wtf 27quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef seto het volgende:
fkn pussies
ik ben 27 en kan nog net zoveel op als toen ik 20 was
so truequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit
Sowieso is de grens tussen aangeschoten en misselijk opeens heel smal.
Vroeger was het: aangeschoten, dronken --------------------------------------------------, ziek.
Nu: aangeschoten-----, ziek.
ik kan mijn drugsavontuurtjes gedag zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
so truedaarom gewoon x/speed/coke en water. Alcohol is troep.
Waarom heb je die mars gelopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Na 2,5 uur in delft aangekomen( onderweg nog larpende dwazen tegengekomen, zit nu weer in de trein terug naar osso.
gmtaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Jahr00n het volgende:
ik pomp me iedere week vol pillen veel chiller vnd ik
\
lekker benzotje erin zondag avond lekker slape
ghehe zit in kpd altijd op zulk momentenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol fckn baas ik laat die chicks altijd zien dat ik in BB-topic zit ze diggen dat
Y?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik kan mijn drugsavontuurtjes gedag zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Na 2,5 uur in delft aangekomen( onderweg nog larpende dwazen tegengekomen, zit nu weer in de trein terug naar osso.
op jouw leeftijd is het beste om eens zuid-amerikaanse chicks te pakkequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
lovelotion heb je ook lifetips voor
mijn leeftijd (ben20) gr
tnx maatje hou je updated (hou wel van een maatje meer)quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
op jouw leeftijd is het beste om eens zuid-amerikaanse chicks te pakke
gewoon spice in je seksleven tog
gewoon ook af en toe vieze dikke negerinnen he, niet alleen die mooie latinos
beter ff holly meetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
tnx maatje hou je updated (hou wel van een maatje meer)
haha zo lelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe jong ben je JB? Ja jong...
ik kut altyd op speed en winstrol gaat best lkr verlies zo n 2kg vet per weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
so truedaarom gewoon x/speed/coke en water. Alcohol is troep.
I see!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha zo lelijk24 maar maak me niet echt zorgen over ouder worden, black dont crack u see
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
blacks do crack wat zeg je nou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
haha zo lelijk24 maar maak me niet echt zorgen over ouder worden, black dont crack u see
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |