SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik begrijp wel dat Tong dit aanstootgevend vindt. Het is nooit leuk als je trademark wordt overgenomenquote:
Mexicanoquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Een zeer terechte topickaap, moet ik zeggen.
Grappen die je niet zie aankomen.quote:
Oh ja toetjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Sorry ik bleef even hangen bij Heel Holland Bakt. Maar hier ben ik weer.
Hah, daar ben je weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
Sorry ik bleef even hangen bij Heel Holland Bakt. Maar hier ben ik weer.
Who cares.quote:
Ik kaap echt zelden, ik laat meestal mn topics kapen. Het feit dat ik een topic kon kapen geeft aan dat de lapo incompetent was om in een ruime tijd een goed topic op touw te zetten.quote:
Strakke actie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap echt zelden, ik laat meestal mn topics kapen. Het feit dat ik een topic kon kapen geeft aan dat de lapo incompetent was om in een ruime tijd een goed topic op touw te zetten.
Je hebt gewoon een bloedtransfusie laten doen. Dat kan jij echt niet zo snel, zonderquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap echt zelden, ik laat meestal mn topics kapen. Het feit dat ik een topic kon kapen geeft aan dat de lapo incompetent was om in een ruime tijd een goed topic op touw te zetten.
Hij is leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
haha.
Vincent bijlo is toch wel een beetje een held.
Idd, als blikken konden doden was Vincent ongevaarlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eddy, Rob & Michael zitten allemaal met een uitstraling van: ''Wie de fuck heeft die gast uitgenodigd''.
Wat zal Vincent van haar vinden ?quote:
Ik kan alleen snel de medaillestand bijhouden tijdens de OS.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bloedtransfusie laten doen. Dat kan jij echt niet zo snel, zonder
Te veel eer. Heb er zelf niet om gevraagdquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je eigenlijk niet je eigen smiley onder je posts?
Daar had je naartoe gepiekt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alleen snel de medaillestand bijhouden tijdens de OS.
Hij baalt dat hij niet mee heeft gedaan aan het Maastrichtse cabaretfestival. In Groningen liggen de eisen beduidend hoger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wordt grapjas genoemd. De mooiste dag van zijn leven.
Ik bedoelde het kapselquote:
Ze is blond. Gewoon een zonnebril opzetten en zeggen dat je blind bent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is wél de enige aan tafel die mag voelen
De smalltalk in de kleedkamer is het enige wat mij van deelname weerhoudt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij niet mee heeft gedaan aan het Maastrichtse cabaretfestival. In Groningen liggen de eisen beduidend hoger.
De OS is zeker mijn piekmomentje ja.quote:
In de laatste Top Gear aflevering krijg je wat lessen erinquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De smalltalk in de kleedkamer is het enige wat mij van deelname weerhoudt.
Flirttips van Richard Hammond, ik heb het gezien ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de laatste Top Gear aflevering krijg je wat lessen erin
Maar ik ga wat visvideos kijken. Wel weer even genoeg wielrennen voor vandaag.
SPT / FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
Flirten met je jury schijnt wel te helpen. Dan hoef je je lekkere zus geeneens mee te nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flirttips van Richard Hammond, ik heb het gezien ja.
Allemaal om een jeugdpuistje uit te drukken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Jim Bakkum is een keer met een hele auto van het podium gereden.
http://badum-tish.com/quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand lacht ook om Vincent.
Waar is dat krekelgeluidje?
Nee, een bal tussen je anus en zak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Hij had een steenpuist op zijn kont bedoelt hij?
Ho wacht even. Hoe heeft jouw Boy het gedaan? Mijn Danny was 14dequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de laatste Top Gear aflevering krijg je wat lessen erin
Maar ik ga wat visvideos kijken. Wel weer even genoeg wielrennen voor vandaag.
vraag het in het feedback forumquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kan je op fok mobiel de posts ook automatisch vernieuwen, nu moet ik steeds op refresh drukken.
Alvast bedankt!
De lamme Marcel Mayer. En de blinde zit aan tafel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
En dan krijgen we straks de verhalen van Maijer er nog bij
Dan toch Bijlo. Zou ik overigens als TT gekozen hebben: De lamme en de blinde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De lamme Marcel Mayer. En de blinde zit aan tafel.
Wie zou jij kiezen?
23stequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho wacht even. Hoe heeft jouw Boy het gedaan? Mijn Danny was 14de
Nope, helaas. Je kunt wel de normale layout instellen op je mobiele apparaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kan je op fok mobiel de posts ook automatisch vernieuwen, nu moet ik steeds op refresh drukken.
Alvast bedankt!
Jailbait.quote:
Huilie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel lichaam is er niet te zien hè.
Het is geen vereiste dat het oploopt he. De volgende kan ook op 6 seconden komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Ja het is wel zielig, maar ja, 7 sec. de volgende 10 sec. dan 1 minuut, er is nou eenmaal een grens hoe sneu het ook is.
Nee ik bedoel: een andere is 10 sec. te laat, die zegt dan ook weer: tja het is maar 10 sec. Enzovoort.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geen vereiste dat het oploopt he. De volgende kan ook op 6 seconden komen.
Zeker. Ik ben ook wel trots op mijn Boy, maar je moet nooit te snel tevreden zijn. Zeker niet naar buiten toe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is toch ook goed? De jongens doen het hartstikke goed
2006 was dat toch ook toen pereiro geel paktequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Iedereen buiten tijd. Dan hadden we in 2001 drie Nederlanders in de top tien gehad
Sorry, Johannes is er niet om mij te coachen. Dus de grappen worden slechter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: een andere is 10 sec. te laat, die zegt dan ook weer: tja het is maar 10 sec. Enzovoort.
Zal niet gebeuren....heeft men ook speciaal in de regels opgenomen dat als er x% renners buiten tijd binnen komen, dat de jury een generaal pardon kan geven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik hoop dat ze dat een keer doen zo'n grote groep er uit gooien
Ow het was een grap. Hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, Johannes is er niet om mij te coachen. Dus de grappen worden slechter.
Met Brammetje de Groot als winnaar, als ik het goed heb?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Iedereen buiten tijd. Dan hadden we in 2001 drie Nederlanders in de top tien gehad
Wat denk je van de elfstedentocht als je 10 seconden te laat bent ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Ja het is wel zielig, maar ja, 7 sec. de volgende 10 sec. dan 1 minuut, er is nou eenmaal een grens hoe sneu het ook is.
Ik weet niet of het peloton toen uiteindelijk ook officieel buiten tijd was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2006 was dat toch ook toen pereiro geel pakte
Dekker won die etappe geloof ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Brammetje de Groot als winnaar, als ik het goed heb?
Tja ook sneu, maar geldt hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van de elfstedentocht als je 10 seconden te laat bent ?
Tot morgen.
Een inschrijving aan het regelen voor het Groningse studenten cabaret. Je bent bij deze uitgenodigd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow het was een grap. Hihi
Waar is ie eigenlijk?
Nee derde achter Kivilev en Simon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Brammetje de Groot als winnaar, als ik het goed heb?
OK ik houd mijn agenda vrij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een inschrijving aan het regelen voor het Groningse studenten cabaret. Je bent bij deze uitgenodigd.
Ja die won, voor Speedy Gonzales en Knaven.quote:
Kivilevquote:
Ben trouwens benieuwd of Erik deze Tour nog aanschuift...of is ie ploegleider in de Tour?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die won, voor Speedy Gonzales en Knaven.
Casserteli won voor Dekker op de spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die won, voor Speedy Gonzales en Knaven.
Geen idee. Volgens mij heb ik hem nog niet gezien in de Tour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of Erik deze Tour nog aanschuift...of is ie ploegleider in de Tour?
Klopt. In een sprint waar de nummers één, twee en drie juichend over de streep kwamen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Casserteli won voor Dekker op de spelen.
Ik ook niet...zou het wel leuk vinden de oude Dekker en Boogerd aan 1 tafel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heb ik hem nog niet gezien in de Tour.
Ze hadden waarschijnlijk zelf al door dat de show zelf niet veel zou zijn.quote:
Ja hiervoor waren het steeds hele korte. Weet ik nog omdat ik amper tijd had om te gaan plassen.quote:
Ga er voor Littlerabbit! Je kunt het! Nog een schepje d'r bij! Toe maar! Vanaf het begin scherp!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, Johannes is er niet om mij te coachen. Dus de grappen worden slechter.
Ja klopt, maar De Groot stond toen 3e geloof ik, tot ie tegen een vangrail reed.quote:
Dat is ook heel belangrijk, voor je het weet is het een rotzooitje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik even offline was gegaan en je niet kon coachen, de show was eerder flop dan top en dus ging ik mijn kamer schoonmaken.
Mag je weer een kwartiertje luchten nu?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry dat ik even offline was gegaan en je niet kon coachen, de show was eerder flop dan top en dus ging ik mijn kamer schoonmaken.
Laatst noemde ik de cipier een opgevoerde paardenvijg. Dat was weer een weekje isoleercel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag je weer een kwartiertje luchten nu?
Heb je soms met glazen staan gooien, omdat Buren weer werd doorgeschoven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen voor die Albert, terwijl Buren tenminste ergens over gaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je soms met glazen staan gooien, omdat Buren weer werd doorgeschoven?
Topic heb ik al vanmiddag aangemaakt in Sport, maak je geen zorgen.quote:
Danny is een baas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
Die tunes zijn het leukst van de hele show
Veel demarrages.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vissen is een echte kijkerssport.
Geweldigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topic heb ik al vanmiddag aangemaakt in Sport, maak je geen zorgen.
Streampje en vissen op tv, hoe relaxt is datquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de Mont Ventoux
Van Fok! iddquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Vincent is echt schaamteloos zeg... Hij heeft zo'n groot bord voor zijn kop dat hij de werkelijkheid een beetje uit het oog is verloren.
KIJK JOHANNES !
Kansloos gedrag altijd. Blijkbaar is zoenen zo bijzonder voor ze dat ze het aan iedereen moeten laten zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eergisteren zat er een stelletje zo tegenover me in de trein
Jij zat ook niet meer helemaal in de doelgroep hequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik vind Bassie en Adriaan echt geen zak aan
Nou ik houd niet van clowns, dat is het eerder denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij zat ook niet meer helemaal in de doelgroep he
Iedereen zit in de doelgroep bij Bassie en Adriaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij zat ook niet meer helemaal in de doelgroep he
Zolang Bassie maar DVD'tjes kan verkopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iedereen zit in de doelgroep bij Bassie en Adriaan.
En lekker naar de camping in de honda prelude.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang Bassie maar DVD'tjes kan verkopen
Ik denk dat we dat pas kunnen zeggen na een poll.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wytze is iets beter dan Marcel Maijer
Je ziet 'm de hele wedstrijd niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef marcodej het volgende:
Bijlo is de Balotelli onder de blinde cabaretiers.
Wytze : Maijer = Messi : V.d. Pavertquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wytze is iets beter dan Marcel Maijer
Laat capuchon het maar niet horen.quote:
Geen oog voor zijn collega's en puur en alleen op zichzelf gericht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet 'm de hele wedstrijd niet?
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Als de rit twintig kilometer korter is, dan waren ze eerder gaan rijden
Niet, 20quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Als de rit 10 km korter was geweest dan hadden we het misschien gered
Ik wilde het niet te erg maken voor De Gendtquote:
Wat een kuttekoppen die dat doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
https://twitter.com/dnelissen/status/352508361721393152
Spijkergooiers slaan weer toe in de Tour.
Gooien ze bij voetbal ook weleens spijkers op het veldquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen. Dat werkt binnen het voetbal ook.
Met regelmaat ja. Ijzer is goed voor het gras. Een bron kan ik niet geven, deze behoor je te beschermen als journalist.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooien ze bij voetbal ook weleens spijkers op het veld
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt wel als je ze ze aandacht geeft komen ze volgend jaar weer terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schei uit. Zo idioot is er toch hopelijk nog niemand geweest?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
Krijg je straks ook weer dat er mensen op het peloton gaan schieten
Ik weet het wel zeker. Chips halen zaterdag. En dropvisjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Fish o Mania leuker is dan de uitzending van vandaag
Deze Tour. Of bedoel je of dat ooit gebeurd is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei uit. Zo idioot is er toch hopelijk nog niemand geweest?
Freire is toch al een keer beschoten ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fish and chips.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Chips halen zaterdag. En dropvisjes.
Robert gaat als een duveltje uit een doosje schieten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |