SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Das Bouet, breekt zijn pols nota bene.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Die AG2R-renner zit met z'n handen in de lucht als hij valt
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen reclame tussen Swart en TdJ denk ik?
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de schuld van Sjaak Swart
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp schijnt erg bruin te zijn geworden.
Die fiets is prima alleen dat pakje is stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet een mooie Snelle Jelle fiets.
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
heb maar ingeschakeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Nepfanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Ik kijk om 10 uur eerst die docu nog over Sjakie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
Anders geven we capuchon jongen en sintix de schuld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.
Ja. Is verder ook wel zelfkritisch en heeft zelfspot.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Bert is er niet. Edwin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.htmlquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
Je ziet dat sinds z'n bekentenis er een last van z'n schouders is gevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Mmmm ik wacht wel op Dries.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.html
Je kunt allicht nog een Egyptische stream opzetten. Momenteel in de militaire coup ingang gezet.
En er zit een paralympiër naast 'm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
Boskamp moet wel uitkijken als hij een klap uitdeelt, want de wielrenners zijn niet zo stevig.
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En er zit een paralympiër naast 'm.
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die man met die condoom op zijn hoofd opgevallen
Hehe. Hij kreeg een koek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwam
En die is dan weer ijzersterk vergeleken met kusje der op?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Naast deze Lipton Ice Tea reclame is deze uitzending best wel sterk.
Het beste idee van 2013!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De protheses vlogen in het rond.
Misschien dat VDB2 dan wel een mogelijk om langs de weg te gaan staan. Dan hoeft hij geen vervelende vragen meer te beantwoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste idee van Belgenland deluxe
Gisteren heb ik me wel rot gelachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart: Ik mag toch wel even lachen he?
Erik Breukink: Jij mag even lachen Mart.
Mart: Ha ha ha!
Beste fietsbanden ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vivienne vind ik wel leuk. Die zat ook in wie is de mol.
Boskamp imiteert Reza.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren heb ik me wel rot gelachen.
Even gezapt naar de Belg.
Boskamp lijkt wel een neger
Wie is de Mol vind ik niet zo boeiend. Dan kijk ik liever naar bezwete bejaarde mannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja. Heb ik nog wel eens mee in een introductie groepje van studie gezeten. Maar ze was toen al vrij snel gestopt. Toen had ze wel nog wat langer haarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?quote:
Dick Jol heeft er ook ooit in gezeten en die raakte ook wel eens bezweetquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet zo boeiend. Dan kijk ik liever naar bezwete bejaarde mannen.
Sinds die keeper een helmpje draagt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
sinds wanneer heeft cavendish een bril?
Ja, en Arashiro was die neger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?
Nee een Witte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?
Ik zal eenskijkenquote:
Aad300?quote:
Oh... elke show heeft zo zijn pluspunten blijkt maar weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dick Jol heeft er ook ooit in gezeten en die raakte ook wel eens bezweet
JE KOMT HE WITTEquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
He Witte
Je ziet er goed uit Witte
Ach kus toch mn kloten Witte
Zowel Aad300 en Jan Boskamp zijn beiden Witte. Hoe gesprekken tussen hen verlopen kan je hier boven al zien.quote:
Dit is eigenlijk een privé filmpje van Genee, maar hij moest de camera van Bijlo weg zien te schakelen.quote:
Tussen Johan en Johan lost hij het dan weer op door de klemtoon anders te leggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zowel Aad300 en Jan Boskamp zijn beiden Witte. Hoe gesprekken tussen hen verlopen kan je hier boven al zien.
Het is echt afzien ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanzien.
on melancholy hill.quote:
Die heeft in de buurt van Glennis Grace gestaan, dat spul geeft af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel liter zonnebrandolie zou Bossie nodig hebben gehad:?
Die is een partij bruin zeg![]()
In een gele zwembroek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel liter zonnebrandolie zou Bossie nodig hebben gehad:?
Die is een partij bruin zeg![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Redefine het volgende:
Die heeft in de buurt van Glennis Grace gestaan, dat spul geeft af.
Nee hij past er helemaal niet tussen, begrijp ook niet waarom ze hem eigenlijk hebben uitgenodigd. Heeft hij een boek uit soms?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk zomaar dat ze hem niet nog een keer uitnodigen.
Je bent in de war met Mart of DWDD. Daar zit je als je net een boek uit hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij past er helemaal niet tussen, begrijp ook niet waarom ze hem eigenlijk hebben uitgenodigd. Heeft hij een boek uit soms?
O en is Dries er weer dit jaar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was er gisteren, met Gertje de buurt in.
Ik werd ook al benieuwd. Maar inderdaad hij is zwartquote:
Die is in dubai geweestquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ga ik ook zappen...Spannend!
[ afbeelding ]
Negertje Boskamp![]()
Is wel prof geweest of bijna profquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Pim de Beer, zou die toevallig ook een EPO kuurtje gepakt hebben?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Met
''De Tour de France ,TU, TU ,DE TIJD VAN MIJN LEVEN?''
Doet ie als hij nerveus isquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef marcodej het volgende:
Wat is Dries nou met zn tieten aan het doen?
Dat is zijn bijzondere talent. Naast het zingen dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef marcodej het volgende:
Wat is Dries nou met zn tieten aan het doen?
Nee kwam door die stomme Bijlo, wat een ongrappige kerel is dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Hoogtepuntje weer, maar geen topshow
Morgen is Derksen er toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was een vrij matige show...hopelijk wordt het morgen beter.
http://www.ishetalvrijdag.nl/quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat het morgen al vrijdag was.
hebbie ook tandartsangst?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutweek, ben in de war en ik moet nog naar de tandarts ook morgen
Nee helemaal niet, maar ze gaat over kronen beginnen, deed ze vorige keer ook al, heb ik helemaal geen zin in.quote:
Gewoon Dries op ipod en oortjes in en gaan met de banaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Kutweek, ben in de war en ik moet nog naar de tandarts ook morgen
Alleen controle en afspraak voor de eerste kroon daarnaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gewoon Dries op ipod en oortjes in en gaan met de banaan
idd, helemaal niet leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen controle en afspraak voor de eerste kroon daarnaBleh.
Tis even afzien , maar daarna gaat het beter ... Na een paar dagen gewoon weer een glimlachquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar ze gaat over kronen beginnen, deed ze vorige keer ook al, heb ik helemaal geen zin in.
Ik ga het wel weer doorschuiven, naar de winter of zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis even afzien , maar daarna gaat het beter ... Na een paar dagen gewoon weer een glimlach
Je kunt het allicht voorstellen aan je tandarts.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen controle en afspraak voor de eerste kroon daarnaBleh.
Dat is wel een goed idee, de afgelopen 2 keren had ze Gotye opstaan. Ook niet verkeerd trouwens.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het allicht voorstellen aan je tandarts.
"Zou je wellicht Dries Roelvink willen spelen. Dat maakt het voor mij makkelijker om rustig in de stoel te blijven zitten"
Ik vind juist het tegenovergestelde. Boogerd is een verademing tov de gepikeerde Nelissen, die was echt verschrikkelijk irritant bij dit programma (zijn twitter reactiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef planethugo het volgende:
ik heb 2 jaar elke aflevering met veel plezier gekeken en hoewel ik vorig jaar een beetje moe werd van Gert en zijn vaak niet al te snuggere commentaar, vind ik het nu een compleet andere show die ik maar met moeite af kan kijken.
Nelissen was interessanter dan Boogerd en Planckaert komt me wat geforceerd over met verhalen die maar door ratelen en uiteindelijk toch niet zo boeiend blijken.
vind ik ook, misschien omdat ie er nu minder zit. Maar hij brengt tenminste wel wat leven aan tafel. De rest zit vooral instemmend naar elkaar te knikkenquote:
Nelissen was idd soms wat overdreven maar daar zat tenminste wel een wielerjournalist aan tafel die iets in te brengen had. Dat mis je nu toch wel. Boogerd is ok maar reageert vooral voorspelbaar op de vragen van Genee, niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vind juist het tegenovergestelde. Boogerd is een verademing tov de gepikeerde Nelissen, die was echt verschrikkelijk irritant bij dit programma (zijn twitter reacties). Gert was eventjes leuk, maar zijn verhalen begonnen al snel in herhaling te vervallen. Planckaert heeft misschien minder sterke anekdotes, maar is wel 1000 keer intelligenter dan Jacobs, en heeft ook veel meer verstand van de koers. Het is dit seizoen een veel beter wielerprogramma, misschien met wat minder humor.
Nelissen was geen journalist, gewoon een commentator die af en toe een columnpje schreef. Dat doet Boogerd ook. Boogerd heeft meer verstand van koers, en weet als insider ook interessantere eigen ervaringen te vertellen. Bij Nelissen had ik het gevoel dat hij vooral voor zijn eigen eer en glorie daar zat, en vooral interessant wilde overkomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
[..]
Nelissen was idd soms wat overdreven maar daar zat tenminste wel een wielerjournalist aan tafel die iets in te brengen had. Dat mis je nu toch wel. Boogerd is ok maar reageert vooral voorspelbaar op de vragen van Genee, niet meer, niet minder.
Ik mis ook de chemie aan tafel tussen Boogerd, Planckaert en Genee. Ze vullen elkaar niet echt goed aan
Eens. Waarbij m.i. het grootste probleem Genee is. Zijn basiskennis over wielrennen is echt te minimaal en dan blijven alleen nog de lolligheidjes over en dat gaat heel snel vervelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef planethugo het volgende:
Ik mis ook de chemie aan tafel tussen Boogerd, Planckaert en Genee. Ze vullen elkaar niet echt goed aan
Hij mist niet alleen basiskennis maar heeft ook geen enkele interesse in het wielrennen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Waarbij m.i. het grootste probleem Genee is. Zijn basiskennis over wielrennen is echt te minimaal en dan blijven alleen nog de lolligheidjes over en dat gaat heel snel vervelen.
klopt, en daarom was een Nelissen wel handig die zelf onderwerpen aansneed, idd geen echte journalist maar wel iemand die zo kon handelen, of iig als tafelgast iets te vertellen had. Lijkt ook wel alsof Genee er dit jaar maar wat verveelt bij zit. De klik met zijn gasten is er gewoon nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Waarbij m.i. het grootste probleem Genee is. Zijn basiskennis over wielrennen is echt te minimaal en dan blijven alleen nog de lolligheidjes over en dat gaat heel snel vervelen.
Hij gaat alleen maar off topic vaakquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem als met die schaatsshow die hij presenteerde. Blijkbaar heeft RTL slechts 1 smaakje als het gaat om het opzetten van sportshows. Allemaal varianten op VI, waarbij het origineel prima is, maar de varianten toch een heel stuk minder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij mist niet alleen basiskennis maar heeft ook geen enkele interesse in het wielrennen.
Genee is dan ook de reden dat ik niet vaak kijk, en dat terwijl ik normaal wel fan van hem ben.
Volgens mij heeft Genee best interesse in wielrennen, wel een stuk minder dan in voetbal inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij mist niet alleen basiskennis maar heeft ook geen enkele interesse in het wielrennen.
Genee is dan ook de reden dat ik niet vaak kijk, en dat terwijl ik normaal wel fan van hem ben.
Hij zit daar vooral om een spectaculair programma neer te zetten, dat werkt echt tegen TDJ. Ik heb gister voor het eerst in tijden weer naar Mart gekeken en dat ga ik misschien wel vaker doen. Genee probeert mensen vaak op stang te jagen en een soort gespannen sfeer neer te zetten, Mart zet juist een relaxed sfeertje neer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Genee best interesse in wielrennen, wel een stuk minder dan in voetbal inderdaad.
Hier ben ik het wel grotendeels mee eens, alhoewel ik eerste seizoen niet al te veel heb gekeken. Maar de gasten zijn ook gewoon heel belangrijk, met zo'n Westbroek erbij heb je gelijk een ballenshow omdat ze geen flauw benul van wielrennen hebben. Maar een andere uitzending, die van zondag denk ik was gewoon van heel erg hoog niveau, juist door de gasten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik ook wel niet de typische TDJ doelgroep, het eerste seizoen vond ik erg leuk, maar vorig jaar keek ik nog nauwelijks omdat Nelissen en Jacobs me alleen maar irriteerden. Dit seizoen vind ik het het beste wielerprogramma op tv.
Mark Tuitertquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
Gastenlijst volgende voor morgen en volgende week:
Vrijdag 5 juli
Johan Derksen en Mark Tuitert![]()
Zaterdag 6 juli
Gert Jakobs en Jef Rademakers
Zondag 7 juli
Rob Harmeling en Viggo Waas
Maandag 8 juli
Johan Derksen en Ronald Giphart
Dinsdag 9 juli
Gert Jakobs en Steven de Jongh
Woensdag 10 juli
Steven Rooks en Leo Driessen
Mark en Viggo zijn er voor de vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mark Tuitert![]()
Viggo Waas![]()
Leo Driessen
Nee ze had soulmuziek op staan, ook primaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe was het bij de tandarts
Had hij Dries op staan
ff drinken halen voordat het begintquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze had soulmuziek op staan, ook prima![]()
Ik ben wel ziek nuniet door de tandarts trouwens. Dus ik ga op de bank liggen kijken. Af en toe kijk ik wel even hier tussendoor.
Kusje eropquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel ziek nuniet door de tandarts trouwens. Dus ik ga op de bank liggen kijken. Af en toe kijk ik wel even hier tussendoor.
Misschien dat je opknapt van Dries?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze had soulmuziek op staan, ook prima![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zijn weer begonnen![]()
PS: Beterschap, Karina
Ga ik nog meer zweten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat je opknapt van Dries?
Het is echt niet te nassen inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet te zuipen idd dat spul, maar het is wel de sponsor van deze show.
Ook in de koers. Dan roept de renner voorop: Rotonde!, de 2e Rotonde!, de derde Rotonde!, de vierde Rotonde? En hup grote valpartij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet te zuipen idd dat spul, maar het is wel de sponsor van deze show.
Hij doet wel Saschaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rick 'Hete aardappel in de keel' Nieman
hij duwt wel saschscha aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rick 'Hete aardappel in de keel' Nieman
Zou die saaie Rick de lampenkappen van het plafond neuken?quote:
Stille wateren hebben diepe gronden Maniquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou die saaie Rick de lampenkappen van het plafond neuken?
En ondertussen hemelt hij Sky wel op...dat is echt een hypocriete klootzak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
Volgens David Walshkan het ook niet wat Cancellara deed.
Daarom ook de smiley. Hij kon niet van die prestatie genieten, maar wel van andere prestaties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ondertussen hemelt hij Sky wel op...dat is echt een hypocriete klootzak.
Dat gezicht erbij is dan iets minder rustgevend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Gert zijn stem is zo rustgevend, alles is weer zoals het hoort
Gert is ook goed te doen bij TdJ als hij er niet elke avond zit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Zou die saaie Rick de lampenkappen van het plafond neuken?
Gert is een kenkster.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gezicht erbij is dan iets minder rustgevend.
Prima stem idd; bij Eddy moet ik me altijd inspannen om hem te volgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Lutte het volgende:
Als hij de kassen ingaat zet hij altijd zijn rapeface op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij ziet er bij tijd en wijle uit of ie nog steeds strak staat van de dopequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wel. Hij deed ook afgelopen jaar het OS programma van RTL. Maar dat was heel slecht. Al lag dat niet zozeer aan Rick.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Heufd het volgende:
Moet Rick Nieman dit volgend jaar niet presenteren? Meer wielerman dan Wilfred.
Vorig jaar was het met name te veel denk ik.. Op een gegeven moment ben je uitgepraat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Hij deed ook afgelopen jaar het OS programma van RTL. Maar dat was heel slecht. Al lag dat niet zozeer aan Rick.
Plus dat je bij de OS gewoon daar moet zitten. Met de deelnemers aan tafel etc. Anders ben je kansloos tegen de NOS. Plus dat de geluidskwaliteit toen heel slecht was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vorig jaar was het met name te veel denk ik.. Op een gegeven moment ben je uitgepraat.
De jury zal wel gevonden hebben dat hij het te snel opgaf. En dus geen strijdlust toonde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom kreeg die gozert niet de strijdlust dan?
Vroeg ik me ook af!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Hij liet zich op 150km terugzakken...heel strijdlustig is dat niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Strijdlustiger dan de rest iig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij liet zich op 150km terugzakken...heel strijdlustig is dat niet.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal triest te wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond dames en heren.
Nou Wilfred...
[ afbeelding ]
...tot ziens.
Uitdaging voor Martjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Daryl Impey zul je niet zo snel in een rebus terugzien
Wat dat betreft doet Orica het tot nu toe geweldig:quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
Die extra media aandacht zal Orica ook niet erg vinden.
Imp:quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Daryl Impey zul je niet zo snel in een rebus terugzien
Oke, even om jou lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal triest te worden
Hmm die punaises van gisteren worden steeds verdachterquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Orica het tot nu toe geweldig:
* incident met de bus
* etappewinst Gerrans
* TTT winst
* geel Gerrans
* geel Impey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |