Hijjjjjj wel. Huilen van het lachen. Heb je al getraind? Ik denk dat ik rond 20:15 ready ben. Doen we 2/3 potjes en daarna ben ik weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
Gefeliciteerd ons aller Oostblokcrimineeltje. Lach nu nog maar, vanavond zal het huilen je nader staan.
Ik wacht nog op je supermarkt-tour. Zie niks, alleen een recept.quote:
Kun je nog wel even wachten danquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks mesne.
[..]
Hijjjjjj wel. Huilen van het lachen. Heb je al getraind? Ik denk dat ik rond 20:15 ready ben. Doen we 2/3 potjes en daarna ben ik weg.
AAAIGHT.
[..]
Ik wacht nog op je supermarkt-tour. Zie niks, alleen een recept.![]()
Onacceptabel dit, onacceptabel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je nog wel even wachten danBen nu weer aan het strand.
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
Lekker yuri. Nog stappen om het te vieren?
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?
Drie gezusters?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?
Ik vind jou super lief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Ook al mag ik jou niet, gefeliciteerd Yuri.
Niet zoveel geloof ik, maar not sure. Ben al jaren niet meer op donderdag wezen stappwn omdat ik vrijdags om 07:00 op de zaak moet zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?
Wat moet jij in mijn territorium G. Wil je gepopped worden of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Die ja, wat een tyfusbar zegen dan dat drukke ding ernaast
Die gezustersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?
Half jaartje geleden bruh. Hadden toen nog een snorder opgelicht daarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet jij in mijn territorium G. Wil je gepopped worden of zo.
Mooie actie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik, maar not sure. Ben al jaren niet meer op donderdag wezen stappwn omdat ik vrijdags om 07:00 op de zaak moet zijn.
Vroeger was donderdag studentenavond in manhattan met 4 flessen bier voor 1 munt. Alleen na een uur dronk je dan lauwe pils omdat de koeling het niet bij kon benen.
Haha, klootzak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Half jaartje geleden bruh. Hadden toen nog een snorder opgelicht daaren nog een kaolo racistische NEC fan als taxichauffeur gehad.
Dat waren eigenlijk de leukste ervaringen in Nijmegen.
Manager Groothandel niveau 4. Vrij weinig aan het papiertje zelf, maar wel veel geleerd; voornamelijk praktische kennis wat ook gelijk mijn doel was. Nu eindelijk naar het hbo. Ik moet alleen nog even kijken wat ik precies ga doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Gefeliciflapstaart trouwens. Wat heb je gehaald?
quote:
Ik zei het toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niks voor niks dat Fanta al "!!!!!!" zo begint te typen.
Nope, zat met een groep gasten in zo een vakantiepark een weekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks!
[..]
Haha, klootzak.Had je JB mee?
Boks voor je diploma. Een stap verder verwijderd van het zijn van tuig van de richelquote:
Was anders niet goed afgelopen met die racist. Ik zie die negerin al helemaal loesoe gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope, zat met een groep gasten in zo een vakantiepark een weekend.
Thanks. Goed lied brah.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boks voor je diploma. Een stap verder verwijderd van het zijn van tuig van de richel
Een stel lelijke pantiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
lol the fuck is dit man
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Daar kijk ik bijna nooit. Hou niet van BBW.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt henet als die zwangere chick in KPD altijd
Als mijn chick geen zin heeft om te trainen link ik haar dat topic altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kijk ik bijna nooit. Hou niet van BBW.
Hehequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als mijn chick geen zin heeft om te trainen link ik haar dat topic altijd
dat zal der lerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als mijn chick geen zin heeft om te trainen link ik haar dat topic altijd
Alleen kontkussen inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je daar eigenlijk alleen mag commenten als je positief bent.
Net als dat je tegen zwangere vrouwen alleen mag zeggen dat ze er stralend en gezond uit zietquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je daar eigenlijk alleen mag commenten als je positief bent.
dat wordt de zweep hanterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je bericht wijzigen en dan alsnog zo verkracht mijn usernaam laten staan
Kesefkesef is lang. Kesekef typen bespaart me tenminste wat tijd he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je bericht wijzigen en dan alsnog zo verkracht mijn usernaam laten staan
Typ dan tenminste kesef, dat betekent nog wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kesefkesef is lang. Kesekef typen bespaart me tenminste wat tijd he.
כסף מהשנהquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Typ dan tenminste kesef, dat betekent nog wat.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik zal mijn verbale zweep op haar loslaten
Nee, bij Doetinchem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:11 schreef FiliusDeorum het volgende:
Yuri woon je in Nijmegen? gekke shit
Als je in dezelfde lijn doortwilt Small Business & Retail Management. Gefeliciteerd met je diploma trouwens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks!
[..]
Haha, klootzak.Had je JB mee?
[..]
Manager Groothandel niveau 4. Vrij weinig aan het papiertje zelf, maar wel veel geleerd; voornamelijk praktische kennis wat ook gelijk mijn doel was. Nu eindelijk naar het hbo. Ik moet alleen nog even kijken wat ik precies ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah jammer mi mang, vanavond sowieso nijmegen toch? stretto of skihut jwz chicks zijn zo klein dat ik automatisch mijn toeter in hun gezicht duwquote:
Hoe kan je zien of iemand berber of arabier is? (inb4 manieren, als alles nog in je huis staat etcetera)quote:
Danoon (t)oetje?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je in dezelfde lijn doortwilt Small Business & Retail Management. Gefeliciteerd met je diploma trouwens.Klopt. Een vriend van mij was daar toen mee begonnen. Is erg op de ondernemer gericht en je hebt veel vrije tijd om daarnaast je eigen business te beginnen. Alleen denk ik dat het teveel herhaling is man. Ik zoek echt een uitdaging en wil iets geheel nieuws leren. In eerste instantie wou ik IBMS gaan studeren omdat ik Engels een fijne en leuke taal vind, en daarnaast het internationale aspect van de opleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta nu in ieder geval ingeschreven voor informatica. Vorige week twijfelde ik nog om iets in de richting van exercise science te gaan studeren, maar dat is wo.Volgens mij moet je om daar in aanmerking voor te komen ook een biologische achtergrond hebben though.
Even kijken. Misschien ga ik toch IBMS doen, ik moet het even aanzien. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.Klinkt erg tirol-achtig man. Ik heb geconnect en vanavond gaat hem helaas niet worden G, een maatje moet morgen werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ah jammer mi mang, vanavond sowieso nijmegen toch? stretto of skihut jwz chicks zijn zo klein dat ik automatisch mijn toeter in hun gezicht duwIf not now, then when.
Mn vriendin studeerd IBMS, als je iets wilt weten roep je maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Danoon (t)oetje?
[..]
Klopt. Een vriend van mij was daar toen mee begonnen. Is erg op de ondernemer gericht en je hebt veel vrije tijd om daarnaast je eigen business te beginnen. Alleen denk ik dat het teveel herhaling is man. Ik zoek echt een uitdaging en wil iets geheel nieuws leren. In eerste instantie wou ik IBMS gaan studeren omdat ik Engels een fijne en leuke taal vind, en daarnaast het internationale aspect van de opleiding.
Ik sta nu in ieder geval ingeschreven voor informatica. Vorige week twijfelde ik nog om iets in de richting van exercise science te gaan studeren, maar dat is wo.Volgens mij moet je om daar in aanmerking voor te komen ook een biologische achtergrond hebben though.
Even kijken. Misschien ga ik toch IBMS doen, ik moet het even aanzien. Bedankt voor het meedenken in ieder geval. [ afbeelding ]
[..]
Klinkt erg tirol-achtig man. Ik heb geconnect en vanavond gaat hem helaas niet worden G, een maatje moet morgen werken.
Ik merk het alleen aan de taal die zij spreken. Daarnaast zijn Berbers veel blanker dan de gemiddelde Arabierquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hoe kan je zien of iemand berber of arabier is? (inb4 manieren, als alles nog in je huis staat etcetera)
Je hoort nog van mij. Thanks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn vriendin studeerd IBMS, als je iets wilt weten roep je maar
Pff, wees blij dat je nog kunt trainen. Ik wil nog een keer gaan maar ben al geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En nu godverdomme trainen. Ik kon al bijna klaar zijn. Dat uitstelgedrag is echt het gevolg van vakantie. Kan niet handelen.
Verkapt-zie-mij-eens-een-hardcore-mocro-zijn-post.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pff, wees blij dat je nog kunt trainen. Ik wil nog een keer gaan maar ben al geweest.Morgen rustdag gvd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk trouwens ook dat het uitstelgedrag eigenlijk door FOK! veroorzaakt wordt. Zit er veel teveel op de laatste tijd.If not now, then when.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verkapt-zie-mij-eens-een-hardcore-mocro-zijn-post.En als je niet verlangt naar een rustdag, dan train je ook niet hard genoeg.
Ben juist gemotiveerd door de progressie die ik heb gemaakt qua gewicht. Mja, miscchien nog harder trainen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk trouwens ook dat het uitstelgedrag eigenlijk door FOK! veroorzaakt wordt. Zit er veel teveel op de laatste tijd.
Interessant, versta jij berbertalen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik merk het alleen aan de taal die zij spreken. Daarnaast zijn Berbers veel blanker dan de gemiddelde Arabier
Haha, ik zit met je te dollen joh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben juist gemotiveerd door de progressie die ik heb gemaakt qua gewicht. Mja, miscchien nog harder trainen dan.
Oooooh brah. Ik wacht speciaal op de reactie, srs. Ik heb vanmiddag ook weer vier pakken gehaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef seto het volgende:
tijd om die amandelmelk te proberen
als het niet lekker is he yuri KK
Nope, alleen Marokkaans-Arabisch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Interessant, versta jij berbertalen?
Level is no-go area. Ben ik ook iets te oud voor met mn 26 jaar..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie actie.Moet trouwens zeggen dat Manhattan, op de ruimte na, prima is. Ik was met oud&nieuw @ the Level, maar dat was één en al zwart.
Ben je ooit naar Index in DE geweest?
Kut hipster, met je bloemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
Amandelmelk is echt ziek lekkereen keertje besteld omdat ik hipster aan het doen was in een boekencafé maar het was echt nice, zaten ook echt van die bloemen in toen
Laatst ging ik een keer om 1:30 trainen. Echt te ziek gewoon.quote:
Haha, ouwe gek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Level is no-go area. Ben ik ook iets te oud voor met mn 26 jaar..
Neuh. Al ben ik wel 'blij' met het feit dat de overlast in Nederland voornamelijk door Berbers wordt gepleegd en niet de Arabische Marokkanenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Voel jij je als Arabier doorgaans superieur aan Berbers?
is inderdaad best lekker, vooral met die kleine slokjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet trouwens mini-slokjes nemen en dan langzaam doorslikken. Dan is het het lekkerst.![]()
Heb je geschud? Ik vond het helemaal niet waterig smaken juist. Erg duidelijke amandel smaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:17 schreef seto het volgende:
[..]
is inderdaad best lekker, vooral met die kleine slokjes
vind het echter nog iets te waterig smaken, zou het niet vaker halen
Fapmarathonquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om te sporten terwijl ik vanmiddag al gweest ben.wat te doen
hiit sessie doen tot je helemaal leeg bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh. Al ben ik wel 'blij' met het feit dat de overlast in Nederland voornamelijk door Berbers wordt gepleegd en niet de Arabische Marokkanen
quote:Daarnaast hebben Berbers eerder een probleem met Arabieren dan andersom. Zij vinden het verschrikkelijk wanneer een Marokkaanse Berber trouwt met een Marokkaanse Arabier.Beetje onzin
ja dat wel, maar het is nog steeds niet erg dikquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je geschud? Ik vond het helemaal niet waterig smaken juist. Erg duidelijke amandel smaak.
potje FIFA doen is ook sportquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm vanmiddag al hardgelopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hiit sessie doen tot je helemaal leeg bent
idd zeg, trillend naar huis of niet naar huis. Heb anders nog wel een pittig pilates workoutje voor je die je gwn op je zoldertje kan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm vanmiddag al hardgelopen
volgende keer maar harder gaan.
Nee niet meer...ben alweer een tijdje klachten vrij wat nek en schouders betreft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kut hipster, met je bloemen.
[..]
Laatst ging ik een keer om 1:30 trainen. Echt te ziek gewoon.Moest ook erg stil zijn en geen muziek opzetten want anders wordt mijn (stief)pa lijp.
[..]
Haha, ouwe gek.Ik moet echt naar dat milf-café, srs.
Ga je nog steeds naar Papendal trouwens?
Als Rotterdammer beaam ik datquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
kheb ovreal schijt aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Bendoe het volgende:
Zo maar een aflevering probleemwijken kijken
Ruud is een lamlul. Gewoon een lamlul. Hij heeft nog nooit gewerkt. Hij weet niet wat weken is.quote:
Sommige mocro's noemde mij altijd yahudi ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoor.
-
srs
hoe lange streak heb je al gezet maatjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Beach het volgende:
no fap en dan uitgerekend vandaag leken alle goeie chicks tegelijkertijd er te zijn
en dan ook liggend op de grond zodat ik kon zien wat er in het shirtje zat enzo
zware tijden
3 dagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoe lange streak heb je al gezet maatje
hyvesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voeg elkaar ff toe op hyves ofzo.
Groetjes.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Sommige mocro's noemde mij altijd yahudi ofzo
is toch altijd zo die uit de stad zijn ontwikkeld en minder conservatief, ongeacht cultuur en religie trouwensquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
arabische morrokanen zijn de goeie toch en de berbers (kappers in turks)))) de slechte
in de stad zijn altijd de lekkerste chickies, daaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
is toch altijd zo die uit de stad zijn ontwikkeld en minder conservatief, ongeacht cultuur en religie trouwens
hoe oud ben jij eig..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Levolution het volgende:
ooh yuri diplomaatje gehaald? Gefeliciteerd mie jong![]()
en
WELCOME TO THE MACHINE
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jaloers, 16-18 beste jaren van je leven. Geniet ervan.
lekker zina plegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
in de stad zijn altijd de lekkerste chickies, daarom
geloof niks vanquote:
Je bent net geen kind meer maar bent juist oud genoeg voor de meeste dingen, maar je bezit nog wel het geest van een kind. Eigenlijk is het jong zijn maar dan met meer privileges.quote:
NS.nlquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Leven is na je 25e wel mooi geweest.
Alcohol en drugs doe ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bent net geen kind meer maar bent juist oud genoeg voor de meeste dingen, maar je bezit nog wel het geest van een kind. Eigenlijk is het jong zijn maar dan met meer privileges.
Veel is nog illegaal en daardoor spannend. Je kan roekeloos zijn omdat je niet nadenkt over consequenties, maar ook omdat je er niet op afgerekend wordt.
Chicks, alcohol, drugs, harde feesten.
Doe je deze dingen na je 18e, dan is je speelse karakter grotendeels weg en is alles minder leuk. Party hardy'en is lang niet zo leuk in je studententijd als in je 'high school' tijd imo.
True.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Leven is na je 25e wel mooi geweest.
- beste leeftijd om snel een goed fysiek te ontwikkelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Alcohol en drugs doe ik nietMisschien als ik illegale, spannende dingen onder invloed zou doen dat het dan wel leuk zou zijn, maar verder is er niet zo heel veel te doen.
verder;
-geen developed fysique
-geen 18+ dingen mogen doen ( eig. mag ik ook geen porno kijken maar doe het toch)
-weinig loon krijgen
-chicks zijn nog dom
-leerplicht hebben
Bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij hebt het hele leven nog voor je, mijn zoon. Geniet er nog maar van
Turkse chicksquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker zina plegen
zie je ook wel in turkije denk wel
in istanbul heb je de grootste sletjes
platteland conservatief als fuck
Kijk, je geeft het zelf toe: verboden vruchten smaken het lekkerst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Turkse chicksMaar dan moet je wel die met hoofddoekje hebben, en dan de kick als je haar naakt ziet terwijl je haar nog nooit zonder full armor hebt gezien
Dat zag ik dus anders. 15 jarige kesefkesef met vroege baardgroei en een acne gezicht, nog gevangen in de grote mensen wereld, kon geen kant op. Moest altijd 22:00 thuis zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
True.
Ik weet nog dat ik als jonge Levo, laten we schatten, 16 jaar, met nog donshaartjes op mijn kin, gedeprimeerd raakte van de generatie die 25-30 jaar was. Ik zag ze, ze zaten echt in een zwart gat. Tussen wal en schip. Net uit hun jeugd, maar nog niks van hun leven gemaakt. Daar zaten ze dan, sommigen van hen getrouwd, maar nog steeds de hoeren bezoekend, een flutbaantje.
Ik dacht: "ik wil nooit tot die leeftijd behoren, maar gelukkig duurt dat nog eeuwig". En nu ben ik zo dichtbij.
Een quarterlife crisis is zo gerechtvaardigd, veel meer dan een midlife crisis.
Denk dat ik na de studie maar eens gek moet doen en moet backpacken door Australië om mezelf te ontdekken.
Ja, maar kan nu niks doen want die chick is al een jaar mijn vriendinquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, je geeft het zelf toe: verboden vruchten smaken het lekkerst.
Misschien heb je gelijk. Ik moet gewoon beginnen met wiet smoken en miss beetje alcohol op z'n tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
- beste leeftijd om snel een goed fysiek te ontwikkelen
- alles wat niet mag is leuker, ga joyriden etc. (oké toegegeven, in mijn tijd was het makkelijker om een discotheek binnen te sneaken of een fles Sambuca bij de slijterij mee te krijgen).
- fuck loon, gewoon skeer leven, dan waardeer je de echte dingen in het leven.
- hoe is dit een nadeel? ze zijn zo makkelijk te regelen en gezien je hormonen op hol zijn geslagen is het veel lekkerder ook
- leren is 1000x beter dan werken, maar je moet het wel leuk maken op school, gewoon het baasje van de gangen worden enzo
Maar wat Dima zegt, jij bent volgens mij veel ouder
Niks mis mee, wordt het een stuk leuker op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik moet gewoon beginnen met wiet smoken en miss beetje alcohol op z'n tijd
Maar zit met druk van m'n familie, wat zal m'n moeder zeggen als ik 3 uur 's nachts thuis kom stinkend naar alcohol en drugs.. hoogstwaarschijnlijk krijg ik dan slaags en gaat ze me 24/7 checken . Ook school en sport zou er onder kunnen leiden, hoewel ik nu vakantie heb, gaat alles over een twee maanden gewoon weer door.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis mee, wordt het een stuk leuker op.
De gekste shit die ik meegemaakt heb was onder invloed, daarbuiten is het wel leuk maar maak je niks extreems mee.
\fuck je family vriend gwn op je zelf gaan wonen ik woonde al in een opvang toen ik 14 wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maar zit met druk van m'n familie, wat zal m'n moeder zeggen als ik 3 uur 's nachts thuis kom stinkend naar alcohol en drugs.. hoogstwaarschijnlijk krijg ik dan slaags en gaat ze me 24/7 checken . Ook school en sport zou er onder kunnen leiden, hoewel ik nu vakantie heb, gaat alles over een twee maanden gewoon weer door.
kwenieman
drm moet je gwn eerlijk ik leg altijd wietzakjes gwn op tafel of op bureau dan ziet ze gelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maar zit met druk van m'n familie, wat zal m'n moeder zeggen als ik 3 uur 's nachts thuis kom stinkend naar alcohol en drugs.. hoogstwaarschijnlijk krijg ik dan slaags en gaat ze me 24/7 checken . Ook school en sport zou er onder kunnen leiden, hoewel ik nu vakantie heb, gaat alles over een twee maanden gewoon weer door.
kwenieman
sowieso fucking triest om na je 25ste nog te trainen, alsof het nog wat uitmaakt, leven is al voorbijquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Na je 25e is yolo lifestyle over. Ik wil niet meer leven.
quote:
Smoken jullie dan samenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
drm moet je gwn eerlijk ik leg altijd wietzakjes gwn op tafel of op bureau dan ziet ze gelijk
Werkt niet voor iedereen iig, mijn ouders zeggen drugs is drugs of het nou hero is of een beetje hasj. Maar een beetje deo of wat parfum mee en ze merken niks, en als ik mij half dood zuip aan de vodka vinden ze het trouwens niet erg:/.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
drm moet je gwn eerlijk ik leg altijd wietzakjes gwn op tafel of op bureau dan ziet ze gelijk
lol leg dan gewoon hero op tafelquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef esv7 het volgende:
[..]
Werkt niet voor iedereen iig, mijn ouders zeggen drugs is drugs of het nou hero is of een beetje hasj. Maar een beetje deo of wat parfum mee en ze merken niks, en als ik mij half dood zuip aan de vodka vinden ze het trouwens niet erg:/.
Licht een beetje gevoelig in de familie, ik denk dat ik dan beter een tijd weg kan blijven lol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol leg dan gewoon hero op tafel
"ja was toch zelfde als hasj"
nu gaan we overdrijven dan ben je gwn een vieze junkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol leg dan gewoon hero op tafel
"ja was toch zelfde als hasj"
Moet altijd aan Trainspotting denken als het over hero gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nu gaan we overdrijven dan ben je gwn een vieze junk
heb nooit yolo lifestyle gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je naar 3 light beers al aangeschoten bent. Drink nauwelijks meer.
Hahahah zo herkenbaar. Nog 2 biertjes en ik kan gaan liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit
Sowieso is de grens tussen aangeschoten en misselijk opeens heel smal.
Vroeger was het: aangeschoten, dronken --------------------------------------------------, ziek.
Nu: aangeschoten-----, ziek.
lol fckn baas ik laat die chicks altijd zien dat ik in BB-topic zit ze diggen datquote:
Op je 27ste is je leven toch al voorbij, ik zou me ook kapot zuipen, wat boeit het als je dood gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef seto het volgende:
fkn pussies
ik ben 27 en kan nog net zoveel op als toen ik 20 was
true :squote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op je 27ste is je leven toch al voorbij, ik zou me ook kapot zuipen, wat boeit het als je dood gaat.
wtf 27quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef seto het volgende:
fkn pussies
ik ben 27 en kan nog net zoveel op als toen ik 20 was
so truequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit
Sowieso is de grens tussen aangeschoten en misselijk opeens heel smal.
Vroeger was het: aangeschoten, dronken --------------------------------------------------, ziek.
Nu: aangeschoten-----, ziek.
ik kan mijn drugsavontuurtjes gedag zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
so truedaarom gewoon x/speed/coke en water. Alcohol is troep.
Waarom heb je die mars gelopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Na 2,5 uur in delft aangekomen( onderweg nog larpende dwazen tegengekomen, zit nu weer in de trein terug naar osso.
gmtaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
ik pomp me iedere week vol pillen veel chiller vnd ik
\
lekker benzotje erin zondag avond lekker slape
ghehe zit in kpd altijd op zulk momentenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol fckn baas ik laat die chicks altijd zien dat ik in BB-topic zit ze diggen dat
Y?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik kan mijn drugsavontuurtjes gedag zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Na 2,5 uur in delft aangekomen( onderweg nog larpende dwazen tegengekomen, zit nu weer in de trein terug naar osso.
op jouw leeftijd is het beste om eens zuid-amerikaanse chicks te pakkequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
lovelotion heb je ook lifetips voor
mijn leeftijd (ben20) gr
tnx maatje hou je updated (hou wel van een maatje meer)quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
op jouw leeftijd is het beste om eens zuid-amerikaanse chicks te pakke
gewoon spice in je seksleven tog
gewoon ook af en toe vieze dikke negerinnen he, niet alleen die mooie latinos
beter ff holly meetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
tnx maatje hou je updated (hou wel van een maatje meer)
haha zo lelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe jong ben je JB? Ja jong...
ik kut altyd op speed en winstrol gaat best lkr verlies zo n 2kg vet per weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
so truedaarom gewoon x/speed/coke en water. Alcohol is troep.
I see!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha zo lelijk24 maar maak me niet echt zorgen over ouder worden, black dont crack u see
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
blacks do crack wat zeg je nou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha zo lelijk24 maar maak me niet echt zorgen over ouder worden, black dont crack u see
![]()
eigenlijk moet levolotion dan ook mee dan kan ie ons adviezen geven levens verhalen vertellen zegge welke meisjes aids hebben enzquote:
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb jij expres kawai UI zodat je chicks kan hosselen?
haha ga jullie dan kkhard flashen ik zeg zei heeft geen eets terwijl ze dat wel heeft xDquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eigenlijk moet levolotion dan ook mee dan kan ie ons adviezen geven levens verhalen vertellen zegge welke meisjes aids hebben enz
lol bent volgens mij echt zon oude man die dan zon heuptasje met connies heeft en aan iedereen gaat uitdelen terwijl er een gaatje in zit en dan lach ej ej kapotquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
haha ga jullie dan kkhard flashen ik zeg zei heeft geen eets terwijl ze dat wel heeft xD
Die kende ik nog niet... wat zijn die mensen denkende? Srs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
http://www.reddit.com/r/AmISexy
Nog erger dan US
edit; alhoewel, mensen zijn daar gewoon eerlijk![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
Nog erger dan US
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet... wat zijn die mensen denkende? Srs.
De andere versiequote:
daar zitten zo lekkere wijve hèquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
Nog erger dan US
Ik geniet van andere dingen mii dushi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nog in de teens en nu al gestopt met genieten
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eigenlijk moet levolotion dan ook mee dan kan ie ons adviezen geven levens verhalen vertellen zegge welke meisjes aids hebben enz
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Levolution het volgende:
Beter dan US daar zeggen ze 'ooh kijk mij per ongeluk foto van mezelf hebben was net wakker mijn haar zit niet goed'
Maar intussen willen ze alleen maar complimenten horen.
hoe weet je dat heb je soms zelf aids?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
eenmaal hepatitus herpus
getekent voor het leven vrind.... =X
Stel je niet aan. Ieder weekend yolo hier. het is maar hoe je er zelf instaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zou wel raken maar volgens mij is ze vrij apart.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Seam het volgende:
Zo die dromenvangertje is vadsig zeg.
Val je nu nog altijd op haar Sap?
ik vind het reuze meevallen, stevig maar niet vadsigquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Seam het volgende:
Zo die dromenvangertje is vadsig zeg.
Val je nu nog altijd op haar Sap?
Zitten wel wat goede fotocs in FOK.rarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het reuze meevallen, stevig maar niet vadsig
Is dat die Susteren ofzo?quote:
die was toch net wat weekjes bezig?quote:
Zoiets, ja.quote:
Kwart over negen it is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Curlbrah het volgende:
eckte bazen zetten de wekker zo dat ze altijd 8 uurtjes slaap pakken.
Ik denk dat het komt doordat ik magere melk gewend ben. Jij wellicht (half)volle?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef seto het volgende:
[..]
ja dat wel, maar het is nog steeds niet erg dik
Mooi dat je nek en schouders in orde zijn, klote dat je knieën en enkels nu fucked up zijn. Squats zouden de gezondheid van de knie moeten bevorderen in ieder geval. Ga je nu terug of wat doe je? Beetje klote dat er enkel 7 sessies vergoed worden hé.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee niet meer...ben alweer een tijdje klachten vrij wat nek en schouders betreft.
Begin wel steeds meer last van knieën en enkels te krijgen. Waar ik er eerst alleen last had als het koud was steekt het nu ook de kop op. Ik lijk wel een reumapatient
Daar mag wel een kilo of 10 droge massa bijquote:
Slapen is voor beta'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Curlbrah het volgende:
eckte bazen zetten de wekker zo dat ze altijd 8 uurtjes slaap pakken.
Krijg er 12 vergoed dacht ik. Denk ook niet dat een fysio veel met mn knieklachten kan. Het is echt een continu aanwezige uitstralende pijn zeg maar. Beetje lastig uit te leggen. Binnenkant van de enkels precies hetzelfde. Kraakt ook als een malle, vooral sochtends. Ben nog niet op het niveau dat het overdag erg hinderlijk is qua pijn, maar vooral sochtends is het mateloos irritant aanwezig. Toch maar dokter bellen straks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks Levo arkadas!
[..]
Ik denk dat het komt doordat ik magere melk gewend ben. Jij wellicht (half)volle?
[..]
Mooi dat je nek en schouders in orde zijn, klote dat je knieën en enkels nu fucked up zijn. Squats zouden de gezondheid van de knie moeten bevorderen in ieder geval. Ga je nu terug of wat doe je? Beetje klote dat er enkel 7 sessies vergoed worden hé.![]()
Ik vind jou zo hardcore he, niet normaal gewoon zo hardcore.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:21 schreef Ethanolic het volgende:
Oei gisteren laatste setje squats 8 keer helemaal ATG gedaan, daarna nog met 60kg 8 keer ATG burnsetje. Gelukkig zit ik op kantoor vandaag.
heheh die white knight reactiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
Goed voorbeeld.
Zou het de dochter van CarbonC zijn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Awesome_ het volgende:
Multiquote die shit fanta. Get your shit together.
Pass ff fok.rar iemand. zin om me af te beren
zou die chick in die jurkje hard raken. Niks white knight aan.quote:
Mwehehehhhhh ja he omgomg zo harde kernquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind jou zo hardcore he, niet normaal gewoon zo hardcore.
Zoals eerder gezegd: iemand met zo'n username sleept ws eerder een vrachtwagen mee dan dat ze een rugzakje heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou wel raken maar volgens mij is ze vrij apart.
zit mobiel bishquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Awesome_ het volgende:
Multiquote die shit fanta. Get your shit together.
Pass ff fok.rar iemand. zin om me af te beren
Ik ben aesthetic as fuck ik moet wel de dochter van carbonc zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou het de dochter van CarbonC zijn?
[..]
zou die chick in die jurkje hard raken. Niks white knight aan.
bitches gaan aan de kant voor jou omdat je zo mokerstoer bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehehhhhh ja he omgomg zo harde kern
Wijze woorden van CarbonC, hieruit blijkt maar weer dat het totaal geoorloofd is om users in hokjes te plaatsen op basis van hun usernamequote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: iemand met zo'n username sleept ws eerder een vrachtwagen mee dan dat de een rugzakje heeft.
Bitch vertel eens iets dat ik niet weet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bitches gaan aan de kant voor jou omdat je zo mokerstoer bent.
Geen, je bent te dik voor dat hokje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:05 schreef JackieBrown het volgende:
In welk hokje zou ik passen op basis van mijn username??
Iedereen heeft wel een dark side.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
So jesus beach ;s hadk van jou niet verwacht. Eerder seto, jahroon of kesefkesef of heel misschien Awesome on cycle.
Jeetje man..
Heb n gym in mijn kelder waar dat mag jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
weet iemand een gym waar ik zonder shirt mag pompen?
een zwart hokjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:05 schreef JackieBrown het volgende:
In welk hokje zou ik passen op basis van mijn username??
een ghettogym bitch niggahquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb n gym in mijn kelder waar dat mag ja
Cafe de Cockring.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
Charmant.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zou de 'C' van CarbonC voor staan?
Ik denk Cor.
fixedquote:
Je hebt gelijk, ik deed (onbewust? al moest ik er destijds erg om lachen) een copy-paste van dbb:quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk Cor.
mssn weer eens een lesje scheikunde nemen vriendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk Cor.
Kan wel wat kleur gebruiken.. helaas komt er op de zolder geen zon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit weekend maximaal tan pakken bOiis! Met bruin kleurtje en een beetje olie komt ons lichaam helemaal tot zijn (shine) recht!
Dit shit is te ver weg, dit weekend hulsbeek Enschede jwz.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso shinen op het strand toch boiis?
Shinen op een festival/party.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
wanneer ik mn gyno kwijt benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Schijt aan hebben. Op het strand lopen altijd zoveel vies dikke mensen die zich 100x meer zouden moeten schamen dan jij.quote:
dat is ook wel een nice idee. Hier alleen van die gare festivals unfortunately peanutbutter.quote:
Ik zie er ook nog uit op m'n onderbuik alsof ik aangevallen ben door een tijger hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Op het strand lopen altijd zoveel vies dikke mensen die zich 100x meer zouden moeten schamen dan jij.
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidmanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie er ook nog uit op m'n onderbuik alsof ik aangevallen ben door een tijger hoor
Deze zomer wordt het hem niet, volgende shine ik pas.
en wat zijn jouw picks voor morgen?
Ik zag het net alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidman
Denk maak ze maar meteen anders vergeet ik ze morgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag het net alik dacht dat je het nog niet gepost had.
Nooit meer dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga pas weer UFC kijken als het Jon Jones tegen Anderson Silva is
allochtoon gespotquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
Van mezelf al van, fk jullie neppe whiteys.
mooi wit is niet lelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
Van mezelf al van, fk jullie neppe whiteys.
Wanneer is die shit, wanneer kan ik het zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |