Toen je op je 41ste werd ontmaagd, dat was een historisch momentquote:
Was wel speciaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen je op je 41ste werd ontmaagd, dat was een historisch moment
Is de brunette een beetje een goede hoer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had deze klaar staan :
Een goede hoer slikt zaad.
De brunette isquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de brunette een beetje een goede hoer?
C_A moet mij eens voorstellen aan dat nichtje. Die gaat met of zonder geweld met me mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De brunette is
C_A moet eens wat meer pics gaan sharen.
Jij bent wel erg snel tevreden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt de mooist docu die ik ooit heb gezien over een voetballer. Jezus wat een prachtvent!
Sinds zij een note II heeft zie ik haar zelden...quote:
Wel handig met zo'n groot huis. Scheelt wat loopwerk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds zij een note II heeft zie ik haar zelden...
Ik krijg alleen appjes als het tijd is om te eten ofzo
Klinkt als een ideale relatiequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben serieus al eens 30 minuten aan het zoeken geweest naar de jongens...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel handig met zo'n groot huis. Scheelt wat loopwerk.
Is ook niet zo vreemd in jullie mansion.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
werrekuch voor je kankahcheldquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Slapen, deze werkpleb mag er weer tegen aan om 07.30.
Denken jullie aan me als jullie je nog 87 keer omdraaien?
Tietenbar is standaard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet. We moeten Caland eens vragen, die doet dat vast wel op z'n Eurotripjes.
Slaapzequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Om het nou meteen de mooist docu ooit te noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij geniet er niet intens van? Ik zit vol bewondering te kijken.
Wij woonden vroeger ook in zo'n huis. We hadden in totaal 15 aparte ruimtes in het huis waar je kon verblijven en een enorme tuin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben serieus al eens 30 minuten aan het zoeken geweest naar de jongens...
Welke docu?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij geniet er niet intens van? Ik zit vol bewondering te kijken.
Correctie mooiste docu ooit over een Nederlandse voetballer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om het nou meteen de mooist docu ooit te noemen.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Altijd die overacting van je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Correctie mooiste docu ooit over een Nederlandse voetballer.
05.30 boeler. Ga er over een uurtje in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Lekker sjouwen bij albert. Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
05.30 boeler. Ga er over een uurtje in.
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker sjouwen bij albert. Niks mis mee.
Welke zon?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.
Ik hoop het, heb beloofd om in de tuin te werken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt vanaf morgen lekker weertje man.
Doe mij ff zo'n baantje regelen voor een half jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb beloofd om in de tuin te werken.
Nee, echt werken. Is niet in mijn tuinquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.
Op zn negers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe mij ff zo'n baantje regelen voor een half jaar.
Is bij zo'n distributiecentrum?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.
Aight, moet ff kijken. Heb in januari pas weer tijd, maar hopelijk kan ik dan nog ff stage lopen voor m'n CV. Misschien kan Don een goed woordje voor me doen ergens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.quote:
Tilburg toch ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.
Jep.quote:
In Zaandam staat alles zelfs in het Poolsquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jep.
Maar die hebben er geen magazijn bij waar Polen het spul moeten inpakken.
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.
Rotterdam ook ja. Alle mededelingen in het Pools in de kantinequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Zaandam staat alles zelfs in het Pools
Ja, zo'n buitenlandvergoeding tikt aardig aan over het algemeen idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.
Probeer je nu een grapje te maken ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zo'n buitenlandvergoeding tikt aardig aan over het algemeen idd.
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.
Ik begrijp uit je reactie dat het nogal gevoelig ligt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeer je nu een grapje te maken ofzo?
Da's godverdomme lekker godverdomme.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.
Nee hoor. Waarom zou het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat het nogal gevoelig ligt?
Lijkt mij ook wel wat man. Beetje tuffen en wat sjouwen met kisten. Word je nog sterk van ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Da's godverdomme lekker godverdomme.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
C_A moet mij eens voorstellen aan dat nichtje. Die gaat met of zonder geweld met me mee.
Voor hoeveel uur werk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.
6-7quote:
En dat doe je gewoon via AH?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
6-7
Voor bijbaantje is dat best okay. En het is reteflexibel. Vaak als ik een dag van tevoren bel voor een rit lukt dat vaak nog wel. Vrij regelen ook altijd wel.
Dat is zeker mooi, is beter dan horeca.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
6-7
Voor bijbaantje is dat best okay. En het is reteflexibel. Vaak als ik een dag van tevoren bel voor een rit lukt dat vaak nog wel. Vrij regelen ook altijd wel.
Via een uitzendbureau. Maar ik moet binnenkort op contract omdat ik aan de maximale tijd zit daar. Dat wordt wel een probleem dus, moet ik een minimaal aantal uren maken maar dat kan ik nooit beloven.quote:
Als je een vast contactpersoon hebt bij het uitzendbureau, waar je ook nog een beetje mee kan opschieten is dat vaak niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Via een uitzendbureau. Maar ik moet binnenkort op contract omdat ik aan de maximale tijd zit daar. Dat wordt wel een probleem dus, moet ik een minimaal aantal uren maken maar dat kan ik nooit beloven.
Nu vinden ze het best als ik de ene week 14, geen of 30 uur maak eigenlijk.
Nee ik moet op contract bij de appie. Via uitzendbureau loopt het af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een vast contactpersoon hebt bij het uitzendbureau, waar je ook nog een beetje mee kan opschieten is dat vaak niet zo'n probleem.
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik moet op contract bij de appie. Via uitzendbureau loopt het af.
Is meestal geen vast aantal uur, maar een min-max contract.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de bus![]()
Volgens mij doen ze daar niet aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Olympisch stadion vandaagStadions met sintelbaan. De horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de busVBL SC influencer
Left, right, behind
Olympisch stadion vandaagZal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de busBFF met GGMM
Ik vind dit niet kunnen Don.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de busquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...
Hoezo dan?quote:
Olympisch stadion vandaagAltijd die mensen die alles maar moeten filmen met hun telefoontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de bus
Oh.
Is toch tyfuslelijk man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de bus
[..]
Hoezo dan?
Vroeger op bijvoorbeeld QQ had je een fucking verrekijker nodig om het veld te kunnen zien...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de bus
[..]
Hoezo dan?
Echt hequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die mensen die alles maar moeten filmen met hun telefoontjes
Dat sws, en je zit nog eens veel verder van het veld af, dus was lastig iedereen te herkennen.quote:
Wie ben jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dat sws, en je zit nog eens veel verder van het veld af, dus was lastig iedereen te herkennen.
Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.quote:
Keuzesquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.
En waarschijnlijk zijn naam ook correct typt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is periode geweest dat het heel gevoelig lag, S of SS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
s meer of minder maalt niemand om, gekkerd.
Dan wij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Een vrouw die meer ajacied is als ons, we moeten ons schamen LR.
Ik schik mij netjes in die rol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo stoer doen, import Belg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En zich schamen moesten ze sowieso.
Ik neem jou niet meer serieus sinds je UI change.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schik mij netjes in die rol.
[..]
Niet zo stoer doen, import Belg.
Ik ben niet gebonden door kunstmatige landsgrenzen. Ik ben kosmopoliet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schik mij netjes in die rol.
[..]
Niet zo stoer doen, import Belg.
LR komt er dan in ieder geval nog voor uit een teletekstsupporter te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem jou niet meer serieus sinds je UI change.
Gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?
Smoofie een teletekstsupporter noemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
LR komt er dan in ieder geval nog voor uit een teletekstsupporter te zijn.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?
Tis wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
LR is eigenlijk maar een schim van zichzelf zonder z'n vaste secondant c.q. side-kick GGMM.
In Amsterdam woonachtig, en hoeveel wedstrijden bezoek je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smoofie een teletekstsupporter noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
In Amsterdam woonachtig, en hoeveel wedstrijden bezoek je?
Dan ben je een extreme teletekstsupporterquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ron, ben je binnenkort weer eens in Tilburg te vinden?Is veel te druk. Ik ben sinds vandaag pas weer thuis, we zijn vanaf vrijdag in Tilburg geweest. Mijn vrouw wilde shoppen en 1 dag was blijkbaar niet genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja, want de winkelstraat is zo groot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is veel te druk. Ik ben sinds vandaag pas weer thuis, we zijn vanaf vrijdag in Tilburg geweest. Mijn vrouw wilde shoppen en 1 dag was blijkbaar niet genoeg...
Wellek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nummer 2 op mijn downleenlijst: The Lone Ranger.
Gast ze had al 2 dagen nodig alleen voor H&M en Zara...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want de winkelstraat is zo groot.Als je het een keer op tijd aangeeft laat ik die kletskous uit Rotterdam ook ff overkomen en kunnen we een drankje doen.
Nee, niet meegekregen. Heb sowieso geen tijd ivm tentamens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast ze had al 2 dagen nodig alleen voor H&M en Zara...
Maar ik dacht dat ik had gezegd dat ik in Tilburg was, sowieso ben ik er elke zaterdag.
quote:
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen. Heb sowieso geen tijd ivm tentamens.
[..]
Slapen jullie dan gewoon met het hele gezin bij je ouders elke keer dat je overkomt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.
Oh, is een film met Johnny Depp.
Tjacka heeft deze allang opgezegd. We gaan samen naar Fc den Haag vanaf volgend seizoenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu jij 2 SCC's hebt, wil ik wel met je meegaan als no.2 niet kan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer dubieuze titel voor een film.
Hoe oud is je dochtertjequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.
Oh, is een film met Johnny Depp.
Nee normaal niet, nu ze vakantie hebben wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen jullie dan gewoon met het hele gezin bij je ouders elke keer dat je overkomt?
Dan mag het.
Hier heeft hij nog haar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of voor de rednecks:
[ afbeelding ]
Dude.quote:
Is ook al een oudje, maar nog echt van die ouderwetse foute actiequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier heeft hij nog haar.Nog nooit gezien.
[..]
Dude.![]()
Jellyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehuwd aan Lange_Lans zijn dochtertje.
Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Donder eens op met die Sjaak Swart.
Wat is daar heerlijk aan? Het is een debiel. Elk weldenkend mens weet dat ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavond
Al die gasten lopen te zeuren dat Ajax te vele aandacht krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavond
Op je 75e nog elke week voetballenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is daar heerlijk aan? Het is een debiel. Elk weldenkend mens weet dat ook.
je bent al de zoveelste die dat zegtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu jij 2 SCC's hebt, wil ik wel met je meegaan als no.2 niet kan
Dan is de kromme ook een debiel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is weggestuurd bij Ajax vanwege kinderlokpraktijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op je 75e nog elke week voetballen![]()
Waarom is hij debiel?
Dat is het probleem hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
dat is litmanenafcaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik ben toch je echte Ajax mattie
Wat een onzin. Gewoon mooi, en leuk dat het zo voor hem georganiseerd was, en ook de documentaire zat meer dan goed in elkaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar als je met voorbeelden kan komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is weggestuurd bij Ajax vanwege kinderlokpraktijken.
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon mooi, en leuk dat het zo voor hem georganiseerd was, en ook de documentaire zat meer dan goed in elkaar.
Als je het niet wil zien dan kijk je niet, maar het was gewoon een prima opzet. Of om de zoveel tijd een foto van Sjaak in deze SC te posten nuttig is, is een ander verhaal.
Maar serieus. Ik zie je nou al meerdere keren iets stellen over kinderlokker praktijken en meer onzin, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.
Kom eens met voorbeelden over die kinderlokpraktijken dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.
Ron reflecteert zijn hobby op sjaak swart. daarom is hij ook mod.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar serieus. Ik zie je nou al meerdere keren iets stellen over kinderlokker praktijken en meer onzin, hoe kom je daarbij?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden over die kinderlokpraktijken dan.
Het is puur toneel, omdat hij weet dat mensen naar hem kijken. Dat soort mensen zijn zo doorzichtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar als je met voorbeelden kan komen.
Verder is het gewoon iemand met de hart op de goede plaats en geeft overal zijn mening. Ik kan er wel om lachen dat hij op zijn oude dag nog Kevin Blom voor alles en nog wat uitmaakt
goegolquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden over die kinderlokpraktijken dan.
Hij is weggestuurd bij de jeugdvelden van Ajax omdat hij een te agressieve manier van spelertjes ronselen had. Volgens mij ging het om Proactive sports of iets dergelijks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar serieus. Ik zie je nou al meerdere keren iets stellen over kinderlokker praktijken en meer onzin, hoe kom je daarbij?
Doorzichtig ja, gelukkig plaats jij dat verwijt bij vrijwel iedereen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is puur toneel, omdat hij weet dat mensen naar hem kijken. Dat soort mensen zijn zo doorzichtig.
Ik geloof werkelijk waar dat hij echt zo fanatiek is, natuurlijk overdrijft hij en misschien dikt hij het wat aan maar het is niet gespeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is puur toneel, omdat hij weet dat mensen naar hem kijken. Dat soort mensen zijn zo doorzichtig.
Nou kom maar met een bron dan, en dan nog is iemand voor kinderlokker uitmaken om deze reden wel wat dubieus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is weggestuurd bij de jeugdvelden van Ajax omdat hij een te agressieve manier van spelertjes ronselen had. Volgens mij ging het om Proactive sports of iets dergelijks.
Is die terug te zien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen kijk eerst die docu maar eens en oordeel dan.
Dat zeg ik net vlegel, maar ik ga richting bed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen kijk eerst die docu maar eens en oordeel dan.
Lus je dat wel dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg trouwens nog een recept van je, Rens!
Ik beschuldig hem niet van pedofilie, die zieke link maak jij zelf. Ik herhaal wat er destijds in VI en in het nieuws is genoemd. De brief van Ajax was zelfs afgedrukt. Maar who the fuck cares...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou kom maar met een bron dan, en dan nog is iemand voor kinderlokker uitmaken om deze reden wel wat dubieus.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik net vlegel, maar ik ga richting bed.
Ja beetje lastig via DM ik kan hem ook hier posten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg trouwens nog een recept van je, Rens!
Sorry, ik had Sjaak Swart kenner bij uitstek LittleRabbit eerst moeten raadplegen voor ik Sjaak Swart van het handelen in kinderporno overdreven gedrag betitelde. Een aanslag op het imago van Sjaak, zonder argumenten. Wat was ik denkende?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doorzichtig ja, gelukkig plaats jij dat verwijt bij vrijwel iedereen.
Dit is een gevalletje wielrennen, jij maakt stellingen zonder enige kennis te hebben opgedaan over het onderwerp. Want de documentaire heb je niet gezien, dus waar haal je deze wijsheid vandaan?
Van mij mag het. Inclusief pics.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja beetje lastig via DM ik kan hem ook hier posten?
Ah, het bekende weglopen voor discussies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik net vlegel, maar ik ga richting bed.
Die heb ik nog gemaakt ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag het. Inclusief pics.
Sjaak is Sjaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, ik had Sjaak Swart kenner bij uitstek LittleRabbit eerst moeten raadplegen voor ik Sjaak Swart van het handelen in kinderporno overdreven gedrag betitelde. Een aanslag op het imago van Sjaak, zonder argumenten.
Common sense zegt mij dat een kerel die op z'n 73e nog volle wedstrijden wil spelen en tegen de scheidsrechter tekeer gaat een idiote vorm van bewijsdrang heeft en aandachtsgeil is. IK wil spelen.
bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, ik had Sjaak Swart kenner bij uitstek LittleRabbit eerst moeten raadplegen voor ik Sjaak Swart van het handelen in kinderporno overdreven gedrag betitelde. Een aanslag op het imago van Sjaak, zonder argumenten. Wat was ik denkende?
Common sense zegt mij dat een kerel die op z'n 73e nog volle wedstrijden wil spelen en tegen de scheidsrechter tekeer gaat een idiote vorm van bewijsdrang heeft en aandachtsgeil is. IK wil spelen.
Zie het even los van de club. Dan is het gewoon een rare vlegel en ja, dat geldt ook voor Willem. Het zijn de clubs die ze de heldenstatus hebben gegeven.quote:
Willem is een held en een innemende man. Sjaak is gewoon een bejaarde dorpsidioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het even los van de club. Dan is het gewoon een rare vlegel en ja, dat geldt ook voor Willem. Het is de club die ze de heldenstatus hebben gegeven.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem is een held en een innemende man. Sjaak is gewoon een bejaarde dorpsidioot.
Ik kan me voorstellen dat ze daar in Amsterdam precies omgekeerd over denken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem is een held en een innemende man. Sjaak is gewoon een bejaarde dorpsidioot.
Ja maar volgens mij is het een prima kerel. Alleen wat fanatiek en hij vind zichzelf ook heel goed. Maar zulke mensen heb je nu eenmaal ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het even los van de club. Dan is het gewoon een rare vlegel en ja, dat geldt ook voor Willem. Het zijn de clubs die ze de heldenstatus hebben gegeven.
Willem is een seniele idioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij worden allemaal zo later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ze(willem, johan, sjaak etc) hebben allemaal hun eigen (vreemde) eigenschappen. Om ze nou meteen allemaal debiel of dorpsidioot te noemen...
Amen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ze(willem, johan, sjaak etc) hebben allemaal hun eigen (vreemde) eigenschappen. Om ze nou meteen allemaal debiel of dorpsidioot te noemen...
Willy V/D Kuylenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga iets zeggen wat me diep zit. Wie is het icoon van PSV? Van Bommel?
Willyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga iets zeggen wat me diep zit. Wie is het icoon van PSV? Van Bommel?
Ik heb een groot zwak voor Emilia Clarke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een groot zwak voor van Hanegem.
Ik heb een groot hard iets voor Emilia Clarke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een groot zwak voor Emilia Clarke.
waaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je haar wilt regelen moet je wel ff wat gainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meteen zo ordinair doen. Dat had dit topic helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een groot hard iets voor Emilia Clarke.
Zelfde geldt voor de clubs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lang niet zo bekend als Jopie en Wim dus.
Mijn BBC scheurt zijn rectum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.
Dat ik een keer sex moet hebben ben ik met je eens. Je bijzin stelt me dan weer teleur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.
Toen ik het terug las, zag ik inderdaad dat je het zo ook kunt interpreterenquote:
Ik ontvoer haar draken wel. Dan komt ze wel hierheen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je haar wilt regelen moet je wel ff wat gainen.
Deze zin toont aan hoe ontzettend nodig jij sex moet hebben...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontvoer haar draken wel. Dan komt ze wel hierheen.
Jij bent Aziatisch geschapen. Verklaart gelijk je voorkeur voor jonge meisjes die je daarnet etaleerde middels een onbeschaamd informeren naar de leeftijd van Don z'n dochter.quote:
Johan Boskamp doet aan mijn opa denken. Ook al had mijn opa een stuk minder met voetbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Hij doet me aan m'n opa denken.
Is dat ook een seniele idioot dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar ik ga niet naar de hoeren en ik ga ook niet verkrachten. Dan houdt het al snel op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze zin toont aan hoe ontzettend nodig jij sex moet hebben...
8 cm schijnt al genoeg te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent Aziatisch geschapen. Verklaart gelijk je voorkeur voor jonge meisjes die je daarnet etaleerde middels een onbeschaamd informeren naar de leeftijd van Don z'n dochter.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, in de zomer alleen donkerbruin.
Je weet dat er ook vrouwen zijn die vrijwillig sex met je willen he? Ze zijn misschien lelijk of oud, maar als 20-jarige maagd ben je vast niet kieskeurig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar ik ga niet naar de hoeren en ik ga ook niet verkrachten. Dan houdt het al snel op.
ah zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Hij doet me aan m'n opa denken.
Uien standaard eropquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Oke speciaal voor jou JR:
Een broodje biefstuk. (bij gebrek aan ciabatta nu stokbrood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Links zie je een sausje van paprika en knoflook.
- Beetje uien (dit doe ik er niet op dat lust ik niet)
- Limoen
- Mayonaise met peterselie en fijngesneden pepers (als dat je niet tegen pittig kan haal dat eruit).
[ afbeelding ]
- Het biefstuk (ik neem aan dat je weet hoe je dat klaar maakt, het moet absoluut niet doorbakken zijn). Lekker kruiden.
[ afbeelding ]
Rawit pepers doe ik er nog eens extra bovenop omdat ik van pittig hou.
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Oke je smeert een grote ciabatta (dat hadden we niet meer dus ik gebruikte stokbrood) in met die mayonaisesaus, legt er wat rucola sla op en vervolgens leg je plakjes biefstuk er netjes verdeeld erop. Doe je er een beetje limoensap erover heen. Vervolgens gooi je die rode saus (paprika en knoflook) eroverheen en ik doe er dan nog extra pepertjes op. Smullen maar
Hoezo biefstuk verneukenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Limoen
- Mayonaise met peterselie en fijngesneden pepers (als dat je niet tegen pittig kan haal dat eruit).
[ afbeelding ]
- Het biefstuk (ik neem aan dat je weet hoe je dat klaar maakt, het moet absoluut niet doorbakken zijn). Lekker kruiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Oke je smeert een grote ciabatta (dat hadden we niet meer dus ik gebruikte stokbrood) in met die mayonaisesaus, legt er wat rucola sla op en vervolgens leg je plakjes biefstuk er netjes verdeeld erop. Doe je er een beetje limoensap erover heen. Vervolgens gooi je die rode saus (paprika en knoflook) eroverheen en ik doe er dan nog extra pepertjes op. Smullen maar
Is het ook wel, vult wel als middageten, avondeten moet je er wel wat bij doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uien standaard eropIk hoef niet zo heel pittig, maar het klinkt wel lekker
.
Die zijn er niet joh. En ik ben juist kieskeurig, anders ben ik nu nog geen maagd hè.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat er ook vrouwen zijn die vrijwillig sex met je willen he? Ze zijn misschien lelijk of oud, maar als 20-jarige maagd ben je vast niet kieskeurig.
Hoopte nu op avondeten. Want met brood enzo kan ik meestal wel wat maken. Club sandwich. En dat nog een keer echt goed doen enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het ook wel, vult wel als middageten, avondeten moet je er wel wat bij doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Limoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Het is geen gerecht man, maar dit at ik vanavond. Wilde eigenlijk je Italiaanse eten leren laten proevenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus je geeft me een verneukt gerecht
Bij ons is Italiaans macaroni met smac of spaghetti bolognese uit een pakje ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is geen gerecht man, maar dit at ik vanavond. Wilde eigenlijk je Italiaanse eten leren laten proeven
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons is Italiaans macaroni met smac of spaghetti bolognese uit een pakje ofzo.
Hoe kan je dan een mening hebben over Italiaanse eten als je het uit een pakje haaltquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons is Italiaans macaroni met smac of spaghetti bolognese uit een pakje ofzo.
Ik dacht dat ik in VBL zat, maar blijkbaar ben ik ergens anders beland.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Limoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Rucola sla
oke sorry dat was stom van mij. Ik bied hierbij heel Italië mijn excuses aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan de Italiaanse keuken afkraken, ben je goed bij je hersenen.
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een mening hebben over Italiaanse eten als je het uit een pakje haalt
Maar goed je mag gewoon alleen maar patat, nasi, boerenkool en shoarma blijven eten hoorquote:
Nog wel meer. Maar dat komt wel als ik op mezelf ga wonen ofzo. Dat ik wel moet koken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar goed je mag gewoon alleen maar patat, nasi, boerenkool en shoarma blijven eten hoor
kapoquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die varkenshaas over biefstuk kiezen.
mensen die vinden dat wimpie op hun opa lijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die varkenshaas over biefstuk kiezen.
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft er hier iemand wel eens konijn gegeten?
mensenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mensen die vinden dat wimpie op hun opa lijkt.
ik zeg toch niet dat biefstuk smerig isquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg dan Ossenhaas. Biefstuk is lekker man.
al had je dat van tevoren geweten had ik nee gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef een verslag van hoe je het ervaren hebt
Jij geeft ook snel op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JR leren eten, dus post wat je eet.
Dat lijkt me echt heel smerig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
JR eet eens pasta in arrabiata stijl.
Je moet er ook gewoon mayo op doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al had je dat van tevoren geweten had ik nee gezegd.
Je moet ook geen klodders mayonaise doen man, kijk eens hoe het eruit ziet. Is toch lekker man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Biefstuk, entrecote, ossenhaas. Allemaal lekker.
Maar om het te vernueken met mayo en brood zoals Rens.
Dat doe je met fricandeau
deze manquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Ach als het lekker is. Wat is er dan op tegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |