SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Jammer dat zo'n verschrikkelijke organisatie zo'n mooi evenement organiseert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens vindt het belachelijk dat de een niet mag komen, maar de andere zondaar wel.
Alleen als hij er geld voor krijgt dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig ging Genee niet te lang door over het privé-verhaal, je merkt dat hij daar niet graag over praat
De afkorting van hun naam zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n verschrikkelijke organisatie zo'n mooi evenement organiseert.
Nee, episch lied.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
wtf.. hij heeft hetzelfde liedje als vorig jaar. wat nep
Grap? Slechte versierpoging bedoel je.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis de afsluitende grap van Gert toch wel
Oh ja bij de kleedkamer van de Miss.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dries is nooit livequote:
brommers kieken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Grap? Slechte versierpoging bedoel je.
Niet echt. Mensen zijn kennelijk vergeten dat hij elke aflevering een andere grap hadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggen
Hij zingt door Joop zijn gehoorgang heen, aan de andere kant komt het er gewoon uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries kan Joop een zoen geven en tegelijkertijd zingen, dat zal je wel leren bij de gevorderden-klas van het zingen.
Oh nee Dries is natuurlijk een natuurtalent
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggen
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zingt door Joop zijn gehoorgang heen, aan de andere kant komt het er gewoon uit
Dat is wel een viral video!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.
met video edits.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.
met video edits.
Tja als het over drank gaat ben ik er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn drank heeft wel indruk gemaakt.
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als het over drank gaat ben ik er als de kippen bij.
Karina is een sherrykanon.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?
Nou bij een halve liter jenever ga ik over mijn nek.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?
En de rest direct uit de fles? Anders snap ik niet helemaal hoe de fles wijn ter compensatie voor de gebrekkige kookkunsten kon dienen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij een halve liter jenever ga ik over mijn nek.
2 wijntjes is wel genoeg.
Heb je nog wat tips voor mijn scorito? Persoonlijk verwacht ik een episch duel op de flanken van de Col de la Gineste tussen Froome en Contador, wat jij?quote:
Nee die wijn neem ik mee als kado ter compensatie, niet om zelf leeg te zuipen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de rest direct uit de fles? Anders snap ik niet helemaal hoe de fles wijn ter compensatie voor de gebrekkige kookkunsten kon dienen.
Ik zou het zo doen hoor!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog wat tips voor mijn scorito? Persoonlijk verwacht ik een episch duel op de flanken van de Col de la Gineste tussen Froome en Contador, wat jij?
Ik wist niet dat je zo saai wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die wijn neem ik mee als kado ter compensatie, niet om zelf leeg te zuipen.
Zelf drink ik ook mee he? Maar in plaats van te koken neem ik wat te drinken mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo saai was![]()
Dat was niet aan je goede smaak qua films af te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het ook niet zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:08 schreef Karina het volgende:
Oh dear, vanavond Vincent BijloLijkt me geen topshow.
De televisiegids zegt van wel! Mss loopt het wat uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
eh, live bij ajax nu? is er wel een TDJ?
En zijn visie op de Tour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
Onderschat de humor van Vincent niet, mensen.
We zullen zien of zijn blik een andere visie op het fietsen zal geven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ben benieuwd of die Bijlo wat gaat toevoegen.
Heb je nog wat citaten?quote:
quote:
Hoe kom je er toch altijd op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar de visie van Vincent.
Die doen desondanks toch pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef n00b13 het volgende:
Vincent Bijlo, wat vind je van de nieuwe shirtjes van Belkin?
Het ging over Ome Lowie van de haringkar en Anastasiou had veel lamskoteletjes gegeten bij een Grieks restaurantquote:
Sierd de Bossquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging over Ome Lowie van de haringkar en Anastasiou had veel lamskoteletjes gegeten bij een Grieks restaurant
Die blik hebben ze bij zijn geboorte gestolen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die kerel trouwens? Hij kijkt met een dodelijke lege blik
Aad heeft Vincent nog ontmoet op de dag waar jij een UI van hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Owkey... blind zijn wist ik al, maar wat was dit?
Bijna grappig, bijnaquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die kerel trouwens? Hij kijkt met een dodelijke lege blik
Denk jequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke. Ze zichtgrappen hebben we bij deze gehad.
Nu ben ik het zat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan ze te fer?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja ga nog even door Johannesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben ik het zat.
Nou okee ik knijp een oogje toe.
Kaching!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef marcodej het volgende:
Van TdJ, naar de Avondetappe, naar VlV, naar TdJ. Robbie heeft tijd over.
Godverdomme ik moest lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat zullen we wel eens zien hehehehe
Te makkelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Muto het volgende:
Vincent Bijlo is Feyenoorder
Kom maar op met de grappen.
Hij heeft er geen kijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Muto het volgende:
Vincent Bijlo is Feyenoorder
Kom maar op met de grappen.
Bedankt voor je verhelderende visie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit showtje nu al niet om aan te gluren.
braillequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Marcoss het volgende:
Ik lees nu veel, dat klinkt dan toch ook apart..
Toch niet met Sierd koekoek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik liet me even gaan. Zat nog in de voetbalsfeer dat is toch wat harder
Ja ik vroeg het me ook al af...quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Serieuze vraag" hoe lees je als blinde op internet? Wordt het dan voorgelezen of zo?
graag gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende visie.
Met een transistorradiootje op het strandquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vincent lijkt me wel een typische Radio tour luisteraar
Websites zijn tegenwoordig geschikt voor blinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Serieuze vraag" hoe lees je als blinde op internet? Wordt het dan voorgelezen of zo?
Ja beetje zoals naar een voetbalwedstrijd luisteren met Sjek op de radio.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Als blinde is wielrennen misschien juist wel leuker. Net zoals de ritten die Theo Koomen deed altijd leuker leek dan ze waren.
Er bestaan wel van die braille dingen voor een computerquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef muzas het volgende:
Tering, ik moet er niet aan denken.... Dan hoor je dus alleen D&D...
met Theo Koomen aan mijn oor zo rolde ik de zomer doorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een transistorradiootje op het strand
jij ziet wel je kans schoon hequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ziet het niet meer zitten.
Ja maar hoe dan geschikt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Websites zijn tegenwoordig geschikt voor blinden.
En je hebt ook braille toetsenborden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje zoals naar een voetbalwedstrijd luisteren met Sjek op de radio.
Harmeling heeft nog niet bij de Avondetappe gezeten toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef marcodej het volgende:
Van TdJ, naar de Avondetappe, naar VlV, naar TdJ. Robbie heeft tijd over.
Het kan het daglicht nauwelijks verdragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat mijn grapjes hoge ogen gooien.
Dan verschijnen de teksten in braille op een soort van toetsenbord? Of tabletachtig iets?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er bestaan wel van die braille dingen voor een computer
Dan kom je wel een beetje als een downie over.quote:
Zekerquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat mijn grapjes hoge ogen gooien.
Waarom ben jij altijd degene die doorgaat als de grap allang niet meer leuk is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef superniger het volgende:
Vincent heeft wel veel zicht op het spelletje
Gohquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]ja heb je wat aan als je helemaal blind bent.
Voorlezen heah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan verschijnen de teksten in braille op een soort van toetsenbord? Of tabletachtig iets?
Ik ga het opzoeken.
Jij kijkt dit programma voor het eerst? Dan zul je zo wel zien waarom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zitten er een paar gasten daarachter op een stationary bike te fietsen?
Duurt bij dat soort mensen altijd even voordat het in de hersenen komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd degene die doorgaat als de grap allang niet meer leuk is?
Dat is speciaal voor Vincent, hij voelt dan de luchtverplaatsing van die fietsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom zitten er een paar gasten daarachter op een stationary bike te fietsen?
TDF / Vincent Bijlo bij Tour du Jourquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vincent gaat even kijken naar de etappe van vandaag.
Nee maar ik vond al iets:quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, heb je nooit van Dragon ofzo gehoord?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom je wel een beetje als een downie over.
Sommigen proberen dat te compenseren door te doen alsof ze Belg zijn.
Volgens mij hebben we het over dezelfde persoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt ook als een mongool op FOK! posten.
Dat merken we in dit subforum maar al te vaak.
ga huilenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt bij dat soort mensen altijd even voordat het in de hersenen komt.
Ja ik volgde wielrennen nooit, laat staan de Toer de sjoer maar sinds dat het bekend is dat er zoveel gecheat word ben ik het gaan volgen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij kijkt dit programma voor het eerst? Dan zul je zo wel zien waarom.
Niet gekeken vandaag?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
waarom fietsen er eigenlijk geen negers in de tour? serieuze vraag trouwens. Ze zijn over het algemeen best atletisch.. (hardlopers).
dan heb je niet goed gekeken vandaagquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
waarom fietsen er eigenlijk geen negers in de tour? serieuze vraag trouwens. Ze zijn over het algemeen best atletisch.. (hardlopers).
Er fietsen wel negers in de Tour.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is dus een japanner kwam ik achter
Karinaquote:
http://usabilitygeek.com/(...)ally-impaired-users/quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik vond al iets:
Blinden maken gebruik van software die hun scherm als het ware uitleest, zogenaamde screenreaders. De informatie wordt dan doorgegeven aan een brailleleesregel of een spraaksynthesizer. Bij het gebruik van een spraaksynthesizer wordt de beeldinformatie voorgelezen.
Er fietste er vandaag toch een vrij lang in beeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Die andere. Europcar. Zwarter worden ze niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ah je bent nu alle sporten gaan volgen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja ik volgde wielrennen nooit, laat staan de Toer de sjoer maar sinds dat het bekend is dat er zoveel gecheat word ben ik het gaan volgen!
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij voegt zeker veel toequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
eenskijken met zijn altijd nuttige opmerkingen.
Gast.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
hmm die japanner is behoorlijk donker hoor.
Heet jij bijlo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
Dat is vaak met dergelijke users.quote:
Sommige mensenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
Gaat ie lekker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef Eenskijken het volgende:
55.GENE Yohannquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
Hopelijk is dit plaatje groot genoeg voor je!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar ik kijk ook een beetje moeilijk.
http://nos.nl/video/525521-tour-toeschouwer-velt-meeloper.htmlquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, maar ik kijk ook een beetje moeilijk.
Terwijl die misschien wel het belangrijkste werk deed, die zorgde ervoor dat de Lotto-trein er niet overheen kwam (en ze uiteindelijk plaats moesten nemen achter de OPQS-trein)quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Trentin wordt niet genoemd in het treintje van OPQS....
Check die spleetogen dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk is dit plaatje groot genoeg voor je!
[ afbeelding ]
Dat is een donkere Japanner.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk is dit plaatje groot genoeg voor je!
[ afbeelding ]
Karina altijd maar scheldenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Kappen nou jullie twee. ga lekker buiten vechten of zo.
Precies. Daarom ook mijn opmerking. Maar die zullen de heren aan tafel wel niet kennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl die misschien wel het belangrijkste werk deed, die zorgde ervoor dat de Lotto-trein er niet overheen kwam (en ze uiteindelijk plaats moesten nemen achter de OPQS-trein)
Teveel Hansies in dit topic.quote:
Of ga op zoek naar mensen die blind fok gebruiken!quote:
Heb je ook een filmpje over blind typen?quote:
Je kent de uitdrukking kappen toch wel als voetbalfanquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina altijd maar scheldenDit voegt niks toe
Mjah, hoe ervaren ze dan een dikke bukkake op redtube?quote:
In andere sporten gebruiken ze echt heul geen doping hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent nu alle sporten gaan volgen?
Dit is een voorzet om niet te missen....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Of ga op zoek naar mensen die blind fok gebruiken!
Heb ik niet nodig, want ik kan zelf blind typenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje over blind typen?
Ben er voor het eerst. Wat is er gebeurd ?quote:
Je hebt ook voorleesverhalen hequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Mjah, hoe ervaren ze dan een dikke bukkake op redtube?
ajacied zit iedereen af te zeikenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er voor het eerst. Wat is er gebeurd ?
En wat is er gebeurd in andere topics ?
Dat is een mooie opmerking om je stand up show mee te openenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
In andere sporten gebruiken ze echt heul geen doping hoor
Topic rep +100quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dries gaat stoppenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Relaxt op z'n plaats zetten.quote:
Zelfs Bijlo is niet zo scheel.quote:
Niks. Vooral onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is ook niet zo bijlovig.quote:
Dat moet voor hem geen probleem zijn.quote:
FOK!ken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou zo'n blinde als Bijlo nou dagelijks doen?
Schrijven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou zo'n blinde als Bijlo nou dagelijks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |