Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat je stofwisseling door te lage intake vertraagd is.
Dat weet ik, maar vetten/koolhydraten krijg je toch wel binnen omdat ze in veel producten zitten, toch. Ik wil gewoon graag weten welke producten er dan nog meer zijn die veel eiwitten bezitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kcals in vs. kcals out.Niet zo druk maken om wat je precies moet eten, want dat is niet zo belangrijk. Die laatste zin is trouwens onzin. Vetten en koolhydraten in mindere mate, zijn ook erg belangrijk (ook als je vet wilt kwijtraken, ja).
Vlees, wheypoeder, vis, eieren en kwarkquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vetten/koolhydraten krijg je toch wel binnen omdat ze in veel producten zitten, toch. Ik wil gewoon graag weten welke producten er dan nog meer zijn die veel eiwitten bezitten.
Vlees en vis eet ik dagelijks bij het avondeten. Wheypoeder, waar gebruik je dat bij? En dat bezit voornamelijk eiwitten? Geen vetten/koolhydraten oid? En eieren kan ik inderdaad wel wat meer eten, ja. Hoeveel per week is ongeveer aan te raden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vlees, wheypoeder, vis, eieren en kwark
Omdat ik ook wel (vooral in het weekend als schoonmoeder kooktquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef Levolution het volgende:
Waarom vetarm eten? Eet vette vis in plaats van die pangatroep. Straks krijg je te weinig goede vetten binnen omdat je denkt dat je toch wel genoeg vetten mee smokkelt met wat je al eet. Niet zo bevorderend voor gezondheid en schoonheid.
Whey isolaat heeft het minste koolhydraten en vetten erbij. Concentraat is wat goedkoper maar heeft wat meer van de andere macro's.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vlees en vis eet ik dagelijks bij het avondeten. Wheypoeder, waar gebruik je dat bij? En dat bezit voornamelijk eiwitten? Geen vetten/koolhydraten oid? En eieren kan ik inderdaad wel wat meer eten, ja. Hoeveel per week is ongeveer aan te raden?
Oke. En waar gebruik je die wheypoeder dan bij? Doe je dat ergens doorheen, ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Whey isolaat heeft het minste koolhydraten en vetten erbij. Concentraat is wat goedkoper maar heeft wat meer van de andere macro's.
Het gaat meer om de totalen van je macro's aan het eind van de dag dan of iets puur eiwit is of niet.
Eetschema maken & maintanance hoeveelheid kcal vaststellen geeft je het meeste controle over je gewicht. "Aardig wat vetten binnen krijgen" op een dag maakt het meer giswerk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel (vooral in het weekend als schoonmoeder kookt) vet binnen krijg door bijv. pasta's en spekjes die daarin verwerkt zitten, sauzen enz. En in kaas zit bijv. ook aardig wat vet? Bovendien bak je vlees en vis in olie/boter waardoor het al wat vettiger wordt. Op die manier krijg je toch al aardig wat vetten binnen?
Wheypoeder = eitwitpoeder. Je kan er shakes van maken met melk etc.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke. En waar gebruik je die wheypoeder dan bij? Doe je dat ergens doorheen, ofzo?
Ik zie nu op internet dat er in noten ook veel eiwitten zitten. Als ik nou, bovenop wat ik nu eet, bijv. een klein schaaltje noten eet 's middags, en nog een mueslireep erbij. Is dat al een goed verschil met nu?
Waar kan ik het kopen? Moet ik het online bestellen of verkopen bepaalde winkels het ook?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wheypoeder = eitwitpoeder. Je kan er shakes van maken met melk etc.
Thanks! Ik ga bestellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef McNulty het volgende:
Online is het goedkoopst bodyenfitshop.nl oid.
De behoefte aan whey aanwakkeren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef Asgard het volgende:
Wat het hebben van een paar tieten wel niet kan doen.![]()
Ik sport momenteel niet extreem veel.. Om de dag buikspierprogramma en om de dag squats met (momenteel) 38kg, wat ik per 2 weken opbouw met 5kg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef McNulty het volgende:
Verschild per persoon iedereen heeft verschillende behoefte op basis van workout, trainingsdoelen, lean body mass, geslacht etc. Iemand die met zware gewichten traind heeft meer eitwit nodig.
Geef je niet eens ongelijk. Potverdorrie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef Asgard het volgende:
Als we ze nou nog eens kregen te zien.. maar neequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:07 schreef Asgard het volgende:
Oke, dank je. Zal ik doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef G.R.S. het volgende:
Lees de sticky's man. Daar staat alles in wat je moet weten qua voeding e.d.
Ik bedoel de OPquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke, dank je. Zal ik doen
Edit: Ik zie bij Sticky alleen maar de FAQ en Feedback..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |