Charmant.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zou de 'C' van CarbonC voor staan?
Ik denk Cor.
fixedquote:
Je hebt gelijk, ik deed (onbewust? al moest ik er destijds erg om lachen) een copy-paste van dbb:quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk Cor.
mssn weer eens een lesje scheikunde nemen vriendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk Cor.
Kan wel wat kleur gebruiken.. helaas komt er op de zolder geen zon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit weekend maximaal tan pakken bOiis! Met bruin kleurtje en een beetje olie komt ons lichaam helemaal tot zijn (shine) recht!
Dit shit is te ver weg, dit weekend hulsbeek Enschede jwz.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso shinen op het strand toch boiis?
Shinen op een festival/party.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
wanneer ik mn gyno kwijt benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Schijt aan hebben. Op het strand lopen altijd zoveel vies dikke mensen die zich 100x meer zouden moeten schamen dan jij.quote:
dat is ook wel een nice idee. Hier alleen van die gare festivals unfortunately peanutbutter.quote:
Ik zie er ook nog uit op m'n onderbuik alsof ik aangevallen ben door een tijger hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijt aan hebben. Op het strand lopen altijd zoveel vies dikke mensen die zich 100x meer zouden moeten schamen dan jij.
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidmanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie er ook nog uit op m'n onderbuik alsof ik aangevallen ben door een tijger hoor
Deze zomer wordt het hem niet, volgende shine ik pas.
en wat zijn jouw picks voor morgen?
Ik zag het net alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidman
Denk maak ze maar meteen anders vergeet ik ze morgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zag het net alik dacht dat je het nog niet gepost had.
Nooit meer dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga pas weer UFC kijken als het Jon Jones tegen Anderson Silva is
allochtoon gespotquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
Van mezelf al van, fk jullie neppe whiteys.
mooi wit is niet lelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
Van mezelf al van, fk jullie neppe whiteys.
Wanneer is die shit, wanneer kan ik het zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPT / [Centraal] MMA topic #226 Silva vs Weidman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |