Het helpt tegen de ontstekingen die osteoarthritis veroorzaakt dan zou het toch ook tegen tendonitis van de pees moeten helpen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, dat heb je helemaal correct. Je kunt ze alleen niet extrapoleren naar het menselijk lichaam. Op basis van de konijnen studie kan je wel een hypothese maken, maar tot op heden heeft glucosamine geen effect op mensen met gewrichtspijnen (op osteoarthritis na).
Nog niet over ingelezen. Ga daarom geen uitspraken doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het helpt tegen de ontstekingen die osteoarthritis veroorzaakt dan zou het toch ook tegen tendonitis van de pees moeten helpen?
Wat is trouwens je mening over Ibuprofen en blessures? Bijna elke huisarts schrijft het voor bij een blessure maar het zou zowel spiergroei en het herstelproces hinderen
Ooit CLA-capsules van Olimp bij bestelling als gratis goodie gekozen, krijg je doosje met complete beschrijvingen in het Pools. Nu is dat geen probleem behalve dat ik altijd laat bezorgen bij m'n ouders want die zijn altijd thuis.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Op de ZMA verpakking van B&F staat heel groot anabolic. Dat geeft mensen pas het verkeerde idee
Niet echt neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik zat niet erg in de buurt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Op de ZMA verpakking van B&F staat heel groot anabolic. Dat geeft mensen pas het verkeerde idee
ik zie het die moeders ook zo door de plee gooienquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geeft ook niet echt het goede voorbeeld
Bedankt, en het komt meer voort uit ontwetendheid, ze kan gelukkig prima Engels:p.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.abcbodybuilding.com/creatine%20myths%20and_facts.htm
laat r dat lezen
al betwijfel ik of ze engels kent als ze denkt dat crea roids zijn
Zit alleen maar in de weg dat ding.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:36 schreef stinkie het volgende:
Damn, nooit verwacht dat squat zonder pad zoveel makkelijker zou gaan
Het bevestigt wel mijn waarneming over het hoe en waarom mijn lichaam na een grote rijstmaaltijd na het trainen beter reageert wat betreft vvm aanzet en vetverlies met basmatirijst vergeleken met zilvervliesrijst.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat me raden: je at de hele tijd zilvervliesrijst (eigenlijk kots je het bijna uit) en toen je dit las dacht je: wooooh, dit is haast onmogelijk.
kijk, dat zijn de ervaren commentsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het bevestigt wel mijn waarneming over het hoe en waarom mijn lichaam na een grote rijstmaaltijd na het trainen beter reageert wat betreft vvm aanzet en vetverlies met basmatirijst vergeleken met zilvervliesrijst.
Mijn ma nadat ik zei dat mijn potje creatine anabolen waren: "Ga je nu een keer op Arnold lijken?".quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet juist zeggen "Mam, dit zijn anabolen. Nu word ik eindelijk groot en sterk." Wanneer ik nieuwe potjes heb staan vraagt mijn moeder altijd wat het is en wat het doet. Ik zeg dan ook altijd dat het anabolen zijn.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn ma nadat ik zei dat mijn potje creatine anabolen waren: "Ga je nu een keer op Arnold lijken?".owned
Ik gebruik Nr 1 pre-workout en Magnificent post-workout.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef Sanders86 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)trition/magnificent/
Wat vinden jullie van Magnificent?
Aan die combi zat ik inderdaad ook te denken ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik gebruik Nr 1 pre-workout en Magnificent post-workout.
Volgens de meeste hier is het overpriced Creatine maar ik ga er goed op.
Beide bevatten geen caffeine waardoor je er niet opgefokt van raakt maar je merkt wel degelijk dat het werkt tijdens het trainen en herstel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Sanders86 het volgende:
[..]
Aan die combi zat ik inderdaad ook te denken ja.
Waarom zou je pasta voor het slapen gaan willen eten? Dat bestaat uit carbs met een redelijk snelle afgifte. Waarbij kwark bestaat uit eiwitten met een trage afgifte. Dit vergelijken is appels en peren. Dus wat is hier je gedachtegang achter?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef MeneerBob het volgende:
Boys, dat kwark voor het slapen populair is en redelijk werkt is bekend, weet iemand ook hoe dat zit met bijvoorbeeld pasta voor het slapen? Droge, gekookte pasta zonder saus o.i.d.?
Idd vp, niks met borst trainen te maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn zus begon mij vandaag uit te lachen omdat mijn teddies overduidelijk 1/2 cupmaat is geslonken. Ze zei dat ik vooral niet te zwaar borst moest trainen, maar dit alles heeft gewoon met vp te maken toch? Ik moet no 7/8 % maar ben bang dat ik dan helemaal niks meer overhoud.
7/8%.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn zus begon mij vandaag uit te lachen omdat mijn teddies overduidelijk 1/2 cupmaat is geslonken. Ze zei dat ik vooral niet te zwaar borst moest trainen, maar dit alles heeft gewoon met vp te maken toch? Ik moet no 7/8 % maar ben bang dat ik dan helemaal niks meer overhoud.
Ze moet nog 7-8% omlaag bedoelt ze vrindquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
7/8%.Je weet dat het VP bij een vrouw anders is dan bij een man?
Ik denk al.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze moet nog 7-8% omlaag bedoelt ze vrind
Kromme rug, dat voelt nogalquote:
Ik moet NOG 7/8%. Dan zit ik op de 17/18 %.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
7/8%.Je weet dat het VP bij een vrouw anders is dan bij een man?
Ja ik zei ook al dat het puur met vet te maken heeft. Maarja begin nu wel een beetje te zwetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Idd vp, niks met borst trainen te maken.
"Dan train je je borsten weg!"gtfo
Typ dan niet zo gehandicapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet NOG 7/8%. Dan zit ik op de 17/18 %.
[..]
Ja ik zei ook al dat het puur met vet te maken heeft. Maarja begin nu wel een beetje te zweten.
Ja het is afwegen he of het een of het ander.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ dan niet zo gehandicapt.
Niet zweten. Gewoon gestaag cutten. Mindset, mindset, mindset.
Die NSAIDS zijn idd ontstekingsremmend maar ik vraag me zwaar af of ze ueberhaupt echt real-life invloed hebben op lokale ontstekingen (pezen etc.).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het helpt tegen de ontstekingen die osteoarthritis veroorzaakt dan zou het toch ook tegen tendonitis van de pees moeten helpen?
Wat is trouwens je mening over Ibuprofen en blessures? Bijna elke huisarts schrijft het voor bij een blessure maar het zou zowel spiergroei en het herstelproces hinderen
17/18% is lastig voor een vrouw, dus lekker rustig aan tijdens de laatste paar %quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja het is afwegen he of het een of het ander.
Ik vond het zelf al erg moeilijk om onder de ~15% te komen zonder spiermassa te verliezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
17/18% is lastig voor een vrouw, dus lekker rustig aan tijdens de laatste paar %
Bij mannen ook, zie wat Berkhan altijd zegt. Als je single digit gaat, ook rustig cutten, gaat echt niet zo snel als van 25 naar 20% bijvoorbeeld.
Ik probeer al een forse tijd glucosamine om mijn chronisch gerriteerde borstbeen op te laten knappen. Werkt voor geen meter. Ik maak het potje leeg en dan stop ik ermee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ooit gehoord van homeopathische medicijnen? Krijgen ook héél veel lof, echter heeft geen enkele studie bewezen dat ze effectief zijn. Mensen groeien vanzelf over een ziekte en wijden dit toe aan een middel wat niks doet.
Hetzelfde met Glucosamine, als je gewrichtspijn hebt heeft het geen nut. Tenzij je osteoarthritis hebt in je knie of heup. Dan heeft het een effect, men weet alleen nog niet precies wat het doet/hoe dit effect tot stand komt
ik denk dat testo gel beter helptquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik probeer al een forse tijd glucosamine om mijn chronisch gerriteerde borstbeen op te laten knappen. Werkt voor geen meter. Ik maak het potje leeg en dan stop ik ermee.
Trololol.quote:
Die foto van laatst was je rond 25%? Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet NOG 7/8%. Dan zit ik op de 17/18 %.
[..]
Ja ik zei ook al dat het puur met vet te maken heeft. Maarja begin nu wel een beetje te zweten.
cortico werkt wel ontstekkingsremmend. Zal de pijn op korte duur doen verminderen en bevordert het initiële herstel. Op de lange termijn heeft het geen betere verbetering t.o.v. het normale herstel. Meer dan 2-3 injecties schijnt ook slecht te zijn voor het herstel en kan andere klachten veroorzaken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 05:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Trololol.
Heb wel begrepen dat sommigen succes hebben met een lokale shot corticosteroiden. Maargoed, binnenkort eerst maar eens een rontgenfoto laten maken. Het duurt nu wel lang genoeg.
Parallel hitten en weer overeind komen.quote:
Dus niet helemaal diep??quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Parallel hitten en weer overeind komen.
Klopt. Geen ATG, maar gewoon parallel of er net onder. Is anders niet te doen met een back squat. Dan zou je beter high bar kunnen squatten of front squats.quote:
Sorry bro: kennelijk toen niet goed opgelet. Ik zoek het wel even op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vroeg je toen ook een keer om en dat heb ik toen ook uitgelegd.
Uberhaupt onder de 15% komenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al erg moeilijk om onder de ~15% te komen zonder spiermassa te verliezen.
Jetser kunnen we ze niet meer noemenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn zus begon mij vandaag uit te lachen omdat mijn teddies overduidelijk 1/2 cupmaat is geslonken. Ze zei dat ik vooral niet te zwaar borst moest trainen, maar dit alles heeft gewoon met vp te maken toch?
Hou jezelf in de gaten. Je kunt dan altijd zelf bepalen wanneer je stopt.quote:Ik moet no 7/8 % maar ben bang dat ik dan helemaal niks meer overhoud.
Wat is er mis met zilvervliesrijst qua smaak? Ik vind die shit prima te nassen. Maar sowieso afwisselen. Ik ga ook niet 10x achter elkaar pandan-rijst klaar maken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat me raden: je at de hele tijd zilvervliesrijst (eigenlijk kots je het bijna uit) en toen je dit las dacht je: wooooh, dit is haast onmogelijk.
pasta zijn vnl carbs, kwark eiwitten (casseïne..)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef MeneerBob het volgende:
Boys, dat kwark voor het slapen populair is en redelijk werkt is bekend, weet iemand ook hoe dat zit met bijvoorbeeld pasta voor het slapen? Droge, gekookte pasta zonder saus o.i.d.?
Dat weet ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
pasta zijn vnl carbs, kwark eiwitten (casseïne..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |