SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Das Bouet, breekt zijn pols nota bene.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Die AG2R-renner zit met z'n handen in de lucht als hij valt
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen reclame tussen Swart en TdJ denk ik?
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de schuld van Sjaak Swart
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp schijnt erg bruin te zijn geworden.
Die fiets is prima alleen dat pakje is stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet een mooie Snelle Jelle fiets.
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
heb maar ingeschakeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Nepfanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Ik kijk om 10 uur eerst die docu nog over Sjakie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
Anders geven we capuchon jongen en sintix de schuld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.
Ja. Is verder ook wel zelfkritisch en heeft zelfspot.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Bert is er niet. Edwin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.htmlquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
Je ziet dat sinds z'n bekentenis er een last van z'n schouders is gevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Boogerd steeds meer te waarderen. Hij praat lekker en is ontspannen.
Mmmm ik wacht wel op Dries.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)er-zet-mursi-af.html
Je kunt allicht nog een Egyptische stream opzetten. Momenteel in de militaire coup ingang gezet.
En er zit een paralympiër naast 'm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
Boskamp moet wel uitkijken als hij een klap uitdeelt, want de wielrenners zijn niet zo stevig.
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En er zit een paralympiër naast 'm.
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand die man met die condoom op zijn hoofd opgevallen
Hehe. Hij kreeg een koek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was nog een gewone Olympiër voordat hij langskwam
En die is dan weer ijzersterk vergeleken met kusje der op?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Naast deze Lipton Ice Tea reclame is deze uitzending best wel sterk.
Het beste idee van 2013!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We waren zo druk met het revolutionaire GPS systeem van capuchon.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De protheses vlogen in het rond.
Misschien dat VDB2 dan wel een mogelijk om langs de weg te gaan staan. Dan hoeft hij geen vervelende vragen meer te beantwoorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste idee van Belgenland deluxe
Gisteren heb ik me wel rot gelachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart: Ik mag toch wel even lachen he?
Erik Breukink: Jij mag even lachen Mart.
Mart: Ha ha ha!
Beste fietsbanden ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vivienne vind ik wel leuk. Die zat ook in wie is de mol.
Boskamp imiteert Reza.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren heb ik me wel rot gelachen.
Even gezapt naar de Belg.
Boskamp lijkt wel een neger
Wie is de Mol vind ik niet zo boeiend. Dan kijk ik liever naar bezwete bejaarde mannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja. Heb ik nog wel eens mee in een introductie groepje van studie gezeten. Maar ze was toen al vrij snel gestopt. Toen had ze wel nog wat langer haarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?quote:
Dick Jol heeft er ook ooit in gezeten en die raakte ook wel eens bezweetquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet zo boeiend. Dan kijk ik liever naar bezwete bejaarde mannen.
Sinds die keeper een helmpje draagt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
sinds wanneer heeft cavendish een bril?
Ja, en Arashiro was die neger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?
Nee een Witte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus Boskamp imiteert een donkere Japanner?
Ik zal eenskijkenquote:
Aad300?quote:
Oh... elke show heeft zo zijn pluspunten blijkt maar weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dick Jol heeft er ook ooit in gezeten en die raakte ook wel eens bezweet
JE KOMT HE WITTEquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
He Witte
Je ziet er goed uit Witte
Ach kus toch mn kloten Witte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |