Dit inderdaad, op een gegeven moment zal verhogen minder makkelijk gaan. Maarja hangt er ook vanaf hoelang je cut en hoelang je al traint.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef esv7 het volgende:
[..]
Je zal eerder moeten stoppen met verhogen als je begint met cutten dan als je zou bulken vanaf het begin.
Niet maxen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef XSbig het volgende:
Vanavond ondanks beetje grieperig en verkouden toch maar trainen, iemand tips om leg/shoulder dag te overleven met dit?
ja hallo, beetje heel de gym aanstekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef XSbig het volgende:
Vanavond ondanks beetje grieperig en verkouden toch maar trainen, iemand tips om leg/shoulder dag te overleven met dit?
what happend?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren voorzichtig weer met squats begonnen, 3x8x80 kg. Pijnlijke pootjes nu, gaat nergens over.
Wow, dat is wel heel 'laag' voor jou toch? ;\quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
Gisteren voorzichtig weer met squats begonnen, 3x8x80 kg. Pijnlijke pootjes nu, gaat nergens over.
Niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er mis met zilvervliesrijst qua smaak? Ik vind die shit prima te nassen. Maar sowieso afwisselen. Ik ga ook niet 10x achter elkaar pandan-rijst klaar maken.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Dat weet ik, het gaat mij er meer om wat carbs met je doen voor het slapen. Dat hele je wordt er dik van!!!1 is achterhaald. Het pastte gisteravond nog in mijn macro's naast mijn kwark, dus ben best benieuwd en kan er nagenoeg niets over vinden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!
ik moet toch wel blijven genieten he
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:39 schreef Laureline het volgende:
Ik heb net gedachteloos een zak borrelnootjes van 200 gram leeggegeten.
Knieen stuk, leunde te ver naar binnen ofzo, something like that. Kon niet eens meer pijnloos een shirt van de grond rapen.quote:
Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bangquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel 'laag' voor jou toch? ;\
Haha later.quote:
Gaat die reageren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Knieen stuk, leunde te ver naar binnen ofzo, something like that. Kon nog niet eens meer pijnloos een shirt van de grond rapen.
[..]
Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bang
Dat volk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Pastapipos het volgende:
Was toen in gezond slank oid ook zo'n figuur die "per ongeluk" te veel besteld had van de snackbar via internet
Wel allemaal opgegeten natuurlijk, kan je toch niet weggooien
Zo blij dat ik daar weer mag posten.quote:
De vrouwelijke versie van de beachboy. In plaats van curls en BP is het alleen maar squats en buik. Zonde man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je aan het trollen hier?
95% KLB gehalte
Dat komt door mij. Ik sprak snakey aan op de veel te lange onterechte ban van de gymmembers. Het werd een verketterij etc. Er hebben wat tranen gevloeid bij zowel de Snake als bij mij maar uiteindelijk moest hij toch zijn meerdere erkennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
Zo blij dat ik daar weer mag posten.Heeft Snakey vast voor me geregeld.
Ik weet nog dat hij mij KPD toegang weigerde ooit.
Volgende week begint de Ramadan weer en het is m'n eerste keer dat ik het combineer met KT. Er mag niets genuttigd worden tussen 03:00 en 22:00. Een anderhalf uur voor etenstijd ga ik trainen. Ik volg gewoon het IF principe met een eating window van 5 uur (22:00 - 03:00). Zijn er nog dingen waar ik op moet letten aangezien ik 19 uur lang geen vocht inneem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja lekker werken tussen het fokken door, ik ken het
Zal eerst rustig beginnen met de eerste training. Vochtgebrek kan kracht doen dalen en vooral bij benen/zware inspanning erop letten of je duizelig wordt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Volgende week begint de Ramadan weer en het is m'n eerste keer dat ik het combineer met KT. Er mag niets genuttigd worden tussen 03:00 en 22:00. Een anderhalf uur voor etenstijd ga ik trainen. Ik volg gewoon het IF principe met een eating window van 5 uur (22:00 - 03:00). Zijn er nog dingen waar ik op moet letten aangezien ik 19 uur lang geen vocht inneem?
Heb je geen spotter? Of ben je bang voor een te grote kont?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, mijn 5 rep max zat een tijd terug op 130 kg. Hoger heb ik nooit aangedurfd. #bang
Ik begrijp het. Fabrieksvoedsel eet ik voor zover ik weet amper. Eiwitten wist ik al dat ik dat veel moet nemen, daarom eet ik ook regelmatig vis (panga) bij het avondeten en (magere) yoghurt, ik eet elke dag fruit (aardbeien en appel) en ik drink 2 bekers halfvolle melk per dag. Als beleg op brood vaak ossenworst, kipfilet of ham.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom is het het beste om de fundamenten van voeding te begrijpen, want dan heb je de basiskennis om zelf de juiste keuzes te maken.
- Onder kcal onderhoud eten vs. boven kcal onderhoud eten = vetafname vs. vetopslag
- Genoeg eiwitten op een dag nuttigen
- Natuurlijke producten eten ipv fabrieksvoedsel omdat die meestal een hoger micronutrientendichtheid (vitamines, mineralen) hebben
Da's het in een notendop. Lijstjes plaatsen en producten opnoemen (eierkoeken!) is symptoombestrijding.
Ik zie niet in waarom ik hier aan het trollen zou zijn, wanneer ik uitleg wat mijn streven is voor mijn figuur?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ben je aan het trollen hier?
95% KLB gehalte
Bedanktquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zal eerst rustig beginnen met de eerste training. Vochtgebrek kan kracht doen dalen en vooral bij benen/zware inspanning erop letten of je duizelig wordt.
Maar in ieder geval rustig aan beginnen en daarna compenseren door te eten/drinken als een malle.
Kcals in vs. kcals out.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Fabrieksvoedsel eet ik voor zover ik weet amper. Eiwitten wist ik al dat ik dat veel moet nemen, daarom eet ik ook regelmatig vis (panga) bij het avondeten en (magere) yoghurt, ik eet elke dag fruit (aardbeien en appel) en ik drink 2 bekers halfvolle melk per dag. Als beleg op brood vaak ossenworst, kipfilet of ham.
Heb jij tips welke voeding ik nog meer zou kunnen nemen, gezien jullie zeggen dat ik meer moet eten, waar weinig vet en koolhydraten in zitten maar wel veel eiwitten?
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat je stofwisseling door te lage intake vertraagd is.
Dat weet ik, maar vetten/koolhydraten krijg je toch wel binnen omdat ze in veel producten zitten, toch. Ik wil gewoon graag weten welke producten er dan nog meer zijn die veel eiwitten bezitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kcals in vs. kcals out.Niet zo druk maken om wat je precies moet eten, want dat is niet zo belangrijk. Die laatste zin is trouwens onzin. Vetten en koolhydraten in mindere mate, zijn ook erg belangrijk (ook als je vet wilt kwijtraken, ja).
Vlees, wheypoeder, vis, eieren en kwarkquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vetten/koolhydraten krijg je toch wel binnen omdat ze in veel producten zitten, toch. Ik wil gewoon graag weten welke producten er dan nog meer zijn die veel eiwitten bezitten.
Vlees en vis eet ik dagelijks bij het avondeten. Wheypoeder, waar gebruik je dat bij? En dat bezit voornamelijk eiwitten? Geen vetten/koolhydraten oid? En eieren kan ik inderdaad wel wat meer eten, ja. Hoeveel per week is ongeveer aan te raden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vlees, wheypoeder, vis, eieren en kwark
Omdat ik ook wel (vooral in het weekend als schoonmoeder kooktquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef Levolution het volgende:
Waarom vetarm eten? Eet vette vis in plaats van die pangatroep. Straks krijg je te weinig goede vetten binnen omdat je denkt dat je toch wel genoeg vetten mee smokkelt met wat je al eet. Niet zo bevorderend voor gezondheid en schoonheid.
Whey isolaat heeft het minste koolhydraten en vetten erbij. Concentraat is wat goedkoper maar heeft wat meer van de andere macro's.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vlees en vis eet ik dagelijks bij het avondeten. Wheypoeder, waar gebruik je dat bij? En dat bezit voornamelijk eiwitten? Geen vetten/koolhydraten oid? En eieren kan ik inderdaad wel wat meer eten, ja. Hoeveel per week is ongeveer aan te raden?
Oke. En waar gebruik je die wheypoeder dan bij? Doe je dat ergens doorheen, ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Whey isolaat heeft het minste koolhydraten en vetten erbij. Concentraat is wat goedkoper maar heeft wat meer van de andere macro's.
Het gaat meer om de totalen van je macro's aan het eind van de dag dan of iets puur eiwit is of niet.
Eetschema maken & maintanance hoeveelheid kcal vaststellen geeft je het meeste controle over je gewicht. "Aardig wat vetten binnen krijgen" op een dag maakt het meer giswerk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel (vooral in het weekend als schoonmoeder kookt) vet binnen krijg door bijv. pasta's en spekjes die daarin verwerkt zitten, sauzen enz. En in kaas zit bijv. ook aardig wat vet? Bovendien bak je vlees en vis in olie/boter waardoor het al wat vettiger wordt. Op die manier krijg je toch al aardig wat vetten binnen?
Wheypoeder = eitwitpoeder. Je kan er shakes van maken met melk etc.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke. En waar gebruik je die wheypoeder dan bij? Doe je dat ergens doorheen, ofzo?
Ik zie nu op internet dat er in noten ook veel eiwitten zitten. Als ik nou, bovenop wat ik nu eet, bijv. een klein schaaltje noten eet 's middags, en nog een mueslireep erbij. Is dat al een goed verschil met nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |