SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Jammer dat zo'n verschrikkelijke organisatie zo'n mooi evenement organiseert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens vindt het belachelijk dat de een niet mag komen, maar de andere zondaar wel.
Alleen als hij er geld voor krijgt dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkig ging Genee niet te lang door over het privé-verhaal, je merkt dat hij daar niet graag over praat
De afkorting van hun naam zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n verschrikkelijke organisatie zo'n mooi evenement organiseert.
Nee, episch lied.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
wtf.. hij heeft hetzelfde liedje als vorig jaar. wat nep
Grap? Slechte versierpoging bedoel je.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis de afsluitende grap van Gert toch wel
Oh ja bij de kleedkamer van de Miss.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dries is nooit livequote:
brommers kieken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Grap? Slechte versierpoging bedoel je.
Niet echt. Mensen zijn kennelijk vergeten dat hij elke aflevering een andere grap hadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggen
Hij zingt door Joop zijn gehoorgang heen, aan de andere kant komt het er gewoon uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries kan Joop een zoen geven en tegelijkertijd zingen, dat zal je wel leren bij de gevorderden-klas van het zingen.
Oh nee Dries is natuurlijk een natuurtalent
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het moment om je youtube filmpje te pluggen
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zingt door Joop zijn gehoorgang heen, aan de andere kant komt het er gewoon uit
Dat is wel een viral video!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.
met video edits.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar oké. Ik ben de slechtste niet.
met video edits.
Tja als het over drank gaat ben ik er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn drank heeft wel indruk gemaakt.
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als het over drank gaat ben ik er als de kippen bij.
Karina is een sherrykanon.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?
Nou bij een halve liter jenever ga ik over mijn nek.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt pas gezellig als je een halve liter jenever in je mik hebt?
En de rest direct uit de fles? Anders snap ik niet helemaal hoe de fles wijn ter compensatie voor de gebrekkige kookkunsten kon dienen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij een halve liter jenever ga ik over mijn nek.
2 wijntjes is wel genoeg.
Heb je nog wat tips voor mijn scorito? Persoonlijk verwacht ik een episch duel op de flanken van de Col de la Gineste tussen Froome en Contador, wat jij?quote:
Nee die wijn neem ik mee als kado ter compensatie, niet om zelf leeg te zuipen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de rest direct uit de fles? Anders snap ik niet helemaal hoe de fles wijn ter compensatie voor de gebrekkige kookkunsten kon dienen.
Ik zou het zo doen hoor!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog wat tips voor mijn scorito? Persoonlijk verwacht ik een episch duel op de flanken van de Col de la Gineste tussen Froome en Contador, wat jij?
Ik wist niet dat je zo saai wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die wijn neem ik mee als kado ter compensatie, niet om zelf leeg te zuipen.
Zelf drink ik ook mee he? Maar in plaats van te koken neem ik wat te drinken mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo saai was![]()
Dat was niet aan je goede smaak qua films af te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |