Ik ben aesthetic as fuck ik moet wel de dochter van carbonc zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou het de dochter van CarbonC zijn?
[..]
zou die chick in die jurkje hard raken. Niks white knight aan.
bitches gaan aan de kant voor jou omdat je zo mokerstoer bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehehhhhh ja he omgomg zo harde kern
Wijze woorden van CarbonC, hieruit blijkt maar weer dat het totaal geoorloofd is om users in hokjes te plaatsen op basis van hun usernamequote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: iemand met zo'n username sleept ws eerder een vrachtwagen mee dan dat de een rugzakje heeft.
Bitch vertel eens iets dat ik niet weet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bitches gaan aan de kant voor jou omdat je zo mokerstoer bent.
Geen, je bent te dik voor dat hokje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:05 schreef JackieBrown het volgende:
In welk hokje zou ik passen op basis van mijn username??
Iedereen heeft wel een dark side.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
So jesus beach ;s hadk van jou niet verwacht. Eerder seto, jahroon of kesefkesef of heel misschien Awesome on cycle.
Jeetje man..
Heb n gym in mijn kelder waar dat mag jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
weet iemand een gym waar ik zonder shirt mag pompen?
een zwart hokjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:05 schreef JackieBrown het volgende:
In welk hokje zou ik passen op basis van mijn username??
een ghettogym bitch niggahquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb n gym in mijn kelder waar dat mag ja
Cafe de Cockring.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
Charmant.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zou de 'C' van CarbonC voor staan?
Ik denk Cor.
fixedquote:
Je hebt gelijk, ik deed (onbewust? al moest ik er destijds erg om lachen) een copy-paste van dbb:quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Waar zou de 'C' van CarbonC voor staan?
Ik denk Cor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |