Als Rotterdammer beaam ik datquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Volgens mij maken de meeste Nederlanders daar totaal geen verschil in of weten ze dat niet eens
[..]Net zoiets als dat een Amsterdammer niet zou willen dat z'n kind met een Rotterdammer trouwt
kheb ovreal schijt aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Bendoe het volgende:
Zo maar een aflevering probleemwijken kijken
Ruud is een lamlul. Gewoon een lamlul. Hij heeft nog nooit gewerkt. Hij weet niet wat weken is.quote:
Sommige mocro's noemde mij altijd yahudi ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Marokkanen zijn goed in discrimineren hoor.
-
srs
hoe lange streak heb je al gezet maatjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Beach het volgende:
no fap en dan uitgerekend vandaag leken alle goeie chicks tegelijkertijd er te zijn
en dan ook liggend op de grond zodat ik kon zien wat er in het shirtje zat enzo
zware tijden
3 dagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoe lange streak heb je al gezet maatje
hyvesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voeg elkaar ff toe op hyves ofzo.
Groetjes.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Sommige mocro's noemde mij altijd yahudi ofzo
is toch altijd zo die uit de stad zijn ontwikkeld en minder conservatief, ongeacht cultuur en religie trouwensquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
arabische morrokanen zijn de goeie toch en de berbers (kappers in turks)))) de slechte
in de stad zijn altijd de lekkerste chickies, daaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
is toch altijd zo die uit de stad zijn ontwikkeld en minder conservatief, ongeacht cultuur en religie trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |