Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.quote:
Keuzesquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.
En waarschijnlijk zijn naam ook correct typt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Ajacied welke Sjaak Swarts wel een mooi eerbetoon gaf in tegenstelling tot ons klaarblijkelijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is periode geweest dat het heel gevoelig lag, S of SS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
s meer of minder maalt niemand om, gekkerd.
Dan wij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Een vrouw die meer ajacied is als ons, we moeten ons schamen LR.
Ik schik mij netjes in die rol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Niet zo stoer doen, import Belg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. En zich schamen moesten ze sowieso.
Ik neem jou niet meer serieus sinds je UI change.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schik mij netjes in die rol.
[..]
Niet zo stoer doen, import Belg.
Ik ben niet gebonden door kunstmatige landsgrenzen. Ik ben kosmopoliet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schik mij netjes in die rol.
[..]
Niet zo stoer doen, import Belg.
LR komt er dan in ieder geval nog voor uit een teletekstsupporter te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem jou niet meer serieus sinds je UI change.
Gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?
Smoofie een teletekstsupporter noemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
LR komt er dan in ieder geval nog voor uit een teletekstsupporter te zijn.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n foto van konijn met Aad?
Tis wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
LR is eigenlijk maar een schim van zichzelf zonder z'n vaste secondant c.q. side-kick GGMM.
In Amsterdam woonachtig, en hoeveel wedstrijden bezoek je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smoofie een teletekstsupporter noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
In Amsterdam woonachtig, en hoeveel wedstrijden bezoek je?
Dan ben je een extreme teletekstsupporterquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFgelopen 3 jaar maar 6-8 wedstrijden per jaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ron, ben je binnenkort weer eens in Tilburg te vinden?Is veel te druk. Ik ben sinds vandaag pas weer thuis, we zijn vanaf vrijdag in Tilburg geweest. Mijn vrouw wilde shoppen en 1 dag was blijkbaar niet genoeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja, want de winkelstraat is zo groot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is veel te druk. Ik ben sinds vandaag pas weer thuis, we zijn vanaf vrijdag in Tilburg geweest. Mijn vrouw wilde shoppen en 1 dag was blijkbaar niet genoeg...
Wellek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nummer 2 op mijn downleenlijst: The Lone Ranger.
Gast ze had al 2 dagen nodig alleen voor H&M en Zara...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want de winkelstraat is zo groot.Als je het een keer op tijd aangeeft laat ik die kletskous uit Rotterdam ook ff overkomen en kunnen we een drankje doen.
Nee, niet meegekregen. Heb sowieso geen tijd ivm tentamens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast ze had al 2 dagen nodig alleen voor H&M en Zara...
Maar ik dacht dat ik had gezegd dat ik in Tilburg was, sowieso ben ik er elke zaterdag.
quote:
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen. Heb sowieso geen tijd ivm tentamens.
[..]
Slapen jullie dan gewoon met het hele gezin bij je ouders elke keer dat je overkomt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.
Oh, is een film met Johnny Depp.
Tjacka heeft deze allang opgezegd. We gaan samen naar Fc den Haag vanaf volgend seizoenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu jij 2 SCC's hebt, wil ik wel met je meegaan als no.2 niet kan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer dubieuze titel voor een film.
Hoe oud is je dochtertjequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn dochtertje had beloofd om zodra ze vakantie had een week bij mijn ouders te logeren, dus die belofte maar meteen ingelost.
Oh, is een film met Johnny Depp.
Nee normaal niet, nu ze vakantie hebben wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen jullie dan gewoon met het hele gezin bij je ouders elke keer dat je overkomt?
Dan mag het.
Hier heeft hij nog haar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of voor de rednecks:
[ afbeelding ]
Dude.quote:
Is ook al een oudje, maar nog echt van die ouderwetse foute actiequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier heeft hij nog haar.Nog nooit gezien.
[..]
Dude.![]()
Jellyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehuwd aan Lange_Lans zijn dochtertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |