SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2013 07:28:22 ]U MAD?
Het Engels van de hele Nederlandse garde aan die tafel.quote:
No it's on the tooth you little korfbalman.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart feels David Walsh to the tooth
Very hardly welcome. Die Walsh moet geen idee hebben waar hij terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef silverhill het volgende:
Ik zal niet zeggen dat ik nou Engels zonder Nederlands accent spreek, maar hiernaar luisteren is gewoon erg ongemakkelijk.
Hij heeft diverse levens kapot gemaakt ja. Onder andere Andreu en O'Reilly.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
He bullied people. He even sued my paper.
Wow... die Armstrong was wel erger dan ik dacht.
senk joe voor de inproefmentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
No it's on the tooth you little korfbalman.
Schreef hij dat, of was dat zijn Siamese tweeling broer.quote:
leuke man die Edwinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Edwin heeft de ruggengraat van een pvda'er.
Ik ben nu wel benieuwd naar beelden van dichtbij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef marcodej het volgende:
Tijntje en Joentje, de onderzoeksjournalisten van de NOS.
Die was bang dat ze over Sky zouden beginnen.quote:
Ik kan echt wel Frans.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Une, je kunt zo bij Smeets aan tafel.
Als ik zeg Coyle, weet de helft niet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schreef hij dat, of was dat zijn Siamese tweeling broer.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was bang dat ze over Sky zouden beginnen.
Zegt genoeg dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
10 kilo aan spiermassa aankomen onmogelijk in een jaar?
Van Persie kwam 5 kilo aan pure spiermassa aan in slechts 1 maand bij Man United.
500 gr per mnd is de maxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Persie kwam 5 kilo aan pure spiermassa aan in slechts 1 maand bij Man United.
In één maandquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Kwam zeker door dik gevulde zak van hem?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Judoka's zuipen zich liever de avond voor de wedstrijd vol. Kun je ook 8-10 kilo in een paar uur aankomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder doping denk je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag stellen, is 'm beantwoorden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt, hij praat er erg open over. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar het is beter dan de gebruikelijke cliche's.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Redefine het volgende:
Verfrissend een sporter die niet ontkent dat er doping in zijn sport wordt gebruikt.
Zonder andere of extra fysieke inspanning ook nog he.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink is degene die een brief heeft gekregen van Sammaranchquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef TLC het volgende:
Judomensen die Geesink met Gesink verwisselen
Gesink is de judo'er !!
![]()
Ja maar V. Persie was een dunne jongen en geen gespierde judoër.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
je kan makkelijk in 1 jaar 15 kilo spiermassa kweken
Oh jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder andere of extra fysieke inspanning ook nog he.
als magere concentratiekampecto ja. niet als ver gevordedequote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
Geef maar bron dan, volgens mij was dat interview halverwege het seizoen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gesteld in een interview.
trollquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
Haha jij wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
Voetbalzone gelovenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982
In het voetbal blijven ze toch volhouden dat doping niet helpt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wat een simpele ook om zo'n interview te geven
Niet perse. Volgens de Fifa/Uefa bestaat het gewoon niet, dat is nog simpeler.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal blijven ze toch volhouden dat doping niet helpt.
Tante Es.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was dat laatste? Ik zap altijd als ik de kop van Raymann zie.
Tante Esquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was dat laatste? Ik zap altijd als ik de kop van Raymann zie.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
Dat is na een half jaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982
Verdiep je eens in fitness/BB.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
10 kilo in 17 maanden kan wel? of gebruiken ze doping bij ajax?
Zonder krachthonk, gewoon 'uit zichtzelf'. En hij was ineens superfit na de tweede wedstrijd in 2.5 dag.quote:
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsenquote:
Duh, VZquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsen
Voetbalzone heeft dan ook de laatste tijd 600 sponsoren kwijt geraaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsen
Sowiesoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe de beste van het seizoen.
Was ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe de beste van het seizoen.
http://www.mirror.co.uk/s(...)-reveals-how-1646892quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Dit jaar vroeger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Weet iemand of de avond etappe vorig jr ook zo 'vroeg' was?
Kan me herinneren dat het juist rond 2300/2315 begon.
twitter:henkkanning twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 23:05:21David Walsh is gaan zwemmen in de baai van Nice (met 30 kilo aan Mart Smeets boeken aan zijn enkels). #deavondetappe reageer retweet
Klopt. Van mij mag het wel ietsje later.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Exact.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Kijkcijfers komt het ook ten goede.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact.
Heerlijk dat het nu rond 23.15 afgelopen is
'Burt Wheelvillage' zie ik op Twitter voorbij komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dat stuk ongeluk, met zijn vara\pvda kop
In mijn bron wel, deze kan ik je niet geven alleen. Bronnen behoor je te beschermen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)-reveals-how-1646892
Staat er helemaal niet.
gr gr
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef aesop het volgende:
Topshow idd, maar vooral om het demasque van de Nederlandse wielerjournalist:
"Kijk dan! Ik heb hem toch gevraagd of ie doping gebruikte en hij zei van niet!"
Inderdaad. Dan was ie vast niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.
preciesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.
De kans is best groot dat hij gezegd heeft alleen over de zaak Armstrong te willen praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan was ie vast niet komen opdagen.
Welke ommezwaai?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
nog meer gangbang?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich interessant dat ze Walsh daar hebben zitten, maar had net op wat meer gehoopt.
Walsh is tegenwoordig embedded (bingo!) journalist bij Team SKY. Hij heeft gezegd dat Sky geen doping gebruikt, want hij heeft niets gezien. Hij heeft gezegd niet te kunnen genieten van de prestaties van Cancellara in Paris - Roubaix, maar is lyrisch over opmerkelijke prestaties van Froome en co. En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke ommezwaai?
Sorry weet er niet het fijne van..
Babyboomers, een iets wat simpele sporter en een Nederlandse journalist welke al zijn hele leven in Spanje doorbrengt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb je Walsh zitten, gebeurt er dit...
Helemaal niks dus.
En wat is dat toch met Nederlanders die Engels moeten praten, beschamend.
ja, je zou bijna denken dat er was afgesproken om over bepaalde dingen niet te pratenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich interessant dat ze Walsh daar hebben zitten, maar had net op wat meer gehoopt.
Ah duidelijk, lijkt me dan inderdaad een moeilijk serieus te nemen man..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Walsh is tegenwoordig embedded (bingo!) journalist bij Team SKY. Hij heeft gezegd dat Sky geen doping gebruikt, want hij heeft niets gezien. Hij heeft gezegd niet te kunnen genieten van de prestaties van Cancellara in Paris - Roubaix, maar is lyrisch over opmerkelijke prestaties van Froome en co. En ga zo maar door.
Kortom van ontzettend kritisch naar poeslief, behalve over concurrenten van SKY. Kortom Walsh en geloofwaardigheid zul je niet zo snel meer in één zin tegenkomen.
Ach wat, er wordt hier 1000x beter Engels gesproken dan in zuid-europa.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
En wat is dat toch met Nederlanders die Engels moeten praten, beschamend.
Opvallend inderdaad, vooral ook omdat Wagendorp daar ook kritisch over was de eerste uitzending.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja echt wel, die is echt vreselijk ! Vreselijke stem! Jean Nelissen was goed maar dat kan niet meer! Philip Freriks heb ik liever te doen dan Joost.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Szura het volgende:
Overigens mogen ze Prinsen er wel uitlaten met z'n saaie gezever. Ik mis de Neel.
En Fifi was ook nog wel te doen.
Ik vind Prinsen ook totaal geen goede verteller. De verhalen zijn goed geschreven, maar als ik hem hoor praten danquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Szura het volgende:
Overigens mogen ze Prinsen er wel uitlaten met z'n saaie gezever. Ik mis de Neel.
En Fifi was ook nog wel te doen.
Burt Carvillage was ook een optie of Edwin Shops.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie heeft Gordon in mijn mooie OP gezet?![]()
Evertjan. Misschien is een modje zo aardig om hem uit de beide OPs te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie heeft Gordon in mijn mooie OP gezet?![]()
Ah, vandaar. Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Smeets werd "Mark" genoemd door Walsh..
Ohjaquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Over de OP gesproken, jammer genoeg houdt United Broadcast Facilities dit jaar geen blog bij met foto's zoals die foto's uit de OP.
Mais oui monsieur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
En gelukkig spreken al die Fok!ertjes ook feilloos Frans om de Tour op de Franse zenders te kunnen volgen. Toch?
Die Priem was zo te zien wel belangrijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:17 schreef golfer het volgende:
Kneet, Zoetemelk, Raas, Priem, Oosterbosch, Priem etc...?
Cees. Verdiep je er eens in?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Priem was zo te zien wel belangrijk.
Ik denk dan toch dat je het commentaar op het Engels iets te serieus neemt. Er zijn natuurlijk altijd wel een paar die wel degelijk hier over klagen, maar voor het merendeel (waaronder mijzelf) hoort het nou eenmaal bij Mart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:17 schreef golfer het volgende:
Opname bekeken.
Goed dat Walsh een beetje de kans kreeg iets recht tezeten bij Mart en Edwin. Jammer dat Brt er nier bij was.
Over het gebrekkige Engels van de meesten is al genoeg gezegd door alle Fok!ertes die allemaal natuurlijk accentloos die taal uitspreken tijden een live-opname voor de televisie.
Dus laten we die 213 commentaren daarop misschien volgende keer dat iemand Engels praat achterwege?![]()
Lubberding is overigens niet geheel vrij van doping geweest in z'n lange loopbaan, maar dat weet Mart dus ook niet meer? Net zoals die hele generatie? Kneet, Zoetemelk, Raas, Priem, Oosterbosch, Priem etc...?
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:54 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dan toch dat je het commentaar op het Engels iets te serieus neemt
Als jij het zo ziet dat er twee topics over gaan, dan ligt dat meer aan jou, want dat is ook weel heel sterk overdreven. En uiteraard zul jij wel perfect Engels spreken natuurlijk zodat jij de rest kan onderwijzen daarover.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.
Vond vooral het engels van Winkels moeilijk. DeMart spreekt echt niet zo gek zijn talen, zeker niet voor iemand van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.
Aha, een sneer van iemand die niet eens tot tien kan tellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
En gelukkig spreken al die Fok!ertjes ook feilloos Frans om de Tour op de Franse zenders te kunnen volgen. Toch?
Gezien hun overmacht destijds zou je Raleigh makkelijk kunnen vergelijken met Festina, de ploegen van Armstrong en Sky.... Dat zegt denk ik al wel genoegquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:54 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Lubberding, verbaasde ik mij ook er wel over, dat hij zo clean zou zijn. Aan de andere kant wordt er sowieso door die generatie gedaan alsof hun neus bloed. Want ook Joop wilde niet ingaan op wat zaken bij Tour du Jour.
Hoe ging Mart af dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een miljoen mensen hebben Smeets zien afgaan. Hoge kijkcijfers is niet altijd leuk.
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.quote:
Ik vind het bewijs van Walsh ook niet keihard. Door 2 getuigen te hebben die zeggen dat armstrong doping gebruikt. Zoals Thijs Zonneveld op zijn twitter meld:quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.
Met speciale dank aan Landis en Hamilton. Met name Landis, die heeft alles in gang gebracht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind het bewijs van Walsh ook niet keihard. Door 2 getuigen te hebben die zeggen dat armstrong doping gebruikt. Zoals Thijs Zonneveld op zijn twitter meld:
Wordt een beetje moe van de hele discussie rond Walsh. Hij heeft Armstrong niet ontmaskerd, dat heeft Amerikaanse justitie gedaan.
Dat was idd wel een pijnlijk moment. En Walsh die er op doorging en vroeg of ´ie ook met Emma O´Reilly en Stephen Schwartz gesproken had. Smeets die toen min of meer met zijn mond vol tanden zat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.
Dat had Mart niet moeten doen! Verder wat afgaan betreft is onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef groenen het volgende:
Hoe Mart steeds met zijn pennetje naar Walsh wees.
Dit komt voornamelijk omdat er tegen precies hetzelfde probleem als 5, 10, 15 jaar geleden aan wordt gelopen, namelijk het chronisch gebrek aan concreet bewijs. Er gebeuren nog steeds genoeg verdachte dingen in de koers, er zijn in het peloton nog veel op zijn minst dubieuze personen aanwezig (zoals artsen, ploegleiders en renners die een dopinglucht om zich heen hadden en hebben hangen) en de meeste journalisten zijn daar heus wel van op de hoogte, maar zonder bewijs blijft het een beetje lullen in de leegte. En het gaat ook heel snel vervelen om constant naar vage verdachtmakingen te moeten luisteren, hoe zeer ze ook kunnen en zullen kloppen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef Ereinion het volgende:
dat er zelden over de huidige tijd gesproken wordt (behalve dan in de gebruikelijke cliché's, er is een nieuwe generatie, tragere tijden, je moet die jongens een kans geven blah blah blah). Boogerd beklaagt zich daar ook terecht over.
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich prima verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen wonder dat Mart met zijn Engels Lance nooit een bekentenis heeft kunnen ontlokken.
You sink so?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.
Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer. Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.
Ik wel ja, ik leerde al vanaf 5 jarige leeftijd Engels spreken door tekenfilms, jammer genoeg wordt ook in Nederland nu bijna alles nagesynchroniseerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer.
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.quote:
Ai noow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Ik heb het nog even opgezocht en het is toch echt un scandale. Ik wist wel dat er iets niet klopte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Une, je kunt zo bij Smeets aan tafel.
Kan me voorstellen dat zoiets als een spagaat aanvoelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Dat is zeker leuk ! Tjerkquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Mani89 het volgende:
De zoon van DeMart wordt teammanager van Ajax.
#vindikleuk.
De gasten doen straks even een Jansma en dan ligt die er alsnog in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Hadden ze dat niet wat dichter op het water kunnen zetten? Dan was er nog kans dat Smeets in het water valt.
Is op de dag van de Mont Ventoux.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Handig voor bij de 5 uur durende fishomania.
Mmm dat wordt zappen dus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is op de dag van de Mont Ventoux.
PINOquote:
Jij zit in gezelschap te FOK!ken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik hier alleen had gezeten had ik deze even gemute.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is op de dag van de Mont Ventoux.
Ik zit beneden en mijn moeder kijkt met een schuin oog meequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit in gezelschap te FOK!ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |