Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Donder eens op met die Sjaak Swart.
Wat is daar heerlijk aan? Het is een debiel. Elk weldenkend mens weet dat ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavond
Al die gasten lopen te zeuren dat Ajax te vele aandacht krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk, op social media ook allemaal Feyenoorders die zich dood irriteren aan dat hij aandacht kreeg vanavond
Op je 75e nog elke week voetballenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is daar heerlijk aan? Het is een debiel. Elk weldenkend mens weet dat ook.
je bent al de zoveelste die dat zegtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu jij 2 SCC's hebt, wil ik wel met je meegaan als no.2 niet kan
Dan is de kromme ook een debiel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is weggestuurd bij Ajax vanwege kinderlokpraktijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op je 75e nog elke week voetballen![]()
Waarom is hij debiel?
Dat is het probleem hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
dat is litmanenafcaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik ben toch je echte Ajax mattie
Wat een onzin. Gewoon mooi, en leuk dat het zo voor hem georganiseerd was, en ook de documentaire zat meer dan goed in elkaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar als je met voorbeelden kan komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is weggestuurd bij Ajax vanwege kinderlokpraktijken.
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon mooi, en leuk dat het zo voor hem georganiseerd was, en ook de documentaire zat meer dan goed in elkaar.
Als je het niet wil zien dan kijk je niet, maar het was gewoon een prima opzet. Of om de zoveel tijd een foto van Sjaak in deze SC te posten nuttig is, is een ander verhaal.
Maar serieus. Ik zie je nou al meerdere keren iets stellen over kinderlokker praktijken en meer onzin, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.
Kom eens met voorbeelden over die kinderlokpraktijken dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij er heerlijk aan vond om blijkbaar op deze feestavond naar reacties van Feyenoorders te kijken.
Ron reflecteert zijn hobby op sjaak swart. daarom is hij ook mod.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar serieus. Ik zie je nou al meerdere keren iets stellen over kinderlokker praktijken en meer onzin, hoe kom je daarbij?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden over die kinderlokpraktijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |