Toen ik het terug las, zag ik inderdaad dat je het zo ook kunt interpreterenquote:
Ik ontvoer haar draken wel. Dan komt ze wel hierheen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je haar wilt regelen moet je wel ff wat gainen.
Deze zin toont aan hoe ontzettend nodig jij sex moet hebben...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontvoer haar draken wel. Dan komt ze wel hierheen.
Jij bent Aziatisch geschapen. Verklaart gelijk je voorkeur voor jonge meisjes die je daarnet etaleerde middels een onbeschaamd informeren naar de leeftijd van Don z'n dochter.quote:
Johan Boskamp doet aan mijn opa denken. Ook al had mijn opa een stuk minder met voetbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Hij doet me aan m'n opa denken.
Is dat ook een seniele idioot dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een groot zwak voor van Hanegem.
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar ik ga niet naar de hoeren en ik ga ook niet verkrachten. Dan houdt het al snel op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze zin toont aan hoe ontzettend nodig jij sex moet hebben...
8 cm schijnt al genoeg te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent Aziatisch geschapen. Verklaart gelijk je voorkeur voor jonge meisjes die je daarnet etaleerde middels een onbeschaamd informeren naar de leeftijd van Don z'n dochter.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, in de zomer alleen donkerbruin.
Je weet dat er ook vrouwen zijn die vrijwillig sex met je willen he? Ze zijn misschien lelijk of oud, maar als 20-jarige maagd ben je vast niet kieskeurig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens. Maar ik ga niet naar de hoeren en ik ga ook niet verkrachten. Dan houdt het al snel op.
ah zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Hij doet me aan m'n opa denken.
Uien standaard eropquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Oke speciaal voor jou JR:
Een broodje biefstuk. (bij gebrek aan ciabatta nu stokbrood)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Links zie je een sausje van paprika en knoflook.
- Beetje uien (dit doe ik er niet op dat lust ik niet)
- Limoen
- Mayonaise met peterselie en fijngesneden pepers (als dat je niet tegen pittig kan haal dat eruit).
[ afbeelding ]
- Het biefstuk (ik neem aan dat je weet hoe je dat klaar maakt, het moet absoluut niet doorbakken zijn). Lekker kruiden.
[ afbeelding ]
Rawit pepers doe ik er nog eens extra bovenop omdat ik van pittig hou.
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Oke je smeert een grote ciabatta (dat hadden we niet meer dus ik gebruikte stokbrood) in met die mayonaisesaus, legt er wat rucola sla op en vervolgens leg je plakjes biefstuk er netjes verdeeld erop. Doe je er een beetje limoensap erover heen. Vervolgens gooi je die rode saus (paprika en knoflook) eroverheen en ik doe er dan nog extra pepertjes op. Smullen maar
Hoezo biefstuk verneukenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Limoen
- Mayonaise met peterselie en fijngesneden pepers (als dat je niet tegen pittig kan haal dat eruit).
[ afbeelding ]
- Het biefstuk (ik neem aan dat je weet hoe je dat klaar maakt, het moet absoluut niet doorbakken zijn). Lekker kruiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Rucola sla
Oke je smeert een grote ciabatta (dat hadden we niet meer dus ik gebruikte stokbrood) in met die mayonaisesaus, legt er wat rucola sla op en vervolgens leg je plakjes biefstuk er netjes verdeeld erop. Doe je er een beetje limoensap erover heen. Vervolgens gooi je die rode saus (paprika en knoflook) eroverheen en ik doe er dan nog extra pepertjes op. Smullen maar
Is het ook wel, vult wel als middageten, avondeten moet je er wel wat bij doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uien standaard eropIk hoef niet zo heel pittig, maar het klinkt wel lekker
.
Die zijn er niet joh. En ik ben juist kieskeurig, anders ben ik nu nog geen maagd hè.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat er ook vrouwen zijn die vrijwillig sex met je willen he? Ze zijn misschien lelijk of oud, maar als 20-jarige maagd ben je vast niet kieskeurig.
Hoopte nu op avondeten. Want met brood enzo kan ik meestal wel wat maken. Club sandwich. En dat nog een keer echt goed doen enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het ook wel, vult wel als middageten, avondeten moet je er wel wat bij doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Limoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Rucola sla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |