Toen je op je 41ste werd ontmaagd, dat was een historisch momentquote:
Was wel speciaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen je op je 41ste werd ontmaagd, dat was een historisch moment
Is de brunette een beetje een goede hoer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had deze klaar staan :
Een goede hoer slikt zaad.
De brunette isquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de brunette een beetje een goede hoer?
C_A moet mij eens voorstellen aan dat nichtje. Die gaat met of zonder geweld met me mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De brunette is
C_A moet eens wat meer pics gaan sharen.
Jij bent wel erg snel tevreden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt de mooist docu die ik ooit heb gezien over een voetballer. Jezus wat een prachtvent!
Sinds zij een note II heeft zie ik haar zelden...quote:
Wel handig met zo'n groot huis. Scheelt wat loopwerk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds zij een note II heeft zie ik haar zelden...
Ik krijg alleen appjes als het tijd is om te eten ofzo
Klinkt als een ideale relatiequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben serieus al eens 30 minuten aan het zoeken geweest naar de jongens...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel handig met zo'n groot huis. Scheelt wat loopwerk.
Is ook niet zo vreemd in jullie mansion.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
werrekuch voor je kankahcheldquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Slapen, deze werkpleb mag er weer tegen aan om 07.30.
Denken jullie aan me als jullie je nog 87 keer omdraaien?
Tietenbar is standaard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook niet. We moeten Caland eens vragen, die doet dat vast wel op z'n Eurotripjes.
Slaapzequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Om het nou meteen de mooist docu ooit te noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij geniet er niet intens van? Ik zit vol bewondering te kijken.
Wij woonden vroeger ook in zo'n huis. We hadden in totaal 15 aparte ruimtes in het huis waar je kon verblijven en een enorme tuin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben serieus al eens 30 minuten aan het zoeken geweest naar de jongens...
Welke docu?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij geniet er niet intens van? Ik zit vol bewondering te kijken.
Correctie mooiste docu ooit over een Nederlandse voetballer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Om het nou meteen de mooist docu ooit te noemen.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Altijd die overacting van je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Correctie mooiste docu ooit over een Nederlandse voetballer.
05.30 boeler. Ga er over een uurtje in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Lekker sjouwen bij albert. Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
05.30 boeler. Ga er over een uurtje in.
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker sjouwen bij albert. Niks mis mee.
Welke zon?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.
Ik hoop het, heb beloofd om in de tuin te werken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt vanaf morgen lekker weertje man.
Doe mij ff zo'n baantje regelen voor een half jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man in het zonnetje. Knakies verdienen.
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb beloofd om in de tuin te werken.
Nee, echt werken. Is niet in mijn tuinquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.
Op zn negers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel 'werken' worden dan ja als 't zonnetje lekker schijnt.
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe mij ff zo'n baantje regelen voor een half jaar.
Is bij zo'n distributiecentrum?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |