Parallel hitten en weer overeind komen.quote:
Dus niet helemaal diep??quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Parallel hitten en weer overeind komen.
Klopt. Geen ATG, maar gewoon parallel of er net onder. Is anders niet te doen met een back squat. Dan zou je beter high bar kunnen squatten of front squats.quote:
Sorry bro: kennelijk toen niet goed opgelet. Ik zoek het wel even op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vroeg je toen ook een keer om en dat heb ik toen ook uitgelegd.
Uberhaupt onder de 15% komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al erg moeilijk om onder de ~15% te komen zonder spiermassa te verliezen.
Jetser kunnen we ze niet meer noemenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn zus begon mij vandaag uit te lachen omdat mijn teddies overduidelijk 1/2 cupmaat is geslonken. Ze zei dat ik vooral niet te zwaar borst moest trainen, maar dit alles heeft gewoon met vp te maken toch?
Hou jezelf in de gaten. Je kunt dan altijd zelf bepalen wanneer je stopt.quote:Ik moet no 7/8 % maar ben bang dat ik dan helemaal niks meer overhoud.
Wat is er mis met zilvervliesrijst qua smaak? Ik vind die shit prima te nassen. Maar sowieso afwisselen. Ik ga ook niet 10x achter elkaar pandan-rijst klaar maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat me raden: je at de hele tijd zilvervliesrijst (eigenlijk kots je het bijna uit) en toen je dit las dacht je: wooooh, dit is haast onmogelijk.
pasta zijn vnl carbs, kwark eiwitten (casseïne..)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef MeneerBob het volgende:
Boys, dat kwark voor het slapen populair is en redelijk werkt is bekend, weet iemand ook hoe dat zit met bijvoorbeeld pasta voor het slapen? Droge, gekookte pasta zonder saus o.i.d.?
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
pasta zijn vnl carbs, kwark eiwitten (casseïne..)
Ik squat ruim below parallel.quote:
Ik ben officieel een week aan het cutten zonder kcals strikt bij te houden zoals ik altijd doe, om te kijken of het werkt. Trendlijn: -0.03 kg/weekquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al erg moeilijk om onder de ~15% te komen zonder spiermassa te verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergelijkingspic van tijdje terug op lager bf%:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name meer chest te zien, slimfit shirts zitten daar ook wat strakker. Wel licht teleurgesteld over progress in algemene massa en rug.
[ Bericht 16% gewijzigd door Stereotomy op 03-07-2013 11:58:43 ]Confidence through competence
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben officieel een week aan het cutten zonder kcals strikt bij te houden zoals ik altijd doe, om te kijken of het werkt. Trendlijn: -0.03 kg/week
Zucht. Endo perikelen.
Definitie is nu totaal weg, na de cut hopelijk weer wat definitie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergelijkingspic van tijdje terug op lager bf%:Na een week kan je ook niet al te veel verwachten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name meer chest te zien, slimfit shirts zitten daar ook wat strakker. Wel licht teleurgesteld over progress in algemene massa en rug.![]()
Ik ben m'n cardio langzaam aan het opvoeren. Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat hoe goed je ook eet je als kantoorpik van 46 je gewoon een hoop beweging erbij nodig heb om te cutten. Ik heb een beroerde discipline wat cardio betreft. Ik heb sinds een half jaar een dure fiets staan die ik nu precies 1x gebruikt heb.Zegt genoeg over m'n cardio discipline lijkt me. Te warm, te koud, te veel wind (
) , regen. Ik ken ze allemaal ondertussen.
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben officieel een week aan het cutten zonder kcals strikt bij te houden zoals ik altijd doe, om te kijken of het werkt. Trendlijn: -0.03 kg/week
Zucht. Endo perikelen.
Definitie is nu totaal weg, na de cut hopelijk weer wat definitie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vergelijkingspicru van tijdje terug op lager bf%:Hoeveel tijd zit er tussen de foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name meer chest te zien, slimfit shirts zitten daar ook wat strakker. Wel licht teleurgesteld over progress in algemene massa en rug.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Oke, veel succes met je cut, zal er wel goed uitzien als je droger bent denk ik.quote:
Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
'Blind' cutten is er als endo echt niet bij.
Heb jij ook dat als je heel snel eet dat je jezelf dan wijsmaakt dat het minder hard meetelt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!
ik moet toch wel blijven genieten he
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je heel snel eet dat je jezelf dan wijsmaakt dat het minder hard meetelt?
Ja en ik hoor dus van anderen weer dat het opmeten in een sportschool niet accuraat is. Daarom deze vraagquote:
Gewoon een paar pics posten, er zijn hier genoeg mensen met ervaring/oog voor een goede inschatting.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier dames die aan de hand van foto's kunnen inschatten hoeveel % lichaamsvet iemand heeft?
Ik wil het graag eens van mijzelf weten, maar ken niemand die dat redelijk accuraat kan inschatten voor me
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb jij ook dat als je heel snel eet dat je jezelf dan wijsmaakt dat het minder hard meetelt?
Mja.... Vind buikpics niet zo erg, maar om m'n blote bil hier nou neer te zetten vind ik ook zo watquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gewoon een paar pics posten, er zijn hier genoeg mensen met ervaring/oog voor een goede inschatting.
Tsja... Waar woon je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja.... Vind buikpics niet zo erg, maar om m'n blote bil hier nou neer te zetten vind ik ook zo wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |