direct er op af. Op een gegeven moment reageerden alle sets positief. Wel merkte ik dat ik nog steeds een stuk meer investeerde dan de ander. Dat boeide me echter vrij weinig, want ze waren stuk voor stuk knap, en ik was mezelf steeds meer in de zone aan het helpen. Toen ik een rondje ging lopen kwam er een meisje op me af: ''Hey, ik ben Marly''. Ze zag er semi leuk uit, en had al wat bier op. Vervolgens werd ze mee getrokken door haar wat nuchterdere (is dat een woord? :p) vriendin. Later op de avond echter, zelfde meisje kwam weer op me af. meteen dicht bij me staan en alles. Nu had ze een andere vriendin bij haar, die wel erg leuk uit zag. Na 10 seconden met Marly te praten (ik had eigenlijk alleen oog voor haar vriendin), mezelf voorgesteld aan haar. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik tegen haar gezegd heb, alleen dat het nergens over ging en dat ik me extreem relaxt voelde. Op een gegeven moment stonden we bijna tegen elkaar aan, en merkte ik dat ik gewoon m'n mond moest houden en haar moest zoenen. Duzz, beetje seksueel aankijken, inleunen en..... BOEM! Ik stond met een leuke chick te zoenen :)

Vervolgens nog een paar gasten leren kennen die ook met pickup bezig waren, en ook allemaal toffe verhalen. Oprecht interesse tonen in mensen is echt iets wat werkt, zeker bij gasten. Je hebt in notime een leuk gesprek met iemand als je over iets kan praten waar hij/zij gepassioneerd over is.

Die nacht ben ik bij een maat blijven tukken, dag erna nog ff nagepraat en een drankje gedaan op het strand. Ik merk dat ik erg veel met hem gemeen heb. Hij is ook gemotiveerd, en we hebben besloten snel nog een keer uit te gaan samen. Ik heb dus weer een chille wing gevonden :)
  maandag 8 juli 2013 @ 20:44:17 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128733253
@Pope-of-Dope,

Goed verhaal weer! En weer nieuwe vrienden gemaakt! Je hebt nog altijd een stijgende lijn! En dat van het zwartepad had ik je kunnen vertellen ja. Elke zondag is daar een techno avond tot ik dacht 1 uur. Op zaterdag zijn daar ook zeer leuke en verschillende feestjes. Iets heel anders maar ook heel leuk en zeer relaxt is Fast het surf dorp aan het eind van de boulevard bij de haven.

Zoals je merkt is contact maken met mensen helemaal niet zo moeilijk als dat iedereen doet denken.

Ben benieuwd naar je volgende verslag!
pi_128740854
Pope of dope, wat ben jij eigenlijk aan het doen met die dagverslagen?
Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo? Jij had toch geen problemen met versieren?
pi_128741948
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Teveel geouwehoer, te weinig actie en zelfontwikkeling :p je hebt alles zelf in de hand.
Nee dat heb ik niet.
Rustig aan.
pi_128742313
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet.
Wie dan wel?
pi_128742413
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Niemand. :) :P
Rustig aan.
pi_128742443
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niemand. :) :P
Nou ja, vrije wil bestaat niet, dus eigenlijk heb je nog gelijk ook :')
pi_128742545
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, vrije wil bestaat niet, dus eigenlijk heb je nog gelijk ook :')
Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''

Zie jij vrije wil als zelf iets kunnen bepalen? Dan heb je vrije wil.

Zie jij vrije wil als dat je iets doet zonder dat dat komt door allerlei biomedische factoren? Dan bestaat het niet.
Rustig aan.
pi_128742706
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is verder een semi filosofisch vraagstuk, wat eigenlijk gewoon aan de definitie vasthangt die jij aan ''vrije wil'' hecht. Daarom ook semi filosofisch, het gaat niet zozeer om de vraagstelling maar meer om de subjectieve definitie van ''vrije wil''

Zie jij vrije wil als zelf iets kunnen bepalen? Dan heb je vrije wil.

Zie jij vrije wil als dat je iets doet zonder dat dat komt door allerlei biomedische factoren? Dan bestaat het niet.
Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.
pi_128742847
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou ja, als je hersenen een black box met verbindingen zijn die zijn bepaald door genen en omgevingsfactoren (ervaringen etc) ligt de uitslag van elk dilemma toch al vast voor de beslissing genomen is.
Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?
Rustig aan.
pi_128743129
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jep maar dat een uitslag vastligt betekent nog niet dat je er niet voor gekozen hebt?
Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.
pi_128743238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar van vrijheid is dan geen sprake natuurlijk. Dus vrije wil zou een verkeerde naam zijn voor zo'n besluit.
Dat is jouw mening dan, stel dat het allemaal puur variabel zou zijn, dan heb je geen persoonlijkheid en ben je dus geen persoon.

Dusja, einde discussie, blijf het subjectieve materie vinden aan hoe je die woorden interpreteert, verder niks.
Rustig aan.
pi_128743280
Maargoed, deze discussie levert denk ik geen seks op met gemiddelde vrouw :o
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:09:44 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743501
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

Is dit een uitdaging die je jezelf gesteld hebt ofzo?
Jup

En ik was benieuwd en heb hem gevraagd zijn avonturen te vertellen.
Kunnen anderen vast van leren :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet.
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.
pi_128743636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Wel dus en als er zich een situatie voor doet waar je geen invloed op hebt moet jij je zelf aanpassen en zorgen dat je zo goed als mogelijk die situatie in jou voordeel kan laten werken.
Moet je wel weten wat je wilt...
Moet je dingen willen..

Maar ik zit op een punt dat ik niks wil en tegelijkertijd juist wel dingen wil..

''ik wil dingen willen''

Klinkt paradoxaal maargoed, schop dat er maar eens uit.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:15:38 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128743787
Juist ja... Kap jij komende tijd maar eens met versieren enz. Ga jij eerst maar eens zelf alles op de rails krijgen. Daar zal jij het al zwaar genoeg mee krijgen.

Er is maar 1 iemand trouwens sie dat in de hand heeft! En dat ben jij en niemand anders.
pi_128743914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ook_gek het volgende:
Juist ja... Kap jij komende tijd maar eens met versieren enz. Ga jij eerst maar eens zelf alles op de rails krijgen. Daar zal jij het al zwaar genoeg mee krijgen.

Er is maar 1 iemand trouwens sie dat in de hand heeft! En dat ben jij en niemand anders.
Ik versier helemaal niet de laatste tijd.

En mezelf op de rails zetten heb ik geen invloed op, dat is toch echt afhankelijk van de biochemie in mijn hersenen. Die kun je allicht de goede kant op werken dmv bepaalde denkpatronen (mindfullnes bijvoorbeeld)
Maar geen garanties, vechten heeft geen zin.

Maargoed, anderszijds denk ik juist dat wel versieren goed voor mij zou zijn, is toch een teken van herstel en plezier willen maken.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:25:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik versier helemaal niet de laatste tijd.
Houden zo. In deze staat zal het alleen maar teleurstellingen opleveren.

quote:
En mezelf op de rails zetten heb ik geen invloed op, dat is toch echt afhankelijk van de biochemie in mijn hersenen. Die kun je allicht de goede kant op werken dmv bepaalde denkpatronen (mindfullnes bijvoorbeeld)
Maar geen garanties, vechten heeft geen zin.
En ja ja daar is het weer! Een excuus om iets niet te doen. Trouwens wel een zwak kut excuus.

quote:
Maargoed, anderszijds denk ik juist dat wel versieren goed voor mij zou zijn, is toch een teken van herstel en plezier willen maken.
Stop met je zelf voor de gek houden en slappe excuses verzinnen. Ga beginnen met doelen opstellen en ga er voor vechten. Indien nodig met hulp.

Man als ik je reacties lees heb ik af en de nijging om te vragen om een trouw. Zo depri word ik van je.

Kap daar toch mee. Wees een vent en ga iets van je leven maken.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:29:25 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128744279
Kleine aanvulling, kijk naar Pope of dope. Hop die gaat er voor. En hij zal vast een paak keer op z'n bek gaan en dat moet ook. Leren en weer opstaan. Maar hij doet het wel.

Daar heb ik respect voor. Voor miepende users met een zwak excuus zal ik nooit respect hebben of krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')