abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128530912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 07:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoe diep squatten jullie
Ik squat ruim below parallel.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:48:31 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_128531943
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik vond het zelf al erg moeilijk om onder de ~15% te komen zonder spiermassa te verliezen.
Ik ben officieel een week aan het cutten zonder kcals strikt bij te houden zoals ik altijd doe, om te kijken of het werkt. Trendlijn: -0.03 kg/week :')

Zucht. Endo perikelen.

Definitie is nu totaal weg, na de cut hopelijk weer wat definitie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergelijkingspic van tijdje terug op lager bf%:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met name meer chest te zien, slimfit shirts zitten daar ook wat strakker. Wel licht teleurgesteld over progress in algemene massa en rug.

[ Bericht 16% gewijzigd door Stereotomy op 03-07-2013 11:58:43 ]
Confidence through competence
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:13:20 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128532832
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben officieel een week aan het cutten zonder kcals strikt bij te houden zoals ik altijd doe, om te kijken of het werkt. Trendlijn: -0.03 kg/week :')

Zucht. Endo perikelen.

SPOILER
vergelijkingspic van tijdje terug op lager bf%:

SPOILER
Met name meer chest te zien, slimfit shirts zitten daar ook wat strakker. Wel licht teleurgesteld over progress in algemene massa en rug.
Na een week kan je ook niet al te veel verwachten natuurlijk. :P

Ik ben m'n cardio langzaam aan het opvoeren. Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat hoe goed je ook eet je als kantoorpik van 46 je gewoon een hoop beweging erbij nodig heb om te cutten. Ik heb een beroerde discipline wat cardio betreft. Ik heb sinds een half jaar een dure fiets staan die ik nu precies 1x gebruikt heb. :') Zegt genoeg over m'n cardio discipline lijkt me. Te warm, te koud, te veel wind ( :D ) , regen. Ik ken ze allemaal ondertussen. :+
pi_128533258
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zucht. Endo perikelen.

SPOILER
vergelijkingspicru van tijdje terug op lager bf%:

SPOILER
Hoeveel tijd zit er tussen de foto's?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:29:06 #255
55709 Stereotomy
pi_128533426
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:24 schreef esv7 het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er tussen de foto's?
Iets meer dan een half jaar?
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:30:18 #256
55709 Stereotomy
pi_128533462
http://www.jissn.com/content/10/1/5

^^ goede recente review van Alan Aragon over de 'post-workout' windows.

tl;dr: studies laten voordeel zien van eiwitinname rondom training als je gevast hebt wat betreft tijdelijke verhoging spiersynthese, minder als je gewoon gevoed bent. Studies laten een mixed resultaat zien voor praktische hypertrofie en krachttoename op de lange termijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 03-07-2013 13:41:31 ]
pi_128533502
Gisteren als cardio maar eens gekozen voor een stuk fietsen, de Keutenberg op lijkt bij het kijken naar de Amstel Gold op tv zoveel makkelijker dan in het echt... :p
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:34:45 #258
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128533618
'Blind' cutten is er als endo echt niet bij.
BEASTMODE
pi_128533694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Iets meer dan een half jaar?
Oke, veel succes met je cut, zal er wel goed uitzien als je droger bent denk ik.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:40:47 #260
55709 Stereotomy
pi_128533802
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
'Blind' cutten is er als endo echt niet bij.
Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!

ik moet toch wel blijven genieten he
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:41:48 #261
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128533844
quote:
18s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, ik eet dan 'per ongeluk' 2 kroketten en een emmer KFC op, zonder dat ik het door heb!

ik moet toch wel blijven genieten he
Heb jij ook dat als je heel snel eet dat je jezelf dan wijsmaakt dat het minder hard meetelt? :@
BEASTMODE
pi_128533955
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Heb jij ook dat als je heel snel eet dat je jezelf dan wijsmaakt dat het minder hard meetelt? :@
_O-
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:33:46 #263
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128538835
Zijn hier dames die aan de hand van foto's kunnen inschatten hoeveel % lichaamsvet iemand heeft?
Ik wil het graag eens van mijzelf weten, maar ken niemand die dat redelijk accuraat kan inschatten voor me :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:36:14 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_128538946
meten is weten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:37:17 #265
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128538994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef kidkash19 het volgende:
meten is weten
Ja en ik hoor dus van anderen weer dat het opmeten in een sportschool niet accuraat is. Daarom deze vraag :P
pi_128539042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier dames die aan de hand van foto's kunnen inschatten hoeveel % lichaamsvet iemand heeft?
Ik wil het graag eens van mijzelf weten, maar ken niemand die dat redelijk accuraat kan inschatten voor me :)
Gewoon een paar pics posten, er zijn hier genoeg mensen met ervaring/oog voor een goede inschatting.
pi_128539073
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

:') __!!!
Ben je een wijf met een eetstoornis of zo?
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:40:13 #268
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128539114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Gewoon een paar pics posten, er zijn hier genoeg mensen met ervaring/oog voor een goede inschatting.
Mja.... Vind buikpics niet zo erg, maar om m'n blote bil hier nou neer te zetten vind ik ook zo wat :@
pi_128539540
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mja.... Vind buikpics niet zo erg, maar om m'n blote bil hier nou neer te zetten vind ik ook zo wat :@
Tsja... Waar woon je?
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:51:40 #270
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128539616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Tsja... Waar woon je?
In Overijssel, why?
pi_128539644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja en ik hoor dus van anderen weer dat het opmeten in een sportschool niet accuraat is. Daarom deze vraag :P
Opmeten op een weegschaal die je vetpercentage weegt is niet accuraat nee.

Volgens mij is de US Navy circumference methode aardig accuraat, of anders met een caliper.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:54:34 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128539746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Opmeten op een weegschaal die je vetpercentage weegt is niet accuraat nee.

Volgens mij is de US Navy circumference methode aardig accuraat, of anders met een caliper.
Beide nog nooit van gehoord, wat is dat US Navy circumference? :@
pi_128539825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Beide nog nooit van gehoord, wat is dat US Navy circumference? :@
Dit: http://www.wikihow.com/Measure-Body-Fat-Using-the-US-Navy-Method

Caliper is met zo'n speciaal klemmetje: http://www.muscleandstren(...)-using-calipers.html

Met beide geen ervaring trouwens, ik kijk alleen in de spiegel en niet zo erg naar de getallen.
pi_128539831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:33 schreef VeerEli het volgende:
ik ben gepromoveerd op proefschrift estimating body fat percentages by visual inspection, stuur me maar een paar foto's met zo min mogelijk verhullende kledij ;) ;)
pi_128539989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ik ben gepromoveerd op proefschrift estimating body fat percentages by visual inspection, stuur me maar een paar foto's met zo min mogelijk verhullende kledij ;) ;)
Cool. Zet mij op cc.
SPOILER
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:00:36 #276
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128540002
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit: http://www.wikihow.com/Measure-Body-Fat-Using-the-US-Navy-Method

Caliper is met zo'n speciaal klemmetje: http://www.muscleandstren(...)-using-calipers.html

Met beide geen ervaring trouwens, ik kijk alleen in de spiegel en niet zo erg naar de getallen.
En dat doen ze ook bij een sportschool?

Nee, snap ik. Maar ik ben gewoon eens benieuwd hoeveel % ik nou eigenlijk heb momenteel :)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hahahaha... hmmm-hmmmm... ;)
pi_128540014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef VeerEli het volgende:

[..]

In Overijssel, why?
Iemand hier woonde in Twente. Wellicht dat die je kan helpen.
pi_128540069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

En dat doen ze ook bij een sportschool?

Nee, snap ik. Maar ik ben gewoon eens benieuwd hoeveel % ik nou eigenlijk heb momenteel :)
Geen idee of ze dat doen. US Navy kun je makkelijk thuis doen als je een meetlint hebt.

Caliper hebben ze misschien wel bij de sportschool, zou je even moeten navragen. Anders kun je er wel een bestellen bij bijvoorbeeld Body & Fitshop voor een paar euro. Zoals deze
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:03:13 #279
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128540112
Kan in ieder geval mijn buik plaatsen:

Misschien kan iemand hier wat mee. Of moet ik echt per se de rest ook laten zien?
In dat geval blijft mijn vraag staan naar een dame die hier verstand van heeft en mij wil helpen en kan ik overgaan op DM :P
pi_128540195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien kan iemand hier wat mee. Of moet ik echt per se de rest ook laten zien?
In dat geval blijft mijn vraag staan naar een dame die hier verstand van heeft en mij wil helpen en kan ik overgaan op DM :P
Goede buik. Je zou je benen/rug/armen ook kunnen posten. Dat je billen/borst lastig vind snap ik.
Eeste gevoel: rond de 20%
pi_128540269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

Ik sluit me bij Carbon aan, denk net boven de 20%
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:07:46 #282
76470 Multiply
LA Lakers
pi_128540302
Gasten wat is jullie mening over SL 5x5 en cutten?

Ben nu 3 weken bezig met SL, maar zit rond de 17/18% en wil dus eerst nog even cutten voordat ik weer een zwemband heb.

Mijn idee is dat het aan het begin nog zo licht is dat het wel te doen is, maar snel te zwaar zal worden en ik zal stallen. Overigens valt cutten me nog steeds zwaar. ;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:08:58 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128540357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Goede buik. Je zou je benen/rug/armen ook kunnen posten. Dat je billen/borst lastig vind snap ik.
Eeste gevoel: rond de 20%
Dank je :) Ben nog bezig, begin nu lichtelijk bovenin wat blokjes te voelen, wil nog even goed doortrainen zodat ze ook bij m'n onderbuik er een beetje door beginnen te komen.

Heb geen recente foto van blote benen, maar misschien geeft dit een beetje een beeld?
pi_128540442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dank je :) Ben nog bezig, begin nu lichtelijk bovenin wat blokjes te voelen, wil nog even goed doortrainen zodat ze ook bij m'n onderbuik er een beetje door beginnen te komen.

Heb geen recente foto van blote benen, maar misschien geeft dit een beetje een beeld?
[ afbeelding ]
Je benen lijken behoorlijk smal, dus dat trekt het ws. niet omhoog.
Wat doe je er zoal voor? Qua training en eten?
pi_128540455
Ik ben gewend aan foto's van mannen in dit topic en nu ineens dit. M'n hormonen slaan op tilt.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Multiply het volgende:
Gasten wat is jullie mening over SL 5x5 en cutten?

Ben nu 3 weken bezig met SL, maar zit rond de 17/18% en wil dus eerst nog even cutten voordat ik weer een zwemband heb.

Mijn idee is dat het aan het begin nog zo licht is dat het wel te doen is, maar snel te zwaar zal worden en ik zal stallen. Overigens valt cutten me nog steeds zwaar. ;)
Ja het lijkt mij zelf erg zwaar om tijdens een cut elke sessie het gewicht op te hogen. Maar als je beginner bent zou dat opzich wel kunnen door je noobgains en beginner progressie.

Ik zou persoonlijk zo'n schema in een bulk doen, omdat je dan maximaal kunt focussen op krachttoename. Zit zelf ook in de cut en er is sowieso progressie, maar ik kan niet elke sessie 5kg zwaarder squatten.
pi_128540501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben gewend aan foto's van mannen in dit topic en nu ineens dit. M'n hormonen slaan op tilt.

[..]

Jongetje, toch. Pas je wel op als je deze zomer vanaf je zolderkamer naar buiten gaat?
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:13:06 #287
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128540563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Je benen lijken behoorlijk smal, dus dat rekt het ws. niet omhoog.
Wat doe je er zoal voor? Qua training en eten?
Ik doe gemiddeld om de dag het buikspierprogramma van P90X en om de dag squats.
Eten houd ik door de weeks vrij laag; zo'n 3 boterhammen met mager vlees verdeeld over de dag, een schaal met fruit (meestal aardbeien) en soms een klein blokje kaas als tussendoortje. Dan avondeten (meestal groente met aardappeltjes en vis of iets vegetarisch, soms vlees en soms pasta) en 's avonds als tussendoortje nog een schaaltje yoghurt met een halve appel er in en soms nog wat rijstzoutjes ;)
Dit blijft behoorlijk strikt, alleen in het weekend ben ik wat minder oplettend, maar dat komt ook door stappen enz ;)
pi_128540806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik doe gemiddeld om de dag het buikspierprogramma van P90X en om de dag squats.
Eten houd ik door de weeks vrij laag; zo'n 3 boterhammen met mager vlees verdeeld over de dag, een schaal met fruit (meestal aardbeien) en soms een klein blokje kaas als tussendoortje. Dan avondeten (meestal groente met aardappeltjes en vis of iets vegetarisch, soms vlees en soms pasta) en 's avonds als tussendoortje nog een schaaltje yoghurt met een halve appel er in en soms nog wat rijstzoutjes ;)
Dit blijft behoorlijk strikt, alleen in het weekend ben ik wat minder oplettend, maar dat komt ook door stappen enz ;)
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of dit wel zo gezond is. De vraag is of je jezelf niet lichtelijk aan het uithongeren bent om een strakke buik te krijgen. Verder helpt het trainen van andere, grote spiergroepen (benen, borst, rug) om groeihormoon vrij te maken dat dan ook voor je getrainde buik positieve effecten heeft. Overweeg om Starting Strength te gaan doen of thuis iets als Zuzka Light.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:20:27 #289
55709 Stereotomy
pi_128540890
Hoe goed je eruit ziet wordt grofweg door twee zaken gedefinieerd: je lichaamsvetpercentage en de hoeveelheid spieren die je hebt.

Is het eerste laag en de tweede ook, dan ben je iel. Dat werkt vast voor een groep vrouwen (uitgemergelde catwalk modellen bijvoorbeeld), maar imho zijn slanke, atletische vrouwen veel mooier om naar te kijken, en zeker vitaler.

Nou, je hebt al een vrij laag lichaamsvetpercentage, waarom niet ook maar gelijk het hele P90X programma doen, ipv alleen buikspieren? :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:21:16 #290
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128540945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of dit wel zo gezond is. De vraag is of je jezelf niet lichtelijk aan het uithongeren bent om een strakke buik te krijgen. Verder helpt het trainen van andere, grote spiergroepen (benen, borst, rug) om groeihormoon vrij te maken dat dan ook voor je getrainde buik positieve effecten heeft. Overweeg om Starting Strength te gaan doen of thuis iets als Zuzka Light.
Uithongeren lijkt me persoonlijk een beetje sterk, ik heb namelijk geen trek, als ik trek krijg eet ik een broodje of dat fruit of blokje kaas waar ik het over had. Ik krijg verschillende voedingsstoffen binnen door o.a brood, kaas, fruit, yoghurt en alles wat ik neem met avondeten. Ik eet alleen niet in één keer bijv. 3 boterhammen, dus ik ga niet (prop)vol zitten, maar raak verzadigd en eet dan na 1,5 uur ofzo weer een broodje. :)
Ik train mijn buik dus met dat buikspierprogramma en ik pak mijn benen, billen rug met squats. Ik zit momenteel op 38kg en wil dat blijven opbouwen per 2 weken.
Ik zal die link eens bekijken, dank je :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:22:10 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_128540985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Stereotomy het volgende:

Nou, je hebt al een vrij laag lichaamsvetpercentage, waarom niet ook maar gelijk het hele P90X programma doen, ipv alleen buikspieren? :)
Dat lijkt me verstandig, en dan ook gezonder, als in meer, eten.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:22:49 #292
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128541019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe goed je eruit ziet wordt grofweg door twee zaken gedefinieerd: je lichaamsvetpercentage en de hoeveelheid spieren die je hebt.

Is het eerste laag en de tweede ook, dan ben je iel. Dat werkt vast voor een groep vrouwen (uitgemergelde catwalk modellen bijvoorbeeld), maar imho zijn slanke, atletische vrouwen veel mooier om naar te kijken, en zeker vitaler.

[ afbeelding ]

Omdat ik zelf vrij tevreden ben met hoe mijn figuur zich nu aan het vormen is en ik mijn motivatie op deze manier goed weet te houden. Mijn benen worden steviger/harder door het squatten en mijn billen ronder. Mijn armen zijn al niet echt ielig van zichzelf en die wil ik ook niet (echt) gespierd hebben.
pi_128541028
Je weet wel toch dat je door het trainen van het buikspieren geen plattere buik krijgt? De mythe van het plaatselijk vet verbranden.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:24:05 #294
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128541080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Je weet wel toch dat je door het trainen van het buikspieren geen plattere buik krijgt? De mythe van het plaatselijk vet verbranden.
Door mijn eetpatroon aan te passen (chocola, chips, koeken, patat, pizza enz skippen) en buikspieroefeningen te doen heb ik een platte buik gekregen die zich nu zelfs tot lichtelijke zichtbare spieren begint te ontwikkelen. :)
pi_128541123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je bent een bijzonder mooie vrouw. :)
pi_128541126
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe altijd kaakspieroefeningen toch
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_128541127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Door mijn eetpatroon aan te passen (chocola, chips, koeken, patat, pizza enz skippen) en buikspieroefeningen te doen heb ik een platte buik gekregen die zich nu zelfs tot lichtelijke zichtbare spieren begint te ontwikkelen. :)
Ja vooral eetpatroon inderdaad. Lager vetpercentage = plattere buik. En die oefeningen helpen natuurlijk voor de ontwikkeling van de buikspieren.

Maar er zijn helaas ook legio mensen die denken dat ze zonder verandering in eetpatroon maar met elke dag 300 situps hun bierbuik wel even wegwerken.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:25:24 #298
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128541138
Wat zou ik meer moeten eten dan?
Vinden jullie 3 boterhammen, een schaal fruit, een stukje kaas, avondeten, een schaal yoghurt met appel en wat rijstzoutjes te weinig op 1 dag?? :@
Ik wil niet meer eten omdat ik bang ben dat ik dan weer ga aankomen en ik mijn vetpercentage wil houden zoals dat nu is (of nog iets omlaag laten gaan)
pi_128541163
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik doe altijd kaakspieroefeningen toch
Hoezo? Zodat je mond verder open kan voor grotere piemels?
pi_128541164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:25 schreef VeerEli het volgende:
Wat zou ik meer moeten eten dan?
Vinden jullie 3 boterhammen, een schaal fruit, een stukje kaas, avondeten, een schaal yoghurt met appel en wat rijstzoutjes te weinig op 1 dag?? :@
Ik wil niet meer eten omdat ik bang ben dat ik dan weer ga aankomen en ik mijn vetpercentage wil houden zoals dat nu is (of nog iets omlaag laten gaan)
Dat is rond de 1000 kcal oid. veel te weinig iig
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')