SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Goh, 'nieuw deel openen' is een stuk makkelijker tegenwoordig.
Moving on: Pope-of-Dope wat versta jij onder "uit" dan?
Neem aan dat je niet 30 dagen lang alle kroegen afstruint met de bierpijzen van tegenwoordig?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Met een 30 day challenge leer je echt super veel. Respect. Ook mensen die al goed zijn, staan na die vier weken een heel stuk hoger. Vergeet niet om doelstellingen op te zetten en voor de pull te gaan. Anders doe je elke keer hetzelfde.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een challenge kan dingen inhouden die je niet leuk vind. Of je doet een challenge overdag.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Alles behalve in je huis zitten. Kroegen zijn het eenvoudigst, maar op straat of op het strand kan ook prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goh, 'nieuw deel openen' is een stuk makkelijker tegenwoordig.
Moving on: Pope-of-Dope wat versta jij onder "uit" dan?
Neem aan dat je niet 30 dagen lang alle kroegen afstruint met de bierpijzen van tegenwoordig?
Bier drink ik tegenwoordig weinig/niet meer met uitgaan. Ik wil in m'n dagelijks leven (nuchter) ook gewoon sociaal kunnen zijn.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dat is een goed idee, het soort doelen ga ik nog even over nadenken. Pullen wordt het wss niet, ik trek weer tijdelijk in bij m'n ouders (logistiek is vrijwel onmogelijk), maar het is vooral dat ik me meer op mezelf wil focussen, sociale vaardigheden trainen, en meer zelfvertrouwen opbouwen. Volgend jaar ga ik een half jaar naar Praag toe voor m'n studie, ik wil daar een mooi sociaal netwerk opbouwen en keihard gaan genietenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:
Met een 30 day challenge leer je echt super veel. Respect. Ook mensen die al goed zijn, staan na die vier weken een heel stuk hoger. Vergeet niet om doelstellingen op te zetten en voor de pull te gaan. Anders doe je elke keer hetzelfde.
Alleen uitgaan wordt echter wel erg pittig. Ik voel me altijd zo vreemd als ik alleen sta. Heb jij daar ervaring mee?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Maar je gaat dit 30 dagen achter elkaar doen aan 1 stuk? Of 30x een weekend?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Alles behalve in je huis zitten. Kroegen zijn het eenvoudigst, maar op straat of op het strand kan ook prima.
Bier drink ik tegenwoordig weinig/niet meer met uitgaan. Ik wil in m'n dagelijks leven (nuchter) ook gewoon sociaal kunnen zijn.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
30 dagen elke dag is het doel. Heb lang moeten wachten op zo'n lange periode vrije tijd, dus kan nu maar beter gebruik maken van m'n vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je gaat dit 30 dagen achter elkaar doen aan 1 stuk? Of 30x een weekend?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Behaal je niet meer succes als je donderdag, vrijdag en zaterdag aanhoud gedurende 30Xquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
30 dagen elke dag is het doel. Heb lang moeten wachten op zo'n lange periode vrije tijd, dus kan nu maar beter gebruik maken van m'n vakantie
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een challenge kan dingen inhouden die je niet leuk vind. Of je doet een challenge overdag.![]()
![]()
Geen idee, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Iedereen in m'n omgeving zegt dat het erg goed voor je is. Als je elke dag gaat wordt het een routine, en wordt het normaal. Je gaat sowieso een hoop ervaring opdoenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Behaal je niet meer succes als je donderdag, vrijdag en zaterdag aanhoud gedurende 30X
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zoals? Wachten tot het probleem van niet kunnen versieren zich vanzelf oplost?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindt
Dit is één van de dingen die ze in de PUA-wereld wél goed begrepen hebben: het stapje voor stapje vergroten van je comfort zone. En dat is in het begin niet altijd even prettig, maar je gaat er steeds meer lol in hebben.
Ik vond discotheken vroeger ook nooit leuk; ik realiseerde me later pas dat ik me er vooral heel ongemakkelijk voelde en er dáárdoor dus geen lol kon hebben.![]()
Hangt er ook een beetje van af waar je gaat stappen? Waar ik woon is het altijd wel gezellig in de kroegen, alhoewel het aan het begin van de week natuurlijk wel minder druk is dan in het weekend. Maar uitgestorven zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Maandag Odessa in leiden, dinsdag BED in rotterdram. Woensdag de wo in utrecht. Alles valt te regelen
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreektquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindtSpannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Iedereen in m'n omgeving zegt dat het erg goed voor je is. Als je elke dag gaat wordt het een routine, en wordt het normaal. Je gaat sowieso een hoop ervaring opdoen
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Na 4 dagen feest inclusief Parkpop, ben ik toch ziek geworden. Zo'n feestweek Llorett wat ik vroeger deed, lukt mij denk ik niet meer...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreekt
[..]
Spannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.
Overigens, als je goed doordrinkt, wen je daar ook aan, maar dan begin je richting drankverslaving te gaan en dat is ook niet echt een gezond ideaal
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Naar haar huis toe of whatever. Laat niet gelijk al de eerste excuusjes je hoofd binnen dringen !!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, het soort doelen ga ik nog even over nadenken. Pullen wordt het wss niet, ik trek weer tijdelijk in bij m'n ouders (logistiek is vrijwel onmogelijk), maar het is vooral dat ik me meer op mezelf wil focussen, sociale vaardigheden trainen, en meer zelfvertrouwen opbouwen. Volgend jaar ga ik een half jaar naar Praag toe voor m'n studie, ik wil daar een mooi sociaal netwerk opbouwen en keihard gaan genieten
Alleen uitgaan wordt echter wel erg pittig. Ik voel me altijd zo vreemd als ik alleen sta. Heb jij daar ervaring mee?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ey geile beer, zal ik jou ff versieren swa?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naar haar huis toe of whatever. Laat niet gelijk al de eerste excuusjes je hoofd binnen dringen !!Rustig aan.![]()
lolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey geile beer, zal ik jou ff versieren swa?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Heb je nog doelstellingen of blijft het de emotie van de dag, met de wind mee tot je 30e? :pquote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Kwestie van door gaan en niet toegeven aan de vermoeidheid of wat dan ook. Maar het is de drank die je brak maakt in het begin.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Na 4 dagen feest inclusief Parkpop, ben ik toch ziek geworden. Zo'n feestweek Llorett wat ik vroeger deed, lukt mij denk ik niet meer...Dat klopt zeer zeker. Is puur gewenning. Heeft niet eens zo zeer met drank verslaving te maken.quote:Overigens, als je goed doordrinkt, wen je daar ook aan, maar dan begin je richting drankverslaving te gaan en dat is ook niet echt een gezond ideaalAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Joeee, ik wil me even hier melden. Heb nooit echt "hoeven" versieren, maar vind nu wel een jongen interessant en wil "meer" (als in, afspreken!). We appen al een jaar lang elke dag de hele dag door, dus ook toen ik een vriend had en het is altijd vriendschappelijk gebleven hoor. Maar ik heb hem al eens meegevraagd naar de bios vorige maand, daar reageerde hij al wat flauwtjes op (maarja, was wel een ja en via whatsapp kan alles anders over komen)..en uiteindelijk op de dag zelf had hij er geen zin in (de film leek hem niet zo boeiend ofzo).. Van de week eens gevraagd voor een terrasje en dat leek hem wel leuk, maar dus alles vanaf mijn kant verder. Kortom, ergens heb ik het gevoel dat het niet hoeft voor hem.
De app-gesprekken komen echter wel 9 vd 10x vanaf zijn kant en hij stuurt foto's/filmpjes, stuurt meerdere dingen als ik even niet reageer etc. Maken grapjes etc. en vaak slaan de gesprekken niet echt op iets, hoewel een serieus gesprek er ook wel eens tussendoor komen.
Nu heeft een vriend gezegd dat ik hem eens moet negeren op de app, misschien gaat hij me dan interessanter vinden/missen..
Mannen, wat vinden jullie hier van? Wat als je met een meid elke dag dag in/uit appt en ze reageert opeens niet meer, wat gaan jullie denken?
Z'n laatste appjes zijn "Je bent online!".. en "Je zegt niks!"..
Hij heeft me al eens eerder gezegd dat hij op z'n telefoon zat te kijken en te wachten als ik eens niet reageerde..
Mja, jongens, appen jullie vaker dag in en uit met een dame zonder er meer van te willen?-![]()
Gewoon afspreken, datum tijd fspreken. als ie niet wil dan is t duidelijk.
Wil ie wel en is t niet leuk. Dan is t ook duidelijk.
Weet niet of je hem ooit gezien hebt?![]()
Lijkt mij dat hij je wel tof vind. Dat hele ''negeren want dan vind hij me leuk'' heb ik nooit begrepen. Als een meisje bij mij niet reageert zou ik ook geen initiatief meer nemen en op zoek gaan naar iemand die schijt heeft aan die psychologische bullshit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef JustDreamy het volgende:
Joeee, ik wil me even hier melden. Heb nooit echt "hoeven" versieren, maar vind nu wel een jongen interessant en wil "meer" (als in, afspreken!). We appen al een jaar lang elke dag de hele dag door, dus ook toen ik een vriend had en het is altijd vriendschappelijk gebleven hoor. Maar ik heb hem al eens meegevraagd naar de bios vorige maand, daar reageerde hij al wat flauwtjes op (maarja, was wel een ja en via whatsapp kan alles anders over komen)..en uiteindelijk op de dag zelf had hij er geen zin in (de film leek hem niet zo boeiend ofzo).. Van de week eens gevraagd voor een terrasje en dat leek hem wel leuk, maar dus alles vanaf mijn kant verder. Kortom, ergens heb ik het gevoel dat het niet hoeft voor hem.
De app-gesprekken komen echter wel 9 vd 10x vanaf zijn kant en hij stuurt foto's/filmpjes, stuurt meerdere dingen als ik even niet reageer etc. Maken grapjes etc. en vaak slaan de gesprekken niet echt op iets, hoewel een serieus gesprek er ook wel eens tussendoor komen.
Nu heeft een vriend gezegd dat ik hem eens moet negeren op de app, misschien gaat hij me dan interessanter vinden/missen..
Mannen, wat vinden jullie hier van? Wat als je met een meid elke dag dag in/uit appt en ze reageert opeens niet meer, wat gaan jullie denken?
Hij heeft me al eens eerder gezegd dat hij op z'n telefoon zat te kijken en te wachten als ik eens niet reageerde..
Mja, jongens, appen jullie vaker dag in en uit met een dame zonder er meer van te willen?
Maar hey, ik ben niet iedereen
Ga iemand alsjeblieft niet negeren?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef JustDreamy het volgende:
Mja, jongens, appen jullie vaker dag in en uit met een dame zonder er meer van te willen?
Wat denkt die vriend wel niet? Volgens mij is hij jaloers ofzo![]()
Mwoah ja? Een goede vriendin of vriend kun je toch ook veel contact mee hebben?Rustig aan.![]()
Jawel, het is mijn excollega.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:36 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon afspreken, datum tijd fspreken. als ie niet wil dan is t duidelijk.
Wil ie wel en is t niet leuk. Dan is t ook duidelijk.
Weet niet of je hem ooit gezien hebt?Hij kwam toen op werk ook wel eens langs om koffie te drinken bij me (terwijl dat eigenlijk niet mag).
Ik vond het negeren ook onzin, dus heb inmiddels al gereageerdAlleen nu reageert hij niet, muaha.
-![]()
Luxeprobleempjes weerZoals niet naar discotheken gaan. Vroeger ook vaak zat gedaan hoor, studentenavond in Breda, en soms naar een disco. Maar heb daar genoeg van gezien om veilig te kunnen zeggen dat ik er helemaal niks aan vind, en al helemaal geen leuke dame ga tegenkomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:05 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zoals? Wachten tot het probleem van niet kunnen versieren zich vanzelf oplost?
Dit is één van de dingen die ze in de PUA-wereld wél goed begrepen hebben: het stapje voor stapje vergroten van je comfort zone. En dat is in het begin niet altijd even prettig, maar je gaat er steeds meer lol in hebben.
Ik vond discotheken vroeger ook nooit leuk; ik realiseerde me later pas dat ik me er vooral heel ongemakkelijk voelde en er dáárdoor dus geen lol kon hebben.
Ik ga liever naar optredens oid.![]()
Ja, dat zijn ook inderdaad prima locaties om vrouwen aan te spreken. Maar om nou 30 dagen achter elkaar naar een optreden te gaan is ook weer zowatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
Luxeprobleempjes weer
[..]
Zoals niet naar discotheken gaan. Vroeger ook vaak zat gedaan hoor, studentenavond in Breda, en soms naar een disco. Maar heb daar genoeg van gezien om veilig te kunnen zeggen dat ik er helemaal niks aan vind, en al helemaal geen leuke dame ga tegenkomen.
Ik ga liever naar optredens oid..
Het verbaast me overigens wel dat er geen enkele type kroeg, discotheek, club, whatever is die je wel tof vind, gezien de enorme variatie in aanbod. Maar ieder z'n ding natuurlijk![]()
Enorme variatie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook inderdaad prima locaties om vrouwen aan te spreken. Maar om nou 30 dagen achter elkaar naar een optreden te gaan is ook weer zowat.
Het verbaast me overigens wel dat er geen enkele type kroeg, discotheek, club, whatever is die je wel tof vind, gezien de enorme variatie in aanbod. Maar ieder z'n ding natuurlijk
Bijna overal wel veel te luide kutmuziek, kutvolk, kutdrukte, kutsfeer, kutprijzen.
Vast wel dat er ergens een leuk gezellig jazzcafe oid is, maar sowieso niet hier in de buurt, want kutgaten hier, en ik verwacht nou niet echt leuke meiden tegen te komen bij zoiets![]()
![]()
Denk dat het inderdaad vrij lastig is om en een kroeg te vinden die echt je muzieksmaak draait, waar het niet zo druk is, maar wel druk genoeg zodat er genoeg leuke vrouwen zijn, waar de sfeer goed is en waar je ook nog maar eens 2 euro voor een pilsje betaalt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Enorme variatie?
Bijna overal wel veel te luide kutmuziek, kutvolk, kutdrukte, kutsfeer, kutprijzen.
Vast wel dat er ergens een leuk gezellig jazzcafe oid is, maar sowieso niet hier in de buurt, want kutgaten hier, en ik verwacht nou niet echt leuke meiden tegen te komen bij zoiets![]()
Nee, in zo'n cafe zitten voornamelijk ouwe lullen vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Want meiden die van jazz houden zijn niet leuk?
Dan nog, zoiets zit toch niet in de buurt hier.![]()
Ja .. daar ga je al helemaal de mist in dus..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Nee, in zo'n cafe zitten voornamelijk ouwe lullen vermoed ik.Niet in 1 of ander cafeje ofzo? Toen ik hier eens naar zoiets ging zoeken kwam ik ook in een cafetje/theater terecht waarvan ik het hele bestaan niet eens wist, maar bleek gewoon in het centrum te zitten, of nouja, er rondom.quote:Dan nog, zoiets zit toch niet in de buurt hier.
Of evt cafe waar ze live muziek hebben 1x in de maand? Die zijn er vaak wel.![]()
Hallo, in deze hoek zitten dorpjes van hooguit 5000 inwoners. Je hebt de lokale kroeg waar het scootertuig en de arbeiders zitten, en meer nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja .. daar ga je al helemaal de mist in dus..
[..]
Niet in 1 of ander cafeje ofzo? Toen ik hier eens naar zoiets ging zoeken kwam ik ook in een cafetje/theater terecht waarvan ik het hele bestaan niet eens wist, maar bleek gewoon in het centrum te zitten, of nouja, er rondom.
Of evt cafe waar ze live muziek hebben 1x in de maand? Die zijn er vaak wel.
En ik ga niet een half uur rijden om een kroeg te zoeken, wat niet eens zo mijn ding is (afgezien van Fok meets, lol )
Vermaak me prima met de andere dingen.![]()
Hier zijn de dorpen ook niet groot, maar er zijn wel kroegjes te vinden waar het gezellig is, en ja dan heb je inderdaad ook de scooterjeugd en de arbeiders binnen, maar ook het andere volk, maar je moet ze natuurlijk al niet bij voorbaat over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo, in deze hoek zitten dorpjes van hooguit 5000 inwoners. Je hebt de lokale kroeg waar het scootertuig en de arbeiders zitten, en meer niet
En ik ga niet een half uur rijden om een kroeg te zoeken, wat niet eens zo mijn ding is (afgezien van Fok meets, lol )
Vermaak me prima met de andere dingen.![]()
Dat vermoeden is vrij correct hoor. Mijn broertje is de grootste jazz-event-organisator in Nederland en de opkomst is meer dan 65% 40+.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja .. daar ga je al helemaal de mist in dus..![]()
Nou ik heb genoeg gezien om te weten dat ik daar echt niet mijn grote liefde ga tegenkomen. (quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zijn de dorpen ook niet groot, maar er zijn wel kroegjes te vinden waar het gezellig is, en ja dan heb je inderdaad ook de scooterjeugd en de arbeiders binnen, maar ook het andere volk, maar je moet ze natuurlijk al niet bij voorbaat over 1 kam scheren.)
En wat moet ik daar doen anders dan hopen dat er ooit een leuke dame langs komt? Ten eerste vind ik dat wel heel erg kansloos, ten tweede zal ik mij daar in andere toch niet vermaken.
Nah ik doe liever dingen die me wel leuk lijken.
Overigens heb ik me vroeger een lange periode behoorlijk shit gevoeld, en ik ben daar mede van af gekomen door te stoppen met dingen doen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, oa de stad in gaan na het poolen. Ik vond dat toen al niks, ik vind het nu niks, en ik zal het nooit iets vinden.![]()
Zuipen ben ik sowieso niet van plan. Op een avondje Renesse (lol) na.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreekt
[..]
Spannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.
Als ik leuke dingen meemaak wil ik ze hier best opzetten. Al betwijfel ik dat mensen willen horen hoeveel chicks ik gezoend heb.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zuipen ben ik sowieso niet van plan. Op een avondje Renesse (lol) na. Wil deze vakantie 5 kilo aankomen, daar draagt bier niet echt aan bij.
Als ik leuke dingen meemaak wil ik ze hier best opzetten. Al betwijfel ik dat mensen willen horen hoeveel chicks ik gezoend heb.![]()
Rustig aan.![]()
Vraag het hem, ik ken wel meer jongens die hier wat bescheiden in zijn. Maar om mezelf in te dekken, ik ken ook jongens die graag met iemand appen als vriend, maakt dan niet uit wat voor een gender. Bij mij gaat dat juist makkelijker bij iemand van het andere geslacht. Vraag het hem gewoon eens direct.![]()
Haalde hem al weg, lol. Als ik bier drink train ik de ochtend/middag erna kut. Gezond veel eten werkt beter als je meer spiermassa wil.quote:''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Nee je moet ook niet iets doen waar je niks aan vind. Maar zolang ik met vrienden ben vind ik het vaak al gezellig, maakt de tent me niet zo veel uit. En dan ontmoet je vaak ook wel vrouwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg gezien om te weten dat ik daar echt niet mijn grote liefde ga tegenkomen. ()
En wat moet ik daar doen anders dan hopen dat er ooit een leuke dame langs komt? Ten eerste vind ik dat wel heel erg kansloos, ten tweede zal ik mij daar in andere toch niet vermaken.
Nah ik doe liever dingen die me wel leuk lijken.
Overigens heb ik me vroeger een lange periode behoorlijk shit gevoeld, en ik ben daar mede van af gekomen door te stoppen met dingen doen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, oa de stad in gaan na het poolen. Ik vond dat toen al niks, ik vind het nu niks, en ik zal het nooit iets vinden.![]()
Nah zo werkt dat niet voor mij. Ik ben nogal gevoelig voor de omgeving. Kan het voor een paar uur negeren, maar dan gaat het opeens wringen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet ook niet iets doen waar je niks aan vind. Maar zolang ik met vrienden ben vind ik het vaak al gezellig, maakt de tent me niet zo veel uit. En dan ontmoet je vaak ook wel vrouwen.![]()
http://www.bierdieet.nl/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Haalde hem al weg, lol. Als ik bier drink train ik de ochtend/middag erna kut. Gezond veel eten werkt beter als je meer spiermassa wil.
The only way for pope of dope.Rustig aan.![]()
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah zo werkt dat niet voor mij. Ik ben nogal gevoelig voor de omgeving. Kan het voor een paar uur negeren, maar dan gaat het opeens wringen...
Tis alleen de vraag of dat door je eigen doemdenken komt of echt door de situatie dat je de indruk hebt dat er een klote sfeer heerst.Rustig aan.![]()
Raad eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.
Tis alleen de vraag of dat door je eigen doemdenken komt of echt door de situatie dat je de indruk hebt dat er een klote sfeer heerst.
Leuke manier om af te vallen. Jammergenoeg wil ik aankomenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.bierdieet.nl/
The only way for pope of dope.
Beetje van beide, waarbij dat eerste een gevolg is van het tweede is geworden op de lange termijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.
Tis alleen de vraag of dat door je eigen doemdenken komt of echt door de situatie dat je de indruk hebt dat er een klote sfeer heerst.![]()
Geen bier drinken dan maar hequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuke manier om af te vallen. Jammergenoeg wil ik aankomen
Ik neem er lekker gewoon 1 als ik er trek in heb in de avond
Rustig aan.![]()
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje van beide, waarbij dat eerste een gevolg is van het tweede is geworden op de lange termijn.
Alles is stom en minderwaardig en er komen alleen maar boeren en arbeiders. Vrijwel allemaal vooroordelen. Kom al sinds mijn 17e veelvuldig in kroegen omdat ik clubs met te harde muziek niet echt wat vindt. En geloof me er komt enorm gevarieerd publiek op af.
Oud/jong laaggeschoold/hooggeschoold bimbo/muurbloem en alle variaties er tussen in. Daarnaast meer dan genoeg activiteiten die je sneller in contact brengen met andere mensen. Kaartspelen, darten, pubquizes etc.![]()
Dit. Hoe oud is Faxie eig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.
Alles is stom en minderwaardig en er komen alleen maar boeren en arbeiders. Vrijwel allemaal vooroordelen. Kom al sinds mijn 17e veelvuldig in kroegen omdat ik clubs met te harde muziek niet echt wat vindt. En geloof me er komt enorm gevarieerd publiek op af.
Oud/jong laaggeschoold/hooggeschoold bimbo/muurbloem en alle variaties er tussen in. Daarnaast meer dan genoeg activiteiten die je sneller in contact brengen met andere mensen. Kaartspelen, darten, pubquizes etc.
Je komt als een ouwe zuurpruim van 50 over, maar in je FoBo zie je er jonger uit..[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Nou heel leuk voor je dat jij je er wel weet te vermakenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.
Oud/jong laaggeschoold/hooggeschoold bimbo/muurbloem en alle variaties er tussen in. Daarnaast meer dan genoeg activiteiten die je sneller in contact brengen met andere mensen. Kaartspelen, darten, pubquizes etc.![]()
Is het misschien toegestaan om iets gewoon niet leuk te vinden of wat?
En het zijn geen vooroordelen, het zijn oordelen naar ervaring. Je mag gerust eens langskomen om te komen kijken hoor![]()
![]()
Dit is Fok, hier kan ik lekker m'n gal spugenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Hoe oud is Faxie eig?
Je komt als een ouwe zuurpruim van 50 over, maar in je FoBo zie je er jonger uit..![]()
![]()
Kan zijn, maar de negativiteit druipt er vanaf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier kan ik lekker m'n gal spugen
Daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
En wat voor bullshit met gesloten?Vaak zat opengesteld voor dingen die me eigenlijk niks leken, om gezellig met de groep te zijn. Nou ik vond die dingen stuk voor stuk niks aan. 'Uitgaan' vind ik gewoon niks, mag het?
Of moet ik maar als een kip zonder kop door blijven gaan met die dingen, omdat jullie het zo geweldig vinden? Dacht het niet dus. Misschien dat jullie een stukje tekst van daarnet gemist hebben? :Ik doe liever dingen waar ik wel blij van word.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
Overigens heb ik me vroeger een lange periode behoorlijk shit gevoeld, en ik ben daar mede van af gekomen door te stoppen met dingen doen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, oa de stad in gaan na het poolen. Ik vond dat toen al niks, ik vind het nu niks, en ik zal het nooit iets vinden.Dat zou niet eens nodig moeten zijn. Mijn profielen zijn redelijk volledig ingevuld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de negativiteit druipt er vanaf.
Daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag.![]()
Absoluut is het toegestaan, maar ik denk dat het vooral komt vanwege je eigen ietwat arrogante houding. En waarschijnlijk is dat stukken minder in real-life dan op FOK! (tekst kent weinig nuance).quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou heel leuk voor je dat jij je er wel weet te vermaken![]()
Is het misschien toegestaan om iets gewoon niet leuk te vinden of wat?
Maar het vormt wel vaak een schild over mensenOkey, meer of minder dan 10?quote:En het zijn geen vooroordelen, het zijn oordelen naar ervaring. Je mag gerust eens langskomen om te komen kijken hoor![]()
Ok, 30 jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:45 schreef Faxie het volgende:
En wat voor bullshit met gesloten?Vaak zat opengesteld voor dingen die me eigenlijk niks leken, om gezellig met de groep te zijn. Nou ik vond die dingen stuk voor stuk niks aan. 'Uitgaan' vind ik gewoon niks, mag het?
Of moet ik maar als een kip zonder kop door blijven gaan met die dingen, omdat jullie het zo geweldig vinden? Dacht het niet dus. Misschien dat jullie een stukje tekst van daarnet gemist hebben? :
[..]
Ik doe liever dingen waar ik wel blij van word.
[..]
Dat zou niet eens nodig moeten zijn. Mijn profielen zijn redelijk volledig ingevuld.
Welke blije dingen doe je dan?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Cafe's? Een heel stuk minder. Nog geen 5 denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut is het toegestaan, maar ik denk dat het vooral komt vanwege je eigen ietwat arrogante houding. En waarschijnlijk is dat stukken minder in real-life dan op FOK! (tekst kent weinig nuance).
Maar het vormt wel vaak een schild over mensen
[..]
Okey, meer of minder dan 10?
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die ik ken die me arrogant zou noemen. Een van m'n beste maten omschreef me zelfs als bescheiden. Maar ik kan me voorstellen dat als je iets waar je een hekel aan hebt benoemt op internet, dat snel als arrogant over zal komen ja. Care.![]()
Als je in 5 cafétjes bent geweest heb je dus flauw idee van het aanbod. Zelfs in een Rotdorp Emmen hebben we er al 5+quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cafe's? Een heel stuk minder. Nog geen 5 denk ik.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die ik ken die me arrogant zou noemen. Een van m'n beste maten omschreef me zelfs als bescheiden. Maar ik kan me voorstellen dat als je iets waar je een hekel aan hebt benoemt op internet, dat snel als arrogant over zal komen ja. Care.![]()
![]()
Redelijk fanatiek bezoeker van optredens, elke vrijdagavond poolen met de maten, sowieso poolen als sport, kitesurfen, automeetings/toertochten, en dan nog de normale dingen die bij een sociaal leven horen. Dat zijn de grote lijnen wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, 30 jaar.
Welke blije dingen doe je dan?
Lijkt me weinig mis mee eigenlijk.
Maar dit riedeltje is al vaak zat langsgeweest... ik ga lekker slapen![]()
![]()
Ow in totaliteit? Pff weet ik veel, Heb er wel 100 van binnen gezien hoor in de jaren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je in 5 cafétjes bent geweest heb je dus flauw idee van het aanbod. Zelfs in een Rotdorp Emmen hebben we er al 5+![]()
Zelfvermaak. Je moet jezelf overal kunnen vermaken. Als je emotioneel zo gevoelig bent voor je omgeving en dat je gemoedsstand daar zo door bepaald wordt, heb je iets om te fixem. Probeer meditatie en wees gelukkig in het moment.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als ik je verhaal zo lees, ben je niet het type wat iemand tegen zal komen in het uitgaansleven, laat staan aanspreken. Wat lijkt je wel leuk om te doen wat je nog niet doet? Denk aan een sport, hobby, vereniging whatever. Dat zijn toch de beste manieren om IRL nieuwe mensen te leren kennen. Probeer anders eens wat datingsites ofzo uit, dit hoef je niet meteen serieus op te pakken, maar is een ideale manier om in contact te komen met nieuwe mensen, gewoon wat chatten etc. en je weet nooit waartoe het leidt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Redelijk fanatiek bezoeker van optredens, elke vrijdagavond poolen met de maten, sowieso poolen als sport, kitesurfen, automeetings/toertochten, en dan nog de normale dingen die bij een sociaal leven horen. Dat zijn de grote lijnen wel.
Lijkt me weinig mis mee eigenlijk.
Maar dit riedeltje is al vaak zat langsgeweest... ik ga lekker slapen![]()
Flikker nou toch eens op, ik hoef toch niet alles maar leuk te vinden of wel dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:53 schreef firefly3 het volgende:
Zelfvermaak. Je moet jezelf overal kunnen vermaken. Als je emotioneel zo gevoelig bent voor je omgeving en dat je gemoedsstand daar zo door bepaald wordt, heb je iets om te fixem. Probeer meditatie en wees gelukkig in het moment.
Nee ik heb het niet naar m'n zin in een donker hol dat stinkt naar bier en sigaretten, wat vol zit met halfdronken luidruchtige mensen, waar de muziek als een hamer op m'n oren timmert, waar je niet fatsoenlijk rond kan lopen en waar je een half jaar moet wachten op een drankje. Daar heb ik al genoeg van gehad in de jaren.
Dat is vast een prima omgeving waar je onopvallend meisjes kunt vingeren in de hoek, maar mijn ding is het gewoon niet. Wat is daar nou zo moeilijk aan?![]()
Ik snap dat je dat soort tenten niet leuk vind. Maar meer dan de helft van de tenten die ik ken hebben daar geen last van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Faxie het volgende:
Nee ik heb het niet naar m'n zin in een donker hol dat stinkt naar bier en sigaretten, wat vol zit met halfdronken luidruchtige mensen, waar de muziek als een hamer op m'n oren timmert, waar je niet fatsoenlijk rond kan lopen en waar je een half jaar moet wachten op een drankje.
Snap niet dat er altijd naar dergelijke extremen moeten worden verwezen. Een simpele kroeg is al snel niet zoals jij het omschrijft.![]()
Heb ongeveer 1,5 jaar op datingssites gezeten en heb al die profielen paar weken terug definitief verwijderd. De betaalde periode heeft 1 date, en wat contacten opgeleverd die op niks uitliepen. Daarna zag ik een betaald lidmaatschap niet meer zitten, en heeft het verder ook niks meer opgeleverd. Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Als ik je verhaal zo lees, ben je niet het type wat iemand tegen zal komen in het uitgaansleven, laat staan aanspreken. Wat lijkt je wel leuk om te doen wat je nog niet doet? Denk aan een sport, hobby, vereniging whatever. Dat zijn toch de beste manieren om IRL nieuwe mensen te leren kennen. Probeer anders eens wat datingsites ofzo uit, dit hoef je niet meteen serieus op te pakken, maar is een ideale manier om in contact te komen met nieuwe mensen, gewoon wat chatten etc. en je weet nooit waartoe het leidt!
En andere hobbies etc? Zou het niet weten eigenlijk. Heb m'n handen wel vol aan de huidige dingen eigenlijk.![]()
Nee daar zit geen hond, behalve een paar ouwelui die aan het biljarten zijn, en de plaatselijke drankorgel aan de bar. Dorpskernen met vergrijzing enzo he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat soort tenten niet leuk vind. Maar meer dan de helft van de tenten die ik ken hebben daar geen last van.
Snap niet dat er altijd naar dergelijke extremen moeten worden verwezen. Een simpele kroeg is al snel niet zoals jij het omschrijft.
Bij het snookercentrum in het dorp zitten wel eens dames aan de bar ja, maar die zijn weer van het type blonde kroegtijger. Leuk voor een ander, maar niet voor mij.
Ow en soms zijn er groepen hoor. Maar dat zijn weer bezette dames van het type bijrijdster in een getunede tupperware Golf.
Als er echt een keer een leuke meid tussenzit, is die altijd met d'r vriend. Die wonen al lang en breed samen en zijn van de markt af. Dat merk ik ook altijd bij verjaardagen van kennisen oid. Zit altijd wel een leuke meid tussen hoor, maar altijd bezet. Tja dan heb je er verder niet veel aan.![]()
Ik snap ook niet waarom iemand uit moet gaan in een gelegenheid die hem niet past, de kans is groot dat daar personen aanwezig zijn die hem niet passen.. Althans, ik kan mij er wel in vinden, ik ben ook niet het uitgaans type, die tijd heb ik wel gehad.
Faxie is ondernemend zat, dat hij er geen vrouwen vindt is zijn pech maar toch totaal aan hem, om een andere weg te kiezen![]()
Tja de 'doe wat je leuk vindt en je komt vanzelf iemand tegen' tip lijkt hier niet bepaald te werken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap ook niet waarom iemand uit moet gaan in een gelegenheid die hem niet past, de kans is groot dat daar personen aanwezig zijn die hem niet passen.. Althans, ik kan mij er wel in vinden, ik ben ook niet het uitgaans type, die tijd heb ik wel gehad.
Faxie is ondernemend zat, dat hij er geen vrouwen vindt is zijn pech maar toch totaal aan hem, om een andere weg te kiezen![]()
Nee en fake it till you make it is ook niet aan je besteed, dat is nou wel duidelijk
Ik ga ook niet pretenderen dat ik dé tip voor je heb, of het allemaal maar beter weet. Ik heb gewoon mazzel gehad, anders was ik ook nog alleen geweest gok ik zo![]()
![]()
Godver, ik moest lachenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow en soms zijn er groepen hoor. Maar dat zijn weer bezette dames van het type bijrijdster in een getunede tupperware Golf.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik weet niet of je in het echt net zo bent als je typt, maar de negativiteit druipt er echt van af. Je noemt jezelf een "gemiddelde kerel op een datingsite", dit heb je toch echt zelf in de hand. Wees vrolijk, zelfverzekerd en probeer gewoon wat anders te zijn dan de doorsnee man op een datingsite, dus niet je standaard "wie ben je, wat doe je, wat wil je" vragenEn anders een singles-vakantie?
![]()
Het geschreven woord zegt niet altijd wat over hoe iemand in de omgang is hequote:Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef iScream. het volgende:
Ik weet niet of je in het echt net zo bent als je typt, maar de negativiteit druipt er echt van af.
Mensen vragen/doen suggesties aan Faxie, hij vertelt waarom het wel / niet wat voor hem is. Tja als het niets is, dan reageer je al snel negatief en lijkt het er vanaf te druipen.
Maar hij doet ook genoeg andere dingen, als je het daarover hebt, dan zal het weinig negatiefs bevatten gok ik zo.
Moet ie dan zeggen "ja geweldig idee" ondanks dat ie al zeker weet dat het niets voor hem is?![]()
Nee tuurlijk niet, ik ben ook niet het type wat contacten opdoet in de discotheek/kroeg. Ik doelde meer op "Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel." Zoiets heb je toch grotendeels zelf in de hand.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geschreven woord zegt niet altijd wat over hoe iemand in de omgang is he
Mensen vragen/doen suggesties aan Faxie, hij vertelt waarom het wel / niet wat voor hem is. Tja als het niets is, dan reageer je al snel negatief en lijkt het er vanaf te druipen.
Maar hij doet ook genoeg andere dingen, als je het daarover hebt, dan zal het weinig negatiefs bevatten gok ik zo.
Moet ie dan zeggen "ja geweldig idee" ondanks dat ie al zeker weet dat het niets voor hem is?![]()
Zo was mijn profiel totaal niet. Ik had het over uiterlijk meer. Niet knap, niet lelijk gewoon gemiddeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef iScream. het volgende:
Ik weet niet of je in het echt net zo bent als je typt, maar de negativiteit druipt er echt van af. Je noemt jezelf een "gemiddelde kerel op een datingsite", dit heb je toch echt zelf in de hand. Wees vrolijk, zelfverzekerd en probeer gewoon wat anders te zijn dan de doorsnee man op een datingsite, dus niet je standaard "wie ben je, wat doe je, wat wil je" vragenEn anders een singles-vakantie?
En nee ik ben in het echt niet bepaald zoals ik typ op Fok. Het zal je nog verbazen wat voor vrolijke jongen ik kan zijn
Maarja in een topic zoals dit gaat het voornamelijk over de dingen die mij frustreren. Ik ben heel tevreden met m'n leventje hoor, behalve over het liefdesgebeuren dus tjaaa....![]()
Nee helemaal niet, want meer dan een interesseberichtje sturen kan je dan niet. En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:55 schreef iScream. het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik ben ook niet het type wat contacten opdoet in de discotheek/kroeg. Ik doelde meer op "Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel." Zoiets heb je toch grotendeels zelf in de hand.
Betalen en berichtjes sturen heb ik dus ook gedaan, maar de kosten wogen nou niet bepaald op tegen de contacten die ik er uiteindelijk mee had. Dan kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen.![]()
Viel me op dat er nogal wat tegenstrijdige tips gegeven worden altijd. Niet alleen hier, maar ook in andere topics.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee en fake it till you make it is ook niet aan je besteed, dat is nou wel duidelijk
Ik ga ook niet pretenderen dat ik dé tip voor je heb, of het allemaal maar beter weet. Ik heb gewoon mazzel gehad, anders was ik ook nog alleen geweest gok ik zo
Tja ik ken gevallen van kerels die toevallig net op de goede tijd op de goede plaats de juiste dame tegen het lijf liepen. Bij sommige gebeurt dat wel, bij andere dus niet.![]()
Omdat het 1 voor de ene werkt, en het ander voor de andere. Er is niet 1 gouden tip of allemaal tips die in 1 straatje vallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:19 schreef Faxie het volgende:
Viel me op dat er nogal wat tegenstrijdige tips gegeven worden altijd.
Er is zoveel mogelijk, dat je idd tegenstrijdigheden lijkt te krijgen. Maar het is allemaal redelijk logisch. alleen werkt de één beter dan de ander voor een bepaald persoon.![]()
Ik heb via Badoo toen best veel contacten opgedaan (en ook mn huidige vriendin daar leren kennen), kost niks en zitten best leuke mensen op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, want meer dan een interesseberichtje sturen kan je dan niet. En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.
Betalen en berichtjes sturen heb ik dus ook gedaan, maar de kosten wogen nou niet bepaald op tegen de contacten die ik er uiteindelijk mee had. Dan kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen.![]()
Wat dat aan gaat kan t zelfs via fokquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ik heb via Badoo toen best veel contacten opgedaan (en ook mn huidige vriendin daar leren kennen), kost niks en zitten best leuke mensen op.![]()
![]()
Wat een stomme houding als je er zo in staat snap ik wel dat ze op je af knappen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:16 schreef Faxie het volgende:
En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.
Je hebt veel vooroordelen die je best eens zou kunnen laten vallen.![]()
Precies, maar door die negatieve houding van Faxie, lopen de vrouwen hier nou niet echt warm om hem te meeten lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dat aan gaat kan t zelfs via fokOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Juist. In mijn geval begon 99% van de gesprekken ook door initiatief van mijzelfquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat een stomme houding als je er zo in staat snap ik wel dat ze op je af knappen..
Je hebt veel vooroordelen die je best eens zou kunnen laten vallen.Gewoon tegen iedereen aan gaan lullen, zitten er vanzelf een paar tussen waarmee het wel klikt en van het een komt het ander vanzelf!
![]()
Hij had toch een tijdje met een fokster? Of was hij dat niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, maar door die negatieve houding van Faxie, lopen de vrouwen hier nou niet echt warm om hem te meeten lijkt me.![]()
Er is ook helemaal niets mis met aanspreken, zowel voor de vrouw als de man niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef iScream. het volgende:
[..]
Juist. In mijn geval begon 99% van de gesprekken ook door initiatief van mijzelfGewoon tegen iedereen aan gaan lullen, zitten er vanzelf een paar tussen waarmee het wel klikt en van het een komt het ander vanzelf!
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg en bij voorbaat doen alsof je er niets mee winnen zal maakt je inderdaad een verliezer.![]()
![]()
Idd ja. Heb ooit kerel gedate die ontzettend op Faxie leek/lijkt (tenminste wat ik zo zie op de foto's). Niets mis meequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Pvoesss het volgende:
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg![]()
![]()
Als er iets niet aantrekkelijk is dan is het een negatieve uitstraling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met aanspreken, zowel voor de vrouw als de man niet.
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg en bij voorbaat doen alsof je er niets mee winnen zal maakt je inderdaad een verliezer.![]()
Volgens mij niet? Maar ik ben hier ook al heel lang niet meer geweestquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had toch een tijdje met een fokster? Of was hij dat niet?Mijn vriend valt ook niet onder klasse brad pitt, maar persoonlijk vind ik brad pitt het niet bij hem halenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets mis met aanspreken, zowel voor de vrouw als de man niet.
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg en bij voorbaat doen alsof je er niets mee winnen zal maakt je inderdaad een verliezer.Smaken verschillen.
Al kan het bij faxie imo nog steeds niet aan zijn uiterlijk liggen, gewoon een vlotte gast zo te zien![]()
Dit. Zonder negatieve houding zou het zo goed komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, maar door die negatieve houding van Faxie, lopen de vrouwen hier nou niet echt warm om hem te meeten lijkt me.![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat een stomme houding als je er zo in staat snap ik wel dat ze op je af knappen..
Je hebt veel vooroordelen die je best eens zou kunnen laten vallen.![]()
Als ik contact heb met iemand gaat die vlieger dus blijkbaar niet op, en dan is die houding totaal niet relevant meer in dat geval:') En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.
Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.![]()
In die zin dat foto's stille beelden zijn en je dus ook geen uitstraling oid kunt meten via een profiel zelf. Maar dan nog, smaken verschillenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.![]()
Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Zonder negatieve houding zou het zo goed komen.![]()
Doe je het weer.. lekker huilie doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op![]()
Als ik contact heb met iemand gaat die vlieger dus blijkbaar niet op, en dan is die houding totaal niet relevant meer in dat geval:') En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.
Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.lekker in de slachtofferrol zitten dat je niet mooi genoeg bent.
Weetje als mijn vriend er zo in stond dan had ik hem echt niet willen hebben.![]()
En er zijn genoeg die hem niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hem prachtig en mooier dan mooi![]()
Ook toen er nog heel wat kilo's meer aan zaten.. Weetje het heeft heel wat jaren gekost voordat wij samen waren maar hij heeft het te danken aan zijn huidige instelling en hoe hij nu in het leven staat.![]()
![]()
Jij? Nee totaal niet. En wat het nu precies is wat maakt dat vrouwen niet tot jou aangetrokken zijn geen idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Doe je het weer.. lekker huilie doenlekker in de slachtofferrol zitten dat je niet mooi genoeg bent.
Weetje als mijn vriend er zo in stond dan had ik hem echt niet willen hebben.![]()
En er zijn genoeg die hem niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hem prachtig en mooier dan mooi![]()
Ook toen er nog heel wat kilo's meer aan zaten.. Weetje het heeft heel wat jaren gekost voordat wij samen waren maar hij heeft het te danken aan zijn huidige instelling en hoe hij nu in het leven staat.![]()
![]()
Nu doe je het weer.. Je hebt het zelf niet door volgens mij.. En profielteksten? Denk je nou serieus dat iemand die troep door gaat lezen? "hoi, ik ben op een leuke spontane jongen, hou van gezelligheid en ben romantisch"quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dus. Wachten tot iemand je leuk gaat vinden op basis van je profiel op een datingsite gaat niks worden. Ga gewoon 20/30 mensen per dag aanspreken op een site als Badoo of whatever, ga wat luchtige gesprekken aan zodat mensen je op een leuke manier leren kennen.![]()
Je kan gaan lopen klagen dat datingsites niet werken. Maar je zou je ook eens kunnen gaan afvragen waarom het voor anderen blijkbaar wel werkt. Genoeg verhalen daarover in het dating(site) topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.
Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.
Blijkbaar gaat het toch ergens mis. Probeer daar je vinger eens op te leggen."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ja dat snap ik dus ook niet, en dat wekt wel de nodige frustraties op af en toe op den duur... maar da's verboden, ik moet happy happy joy joy blijven doen met de oogkleppen opquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij? Nee totaal niet. En wat het nu precies is wat maakt dat vrouwen niet tot jou aangetrokken zijn geen idee.
Ik ga werken![]()
![]()
Ik vind jullie ook niet bepaald positief dus wat wil je nou zeggen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.. Je hebt het zelf niet door volgens mij.. En profielteksten? Denk je nou serieus dat iemand die troep door gaat lezen? "hoi, ik ben op een leuke spontane jongen, hou van gezelligheid en ben romantisch"![]()
Nee dus. Wachten tot iemand je leuk gaat vinden op basis van je profiel op een datingsite gaat niks worden. Ga gewoon 20/30 mensen per dag aanspreken op een site als Badoo of whatever, ga wat luchtige gesprekken aan zodat mensen je op een leuke manier leren kennen.
Profielteksten maken niet zoveel verschil tenzij je wel een hele leuke gevatte tekst hebt. Dan nog zal je er toch een leuke foto bij moeten hebben voordat er uberhaupt iemand komt kijken.
In mijn betaalde periode sprak ik er maar zat aan. Leverde niets op behalve 1 date.![]()
Het enige wat je op sites moet doen om contact te krijgen met anderen is vreselijk veel gesprekken beginnen en wachten tot iemand je leuk genoeg lijkt om mee af te spreken, en ondertussen niet teveel waarde hechten aan de gevallen die op niets uitlopen. Ook niet te kritisch zijn, mensen die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken kunnen dat wel zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werksequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, en dat wekt wel de nodige frustraties op af en toe op den duur... maar da's verboden, ik moet happy happy joy joy blijven doen met de oogkleppen op
Ik ga werken![]()
Maar goed ik heb de hoop al lang opgeven. Het lukt mij al niet om contact te maken en dat vast te houden, etc. Dus aan datingsites, daten, relaties denk ik al helemaal niet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Sowieso is de vijver al klein in deze omgeving...quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Je kan gaan lopen klagen dat datingsites niet werken. Maar je zou je ook eens kunnen gaan afvragen waarom het voor anderen blijkbaar wel werkt. Genoeg verhalen daarover in het dating(site) topic.
Blijkbaar gaat het toch ergens mis. Probeer daar je vinger eens op te leggen.![]()
Precies dit. Ik ben toen volgens mij wel 300/400 gesprekken aangegaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het enige wat je op sites moet doen om contact te krijgen met anderen is vreselijk veel gesprekken beginnen en wachten tot iemand je leuk genoeg lijkt om mee af te spreken, en ondertussen niet teveel waarde hechten aan de gevallen die op niets uitlopen. Ook niet te kritisch zijn, mensen die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken kunnen dat wel zijn., waaruit ik 2/3 leuke contacten overhield en dus 1 nog steeds gelukkig mee samen ben.
![]()
hoe is t met die poolse afgelopen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkse![]()
Maar goed ik heb de hoop al lang opgeven. Het lukt mij al niet om contact te maken en dat vast te houden, etc. Dus aan datingsites, daten, relaties denk ik al helemaal niet.![]()
Nee, je bent een wat stille maar lieve jongen. Negatief kom je in het echt niet over. Maar hier wel en juist online zou je kunnen proberen mensen te ontmoeten want in dat half-belgie van jou daar gaat het niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?
En je moet dingen wat makkelijker van je af laten glijden, zodat je sneller door kan naar de volgende zeg maar.![]()
Dat is toch ook helemaal niet wat hij zegt? Het gaat erom dat je je niet zo afhankelijk opstelt van de omgeving. Als jij bij voorbaat al afknapt op de 'scooterpaupers, VW Golf-troelas, arbeidersgespuis en andere minderwaardigen' en je daardoor je lol laat ontnemen ondanks het feit dat je een leuk gesprek met vrienden staat te hebben (of wat je ook aan het doen bent), dan lijkt me dát juist iets om te fixen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens op, ik hoef toch niet alles maar leuk te vinden of wel dan?
Oftewel, zoals meerderen al hebben gezegd: stel je eens met minder gesloten en arrogant op, en laat die vooroordelen voor wat ze zijn. Je bent verdomme 30, geen 16.
Ik kom oorspronkelijk ook uit een gat, en ik begrijp enigszins je punt wel. Ik geloof echter niet dat er geen enkele uitgaansgelegenheid is die bij je past waar ook mensen zijn die bij je passen, maar als je in een klein dorp woont snap ik dat dat inderdaad een stuk moeilijker wordt. Dus verhuizen, of minder oordelen. Opgelost, slotje, doei.![]()
Dan moet je het wat verder weg zoeken lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Faxie het volgende:
Sowieso is de vijver al klein in deze omgeving..."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ongelofelijk saaie "wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's" gesprekken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het enige wat je op sites moet doen om contact te krijgen met anderen is vreselijk veel gesprekken beginnen en wachten tot iemand je leuk genoeg lijkt om mee af te spreken, en ondertussen niet teveel waarde hechten aan de gevallen die op niets uitlopen. Ook niet te kritisch zijn, mensen die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken kunnen dat wel zijn.![]()
Juist dat stille maakt het in het uitgaan natuurlijk ook moeilijker he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je bent een wat stille maar lieve jongen. Negatief kom je in het echt niet over. Maar hier wel en juist online zou je kunnen proberen mensen te ontmoeten want in dat half-belgie van jou daar gaat het niet gebeuren.
En je moet dingen wat makkelijker van je af laten glijden, zodat je sneller door kan naar de volgende zeg maar.
Ze komen niet echt heel snel op je af zeg maar.![]()
Je hebt leuke foto's in je fobo staan. En je bent niet lelijker dan bv enkele users in het datingtopic.. en ivm sommigen juist knapper. Dus daar kan het ook niet aan liggen, aangezien ook de minder knappe een date scoren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
Profielteksten maken niet zoveel verschil tenzij je wel een hele leuke gevatte tekst hebt. Dan nog zal je er toch een leuke foto bij moeten hebben voordat er uberhaupt iemand komt kijken.
In mijn betaalde periode sprak ik er maar zat aan. Leverde niets op behalve 1 date.![]()
Hoeft niet toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongelofelijk saaie "wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's" gesprekken.![]()
True. Ik zou met uitgaan waarschijnlijk ook niet zomaar op iemand afstappen. Tot ik een paar wijntjes op heb dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist dat stille maakt het in het uitgaan natuurlijk ook moeilijker he.
Ze komen niet echt heel snel op je af zeg maar.![]()
Je bent er altijd nog zelf bij om die gesprekken een andere kant op te sturen, toch?"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
HUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongelofelijk saaie "wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's" gesprekken.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik heb daar de laatste jaren eigenlijk geen last meer van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik zou met uitgaan waarschijnlijk ook niet zomaar op iemand afstappen. Tot ik een paar wijntjes op heb dan.
Ik ben nog steeds niet super aanwezig, dat is pas na een paar liter bier, maar ik heb geen enkele moeite meer met iemand aanspreken/een praatje maken.![]()
Doe er dan eens wat aan! dat je daar negatief van bent geworden is het hele probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topic
Dat je op die manier in het leven staat is het issue niet je uiterlijk..
Weetje ik snap dat niet hè er zijn mensen die hebben allemaal een andere voorkeur en als je nou net iemand tegenkomt die daar niets mee kan.. Dan ga je verder op zoek naar iemand die daar wel iets mee kan.
Stel 2 mannen zouden mij aanspreken (volgens jou zoekt iedereen een goddelijke man.)
persoon 1 ziet er zo uit .
persoon 2 ziet er zo uit .
Ik zou direct kiezen voor persoon 2 puur op uiterlijk![]()
![]()
En dan zullen tientallen andere vrouwen hem vast veel te dik en onaantrekkelijk vinden. ik dus niet![]()
![]()
Dat is niets geworden. Was vooral leuk online.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe is t met die poolse afgelopen?Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef FAUSTI het volgende:
dames en heren, als het zelfs mij lukt dan zie ik geen problemen voor wie dan ook14 SHADES OF GREY
Vriend van Pvoesss hier, jij doet precies wat ik vroeger deed. Denken dat niemand je moet omdat bepaalde mensen negatieve dingen zeggen tegen je en je focust alleen daarop. Niet iedereen zal je mogen, lekker boeiend? Gewoon positief in het leven staan, niet stilblijven staan bij die negatieve opmerkingen (en ja op datingsites zijn die flink soms, interwebs ende zeau) en genieten van de kleine dingetjes die wel een positief gevoel afgeven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topic
Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Je moet natuurlijk wel eerst een beetje weten wat iemand leuk vindt om over iets leuks te kunnen praten, die eerste paar minuten moet je gewoon een beetje doorheen ofzo dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo hebben de meeste die gesprekken wel. Ik ben dan meestal al afgehaakt.![]()
Nou precies dit dus zijn uiterlijk was voor mij dik ook al prima..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.
Maar hij haalde uit zijn persoonlijkheid niet wat er in zit.
Dat hij nu veel gewicht kwijt is maakt hem voor mij niet aantrekkelijker hoor.
Zijn houding dus wel![]()
![]()
Dat is met veel mensen best lastig hoor, maar nou ben ik sowieso niet echt het type dat zo gefocust met daten bezig moet zijn. Want dan beoordeel ik mensen veel te veel. Terwijl ik als ik mensen al ken door veel meer dingen heen kan kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Joanne35 het volgende:
Je bent er altijd nog zelf bij om die gesprekken een andere kant op te sturen, toch?
Op een datingsite valt alles met een lage opleiding al af. Mensen die in een soort MSN-taal typen. Mensen die teveel smileys gebruiken. Blonde mensen en iedereen onder de 1.85. Thuiswonende en familie mensen. Gelovige mensen vallen ook af. En zo heb ik eigenlijk nog wel een hele waslijst.
Overigens heb ik een supertoffe lange, blonde vriend. Met leuke schoonfamilie bij dat pakketje. Had ik nooit ontmoet op een datesite omdat ik nooit had gedacht dat ik dat zou zoeken/willen.![]()
Wel grappig.. Eerst geef je een hele waslijst op van personen die bij een eerste selectie zouden afvallen en vervolgens geef je aan dat je huidige vriend anders is dan je naar zou zoekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is met veel mensen best lastig hoor, maar nou ben ik sowieso niet echt het type dat zo gefocust met daten bezig moet zijn. Want dan beoordeel ik mensen veel te veel. Terwijl ik als ik mensen al ken door veel meer dingen heen kan kijken.
Op een datingsite valt alles met een lage opleiding al af. Mensen die in een soort MSN-taal typen. Mensen die teveel smileys gebruiken. Blonde mensen en iedereen onder de 1.85. Thuiswonende en familie mensen. Gelovige mensen vallen ook af. En zo heb ik eigenlijk nog wel een hele waslijst.
Overigens heb ik een supertoffe lange, blonde vriend. Met leuke schoonfamilie bij dat pakketje. Had ik nooit ontmoet op een datesite omdat ik nooit had gedacht dat ik dat zou zoeken/willen.Zo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet trekken als iemand niet helemaal is waarna je in eerste instantie "zoekt"!
![]()
Ik heb nog nooit echt bewust "gezocht" naar een date of zoiets.
Op datingsites deed ik dat ook altijd. Omdat je dan enkel de nonverbale zaken hebt. Dan had ik ook geen zin om met iemand te kletsen die op papier het gewoon niet was. Laat staan dan ermee echt gaan daten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef iScream. het volgende:
[..]
Wel grappig.. Eerst geef je een hele waslijst op van personen die bij een eerste selectie zouden afvallen en vervolgens geef je aan dat je huidige vriend anders is dan je naar zou zoekenZo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet trekken als iemand niet helemaal is waarna je in eerste instantie "zoekt"!
Dus gewoon irl doen, stukken relaxter![]()
![]()
ga weg danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit echt bewust "gezocht" naar een date of zoiets.![]()
![]()
Zeg heujquote:
Opschepperquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit echt bewust "gezocht" naar een date of zoiets.![]()
![]()
Jij kan enkel "jezelf zijn en ze komen als vliegen op je af" zeggen, want meer ervaring heb je nietquote:![]()
![]()
Dat is niet om op te scheppen hoor. Maar dat bewuste zoeken...als ik een vrouw zo zie rondlopen knap ik er op af. Kan me voorstellen dat men ook op mij af zou knappen in die situatie.quote:
In andere situaties ook trouwens
Maar dat is toch eigenlijk altijd zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef iScream. het volgende:
[..]
Wel grappig.. Eerst geef je een hele waslijst op van personen die bij een eerste selectie zouden afvallen en vervolgens geef je aan dat je huidige vriend anders is dan je naar zou zoekenZo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet trekken als iemand niet helemaal is waarna je in eerste instantie "zoekt"!
![]()
![]()
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kan enkel "jezelf zijn en ze komen als vliegen op je af" zeggen, want meer ervaring heb je nietWas het maar waar
Wanhoop heet dat, ik moet en zal iets vinden. Dan ga je al met een verkeerde insteek er mee aan de gang.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet om op te scheppen hoor. Maar dat bewuste zoeken...als ik een vrouw zo zie rondlopen knap ik er op af. Kan me voorstellen dat men ook op mij af zou knappen in die situatie.
In andere situaties ook trouwens![]()
Moet jij ze niet van je af slaan dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?Was het maar waar
![]()
Een sterk overdreven post niet herkennenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Barbusse het volgende:
Hoe kom je daar nu bij?Was het maar waar
![]()
![]()
I abhorr violencequote:
Het is warm, alles gaat wat langzamer bij mij vandaagquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een sterk overdreven post niet herkennen
Ga dan eens proberen een date te regelen. Dan zal je merken hoe lastig het is als het allemaal zo langzaam gaat.. Kan je met ons meelevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is warm, alles gaat wat langzamer bij mij vandaag![]()
![]()
Een date regelen is op zich het probleem niet, een leuke date hebben gaat ook nog wel, er iets aan overhouden is ook nog allemaal prima, maar dan komen de problemen bij mij pas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan eens proberen een date te regelen. Dan zal je merken hoe lastig het is als het allemaal zo langzaam gaat.. Kan je met ons meeleven![]()
Ik heb al problemen met de eerste driequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
Een date regelen is op zich het probleem niet, een leuke date hebben gaat ook nog wel, er iets aan overhouden is ook nog allemaal prima, maar dan komen de problemen bij mij pas.
Al zie ik verschil tussen : een date regelen en een leuke date regelen
Want een date regelen lukt me ook wel, maar dat zullen dan geen interessante 'kandidaten' zijn![]()
![]()
Zodra het richting een relatie gaat dan beginnen bij mij de problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb al problemen met de eerste drie
Al zie ik verschil tussen : een date regelen en een leuke date regelen
Want een date regelen lukt me ook wel, maar dat zullen dan geen interessante 'kandidaten' zijn
Dan moet je jezelf echt open gaan stellen voor iemand enzo.![]()
Heb je idd eens verteld. Dat kan idd ook moeilijk zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:
Zodra het richting een relatie gaat dan beginnen bij mij de problemen.
Dan moet je jezelf echt open gaan stellen voor iemand enzo.
Geen idee hoe dat bij mij zal zijn![]()
![]()
Bindingsangst?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra het richting een relatie gaat dan beginnen bij mij de problemen.
Dan moet je jezelf echt open gaan stellen voor iemand enzo.Aut viam inveniam, aut faciam
Sucks.Aut viam inveniam, aut faciam
Wat een gebitch op Faxie zeg. Ik zag zo'n beetje alle cliché's wel voorbijkomen, waaronder de topper "negatieve uitstraling" want een negatieve uitstraling heeft Faxie zeker niet.
Dat is een beetje hetzelfde als dit: Stel Faxie stoot zijn teen en zegt "auw!", dan is de reactie van veel fokkers in dit forum "jij hebt ook altijd pijn", de reactie van veel fokkers hier slaan werkelijk nergens op.
Als er al negatieve mensen in dit topic zijn, dan zijn het wel de mensen die Faxie ervan betichten niks te kunnen vinden omdat hij eens een keertje z'n gal spuwt.
Het zegt niks over de pijn die Faxie ervaart als hij niet z'n teen gestoten heeft, om het maar even bij mijn voorbeeld te houden.
TL:DR: Faxie komt 1 keer klagen en meteen is zijn falen te danken omdat hij volgens de helft van de fokkers hier dus altijd loopt te klagen cq altijd negatief is.![]()
Hey, geschikte datequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gebitch op Faxie zeg. Ik zag zo'n beetje alle cliché's wel voorbijkomen, waaronder de topper "negatieve uitstraling" want een negatieve uitstraling heeft Faxie zeker niet.
Dat is een beetje hetzelfde als dit: Stel Faxie stoot zijn teen en zegt "auw!", dan is de reactie van veel fokkers in dit forum "jij hebt ook altijd pijn", de reactie van veel fokkers hier slaan werkelijk nergens op.
Als er al negatieve mensen in dit topic zijn, dan zijn het wel de mensen die Faxie ervan betichten niks te kunnen vinden omdat hij eens een keertje z'n gal spuwt.
Het zegt niks over de pijn die Faxie ervaart als hij niet z'n teen gestoten heeft, om het maar even bij mijn voorbeeld te houden.
TL:DR: Faxie komt 1 keer klagen en meteen is zijn falen te danken omdat hij volgens de helft van de fokkers hier dus altijd loopt te klagen cq altijd negatief is.![]()
![]()
Ik lees in dit topic en in het andere topic al minstens een jaar mee![]()
Doe toch niet zo stom. Het is niet alleen deze keer en het is niet eens zijn uitstraling wat mij betreft maar de manier hoe hij er in staat en hoe hij er mee om gaat.![]()
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik lees in dit topic en in het andere topic al minstens een jaar mee![]()
Doe toch niet zo stom. Het is niet alleen deze keer en het is niet eens zijn uitstraling wat mij betreft maar de manier hoe hij er in staat en hoe hij er mee om gaat.
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man
Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.![]()
Je gaat compleet voorbij aan wat mensen hier bedoelen.![]()
Het gaat niet om het niet lukken en dat aangeven.
Het gaat niet om hoe hij het brengt het gaat om wat hij brengt
En dat is ook niet wat wij insinueren![]()
![]()
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man
Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.![]()
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding () moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden
![]()
![]()
Wat insinueren jullie dan wel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
Je gaat compleet voorbij aan wat mensen hier bedoelen.![]()
Het gaat niet om het niet lukken en dat aangeven.
Het gaat niet om hoe hij het brengt het gaat om wat hij brengt
En dat is ook niet wat wij insinueren![]()
![]()
In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.
Je maakt je er trouwens wel erg druk om. Ben je altijd zo?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Die keiharde waarheid is er niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding () moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Jullie zijn gewoon echt goed in de slachtofferrol![]()
![]()
Dus voorstellen om hem wellicht op andere inzichten te brengen is "liegen" in jouw ogen? Hmm in dat geval: Je zult niemand ontmoeten in je dagelijkse leven, je zult niemand ontmoeten via een datingsite, have fun als single.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
![]()
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.
Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houdingquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.
Je maakt je er trouwens wel erg druk om. Ben je altijd zo?
Mijn persoonlijkheid af kunnen leiden uit 2 of 3 posts![]()
![]()
Amen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.
Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.![]()
![]()
Aaliyah heeft er zelfs een nummer over![]()
If at first you don't succeed
You can dust it off and try again
Dust yourself off and try again![]()
Ah, daar hebben we nog zo'n cliché, de onvermijdelijke slachtofferrol!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die keiharde waarheid is er niet.
Jullie zijn gewoon echt goed in de slachtofferrol![]()
![]()
![]()
En je mag best negatief zijn en alles even kut vinden. De mensen pikken het er hier echt wel uit of je een kutdag/week/periode hebt of gewoon altijd zo post.
Daarbij gaat het ook om de inhoud. Faxie post veel algemeenheden / vooroordelen. Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon echt pech heeft (gehad). Maar het kan niet zijn dat de rest van nederland iets wel lukt en hem alleen niet.
Dan betekent het toch dat ie het bij zichzelf moet zoeken lijkt me.
Dat ie in een klein kutdorp woont, ja dat is lastig, maar dan moet ie het verder van huis zoeken. simpel zat. Als ie dat niet wil, geen probleem, maar dan weet je dat er gewoon een stuk minder mogelijkheden zijn.
Dat hij elk cafe kut vind, kan ik ook haast niet begrijpen, er is altijd wel eentje waar beetje 'normale' mensen komen. Misschien moet je er 2 of 3x heen voordat je het doorhebt, maar dat moet je er evt voor over hebben.
Dat je het vervolgens niets vind, geen probleem, kan. Maar ga dan niet zeggen dat alles kut is, want er lopen allemaal sjapies (of welk hokje je dan wordt ingestort) rond. Want dat zal vast wel meevallen.![]()
Hoezo is dat een cliche?
Alles is negatief het ligt aan het feit dat hij brad pitt niet is.
Dat vrouwen alleen maar ... zoeken dat hij ... is en niet ... is.
Hij heeft de verkeerde schoenen, auto, woonplaats, rechteroor, linkerteen whatever.
En die houding is gewoon zo enorm verkeerd.![]()
Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik wou eigenlijk alle belangrijke fouten in jouw post vetgedrukt en onderstreept hebben, maar er zijn zoveel foute aannames in jouw post, dat ik er niet eens aan ga beginnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
En je mag best negatief zijn en alles even kut vinden. De mensen pikken het er hier echt wel uit of je een kutdag/week/periode hebt of gewoon altijd zo post.
Daarbij gaat het ook om de inhoud. Faxie post veel algemeenheden / vooroordelen. Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon echt pech heeft (gehad). Maar het kan niet zijn dat de rest van nederland iets wel lukt en hem alleen niet.
Dan betekent het toch dat ie het bij zichzelf moet zoeken lijkt me.
Dat ie in een klein kutdorp woont, ja dat is lastig, maar dan moet ie het verder van huis zoeken. simpel zat. Als ie dat niet wil, geen probleem, maar dan weet je dat er gewoon een stuk minder mogelijkheden zijn.
Dat hij elk cafe kut vind, kan ik ook haast niet begrijpen, er is altijd wel eentje waar beetje 'normale' mensen komen. Misschien moet je er 2 of 3x heen voordat je het doorhebt, maar dat moet je er evt voor over hebben.
Dat je het vervolgens niets vind, geen probleem, kan. Maar ga dan niet zeggen dat alles kut is, want er lopen allemaal sjapies (of welk hokje je dan wordt ingestort) rond. Want dat zal vast wel meevallen.![]()
Nounou, dat valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo is dat een cliche?
Alles is negatief het ligt aan het feit dat hij brad pitt niet is.
Dat vrouwen alleen maar ... zoeken dat hij ... is en niet ... is.
Hij heeft de verkeerde schoenen, auto, woonplaats, rechteroor, linkerteen whatever.
En die houding is gewoon zo enorm verkeerd.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.![]()
Klopt man, ik ben echt kneiter negatief, de hele wereld is kut. Het komt allemaal door m'n ouders. Als zij gewoon wat knapper waren geweest had ik nu een harem gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houding
Mijn persoonlijkheid af kunnen leiden uit 2 of 3 posts''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.![]()
Hier weer een paar van die kortzichtige aannames. Je komt zelf met aannames zonder zelfs ook maar te verivieren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Faxie komt vertellen en gelijk wordt hij op 1 hoop gegooid met al die andere negatievelingen![]()
![]()
Over een paar uur vertrekt mijn vliegtuig, dus mijn hoofd staat eventjes niet naar daten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef iScream. het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?![]()
Het probleem is niet zijn ervaringen die hebben namelijk genoeg fokkers maar die gaan er heel anders mee om. Het is de vervolg reactie die er op komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.
Lees eens wat mijn vriend post. Het probleem is hoe hij om gaat met die ervaringen het probleem is wat hij er mee doet en hoe hij er in blijft hangen.
Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.![]()
De hele wereld kut vinden is iets anders dan met negatieve aannames komen, maar blijkbaar is het voor jou gewoon om te denken dat als je 1 schaap over de dam ziet lopen, dus de hele kudde dus al aan de andere kant moet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt man, ik ben echt kneiter negatief, de hele wereld is kut. Het komt allemaal door m'n ouders. Als zij gewoon wat knapper waren geweest had ik nu een harem gehad.![]()
![]()
Maar hij blijft niet hangen, ik leid uit zijn posts op dat hij continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden, maar ze gewoon niet ziet op het moment.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het probleem is niet zijn ervaringen die hebben namelijk genoeg fokkers maar die gaan er heel anders mee om. Het is de vervolg reactie die er op komt.
Lees eens wat mijn vriend post. Het probleem is hoe hij om gaat met die ervaringen het probleem is wat hij er mee doet en hoe hij er in blijft hangen.
Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.
Ook heeft hij het 1 en ander al geprobeerd, zonder succes.
Faxie is niet iemand die ergens in blijft hangen maar om de 1 of andere reden wordt dat hier als waarheid gezien en dat vind ik gewoon niet tof van jullie.![]()
Juist, en als een bepaalde datingsite niets oplevert, probeer eens een andere, probeer verschillende strategieen uit om vrouwen te benaderen op datingsites, probeer eens op een andere manier een gesprek met iemand te voeren. En wat looks betreft, er zitten toch altijd dames op een datingsite die qua looks ook niet "perfect" (ja ik weet het, subjectief iets) zijn?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het probleem is niet zijn ervaringen die hebben namelijk genoeg fokkers maar die gaan er heel anders mee om. Het is de vervolg reactie die er op komt.
Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.![]()
Hij geeft alleen maar aan hoe het is op datingsites. Sterker nog, hij geeft zelfs aan dat het nou eenmaal zo is. Tot zover ik weet is het ook gewoon zo dat als je je uiterlijk niet mee hebt zitten en je niet een hele smooth datingsiter bent, je gewoon weinig kans maakt op een datingsite.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.
Keihard, maar waar. Deze info stond ook in een topic dat hier een maand of wat geleden ronddwarrelde.![]()
Dus wat wordt de conclusie dan? Hij moet er maar mee kappen en het eenzame bestaan accepteren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar hij blijft niet hangen, ik leid uit zijn posts op dat hij continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden, maar ze gewoon niet ziet op het moment.
Ook heeft hij het 1 en ander al geprobeerd, zonder succes.
en verder gewoon hopen dat hij er ooit eentje tegenkomt?
Vind ik ook goed hoor![]()
![]()
De kans is misschien kleiner.. maar zeker niet weinig kans. Genoeg 'lelijke fokkers' die of via hier of via echte datingsites aan een date / relatie komen. Hoe is het hen dan gelukt? want zij lijken ook zeker niet op brad pit of vallen niet onder de noemer knap voor het algemene publiek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij geeft alleen maar aan hoe het is op datingsites. Sterker nog, hij geeft zelfs aan dat het nou eenmaal zo is. Tot zover ik weet is het ook gewoon zo dat als je je uiterlijk niet mee hebt zitten en je niet een hele smooth datingsiter bent, je gewoon weinig kans maakt op een datingsite.
Keihard, maar waar. Deze info stond ook in een topic dat hier een maand of wat geleden ronddwarrelde.![]()
Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt. Afknappen en je niet meer kunnen vermaken, omdat je het volk om je heen enkel kan zien als 'paupers, tjappies, kneusjes, enz.' heeft niets te maken met objectieve ervaringen en dito conclusies, maar met een gesloten geest waar elk meisje zo droog als de sahara van wordt. Daar kan je misschien mee weg komen als je jong bent, maar een vrouw van eind twintig zal toch een meer stabiele en open-minded geest zoeken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier weer een paar van die kortzichtige aannames. Je komt zelf met aannames zonder zelfs ook maar te verivieren.
Faxie komt vertellen en gelijk wordt hij op 1 hoop gegooid met al die andere negatievelingen
En wat betreft blijven hangen; hij blijft misschien niet hangen in z'n acties, maar duidelijk wel in z'n mindset.![]()
Die zijn misschien beter in zich profileren op datingsites dan dat Fax dat is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kans is misschien kleiner.. maar zeker niet weinig kans. Genoeg 'lelijke fokkers' die of via hier of via echte datingsites aan een date / relatie komen. Hoe is het hen dan gelukt? want zij lijken ook zeker niet op brad pit of vallen niet onder de noemer knap voor het algemene publiek.
Er stond .....en.....![]()
Onterecht! Want ieder mens is weer andersquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Hammet het volgende:
[..]
Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt.![]()
![]()
Was ook heel doelbewust omdat ik liever over het verschijnsel praat en niet over individuenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Hammet het volgende:
Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ik zou graag deze aanname willen bestrijden, maar ik ben op moment een beetje te druk bezig met spullen inpakken!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Hammet het volgende:
[..]
En wat betreft blijven hangen; hij blijft misschien niet hangen in z'n acties, maar duidelijk wel in z'n mindset.![]()
![]()
Dus dan ligt het misschien daar aan en niet aan het feit dat hij geen Brad pitt is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn misschien beter in zich profileren op datingsites dan dat Fax dat is.
Er stond .....en.....![]()
Dus zeg je ook dat hij het bij zichzelf moet zoeken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die zijn misschien beter in zich profileren op datingsites dan dat Fax dat is.
Er stond .....en.....
Hij is slechter in het profileren van zichzelf en een mindere smooth datingsiter. Dus zaken waar hij zeker iets aan kan doen / leren.![]()
Zou heel goed kunnen. Ik heb zijn profiel nooit gelezen dus weet niet wat ie erin had gezet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dus dan ligt het misschien daar aan en niet aan het feit dat hij geen Brad pitt is?
Maar blijkbaar werkte het niet voor hem.
Misschien dat hij daarin wat tips zou kunnen gebruiken, maar daar is een heel ander topic al voor!![]()
![]()
Dat is ons hele punt dan ook..quote:
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.![]()
Moet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus zeg je ook dat hij het bij zichzelf moet zoeken.
Hij is slechter in het profileren van zichzelf en een mindere smooth datingsiter. Dus zaken waar hij zeker iets aan kan doen / leren.
Ik zeg toch nergens moeten? -_-
Misschien is hij daar simpelweg niet toe in staat. Maar goed, zie mijn bovenstaande post maar![]()
![]()
Roepen? Weer zo'n negatieve aannamequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is ons hele punt dan ook..
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.
En hij heeft wel heel wat meer dingen "geroepen". Als je wilt weten hoe Faxie zijn profiel eruit zag, ik zou zeggen, vraag het hem gewoon!![]()
![]()
Valt ie weer over het woordje 'moeten'quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet?
Ik zeg toch nergens moeten? -_-
Misschien is hij daar simpelweg niet toe in staat. Maar goed, zie mijn bovenstaande post maar
Ook zonder het woord blijft de boodschap van m'n post hetzelfde![]()
Zal ik het voor je veranderen in posten voor je dan..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Roepen? Weer zo'n negatieve aanname
En hij heeft wel heel wat meer dingen "geroepen". Als je wilt weten hoe Faxie zijn profiel eruit zag, ik zou zeggen, vraag het hem gewoon!
Je valt over woorden de boodschap is hetzelfde.![]()
Nee man. Kijk maar naar z'n ondertitel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef iScream. het volgende:
Is magnetronkoffie niet gewoon een 2e profiel van Faxie?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Haha scherpquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nee man. Kijk maar naar z'n ondertitel.![]()
Ik val over het feit dat jij me iets in de mond legtquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt ie weer over het woordje 'moeten'
Ook zonder het woord blijft de boodschap van m'n post hetzelfde![]()
![]()
Ja, dat het dus aan zijn houding moet liggen dat hij geen date weet te scorenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zal ik het voor je veranderen in posten voor je dan..
Je valt over woorden de boodschap is hetzelfde.![]()
![]()
Je snapt 't eindelijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat het dus aan zijn houding moet liggen dat hij geen date weet te scoren![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef iScream. het volgende:
Is magnetronkoffie niet gewoon een 2e profiel van Faxie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nee man. Kijk maar naar z'n ondertitel.Zo te zien loopt deze discussie nu op z'n eind, werd tijd want ik heb nu wel wat beters te doen.quote:![]()
Leuk en aardig, maar het punt blijft hetzelfde. Als het niet aan z'n uiterlijk ligt, en anderen met zelfs een minder uiterlijk lukt het wel.. dan kan het toch haast niet anders dan dat het bij hem zelf zit.. z'n innerlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik val over het feit dat jij me iets in de mond legt
Of dat nu is hoe die over zaken denkt / hoe die overkomt of hoe z'n profiel is.. ergens klopt er iets niet. En zijn er dus dinge nwaar hij iets aan kan veranderen.![]()
Eindelijk? Ik snapte dit al nog voordat ik vandaag überhaubt maar gereageerd had manquote:
Hoezo "eindelijk"?![]()
![]()
Omdat je eindelijk snapt dat het aan zijn houding ligtquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik snapte dit al nog voordat ik vandaag überhaubt maar gereageerd had man
Hoezo "eindelijk"?![]()
![]()
![]()
Het kan natuurlijk ook gewoon aan de veeleisende vrouw van tegenwoordig liggen. Ik heb al eerder gerept over een topic dat daar specifiek over ging, maar daar heb je blijkbaar overheen gelezen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar het punt blijft hetzelfde. Als het niet aan z'n uiterlijk ligt, en anderen met zelfs een minder uiterlijk lukt het wel.. dan kan het toch haast niet anders dan dat het bij hem zelf zit.. z'n innerlijk?
Of dat nu is hoe die over zaken denkt / hoe die overkomt of hoe z'n profiel is.. ergens klopt er iets niet. En zijn er dus dinge nwaar hij iets aan kan veranderen.![]()
Ehm....dan heb je toch iets niet goed gelezen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef iScream. het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk snapt dat het aan zijn houding ligt![]()
![]()
![]()
ja het zijn de veeleisende vrouwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon aan de veeleisende vrouw van tegenwoordig liggen. Ik heb al eerder gerept over een topic dat daar specifiek over ging, maar daar heb je blijkbaar overheen gelezen...![]()
![]()
Nee hoor, maar dat zou beteken dat hij zowat een 100% pech heeft. Dus enkel en alleen veeleisende vrouwen tegen komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon aan de veeleisende vrouw van tegenwoordig liggen. Ik heb al eerder gerept over een topic dat daar specifiek over ging, maar daar heb je blijkbaar overheen gelezen...
Dan vraag ik mij af hoe zovelen toch aan een partner kan komen.![]()
Ah, weer zo'n excuusquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon aan de veeleisende vrouw van tegenwoordig liggen. Ik heb al eerder gerept over een topic dat daar specifiek over ging, maar daar heb je blijkbaar overheen gelezen...
Anderen lukt het wel. Het ligt dus niet aan de veeleisende vrouw."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Excuus? Het is bewezen lieve schat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n excuus
Anderen lukt het wel. Het ligt dus niet aan de veeleisende vrouw.
En dat het anderen wel lukt, kan ook gewoon mazzel zijn.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het KAN zijn dat....lees nou even goed, sjonge jonge zo moeilijk is dat toch niet??je leest alleen wat jij er zelf in wil lezen.
Je zoekt smoesjes en verklaringen enige wat het niet kan zijn is wat wij zeggen![]()
![]()
Mag ik daar het wetenschappelijk bewijs van?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Excuus? Het is bewezen lieve schat.![]()
![]()
Nu zoek -ik- smoesjes en verklaringen? De wereld op z'n kopquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]je leest alleen wat jij er zelf in wil lezen.
Je zoekt smoesjes en verklaringen enige wat het niet kan zijn is wat wij zeggen![]()
![]()
Waarvan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Mag ik daar het wetenschappelijk bewijs van?![]()
Ah, dus anderen hebben mazzel? Weer een excuus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
En dat het anderen wel lukt, kan ook gewoon mazzel zijn.
We kunnen wel even doorgaan zo
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Jullie hebben toch niks beters meer in te brengenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ah, dus anderen hebben mazzel? Weer een excuus.
We kunnen wel even doorgaan zo![]()
Heb jij enig idee wat ik nou eigenlijk bedoelde?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van datgene waarvan jij zei dat het bewezen was.. lees maar eens terug..![]()
Jawel, ga eens in oplossingen denken. En dat is gericht aan diverse mensen hier...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jullie hebben toch niks beters meer in te brengen"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Hahah. ''Het is bewezen dat vrouwen veeleisend zijn'' kun je toch echt maar op 1 manier opvatten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat ik nou eigenlijk bedoelde?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zolang jullie mensen maar niet op 1 hoop gooien, want daar gaan jullie (onder andere) dus de mist inquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Jawel, ga eens in oplossingen denken. En dat is gericht aan diverse mensen hier...![]()
![]()
Ligt eraan over welk punt je het precies hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb jij enig idee wat ik nou eigenlijk bedoelde?![]()
Je kunt ook langs de regels lezen en zelf ook een beetje nadenkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah. ''Het is bewezen dat vrouwen veeleisend zijn'' kun je toch echt maar op 1 manier opvatten.![]()
Onderzoeken zijn ook gebaseerd op grote groepen, waaruit 'feiten' zijn gekomen. Dus onderzoeken over dat de vrouw veeleisender zijn geworden zegt dus ook geen reet. Want de ene vrouw is de andere niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang jullie mensen maar niet op 1 hoop gooien, want daar gaan jullie (onder andere) dus de mist in![]()
Dus je hebt geen idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk punt je het precies hebt.
Iets met dat vrouwen het op een datingsite veel makkelijker hebben dan mannen en veel meer aandacht krijgen, zeker als ze er redelijk uit zien?![]()
Dat punt is nog geeneens langs gekomen in deze discussiequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus je hebt geen idee waar ik het over heb?
Iets met dat vrouwen het op een datingsite veel makkelijker hebben dan mannen en veel meer aandacht krijgen, zeker als ze er redelijk uit zien?
en daar gaat deze hele discussie niet eens over![]()
En welk onderzoek gebruiken jullie dan om te rechtvaardigen dat alle mensen die hier "dingen komen roepen" op 1 hoop te mogen gooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onderzoeken zijn ook gebaseerd op grote groepen, waaruit 'feiten' zijn gekomen. Dus onderzoeken over dat de vrouw veeleisender zijn geworden zegt dus ook geen reet. Want de ene vrouw is de andere niet.![]()
En -daar- had ik het dus over, en Faxie dus ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat punt is nog geeneens langs gekomen in deze discussie
en daar gaat deze hele discussie niet eens over
Edit:Indirect dan he? Voordat jullie weer komen muggenziften![]()
En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En -daar- had ik het dus over, en Faxie dus ook
Vanuit daar is hele deze discussie ontstaan.
Daarbij had Faxie het vooral over het feit dat mooie mannen het beter/makkelijker hebben op datingsites en dat hij niet aan de bak komt omdat ie geen mooie man (schijnt) te zijn.![]()
Dat geldt ook voor het dagelijks leven...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iets met dat vrouwen het op een datingsite veel makkelijker hebben dan mannen en veel meer aandacht krijgen, zeker als ze er redelijk uit zien?
Het is weer een excuus...
Andere mannen lukt het blijkbaar wel...
Het probleem ligt dus elders...
Ik kan wel X gaan proberen en dan heel hard roepen dat er van alles mis met X is als X niet werkt voor mij, maar ik kan me ook af gaan vragen waarom X voor sommige mensen wel werkt en voor mij niet. Misschien omdat het probleem bij mij ligt, en niet bij X?"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Jullie denken veelste kortzichtig en gingen gelijk met een muur van "het ligt aan jouw negatieve uitstraling" en dat soort BS komen, waardoor Faxie alleen maar ge-ergerd raakte, ja dat gaat helpen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.
Daarbij had Faxie het vooral over het feit dat mooie mannen het beter/makkelijker hebben op datingsites en dat hij niet aan de bak komt omdat ie geen mooie man (schijnt) te zijn.
Beter veranderen jullie hier wat aan, als jullie mensen steeds maar op 1 hoop gaan gooien en met dezelfde kutsmoesjes blijven komen, gaan jullie hier niemand helpen behalve diegenen die toevallig -wel- is zoals jullie standaard hoopje.![]()
Het kan ook gewoon pech zijn, het kan zijn locatie zijn, het kunnen duizenden dingen zijn!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het dagelijks leven...
Het is weer een excuus...
Andere mannen lukt het blijkbaar wel...
Het probleem ligt dus elders...
Ik kan wel X gaan proberen en dan heel hard roepen dat er van alles mis met X is als X niet werkt voor mij, maar ik kan me ook af gaan vragen waarom X voor sommige mensen wel werkt en voor mij niet. Misschien omdat het probleem bij mij ligt, en niet bij X?
Maar nee, volgens jullie ligt het aan zijn negatieve instelling![]()
![]()
Ondertussen worden 'wij' ook op 1 hoop gegooid.. wantja alle fokkers hier zijn hetzelfde
![]()
Behalve faxie en magnetron natuurlijk.. die zitten op een andere hoop!![]()
![]()
En daarom moet je ook proberen er achter te komen wat het is ipv je te verbergen achter excuses.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het kan ook gewoon pech zijn, het kan zijn locatie zijn, het kunnen duizenden dingen zijn!"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Dat doet hij niet, het enige wat hij aangeeft is wat er in elk geval niet gelukt is. Vervolgens komen jullie met de kutsmoes dat het aan zijn instelling moet liggen alleen maar omdat Fax iets neerplempt precies zoals hij het ervaren heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En daarom moet je ook proberen er achter te komen wat het is ipv je te verbergen achter excuses.
Jullie naaien hem die excuusjes zelf aan door jullie aannames en daar gaan jullie dus de mist in.
En -dat- is dus wat ik hier probeer aan te geven!![]()
Ow zo lolligquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen worden 'wij' ook op 1 hoop gegooid.. wantja alle fokkers hier zijn hetzelfde
![]()
Behalve faxie en magnetron natuurlijk.. die zitten op een andere hoop!
Als je niet serieus kunt zijn, ga dan naar een sc of zo of zet de computer even uit en maak een frisse wandeling of zo.![]()
Ja, door een hele hoop vooroordelen over die dingen uit te strooien wat voor anderen totaal onherkenbaar is. Hij zegt niet dat X niet voor hem werkte, hij zegt dat X kut is. Dat is nogal een verschil en zegt wel iets over iemands instelling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat doet hij niet, het enige wat hij aangeeft is wat er in elk geval niet gelukt is."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Aanname!!! Verkeerde aanname zelfs.quote:
Pas wat van dit toe:Dan snap je het punt dat ik wil maken in de post.. want het punt is zeker serieus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kunt ook langs de regels lezen en zelf ook een beetje nadenken![]()
Nee, dat zegt iets over hoe hij zich op dat moment voelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, door een hele hoop vooroordelen over die dingen uit te strooien wat voor anderen totaal onherkenbaar is. Hij zegt niet dat X niet voor hem werkte, hij zegt dat X kut is. Dat is nogal een verschil en zegt wel iets over iemands instelling.
Maar we gaan nu richting muggenzifterij, dus ik denk dat ik het hierbij laat.
In het vervolg niet iedereen op 1 hoop gooien, daar helpen jullie niemand mee.![]()
Op basis waarvan denk je alles zo strak op een rijtje te hebben?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt iets over hoe hij zich op dat moment voelt.
Maar we gaan nu richting muggenzifterij, dus ik denk dat ik het hierbij laat.
In het vervolg niet iedereen op 1 hoop gooien, daar helpen jullie niemand mee.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Waarom interpreteer je het nou zo negatief? Je kunt het ook zien als: er is vrijwel niets mis met Faxie, hij heeft alleen een negatieve uitstraling/negatief denkpatroon. Dat negatieve denken is iets wat veranderd kan worden. Klinkt wmb allemaal best hoopvol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie denken veelste kortzichtig en gingen gelijk met een muur van "het ligt aan jouw negatieve uitstraling" en dat soort BS komen, waardoor Faxie alleen maar ge-ergerd raakte, ja dat gaat helpen!
Beter veranderen jullie hier wat aan, als jullie mensen steeds maar op 1 hoop gaan gooien en met dezelfde kutsmoesjes blijven komen, gaan jullie hier niemand helpen behalve diegenen die toevallig -wel- is zoals jullie standaard hoopje.
Onderstaande reactie illustreert wmb perfect de soms wat zielige houding van Faxie:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt m'n badfoto achterwege gelatenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hij probeert wel van alles, maar of hij er ook vertrouwen in heeft dat het daarmee wel gaat lukken, valt te betwijfelen aan zijn posts te zien. En dat voelen mensen aan, dat is een probleem.![]()
Komt me bekend voor. Andere onderwerpen erbij halen en semi wetenschappelijke onderzoekjes haha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het ligt aan faxie, niet aan iets anders. Julien (een pua) is juist goed geworden omdat hij in een helemaal afgelegen dorpje woonde en wilskracht gekweekt had om dit te handelen. Als je al chagrijnig wordt door muziek en mensen, zit je nog lang niet op het niveau. Hoe zou je toekomstige vriendin het vinden als je zo vatbaar bent? Iedereen krijgt wat hij verdient met vrouwen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Het ligt aan faxie, niet aan iets anders. Julien (een pua) is juist goed geworden omdat hij in een helemaal afgelegen dorpje woonde en wilskracht gekweekt had om dit te handelen. Als je al chagrijnig wordt door muziek en mensen, zit je nog lang niet op het niveau. Hoe zou je toekomstige vriendin het vinden als je zo vatbaar bent? Iedereen krijgt wat hij verdient met vrouwen.![]()
Daarbij is dat dikgedrukte nogal cru. Zat mensen die door pech heel moeilijk aan een relatie kunnen komen. Denk aan mensen die een auto ongeluk krijgen en helemaal verlamd raken.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Mijn post is vooral een motivatie post. Take it or leave itquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.![]()
Daarbij is dat dikgedrukte nogal cru. Zat mensen die door pech heel moeilijk aan een relatie kunnen komen. Denk aan mensen die een auto ongeluk krijgen en helemaal verlamd raken.
Ga niet op die troll in man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.![]()
Daarbij is dat dikgedrukte nogal cru. Zat mensen die door pech heel moeilijk aan een relatie kunnen komen. Denk aan mensen die een auto ongeluk krijgen en helemaal verlamd raken.
Hij zal vast ook een webwinkeltje met PUA boeken hebben
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
No doubt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij zal vast ook een webwinkeltje met PUA boeken hebben
Maar in zoverre heeft hij natuurlijk wel gelijk dat alles begint bij een positieve instelling.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ik ben liever rond mensen die ik wel interessant vind.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet wat hij zegt? Het gaat erom dat je je niet zo afhankelijk opstelt van de omgeving. Als jij bij voorbaat al afknapt op de 'scooterpaupers, VW Golf-troelas, arbeidersgespuis en andere minderwaardigen' en je daardoor je lol laat ontnemen ondanks het feit dat je een leuk gesprek met vrienden staat te hebben (of wat je ook aan het doen bent), dan lijkt me dát juist iets om te fixen.
Oftewel, zoals meerderen al hebben gezegd: stel je eens met minder gesloten en arrogant op, en laat die vooroordelen voor wat ze zijn. Je bent verdomme 30, geen 16.
Ik kom oorspronkelijk ook uit een gat, en ik begrijp enigszins je punt wel. Ik geloof echter niet dat er geen enkele uitgaansgelegenheid is die bij je past waar ook mensen zijn die bij je passen, maar als je in een klein dorp woont snap ik dat dat inderdaad een stuk moeilijker wordt. Dus verhuizen, of minder oordelen. Opgelost, slotje, doei.
Mijn vrienden wonen allemaal overigens niet bepaald in de buurt.
En nogmaals, welke vooroordelen? Ik heb maar zat ervaring met die mensen, en ik zie ze ook niet als minderwaardig oid (waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel) maar het is niet het soort mens waar ik graag mee omga. Vind je het erg?
Mag toch aannemen dat je zelf ook niet de groepen opzoekt waar je niks mee hebt toch![]()
![]()
Tja dat 2e stukje van je is nou iets waar ik al lang en breed aan gewerkt heb. Van 93 naar 73 gegaan, en nu stabiel op 80, waarbij dat extra gewicht 'm vooral in spier zit. Heeft geen enkel verschil gemaakt tot nu toe ook al zit ik vele malen beter in m'n vel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vriend van Pvoesss hier, jij doet precies wat ik vroeger deed. Denken dat niemand je moet omdat bepaalde mensen negatieve dingen zeggen tegen je en je focust alleen daarop. Niet iedereen zal je mogen, lekker boeiend? Gewoon positief in het leven staan, niet stilblijven staan bij die negatieve opmerkingen (en ja op datingsites zijn die flink soms, interwebs ende zeau) en genieten van de kleine dingetjes die wel een positief gevoel afgeven.
Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.
En d'r worden nooit echt negatieve dingen tegen me gezegd hoor. 't Is altijd van 'je bent leuk maar niet op die manier'
En tja dat soort dingen gaan na zoveel jaar toch wel heel erg irritant worden.![]()
Ach joh, dat punt zit ik nu toch al op. Ben momenteel niet eens echt op zoek meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
Maar dit hele gedoe begon slechts met dit:Escaleerde een beetjequote:![]()
![]()
Waar gaat het volgens jezelf dan mis, Faxie?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Tja dit is niet het 'Als versieren geen probleem is' topic. Tuurlijk zijn veel posters hier negatief, dat is de hele reden dat we hier posten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Het is je misschien niet opgevallen, maar ik heb hier ook wel een heel blij over succesjes gepost hoor (om na een paar weken weer een mislukking te kunnen melden)
De laatste mislukking is redelijk recent, een vriendin wilt niet meer mee op vakantie omdat mevrouw aan de man is en ik mag nu lekker alleen. Terwijl het haar idee was, en ik m'n vakantie daarvoor verzet heb. Ja van dat soort dingen word je lekker positief.![]()
Vraag maar aan myxomatosekonijn, die heeft m'n profiel gelezen en zelfs nog wat kleine suggesties gegeven die ik dankbaar opgevolgd heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is ons hele punt dan ook..
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.![]()
Dat zei ik nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.
Daarbij had Faxie het vooral over het feit dat mooie mannen het beter/makkelijker hebben op datingsites en dat hij niet aan de bak komt omdat ie geen mooie man (schijnt) te zijn.Ik had het over dat je met een gemiddeld uiterlijk flink aan de bak moet om aan contacten te komen, en zonder een betaald account gaat dat niet eens werken.
Vrouwen met een gemiddeld uiterlijk daarentegen hoeven zoiets niet, want die berichtjes stromen toch wel binnen (ook al is het overgrote deel kansloos)
En dat betalen heb ik dus voor 4 maanden geprobeerd, en dat is mij iets te duur voor wat het oplevert.![]()
Echt hequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom interpreteer je het nou zo negatief? Je kunt het ook zien als: er is vrijwel niets mis met Faxie, hij heeft alleen een negatieve uitstraling/negatief denkpatroon. Dat negatieve denken is iets wat veranderd kan worden. Klinkt wmb allemaal best hoopvol.
Onderstaande reactie illustreert wmb perfect de soms wat zielige houding van Faxie:
[..]Dat is gewoon een flauw soort humor
Neem dat alsjeblieft niet serieus
!
![]()
Veel berichten krijgen is ook niet alles. Verhoudingen zijn naar mijn mening iets te krom. Ik doe liever zelf wat moeite eigenlijk dan die hopeloze stroom aan berichten waarbij je de meeste niet eens open klikt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zei ik nou ook weer niet hoorIk had het over dat je met een gemiddeld uiterlijk flink aan de bak moet om aan contacten te komen, en zonder een betaald account gaat dat niet eens werken.
Vrouwen met een gemiddeld uiterlijk daarentegen hoeven zoiets niet, want die berichtjes stromen toch wel binnen (ook al is het overgrote deel kansloos)
En dat betalen heb ik dus voor 4 maanden geprobeerd, en dat is mij iets te duur voor wat het oplevert.
Vrouwen hebben het wel makkelijker wat dat betreft ja.![]()
Pff even teruggelezen hoor...
Waar het mis gaat? Ben er nog steeds niet achter. Feit is dat ik op persoonlijk vlak enorm gegroeid ben de afgelopen 10 jaar, ook al zal het me niets verbazen als jullie dat niet van me aannemen.
Dat heeft op het gebied van vrouwelijke aandacht niks veranderd. Toendertijd kreeg ik ook wel eens aandacht (ook al had ik dat toen niet in de gaten)![]()
Je bent toch zeker de afgelopen maanden wat losser gekomen? Dat heeft toch ook wel leuke momenten opgeleverd.![]()
Maar ik had toendertijd ook bijvoorbeeld heel leuk contact met iemand, en wilde toen maar eens gaan afspreken, om vervolgens na een stilte van een paar weken opeens een mailtje te krijgen van haar waarin ze zich verontschuldigde voor de stilte, dat dat een goede reden had, en dat ze weer contact had met d'r ex waar ze toch nog meer gevoelens voor had dan ze eerst dacht...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel berichten krijgen is ook niet alles. Verhoudingen zijn naar mijn mening iets te krom. Ik doe liever zelf wat moeite eigenlijk dan die hopeloze stroom aan berichten waarbij je de meeste niet eens open klikt.
Vrouwen hebben het wel makkelijker wat dat betreft ja.
En dat soort dingen overkomen mij dus iets te vaak....![]()
Mja maar dat was dus meer om het maar eens te proberen. Want ik ben dus meer open minded dan hier door sommigen aangenomen wordt. Ik was altijd principieel tegen dat soort dingen, maar had dus toch iets van 'fuck it, hoe het nu gaat schiet het ook niet op, wie weet gaat dit het verschil maken'.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Myraela het volgende:
Je bent toch zeker de afgelopen maanden wat losser gekomen? Dat heeft toch ook wel leuke momenten opgeleverd.
Nou oke, been there done that, en het voelt gewoon niet helemaal goed. Ik mis iets...![]()
Komt dan niet over, zie reactie van DP onder jou.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt heDat is gewoon een flauw soort humor
Neem dat alsjeblieft niet serieus
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Tja die zie ik ook alleen maar kutposts maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt dan niet over, zie reactie van DP onder jou.![]()
Gebeurd je dit vaker en hoe is je contact nu met haar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste mislukking is redelijk recent, een vriendin wilt niet meer mee op vakantie omdat mevrouw aan de man is en ik mag nu lekker alleen. Terwijl het haar idee was, en ik m'n vakantie daarvoor verzet heb. Ja van dat soort dingen word je lekker positief.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Tja eerste keer dat ik met een meid op vakantie zou gaan...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebeurd je dit vaker en hoe is je contact nu met haar?
Momenteel ligt het op een heel laag pitje...![]()
Dat is niet van belangquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja eerste keer dat ik met een meid op vakantie zou gaan...Zal je haar niet even duidelijk maken dat dit debiel gedrag is en hoe ze het in haar hoofd haalt je zo te behandelen!! Wat ben je voor een watje man. Ze walst over je heen!!quote:Momenteel ligt het op een heel laag pitje...
En direct contact verbreken. Dit soort personen voegen niks toe aan je leven. Je bent gebruikt! Je was enkel een back up plan!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het zou een kitesurfvakantie zijn, dus ik vermoed dat ze er zelf niks achter zocht... maarja je moet wel beter weten dan zoiets aan een kerel vragen waarvan je weet dat hij op je valt...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is niet van belang
[..]
Lijkt me wel van belang, want als het de eerste keer zo'n situatie is kan het me nog niet vaker gebeurd zijn.
Zal je haar niet even duidelijk maken dat dit debiel gedrag is en hoe ze het in haar hoofd haalt je zo te behandelen!! Wat ben je voor een watje man. Ze walst over je heen!!
En direct contact verbreken. Dit soort personen voegen niks toe aan je leven. Je bent gebruikt! Je was enkel een beck up plan!
En waarom zou ik stennis schoppen? Hoe gaat mij dat helpen? Schiet je niks mee op, en ik heb nou ook niet echt het idee dat het slechte intenties waren ofzo hoor. Dan krijgt ze het voordeel van de twijfel.
Maar ja, ze weet dat ik er niet blij mee was.![]()
Had je je intenties wel ooit duidelijk gemaakt aan haar dan? En zo ja, hoe reageerde ze daarop?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
Het zou een kitesurfvakantie zijn, dus ik vermoed dat ze er zelf niks achter zocht... maarja je moet wel beter weten dan zoiets aan een kerel vragen waarvan je weet dat hij op je valt...
Leef trouwens wel met je mee, zit toevallig in een vergelijkbare situatie en moet nu helaas ook mijn vakantieplannen omgooien."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ik lees alleen maar exuses. Kom op zeg kom voor je zelf op! Laat zien wat jij wel en niet accepteerd. Je laat gewoon over je heen walsen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou een kitesurfvakantie zijn, dus ik vermoed dat ze er zelf niks achter zocht... maarja je moet wel beter weten dan zoiets aan een kerel vragen waarvan je weet dat hij op je valt...
En waarom zou ik stennis schoppen? Hoe gaat mij dat helpen? Schiet je niks mee op, en ik heb nou ook niet echt het idee dat het slechte intenties waren ofzo hoor. Dan krijgt ze het voordeel van de twijfel.
Maar ja, ze weet dat ik er niet blij mee was.
En dan vind jij het gek dat het elke keer mis loopt. Daar zit je probleem onderandere.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Yep, dezelfde avond dat ze met een ander zat te vozenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Had je je intenties wel ooit duidelijk gemaakt aan haar dan? En zo ja, hoe reageerde ze daarop?
Leef trouwens wel met je mee, zit toevallig in een vergelijkbare situatie en moet nu helaas ook mijn vakantieplannen omgooien.En ze 'wilde me niet kwetsen' blabla, terwijl ik nog niks had gezegd. Dus ze wist het al donders goed.
![]()
Nee ik laat niet over mee heen walsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar exuses. Kom op zeg kom voor je zelf op! Laat zien wat jij wel en niet accepteerd. Je laat gewoon over je heen walsen.
En dan vind jij het gek dat het elke keer mis loopt. Daar zit je probleem onderandere.Als je het bij mij te kwaad maakt kom je er heel snel achter hoor.
Maar nogmaals... stel ik scheld d'r huid vol, en wat dan?![]()
Maar dan was je dus al veel te laat als je pas nadat je haar met een ander ziet vozen durft te vertellen dat je wat voor haar voelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Faxie het volgende:
Yep, dezelfde avond dat ze met een ander zat te vozenEn ze 'wilde me niet kwetsen' blabla, terwijl ik nog niks had gezegd. Dus ze wist het al donders goed.
Kan je wel boos op haar worden, maar ik denk toch echt dat je het ook deels bij jezelf moet zoeken."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Nouja was in de veronderstelling dat het allemaal vanzelf wel kwam die avond. Zo intensief contact hadden we voor die tijd nou ook weer niet, dus om dan gelijk maar al je gevoelens op tafel te gaan gooien... Maar de drank was sneller dan ik ja. Blijkbaar had zij andere gevoelens dan ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dan was je dus al veel te laat als je pas nadat je haar met een ander ziet vozen durft te vertellen dat je wat voor haar voelt.
Kan je wel boos op haar worden, maar ik denk toch echt dat je het ook deels bij jezelf moet zoeken.
Over die avond was ik trouwens niet boos. Dat was gewoon jammer maar helaas.
Het vakantieverhaal was ik wat minder blij mee...![]()
Ow nog een klein maar niet onbelangrijk detail: Toen ik haar leerde kennen had ze een vriend. Op die ene avond was ze nog niet zo lang vrijgezel.![]()
De huid vol schelden is weer iets wat overdreven. Maar je moet wel goed kenbaar maken dat je niet zo wenst behandeld te worden. En dat je daar best zeer boos om bent! Jij verzet je vakantie voor haar. Zij komt met het idee en puntje bij paaltje ben je niet goed genoeg meer. Ga toch wel man!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
Maar nogmaals... stel ik scheld d'r huid vol, en wat dan?
Leuk voor haar dat ze aan de man is, maar jou zo behandelen is respectloos. En dat gaat iets verder dan "niet blij"
Ik zal echt kwaat zijn en vragen welke prinses ze denkt te zijn. En direct contact verbreken. Ik zal mij nooit zo door wie dan ook laten behandelen.
Maar goed, zelf weten.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik vind het maar een beetje gek dat zij ineens vakantie afzegd... De eerst afspraak geldt toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De huid vol schelden is weer iets wat overdreven. Maar je moet wel goed kenbaar maken dat je niet zo wenst behandeld te worden. En dat je daar best zeer boos om bent! Jij verzet je vakantie voor haar. Zij komt met het idee en puntje bij paaltje ben je niet goed genoeg meer. Ga toch wel man!
Leuk voor haar dat ze aan de man is, maar jou zo behandelen is respectloos. En dat gaat iets verder dan "niet blij"
Ik zal echt kwaat zijn en vragen welke prinses ze denkt te zijn. En direct contact verbreken. Ik zal mij nooit zo door wie dan ook laten behandelen.
Maar goed, zelf weten.![]()
Jij noemt het een beetje gek. Ik noem het respectloos!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje gek dat zij ineens vakantie afzegd... De eerst afspraak geldt toch.
Maar inderdaad, we denken het zelfde er over
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij noemt het een beetje gek. Ik noem het respectloos!
Maar inderdaad, we denken het zelfde er over![]()
Dit dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hoe komen twee weekdieren om het leven?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je internet profiel veranderen heeft dan ook NIETS met zelfontwikkeling te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag maar aan myxomatosekonijn, die heeft m'n profiel gelezen en zelfs nog wat kleine suggesties gegeven die ik dankbaar opgevolgd heb.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik heb ook een vakantie afgezegd met een vriend/scharrel toen ik een relatie kreeg. Zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.![]()
Dat krijg je ervan als je te weinig ervaring hebt. Je intenties waren idd niet duidelijk en ze gaat voor een ander. Lesson learned. Meer actie.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als Faxie er gewoon goed uit ziet, leuke hobbies en bezigheden heeft en verder niet als een sociaal gestoorde overkomt, dan ligt het 100% aan uitstraling. Gebrek aan ervaring zal ook wel meespelen, als je nooit succes hebt gehad dan weet je niet hoe je je moet gedragen. De meeste mensen leren dit veel eerder in kroegen en disco's maar als je dat helemaal niks vindt sta je natuurlijk wel met 3-0 achter.
En als je dan gaat zeggen dat je je er wel bij neerlegt en dat het niet voor jou is weggelegd...Tsja, dan kom je wel verzuurd over. Een beetje als klagen over dat iedereen kan zwemmen maar jij niet van water houdt en dus nooit zwemles hebt gehad.![]()
Daar ging het ook niet overquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je internet profiel veranderen heeft dan ook NIETS met zelfontwikkeling te maken.![]()
![]()
Jammer dat je geen fobo hebt. Ik ben wel benieuwd naar jequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef iketurnerjr het volgende:
Misschien is die kerel latente homo, zie je ook op de foto's![]()
![]()
Faxie even voor de zekerheid, is dit ook die vrouw waar je al eerder bij had aangegeven dat je haar leuk vond enkele maanden geleden? En waar ze toen al aangegeven had dat ze je leuk en gezellig vond maar meer niet.
Of is dit weer een ander.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hey Mystik!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
Als Faxie er gewoon goed uit ziet, leuke hobbies en bezigheden heeft en verder niet als een sociaal gestoorde overkomt, dan ligt het 100% aan uitstraling. Gebrek aan ervaring zal ook wel meespelen, als je nooit succes hebt gehad dan weet je niet hoe je je moet gedragen. De meeste mensen leren dit veel eerder in kroegen en disco's maar als je dat helemaal niks vindt sta je natuurlijk wel met 3-0 achter.
En als je dan gaat zeggen dat je je er wel bij neerlegt en dat het niet voor jou is weggelegd...Tsja, dan kom je wel verzuurd over. Een beetje als klagen over dat iedereen kan zwemmen maar jij niet van water houdt en dus nooit zwemles hebt gehad.
En jezus. Faxie, ben je dat echt zelf op je fobo?
Wow.
Jij doet wat ook gek doet, alleen dan precies omgekeerd eigenlijk want bij jou wordt het positief gebracht zonder (veelal verkeerde) aannames.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
En als je dan gaat zeggen dat je je er wel bij neerlegt en dat het niet voor jou is weggelegd...Tsja, dan kom je wel verzuurd over. Een beetje als klagen over dat iedereen kan zwemmen maar jij niet van water houdt en dus nooit zwemles hebt gehad.
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat er iets mis is aan faxie.. Hij oogt misschien iets rustiger als gemiddeld persoon? Maarja boeiend verder?
Als hij gewoon zou daten en hij zou zelf dat persoon ook leuk vinden dan zou er toch eens iets moeten uitkomen gok ik.. (zelfde geldt voor mezelf)Rustig aan.![]()
Ben jij dan wel ''spannend''quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat 2e stukje van je is nou iets waar ik al lang en breed aan gewerkt heb. Van 93 naar 73 gegaan, en nu stabiel op 80, waarbij dat extra gewicht 'm vooral in spier zit. Heeft geen enkel verschil gemaakt tot nu toe ook al zit ik vele malen beter in m'n vel.
En d'r worden nooit echt negatieve dingen tegen me gezegd hoor. 't Is altijd van 'je bent leuk maar niet op die manier'
En tja dat soort dingen gaan na zoveel jaar toch wel heel erg irritant worden.
Of blijf je gewoon steeds op afstand bij mensen?Rustig aan.![]()
Inderdaadquote:
Is er nog een meet op het schema ofzo? Dan kom ik ff langsdroppen
Niet voor dit topic. Misschien weer eens doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad
Is er nog een meet op het schema ofzo? Dan kom ik ff langsdroppen![]()
![]()
Kijk eens in het 25-35 jarigen topicquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad
Is er nog een meet op het schema ofzo? Dan kom ik ff langsdroppen
Ik denk overigens dat Faxie zich te bescheiden en aardig opstelt. En tevens te duidelijk hint dat hij iemand leuk vindt.
Ik bedoel, iemand de Liefde verklaren terwijl ze met iemand anders bezig is? The fuck, dat werkt niet zo, en dan denken de vrouwen: " Wat schattige lieve man! Zie hem daar met zijn rode bolle wangetjes staan".
Terwijl veel vrouwen gewoon een man willen, die weet wat hij wil en waarom hij wil, en zich niet laten afleiden door een mooie vrouw die aan het vozen is. Die geeft de vozende vrouw gewoon een knipoog, en schiet meteen 3 ballen in 1 stoot op de pooltafel in de pocket (even refererend aan zijn hobby), neemt een slok van zijn drankje, laat een boer en gaat vervolgens pissen op het toilet. Om daarna zonder om te kijken verder met zijn poolspel gaat.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ja, maar het daten gaat dus niet goed bij hem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij doet wat ook gek doet, alleen dan precies omgekeerd eigenlijk want bij jou wordt het positief gebracht zonder (veelal verkeerde) aannames.
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat er iets mis is aan faxie.. Hij oogt misschien iets rustiger als gemiddeld persoon? Maarja boeiend verder?
Als hij gewoon zou daten en hij zou zelf dat persoon ook leuk vinden dan zou er toch eens iets moeten uitkomen gok ik.. (zelfde geldt voor mezelf)Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Vrouwen durven nooit te vertellen waarom ze iemand afwijzen omdat ze bang zijn iemand te kwetsen maar hier wordt Faxie nogal hopeloos van natuurlijk, kan jij niet wat inzichten geven en wat vrouwelijke ''ik vind je niet op die manier leuk'' afwijzingen verwoorden naar de wat begrijpelijkere mannen taal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
Als hij gewoon zou daten en hij zou zelf dat persoon ook leuk vinden dan zou er toch eens iets moeten uitkomen gok ik.. (zelfde geldt voor mezelf)Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: