Aight, moet ff kijken. Heb in januari pas weer tijd, maar hopelijk kan ik dan nog ff stage lopen voor m'n CV. Misschien kan Don een goed woordje voor me doen ergens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Werken voor 3/4 studenten ofzo. Zoeken altijd wel mensen.
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.quote:
Tilburg toch ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.
Jep.quote:
In Zaandam staat alles zelfs in het Poolsquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jep.
Maar die hebben er geen magazijn bij waar Polen het spul moeten inpakken.
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Almere, Rotterdam en Utrecht hebben er ook een distributiecentrum bij. Vanaf daar gaat het ook naar kleinere vestigingen in het land waar het spul alleen nog maar in de auto's gezet moet worden.
Rotterdam ook ja. Alle mededelingen in het Pools in de kantinequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Zaandam staat alles zelfs in het Pools
Ja, zo'n buitenlandvergoeding tikt aardig aan over het algemeen idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.
Probeer je nu een grapje te maken ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, zo'n buitenlandvergoeding tikt aardig aan over het algemeen idd.
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken lui die in Zwolle bij zo'n toko werken, verdient kanjergoed.
Ik begrijp uit je reactie dat het nogal gevoelig ligt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeer je nu een grapje te maken ofzo?
Da's godverdomme lekker godverdomme.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.
Nee hoor. Waarom zou het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je reactie dat het nogal gevoelig ligt?
Lijkt mij ook wel wat man. Beetje tuffen en wat sjouwen met kisten. Word je nog sterk van ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Da's godverdomme lekker godverdomme.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
C_A moet mij eens voorstellen aan dat nichtje. Die gaat met of zonder geweld met me mee.
Voor hoeveel uur werk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bezorgen ook wel aardig. Pak morgen zo'n 80 pietermannen en dan ben ik lekker rond 2 uur klaar. Heb het wel eens kutter gehad.
6-7quote:
En dat doe je gewoon via AH?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
6-7
Voor bijbaantje is dat best okay. En het is reteflexibel. Vaak als ik een dag van tevoren bel voor een rit lukt dat vaak nog wel. Vrij regelen ook altijd wel.
Dat is zeker mooi, is beter dan horeca.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
6-7
Voor bijbaantje is dat best okay. En het is reteflexibel. Vaak als ik een dag van tevoren bel voor een rit lukt dat vaak nog wel. Vrij regelen ook altijd wel.
Via een uitzendbureau. Maar ik moet binnenkort op contract omdat ik aan de maximale tijd zit daar. Dat wordt wel een probleem dus, moet ik een minimaal aantal uren maken maar dat kan ik nooit beloven.quote:
Als je een vast contactpersoon hebt bij het uitzendbureau, waar je ook nog een beetje mee kan opschieten is dat vaak niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Via een uitzendbureau. Maar ik moet binnenkort op contract omdat ik aan de maximale tijd zit daar. Dat wordt wel een probleem dus, moet ik een minimaal aantal uren maken maar dat kan ik nooit beloven.
Nu vinden ze het best als ik de ene week 14, geen of 30 uur maak eigenlijk.
Nee ik moet op contract bij de appie. Via uitzendbureau loopt het af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een vast contactpersoon hebt bij het uitzendbureau, waar je ook nog een beetje mee kan opschieten is dat vaak niet zo'n probleem.
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik moet op contract bij de appie. Via uitzendbureau loopt het af.
Is meestal geen vast aantal uur, maar een min-max contract.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de bus![]()
Volgens mij doen ze daar niet aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je een contract voor 8 uur ofzo kunt regelen is het prima toch?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Olympisch stadion vandaagStadions met sintelbaan. De horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de busVBL SC influencer
Left, right, behind
Olympisch stadion vandaagZal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de busBFF met GGMM
Ik vind dit niet kunnen Don.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de busquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel verbaasd hebben opgekeken, normaal gaan jullie met de trein...
Hoezo dan?quote:
Olympisch stadion vandaagAltijd die mensen die alles maar moeten filmen met hun telefoontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat naast een Feyenoorder in de bus
Oh.
Is toch tyfuslelijk man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de bus
[..]
Hoezo dan?
Vroeger op bijvoorbeeld QQ had je een fucking verrekijker nodig om het veld te kunnen zien...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was met de auto maar die stond geparkeerd onder de RAI dus vandaar nog met de bus
[..]
Hoezo dan?
Echt hequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die mensen die alles maar moeten filmen met hun telefoontjes
Dat sws, en je zit nog eens veel verder van het veld af, dus was lastig iedereen te herkennen.quote:
Wie ben jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dat sws, en je zit nog eens veel verder van het veld af, dus was lastig iedereen te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |