SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Geen trek hebben is niet het zelfde als je niet uithongeren. Het kan goed zijn dat je stofwisseling door te lage intake vertraagd is. Nogmaals: ik ben nog niet overtuigd dat het gezond is wat je doet. En je bent in het geheel best ielig, ook je armen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uithongeren lijkt me persoonlijk een beetje sterk, ik heb namelijk geen trek, als ik trek krijg eet ik een broodje of dat fruit of blokje kaas waar ik het over had. Ik krijg verschillende voedingsstoffen binnen door o.a brood, kaas, fruit, yoghurt en alles wat ik neem met avondeten. Ik eet alleen niet in één keer bijv. 3 boterhammen, dus ik ga niet (prop)vol zitten, maar raak verzadigd en eet dan na 1,5 uur ofzo weer een broodje.![]()
Ik train mijn buik dus met dat buikspierprogramma en ik pak mijn benen, billen rug met squats. Ik zit momenteel op 38kg en wil dat blijven opbouwen per 2 weken.
Ik zal die link eens bekijken, dank je![]()
Je lichaam past zich altijd aan. Trek krijgen zegt niets, van honger hebben betekend niet dat je eten nodig hebt. Het ontbreken van honger betekend ook niet dat je genoeg eet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uithongeren lijkt me persoonlijk een beetje sterk, ik heb namelijk geen trek
Ik doe zelf IF en wanneer ik 20 uur niets gegeten heb, heb ik nog steeds geen honger. Simpelweg omdat mijn lichaam gewend is een tijdje geen eten te krijgen.![]()
Kan zijn dat zeen vrouwelijke ecto is (moeite met genoeg eten --> laag kcal inname --> laag bf% ). Bij vrouwen werkt het ecto zijn toch iets beter dan mannen.Confidence through competence![]()
Vind je mijn armen ielig? Mijn bovenarmen zijn niet ielig, hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen trek hebben is niet het zelfde als je niet uithongeren. Het kan goed zijn dat je stofwisseling door te lage intake vertraagd is. Nogmaals: ik ben nog niet overtuigd dat het gezond is wat je doet. En je bent in het geheel best ielig, ook je armen.
Maar wat raad jij dan aan? Want ik wil liever niet veel meer gaan eten, omdat ik gewoon bang ben dat ik dan weer ga aankomen en dat zich gaat uiten in weer meer vet rond de buik/heupen. (Daar gaat het snel aanzitten bij mij)B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Klopt, dat is de goede manier inderdaad. Je eetpatroon aanpassen waardoor het vet over je gehele lichaam langzaam minder wordt en de buikspieren zichtbaar worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jups, ik ben me er van bewust dat spieren niet zichtbaar worden onder een laagje vet. Daarom heb ik dat vet weten weg te werken door het eetpatroon en worden de spieren door het trainen daardoor nu langzaamaan zichtbaar
Helaas is buik vaak wel de laatste plaats waar het vet verdwijnt.![]()
Wat zijn je doelen precies?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je mijn armen ielig? Mijn bovenarmen zijn niet ielig, hoor
Maar wat raad jij dan aan? Want ik wil liever niet veel meer gaan eten, omdat ik gewoon bang ben dat ik dan weer ga aankomen en dat zich gaat uiten in weer meer vet rond de buik/heupen. (Daar gaat het snel aanzitten bij mij)
Sterker worden? (nog) minder vet om je middel?Confidence through competence![]()
Ik heb geen moeite met genoeg eten, als ik wil kan ik de hele dag door van alles naar binnen werken. Maar ik doe dat bewust niet omdat ik het figuur dat ik nu heb weten te bereiken, graag wil behoudenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Kan zijn dat zeen vrouwelijke ecto is (moeite met genoeg eten --> laag kcal inname --> laag bf% ). Bij vrouwen werkt het ecto zijn toch iets beter dan mannen.(en nog iets gespierder maken)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Overigens meer spieren --> hogere verbranding --> onderhoud omhoog. Wat je nu eet is erg weinig, maar dat is al gezegd in het topic."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Nou, in dat geval denk ik dat je zeker aan een kcal tekort zit (daardoor wellicht ook micronutriententekort), samen met eigenlijk te weinig eiwitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met genoeg eten, als ik wil kan ik de hele dag door van alles naar binnen werken. Maar ik doe dat bewust niet omdat ik het figuur dat ik nu heb weten te bereiken, graag wil behouden(en nog iets gespierder maken)
Denk voor je algehele gemoedstoestand en gekoppeld met meer (hele lichaam) trainen, kan het lonen meer te eten.Confidence through competence![]()
Mijn doel is om mijn buik nog iets gespierder te krijgen, dus nog het kleine laagje vet wat op de onderbuik zit, nog meer wegwerken. Ik wil geen overduidelijke zichtbare blokjesbuik, maar dat je licht wat spieren ziet op zowel onder- als bovenbuik vind ik ideaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn je doelen precies?
Sterker worden? (nog) minder vet om je middel?
Daarnaast wil ik mijn billen voller/strakker krijgen en mijn benen vind ik eigenlijk wel prima zoals ze nu zijn.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
1. Zet je voeding in een tool die de calorien berekent: anderen hier kunnen je wel aangeven welke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je mijn armen ielig? Mijn bovenarmen zijn niet ielig, hoor
Maar wat raad jij dan aan? Want ik wil liever niet veel meer gaan eten, omdat ik gewoon bang ben dat ik dan weer ga aankomen en dat zich gaat uiten in weer meer vet rond de buik/heupen. (Daar gaat het snel aanzitten bij mij)
2. Zorg dat je zeker 2000KCal per dag binnen krijgt: je hoeft zeker niet af te vallen.
3. Eet regelmatig: 6 x per dag, om de ca. 2,5-3 uur
4. Begin de dag met een goed ontbijt
5. Schap suikers zoveel mogelijk
6. Train je hele lichaam niet alleen de zones waarop je wil focussen.![]()
Terwijl ik eiwitten juist zoveel mogelijk probeer in te nemen (yoghurt, melk, kipfilet, vis)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, in dat geval denk ik dat je zeker aan een kcal tekort zit (daardoor wellicht ook micronutriententekort), samen met eigenlijk te weinig eiwitten.
Denk voor je algehele gemoedstoestand en gekoppeld met meer (hele lichaam) trainen, kan het lonen meer te eten.
Ik zag wat zuivel in je lijstje van het vorige topic staan, maar de rest was me even ontschoten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Terwijl ik eiwitten juist zoveel mogelijk probeer in te nemen (yoghurt, melk, kipfilet, vis)Confidence through competence![]()
Dit is BS. Moeite met eten (je trigger) heeft niets te maken met lichaamsbouw.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Kan zijn dat zeen vrouwelijke ecto is (moeite met genoeg eten --> laag kcal inname --> laag bf% ). Bij vrouwen werkt het ecto zijn toch iets beter dan mannen.![]()
Ben benieuwd naar die tool die calorieën berekentquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1. Zet je voeding in een tool die de calorien berekent: anderen hier kunnen je wel aangeven welke.
2. Zorg dat je zeker 2000KCal per dag binnen krijgt: je hoeft zeker niet af te vallen.
4. Begin de dag met een goed ontbijt
5. Schap suikers zoveel mogelijk
6. Train je hele lichaam niet alleen de zones waarop je wil focussen.
Ik dacht eigenlijk dat ik wel redelijk genoeg calorieën binnen kreeg
Ontbijten doe ik gewoon met 1 boterham. Niet genoeg?
Suikers eet ik volgens mij amper.
En waarom moet ik mijn hele lichaam trainen? Niet om de wijsneus uit te hangen, maar wat is er mis met de delen die je belangrijk vind aan te pakken? Ik hoef mijn borst en armen bijv. echt niet te trainen van mijzelf.. De rest train ik volgens mij al door de squats/buikspieroefeningen.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Voordat we in een BS weerwoord kannonade verzanden:quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit is BS. Moeite met eten (je trigger) heeft niets te maken met lichaamsbouw.Echt? Komop, onder welke steen heb jij geleefd? Al die IF studies niet gezien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef CarbonC het volgende:
Anyway. Etentrigger heeft ALLES te maken met lichaamsbouw. Panzer was geen concentratiekampecto als hij FATSOENLIJK gegeten had. Pas toen hij fatsoenlijk ging eten, kwam er meer massa aan op zijn lichaam.
Al die bolle endo's in dit topic (waaronder ikzelf): wij hebben GEEN moeite met eten. Wij missen het stopsignaal om te eten, met als gevolg te hoge kcal inname tov onze behoefte, met als gevolg hoog bf%.Confidence through competence![]()
Het lastige met het eetpatroon is ook dat ik nooit concrete dingen hoor.
Als ik zou weten wat goed is om te eten zonder daarbij weer aan te komen en meer vet te krijgen, wil ik dat best proberen. Maar ik zou niet weten wat ik dan meer moet eten overdag bijv.
Edit: Moet even weg, reageer later weer
Altijd spiergroepen aan beide kanten trainen (contra spieren). Dus doe je borst dan ook rug. Je wilt niet scheefgroeien. Reken de calorieen eens uit. Vrouw heeft gemiddeld 2000 kcal nodig. Als je veel sport dus nog meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die tool die calorieën berekent
Ik dacht eigenlijk dat ik wel redelijk genoeg calorieën binnen kreeg
Ontbijten doe ik gewoon met 1 boterham. Niet genoeg?
Suikers eet ik volgens mij amper.
En waarom moet ik mijn hele lichaam trainen? Niet om de wijsneus uit te hangen, maar wat is er mis met de delen die je belangrijk vind aan te pakken? Ik hoef mijn borst en armen bijv. echt niet te trainen van mijzelf.. De rest train ik volgens mij al door de squats/buikspieroefeningen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Daarom is het het beste om de fundamenten van voeding te begrijpen, want dan heb je de basiskennis om zelf de juiste keuzes te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef VeerEli het volgende:
Het lastige met het eetpatroon is ook dat ik nooit concrete dingen hoor.
Als ik zou weten wat goed is om te eten zonder daarbij weer aan te komen en meer vet te krijgen, wil ik dat best proberen. Maar ik zou niet weten wat ik dan meer moet eten overdag bijv.
- Onder kcal onderhoud eten vs. boven kcal onderhoud eten = vetafname vs. vetopslag
- Genoeg eiwitten op een dag nuttigen
- Natuurlijke producten eten ipv fabrieksvoedsel omdat die meestal een hoger micronutrientendichtheid (vitamines, mineralen) hebben
Da's het in een notendop. Lijstjes plaatsen en producten opnoemen (eierkoeken!) is symptoombestrijding.Confidence through competence![]()
psychologische effecten spelen ook een grote rol (ja: ik was iets te kort door de bocht)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voordat we in een BS weerwoord kannonade verzanden:IF is zeker niet de enige weg; daarnaast ben ik van mening dat dit nu niet hetgene is waar ze mee zou moeten beginnen.quote:[..]
Echt? Komop, onder welke steen heb jij geleefd? Al die IF studies niet gezien?True.quote:Anyway. Etentrigger heeft ALLES te maken met lichaamsbouw. Panzer was geen concentratiekampecto als hij FATSOENLIJK gegeten had. Pas toen hij fatsoenlijk ging eten, kwam er meer massa aan op zijn lichaam.quote:Al die bolle endo's in dit topic (waaronder ikzelf): wij hebben GEEN moeite met eten. Wij missen het stopsignaal om te eten, met als gevolg te hoge kcal inname tov onze behoefte, met als gevolg hoog bf%.![]()
wat ben je aan het trollen hier?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn doel is om mijn buik nog iets gespierder te krijgen, dus nog het kleine laagje vet wat op de onderbuik zit, nog meer wegwerken. Ik wil geen overduidelijke zichtbare blokjesbuik, maar dat je licht wat spieren ziet op zowel onder- als bovenbuik vind ik ideaal.
Daarnaast wil ik mijn billen voller/strakker krijgen en mijn benen vind ik eigenlijk wel prima zoals ze nu zijn.
95% KLB gehalte![]()
Helaas niet: onder onderhoud betekent vaak spierafbraak en dus een lager onderhoudsniveau.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom is het het beste om de fundamenten van voeding te begrijpen, want dan heb je de basiskennis om zelf de juiste keuzes te maken.
- Onder kcal onderhoud eten vs. boven kcal onderhoud eten = vetafname vs. vetopslag
Daarom komen vrouwen na een crashdieet ook vaak meer aan dan ze eerst afgevallen waren. Dan zijn ze zwaarder met een lagere verbranding (want minder spieren). Vandaar dat crashdieeten ook zo slecht zijn.quote:- Genoeg eiwitten op een dag nuttigen
- Natuurlijke producten eten ipv fabrieksvoedsel omdat die meestal een hoger micronutrientendichtheid (vitamines, mineralen) hebben
Da's het in een notendop. Lijstjes plaatsen en producten opnoemen (eierkoeken!) is symptoombestrijding.![]()
Nee, ik bedoelde niet dat ze met IF zou moeten beginnen (verre van zelfs). Maar dat de talloze IF studies en ook IF ervaringsverhalen ons leren dat 6x op een dag eten niet noodzakelijk is om je doelen te bereikenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:
IF is zeker niet de enige weg; daarnaast ben ik van mening dat dit nu niet hetgene is waar ze mee zou moeten beginnen.Maar dat zo vaak eten als wat bij je past, zodat je je eetpatroon volhoudt (IIFYM), belangrijker is dan timing.
Confidence through competence![]()
OK, dan zijn we het eens. Ik was misschien wat kortaf omdat ik tussendoor nog wat probeer te werkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet dat ze met IF zou moeten beginnen (verre van zelfs). Maar dat de talloze IF studies en ook IF ervaringsverhalen ons leren dat 6x op een dag eten niet noodzakelijk is om je doelen te bereikenMaar dat zo vaak eten als wat bij je past, zodat je je eetpatroon volhoudt (IIFYM), belangrijker is dan timing.
![]()
![]()
Even offtopic:quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Helaast niet: onder onderhoud betekent vaak spierafbraak en dus een lager onderhoudsniveau.
Daarom komen vrouwen na een crashdieet ook vaak meer aan dan ze eerst afgevallen waren. Dan zijn ze zwaarder met een lagere verbranding (want minder spieren). Vandaar dat crashdieeten ook zo slecht zijn.
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat de toename in verbranding bij meer LBM schromelijk overschat wordt op twee manieren: 1) het is kneitermoeilijk om een paar kilo LBM, en dan specifiek spier, erbij te pakken, zéker voor vrouwen en 2) hoeveel kcal denk je dat je meer verbrandt als je lichaamscompositie -1 kg vet en +1 kg spier erbij doet? Dat is enkele luttle tientallen kcal per dag maar (dichtbij 10-20 kcal) in rust. Uiteraard als je gaat bewegen gaat dat getal lineair omhoog.
Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3139779/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11346676
http://ajcn.nutrition.org/content/84/3/475.full
Lekenartikel: http://articles.latimes.c(...)muscle-myth-20110516
Het jojoeffect bij dieten komt meer door een verstoorde leptine- en thyroidhuishouding (BMR gaat omlaag, maar men eet nog steeds normaal of net wat meer 'want ze hebben zo lang op dieet gezeten') waardoor inname en verbruik totaal mismatched zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 03-07-2013 16:06:00 ]Confidence through competence![]()
ja lekker werken tussen het fokken door, ik ken hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, dan zijn we het eens. Ik was misschien wat kortaf omdat ik tussendoor nog wat probeer te werken
Confidence through competence![]()
Opzich is het nu nog wel goed vol te houden omdat de gewichten nog laag zijn. (ik ben hiervoor al een tijd bezig geweest met deze compounds, maar kwam heel snel op een plateau)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij zelf erg zwaar om tijdens een cut elke sessie het gewicht op te hogen. Maar als je beginner bent zou dat opzich wel kunnen door je noobgains en beginner progressie.
Ik zou persoonlijk zo'n schema in een bulk doen, omdat je dan maximaal kunt focussen op krachttoename. Zit zelf ook in de cut en er is sowieso progressie, maar ik kan niet elke sessie 5kg zwaarder squatten.
En elke sessie 2,5kg zwaarder hé.Alleen de deadlift gaat 5kg per keer omhoog.
Maar zal het op de langere termijn nadelig zijn om aan het begin te cutten met dit schema?![]()
Je zal eerder moeten stoppen met verhogen als je begint met cutten dan als je zou bulken vanaf het begin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Multiply het volgende:
[..]
Opzich is het nu nog wel goed vol te houden omdat de gewichten nog laag zijn. (ik ben hiervoor al een tijd bezig geweest met deze compounds, maar kwam heel snel op een plateau)
En elke sessie 2,5kg zwaarder hé.Alleen de deadlift gaat 5kg per keer omhoog.
Maar zal het op de langere termijn nadelig zijn om aan het begin te cutten met dit schema?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Vanavond ondanks beetje grieperig en verkouden toch maar trainen, iemand tips om leg/shoulder dag te overleven met dit?![]()
Dit inderdaad, op een gegeven moment zal verhogen minder makkelijk gaan. Maarja hangt er ook vanaf hoelang je cut en hoelang je al traint.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef esv7 het volgende:
[..]
Je zal eerder moeten stoppen met verhogen als je begint met cutten dan als je zou bulken vanaf het begin.
En anders gewoon accepteren dat de progressie wat minder snel gaat en iets langzamer opbouwen, om na je cut weer optimaal te kunnen progressen.![]()
Niet maxen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef XSbig het volgende:
Vanavond ondanks beetje grieperig en verkouden toch maar trainen, iemand tips om leg/shoulder dag te overleven met dit?![]()
ja hallo, beetje heel de gym aanstekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef XSbig het volgende:
![]()
what happend?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren voorzichtig weer met squats begonnen, 3x8x80 kg. Pijnlijke pootjes nu, gaat nergens over.![]()
Wow, dat is wel heel 'laag' voor jou toch? ;\quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren voorzichtig weer met squats begonnen, 3x8x80 kg. Pijnlijke pootjes nu, gaat nergens over.![]()
Niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er mis met zilvervliesrijst qua smaak? Ik vind die shit prima te nassen. Maar sowieso afwisselen. Ik ga ook niet 10x achter elkaar pandan-rijst klaar maken.Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Dat weet ik, het gaat mij er meer om wat carbs met je doen voor het slapen. Dat hele je wordt er dik van!!!1 is achterhaald. Het pastte gisteravond nog in mijn macro's naast mijn kwark, dus ben best benieuwd en kan er nagenoeg niets over vinden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!
ik moet toch wel blijven genieten hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Laureline het volgende:
Ik heb net gedachteloos een zak borrelnootjes van 200 gram leeggegeten.
If not now, then when.![]()
Knieen stuk, leunde te ver naar binnen ofzo, something like that. Kon niet eens meer pijnloos een shirt van de grond rapen.quote:Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bangquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel 'laag' voor jou toch? ;\Haha later.quote:![]()
![]()
Was toen in gezond slank oid ook zo'n figuur die "per ongeluk" te veel besteld had van de snackbar via internet
Wel allemaal opgegeten natuurlijk, kan je toch niet weggooien
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Gaat die reageren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Knieen stuk, leunde te ver naar binnen ofzo, something like that. Kon nog niet eens meer pijnloos een shirt van de grond rapen.
[..]
Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bang
If not now, then when.![]()
Dat volk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
Was toen in gezond slank oid ook zo'n figuur die "per ongeluk" te veel besteld had van de snackbar via internet
Wel allemaal opgegeten natuurlijk, kan je toch niet weggooienJe ne peux pas.
Zo blij dat ik daar weer mag posten.quote:Heeft Snakey vast voor me geregeld.
Ik weet nog dat hij mij KPD toegang weigerde ooit.![]()
![]()
De vrouwelijke versie van de beachboy. In plaats van curls en BP is het alleen maar squats en buik. Zonde man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je aan het trollen hier?
95% KLB gehalte![]()
Dat komt door mij. Ik sprak snakey aan op de veel te lange onterechte ban van de gymmembers. Het werd een verketterij etc. Er hebben wat tranen gevloeid bij zowel de Snake als bij mij maar uiteindelijk moest hij toch zijn meerdere erkennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Zo blij dat ik daar weer mag posten.Heeft Snakey vast voor me geregeld.
Ik weet nog dat hij mij KPD toegang weigerde ooit.
Graag gedaan.BEASTMODE![]()
Volgende week begint de Ramadan weer en het is m'n eerste keer dat ik het combineer met KT. Er mag niets genuttigd worden tussen 03:00 en 22:00. Een anderhalf uur voor etenstijd ga ik trainen. Ik volg gewoon het IF principe met een eating window van 5 uur (22:00 - 03:00). Zijn er nog dingen waar ik op moet letten aangezien ik 19 uur lang geen vocht inneem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja lekker werken tussen het fokken door, ik ken het![]()
Zal eerst rustig beginnen met de eerste training. Vochtgebrek kan kracht doen dalen en vooral bij benen/zware inspanning erop letten of je duizelig wordt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Volgende week begint de Ramadan weer en het is m'n eerste keer dat ik het combineer met KT. Er mag niets genuttigd worden tussen 03:00 en 22:00. Een anderhalf uur voor etenstijd ga ik trainen. Ik volg gewoon het IF principe met een eating window van 5 uur (22:00 - 03:00). Zijn er nog dingen waar ik op moet letten aangezien ik 19 uur lang geen vocht inneem?
Maar in ieder geval rustig aan beginnen en daarna compenseren door te eten/drinken als een malle.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Heb je geen spotter? Of ben je bang voor een te grote kont?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bangOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Ik begrijp het. Fabrieksvoedsel eet ik voor zover ik weet amper. Eiwitten wist ik al dat ik dat veel moet nemen, daarom eet ik ook regelmatig vis (panga) bij het avondeten en (magere) yoghurt, ik eet elke dag fruit (aardbeien en appel) en ik drink 2 bekers halfvolle melk per dag. Als beleg op brood vaak ossenworst, kipfilet of ham.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom is het het beste om de fundamenten van voeding te begrijpen, want dan heb je de basiskennis om zelf de juiste keuzes te maken.
- Genoeg eiwitten op een dag nuttigen
Da's het in een notendop. Lijstjes plaatsen en producten opnoemen (eierkoeken!) is symptoombestrijding.
Heb jij tips welke voeding ik nog meer zou kunnen nemen, gezien jullie zeggen dat ik meer moet eten, waar weinig vet en koolhydraten in zitten maar wel veel eiwitten?Ik zie niet in waarom ik hier aan het trollen zou zijn, wanneer ik uitleg wat mijn streven is voor mijn figuur?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je aan het trollen hier?
95% KLB gehalteB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zal eerst rustig beginnen met de eerste training. Vochtgebrek kan kracht doen dalen en vooral bij benen/zware inspanning erop letten of je duizelig wordt.
Maar in ieder geval rustig aan beginnen en daarna compenseren door te eten/drinken als een malle.![]()
Ik ga sowieso extra genieten van m'n maaltijden.![]()
![]()
Kcals in vs. kcals out.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Fabrieksvoedsel eet ik voor zover ik weet amper. Eiwitten wist ik al dat ik dat veel moet nemen, daarom eet ik ook regelmatig vis (panga) bij het avondeten en (magere) yoghurt, ik eet elke dag fruit (aardbeien en appel) en ik drink 2 bekers halfvolle melk per dag. Als beleg op brood vaak ossenworst, kipfilet of ham.
Heb jij tips welke voeding ik nog meer zou kunnen nemen, gezien jullie zeggen dat ik meer moet eten, waar weinig vet en koolhydraten in zitten maar wel veel eiwitten?Niet zo druk maken om wat je precies moet eten, want dat is niet zo belangrijk. Die laatste zin is trouwens onzin. Vetten en koolhydraten in mindere mate, zijn ook erg belangrijk (ook als je vet wilt kwijtraken, ja).
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: