SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Das Bouet, breekt zijn pols nota bene.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Die AG2R-renner zit met z'n handen in de lucht als hij valt
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen reclame tussen Swart en TdJ denk ik?
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de schuld van Sjaak Swart
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp schijnt erg bruin te zijn geworden.
Die fiets is prima alleen dat pakje is stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet een mooie Snelle Jelle fiets.
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
heb maar ingeschakeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Nepfanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Ik kijk om 10 uur eerst die docu nog over Sjakie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
Anders geven we capuchon jongen en sintix de schuld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.
Ja. Is verder ook wel zelfkritisch en heeft zelfspot.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Bert is er niet. Edwin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.htmlquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
Je ziet dat sinds z'n bekentenis er een last van z'n schouders is gevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Mmmm ik wacht wel op Dries.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.html
Je kunt allicht nog een Egyptische stream opzetten. Momenteel in de militaire coup ingang gezet.
En er zit een paralympiër naast 'm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
Boskamp moet wel uitkijken als hij een klap uitdeelt, want de wielrenners zijn niet zo stevig.
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En er zit een paralympiër naast 'm.
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die man met die condoom op zijn hoofd opgevallen
Hehe. Hij kreeg een koek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwam
En die is dan weer ijzersterk vergeleken met kusje der op?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Naast deze Lipton Ice Tea reclame is deze uitzending best wel sterk.
Het beste idee van 2013!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De protheses vlogen in het rond.
Misschien dat VDB2 dan wel een mogelijk om langs de weg te gaan staan. Dan hoeft hij geen vervelende vragen meer te beantwoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste idee van Belgenland deluxe
Gisteren heb ik me wel rot gelachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart: Ik mag toch wel even lachen he?
Erik Breukink: Jij mag even lachen Mart.
Mart: Ha ha ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |