quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem is een held en een innemende man. Sjaak is gewoon een bejaarde dorpsidioot.
Ik kan me voorstellen dat ze daar in Amsterdam precies omgekeerd over denken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem is een held en een innemende man. Sjaak is gewoon een bejaarde dorpsidioot.
Ja maar volgens mij is het een prima kerel. Alleen wat fanatiek en hij vind zichzelf ook heel goed. Maar zulke mensen heb je nu eenmaal ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het even los van de club. Dan is het gewoon een rare vlegel en ja, dat geldt ook voor Willem. Het zijn de clubs die ze de heldenstatus hebben gegeven.
Willem is een seniele idioot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij worden allemaal zo later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ze(willem, johan, sjaak etc) hebben allemaal hun eigen (vreemde) eigenschappen. Om ze nou meteen allemaal debiel of dorpsidioot te noemen...
Amen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Ze(willem, johan, sjaak etc) hebben allemaal hun eigen (vreemde) eigenschappen. Om ze nou meteen allemaal debiel of dorpsidioot te noemen...
Willy V/D Kuylenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga iets zeggen wat me diep zit. Wie is het icoon van PSV? Van Bommel?
Willyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga iets zeggen wat me diep zit. Wie is het icoon van PSV? Van Bommel?
Ik heb een groot zwak voor Emilia Clarke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een groot zwak voor van Hanegem.
Ik heb een groot hard iets voor Emilia Clarke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een groot zwak voor Emilia Clarke.
waaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een groot zwak voor van Hanegem.
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je haar wilt regelen moet je wel ff wat gainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meteen zo ordinair doen. Dat had dit topic helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een groot hard iets voor Emilia Clarke.
Zelfde geldt voor de clubs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lang niet zo bekend als Jopie en Wim dus.
Mijn BBC scheurt zijn rectum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.
Dat ik een keer sex moet hebben ben ik met je eens. Je bijzin stelt me dan weer teleur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer sex hebben, vraag Smoof anders even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |