Burt Carvillage was ook een optie of Edwin Shops.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie heeft Gordon in mijn mooie OP gezet?![]()
Evertjan. Misschien is een modje zo aardig om hem uit de beide OPs te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie heeft Gordon in mijn mooie OP gezet?![]()
Ah, vandaar. Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Smeets werd "Mark" genoemd door Walsh..
Ohjaquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Over de OP gesproken, jammer genoeg houdt United Broadcast Facilities dit jaar geen blog bij met foto's zoals die foto's uit de OP.
Mais oui monsieur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
En gelukkig spreken al die Fok!ertjes ook feilloos Frans om de Tour op de Franse zenders te kunnen volgen. Toch?
Die Priem was zo te zien wel belangrijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:17 schreef golfer het volgende:
Kneet, Zoetemelk, Raas, Priem, Oosterbosch, Priem etc...?
Cees. Verdiep je er eens in?quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Priem was zo te zien wel belangrijk.
Ik denk dan toch dat je het commentaar op het Engels iets te serieus neemt. Er zijn natuurlijk altijd wel een paar die wel degelijk hier over klagen, maar voor het merendeel (waaronder mijzelf) hoort het nou eenmaal bij Mart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:17 schreef golfer het volgende:
Opname bekeken.
Goed dat Walsh een beetje de kans kreeg iets recht tezeten bij Mart en Edwin. Jammer dat Brt er nier bij was.
Over het gebrekkige Engels van de meesten is al genoeg gezegd door alle Fok!ertes die allemaal natuurlijk accentloos die taal uitspreken tijden een live-opname voor de televisie.
Dus laten we die 213 commentaren daarop misschien volgende keer dat iemand Engels praat achterwege?![]()
Lubberding is overigens niet geheel vrij van doping geweest in z'n lange loopbaan, maar dat weet Mart dus ook niet meer? Net zoals die hele generatie? Kneet, Zoetemelk, Raas, Priem, Oosterbosch, Priem etc...?
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:54 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dan toch dat je het commentaar op het Engels iets te serieus neemt
Als jij het zo ziet dat er twee topics over gaan, dan ligt dat meer aan jou, want dat is ook weel heel sterk overdreven. En uiteraard zul jij wel perfect Engels spreken natuurlijk zodat jij de rest kan onderwijzen daarover.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.
Vond vooral het engels van Winkels moeilijk. DeMart spreekt echt niet zo gek zijn talen, zeker niet voor iemand van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sneu als er ongeveer 2 topics daar over gaan terwijl ik weet dat het merendeel van de kritiek hebbende Fok!ertjes niet eens accentloos zonder straattaal Nederlands kunnen praten.
Aha, een sneer van iemand die niet eens tot tien kan tellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
En gelukkig spreken al die Fok!ertjes ook feilloos Frans om de Tour op de Franse zenders te kunnen volgen. Toch?
Gezien hun overmacht destijds zou je Raleigh makkelijk kunnen vergelijken met Festina, de ploegen van Armstrong en Sky.... Dat zegt denk ik al wel genoegquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:54 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Lubberding, verbaasde ik mij ook er wel over, dat hij zo clean zou zijn. Aan de andere kant wordt er sowieso door die generatie gedaan alsof hun neus bloed. Want ook Joop wilde niet ingaan op wat zaken bij Tour du Jour.
Hoe ging Mart af dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een miljoen mensen hebben Smeets zien afgaan. Hoge kijkcijfers is niet altijd leuk.
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.quote:
Ik vind het bewijs van Walsh ook niet keihard. Door 2 getuigen te hebben die zeggen dat armstrong doping gebruikt. Zoals Thijs Zonneveld op zijn twitter meld:quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.
Met speciale dank aan Landis en Hamilton. Met name Landis, die heeft alles in gang gebracht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind het bewijs van Walsh ook niet keihard. Door 2 getuigen te hebben die zeggen dat armstrong doping gebruikt. Zoals Thijs Zonneveld op zijn twitter meld:
Wordt een beetje moe van de hele discussie rond Walsh. Hij heeft Armstrong niet ontmaskerd, dat heeft Amerikaanse justitie gedaan.
Dat was idd wel een pijnlijk moment. En Walsh die er op doorging en vroeg of ´ie ook met Emma O´Reilly en Stephen Schwartz gesproken had. Smeets die toen min of meer met zijn mond vol tanden zat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Omdat hij iemand naast zich had die daadwerkelijk een journalist was. Dat hij dacht zich voldoende te kunnen indekken door te laten zien dat hij Armstrong had gevraagd of hij doping had gebruikt (zie je wel, ik heb mijn journalistieke plicht gedaan) was natuurlijk extreem pijnlijk.
Dat had Mart niet moeten doen! Verder wat afgaan betreft is onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:23 schreef groenen het volgende:
Hoe Mart steeds met zijn pennetje naar Walsh wees.
Dit komt voornamelijk omdat er tegen precies hetzelfde probleem als 5, 10, 15 jaar geleden aan wordt gelopen, namelijk het chronisch gebrek aan concreet bewijs. Er gebeuren nog steeds genoeg verdachte dingen in de koers, er zijn in het peloton nog veel op zijn minst dubieuze personen aanwezig (zoals artsen, ploegleiders en renners die een dopinglucht om zich heen hadden en hebben hangen) en de meeste journalisten zijn daar heus wel van op de hoogte, maar zonder bewijs blijft het een beetje lullen in de leegte. En het gaat ook heel snel vervelen om constant naar vage verdachtmakingen te moeten luisteren, hoe zeer ze ook kunnen en zullen kloppen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:42 schreef Ereinion het volgende:
dat er zelden over de huidige tijd gesproken wordt (behalve dan in de gebruikelijke cliché's, er is een nieuwe generatie, tragere tijden, je moet die jongens een kans geven blah blah blah). Boogerd beklaagt zich daar ook terecht over.
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich prima verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen wonder dat Mart met zijn Engels Lance nooit een bekentenis heeft kunnen ontlokken.
You sink so?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.
Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer. Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.
Ik wel ja, ik leerde al vanaf 5 jarige leeftijd Engels spreken door tekenfilms, jammer genoeg wordt ook in Nederland nu bijna alles nagesynchroniseerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer.
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.quote:
Ai noow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Ik heb het nog even opgezocht en het is toch echt un scandale. Ik wist wel dat er iets niet klopte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Une, je kunt zo bij Smeets aan tafel.
Kan me voorstellen dat zoiets als een spagaat aanvoelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |