Fapmarathonquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om te sporten terwijl ik vanmiddag al gweest ben.wat te doen
hiit sessie doen tot je helemaal leeg bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neuh. Al ben ik wel 'blij' met het feit dat de overlast in Nederland voornamelijk door Berbers wordt gepleegd en niet de Arabische Marokkanen
quote:Daarnaast hebben Berbers eerder een probleem met Arabieren dan andersom. Zij vinden het verschrikkelijk wanneer een Marokkaanse Berber trouwt met een Marokkaanse Arabier.Beetje onzin
ja dat wel, maar het is nog steeds niet erg dikquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je geschud? Ik vond het helemaal niet waterig smaken juist. Erg duidelijke amandel smaak.
potje FIFA doen is ook sportquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
hmmm vanmiddag al hardgelopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hiit sessie doen tot je helemaal leeg bent
idd zeg, trillend naar huis of niet naar huis. Heb anders nog wel een pittig pilates workoutje voor je die je gwn op je zoldertje kan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm vanmiddag al hardgelopen
volgende keer maar harder gaan.
Nee niet meer...ben alweer een tijdje klachten vrij wat nek en schouders betreft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kut hipster, met je bloemen.
[..]
Laatst ging ik een keer om 1:30 trainen. Echt te ziek gewoon.Moest ook erg stil zijn en geen muziek opzetten want anders wordt mijn (stief)pa lijp.
[..]
Haha, ouwe gek.Ik moet echt naar dat milf-café, srs.
Ga je nog steeds naar Papendal trouwens?
Als Rotterdammer beaam ik datquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
kheb ovreal schijt aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Bendoe het volgende:
Zo maar een aflevering probleemwijken kijken
Ruud is een lamlul. Gewoon een lamlul. Hij heeft nog nooit gewerkt. Hij weet niet wat weken is.quote:
Sommige mocro's noemde mij altijd yahudi ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoor.
-
srs
hoe lange streak heb je al gezet maatjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Beach het volgende:
no fap en dan uitgerekend vandaag leken alle goeie chicks tegelijkertijd er te zijn
en dan ook liggend op de grond zodat ik kon zien wat er in het shirtje zat enzo
zware tijden
3 dagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoe lange streak heb je al gezet maatje
hyvesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voeg elkaar ff toe op hyves ofzo.
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |