abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128549522
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij zal vast ook een webwinkeltje met PUA boeken hebben :')
No doubt.

Maar in zoverre heeft hij natuurlijk wel gelijk dat alles begint bij een positieve instelling.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_128560036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Hammet het volgende:

[..]

Dat is toch ook helemaal niet wat hij zegt? Het gaat erom dat je je niet zo afhankelijk opstelt van de omgeving. Als jij bij voorbaat al afknapt op de 'scooterpaupers, VW Golf-troelas, arbeidersgespuis en andere minderwaardigen' en je daardoor je lol laat ontnemen ondanks het feit dat je een leuk gesprek met vrienden staat te hebben (of wat je ook aan het doen bent), dan lijkt me dát juist iets om te fixen.

Oftewel, zoals meerderen al hebben gezegd: stel je eens met minder gesloten en arrogant op, en laat die vooroordelen voor wat ze zijn. Je bent verdomme 30, geen 16.

Ik kom oorspronkelijk ook uit een gat, en ik begrijp enigszins je punt wel. Ik geloof echter niet dat er geen enkele uitgaansgelegenheid is die bij je past waar ook mensen zijn die bij je passen, maar als je in een klein dorp woont snap ik dat dat inderdaad een stuk moeilijker wordt. Dus verhuizen, of minder oordelen. Opgelost, slotje, doei.
Ik ben liever rond mensen die ik wel interessant vind.

Mijn vrienden wonen allemaal overigens niet bepaald in de buurt.

En nogmaals, welke vooroordelen? Ik heb maar zat ervaring met die mensen, en ik zie ze ook niet als minderwaardig oid (waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel) maar het is niet het soort mens waar ik graag mee omga. Vind je het erg?

Mag toch aannemen dat je zelf ook niet de groepen opzoekt waar je niks mee hebt toch ;)
pi_128560492
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Vriend van Pvoesss hier, jij doet precies wat ik vroeger deed. Denken dat niemand je moet omdat bepaalde mensen negatieve dingen zeggen tegen je en je focust alleen daarop. Niet iedereen zal je mogen, lekker boeiend? Gewoon positief in het leven staan, niet stilblijven staan bij die negatieve opmerkingen (en ja op datingsites zijn die flink soms, interwebs ende zeau) en genieten van de kleine dingetjes die wel een positief gevoel afgeven.

Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.
Tja dat 2e stukje van je is nou iets waar ik al lang en breed aan gewerkt heb. Van 93 naar 73 gegaan, en nu stabiel op 80, waarbij dat extra gewicht 'm vooral in spier zit. Heeft geen enkel verschil gemaakt tot nu toe ook al zit ik vele malen beter in m'n vel.

En d'r worden nooit echt negatieve dingen tegen me gezegd hoor. 't Is altijd van 'je bent leuk maar niet op die manier'

En tja dat soort dingen gaan na zoveel jaar toch wel heel erg irritant worden.
pi_128560816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef iScream. het volgende:

[..]

Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
Ach joh, dat punt zit ik nu toch al op. Ben momenteel niet eens echt op zoek meer.

Maar dit hele gedoe begon slechts met dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 02:41 schreef Faxie het volgende:
Kroegen en disco's :r
Escaleerde een beetje :')
pi_128560884
Waar gaat het volgens jezelf dan mis, Faxie?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128561113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.

Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"

Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Tja dit is niet het 'Als versieren geen probleem is' topic. Tuurlijk zijn veel posters hier negatief, dat is de hele reden dat we hier posten.

Het is je misschien niet opgevallen, maar ik heb hier ook wel een heel blij over succesjes gepost hoor (om na een paar weken weer een mislukking te kunnen melden)

De laatste mislukking is redelijk recent, een vriendin wilt niet meer mee op vakantie omdat mevrouw aan de man is en ik mag nu lekker alleen. Terwijl het haar idee was, en ik m'n vakantie daarvoor verzet heb. Ja van dat soort dingen word je lekker positief.
pi_128561505
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is ons hele punt dan ook..
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.
Vraag maar aan myxomatosekonijn, die heeft m'n profiel gelezen en zelfs nog wat kleine suggesties gegeven die ik dankbaar opgevolgd heb.
pi_128561933
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.
Vanuit daar is hele deze discussie ontstaan.

Daarbij had Faxie het vooral over het feit dat mooie mannen het beter/makkelijker hebben op datingsites en dat hij niet aan de bak komt omdat ie geen mooie man (schijnt) te zijn.
Dat zei ik nou ook weer niet hoor :') Ik had het over dat je met een gemiddeld uiterlijk flink aan de bak moet om aan contacten te komen, en zonder een betaald account gaat dat niet eens werken.

Vrouwen met een gemiddeld uiterlijk daarentegen hoeven zoiets niet, want die berichtjes stromen toch wel binnen (ook al is het overgrote deel kansloos)

En dat betalen heb ik dus voor 4 maanden geprobeerd, en dat is mij iets te duur voor wat het oplevert.
pi_128562052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom interpreteer je het nou zo negatief? Je kunt het ook zien als: er is vrijwel niets mis met Faxie, hij heeft alleen een negatieve uitstraling/negatief denkpatroon. Dat negatieve denken is iets wat veranderd kan worden. Klinkt wmb allemaal best hoopvol.

Onderstaande reactie illustreert wmb perfect de soms wat zielige houding van Faxie:

[..]

Echt he :') Dat is gewoon een flauw soort humor :') Neem dat alsjeblieft niet serieus :') !
pi_128562121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zei ik nou ook weer niet hoor :') Ik had het over dat je met een gemiddeld uiterlijk flink aan de bak moet om aan contacten te komen, en zonder een betaald account gaat dat niet eens werken.

Vrouwen met een gemiddeld uiterlijk daarentegen hoeven zoiets niet, want die berichtjes stromen toch wel binnen (ook al is het overgrote deel kansloos)

En dat betalen heb ik dus voor 4 maanden geprobeerd, en dat is mij iets te duur voor wat het oplevert.
Veel berichten krijgen is ook niet alles. Verhoudingen zijn naar mijn mening iets te krom. Ik doe liever zelf wat moeite eigenlijk dan die hopeloze stroom aan berichten waarbij je de meeste niet eens open klikt.

Vrouwen hebben het wel makkelijker wat dat betreft ja.
pi_128562247
Pff even teruggelezen hoor...

Waar het mis gaat? Ben er nog steeds niet achter. Feit is dat ik op persoonlijk vlak enorm gegroeid ben de afgelopen 10 jaar, ook al zal het me niets verbazen als jullie dat niet van me aannemen.

Dat heeft op het gebied van vrouwelijke aandacht niks veranderd. Toendertijd kreeg ik ook wel eens aandacht (ook al had ik dat toen niet in de gaten)
pi_128562286
Je bent toch zeker de afgelopen maanden wat losser gekomen? Dat heeft toch ook wel leuke momenten opgeleverd.
pi_128562386
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel berichten krijgen is ook niet alles. Verhoudingen zijn naar mijn mening iets te krom. Ik doe liever zelf wat moeite eigenlijk dan die hopeloze stroom aan berichten waarbij je de meeste niet eens open klikt.

Vrouwen hebben het wel makkelijker wat dat betreft ja.
Maar ik had toendertijd ook bijvoorbeeld heel leuk contact met iemand, en wilde toen maar eens gaan afspreken, om vervolgens na een stilte van een paar weken opeens een mailtje te krijgen van haar waarin ze zich verontschuldigde voor de stilte, dat dat een goede reden had, en dat ze weer contact had met d'r ex waar ze toch nog meer gevoelens voor had dan ze eerst dacht...

En dat soort dingen overkomen mij dus iets te vaak....
pi_128562585
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Myraela het volgende:
Je bent toch zeker de afgelopen maanden wat losser gekomen? Dat heeft toch ook wel leuke momenten opgeleverd.
Mja maar dat was dus meer om het maar eens te proberen. Want ik ben dus meer open minded dan hier door sommigen aangenomen wordt. Ik was altijd principieel tegen dat soort dingen, maar had dus toch iets van 'fuck it, hoe het nu gaat schiet het ook niet op, wie weet gaat dit het verschil maken'.

Nou oke, been there done that, en het voelt gewoon niet helemaal goed. Ik mis iets...
pi_128562890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Echt he :') Dat is gewoon een flauw soort humor :') Neem dat alsjeblieft niet serieus :') !
Komt dan niet over, zie reactie van DP onder jou.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128563141
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Komt dan niet over, zie reactie van DP onder jou.
Tja die zie ik ook alleen maar kutposts maken.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:37:20 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128563297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

De laatste mislukking is redelijk recent, een vriendin wilt niet meer mee op vakantie omdat mevrouw aan de man is en ik mag nu lekker alleen. Terwijl het haar idee was, en ik m'n vakantie daarvoor verzet heb. Ja van dat soort dingen word je lekker positief.
Gebeurd je dit vaker en hoe is je contact nu met haar?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128563424
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gebeurd je dit vaker en hoe is je contact nu met haar?
Tja eerste keer dat ik met een meid op vakantie zou gaan...

Momenteel ligt het op een heel laag pitje...
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:46:31 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128563684
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja eerste keer dat ik met een meid op vakantie zou gaan...
Dat is niet van belang

quote:
Momenteel ligt het op een heel laag pitje...
Zal je haar niet even duidelijk maken dat dit debiel gedrag is en hoe ze het in haar hoofd haalt je zo te behandelen!! Wat ben je voor een watje man. Ze walst over je heen!!

En direct contact verbreken. Dit soort personen voegen niks toe aan je leven. Je bent gebruikt! Je was enkel een back up plan!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_128563823
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is niet van belang

[..]

Lijkt me wel van belang, want als het de eerste keer zo'n situatie is kan het me nog niet vaker gebeurd zijn.

Zal je haar niet even duidelijk maken dat dit debiel gedrag is en hoe ze het in haar hoofd haalt je zo te behandelen!! Wat ben je voor een watje man. Ze walst over je heen!!

En direct contact verbreken. Dit soort personen voegen niks toe aan je leven. Je bent gebruikt! Je was enkel een beck up plan!
Het zou een kitesurfvakantie zijn, dus ik vermoed dat ze er zelf niks achter zocht... maarja je moet wel beter weten dan zoiets aan een kerel vragen waarvan je weet dat hij op je valt...

En waarom zou ik stennis schoppen? Hoe gaat mij dat helpen? Schiet je niks mee op, en ik heb nou ook niet echt het idee dat het slechte intenties waren ofzo hoor. Dan krijgt ze het voordeel van de twijfel.

Maar ja, ze weet dat ik er niet blij mee was.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:55:50 #271
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128564077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
Het zou een kitesurfvakantie zijn, dus ik vermoed dat ze er zelf niks achter zocht... maarja je moet wel beter weten dan zoiets aan een kerel vragen waarvan je weet dat hij op je valt...
Had je je intenties wel ooit duidelijk gemaakt aan haar dan? En zo ja, hoe reageerde ze daarop?

Leef trouwens wel met je mee, zit toevallig in een vergelijkbare situatie en moet nu helaas ook mijn vakantieplannen omgooien.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:56:06 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128564092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

En waarom zou ik stennis schoppen? Hoe gaat mij dat helpen? Schiet je niks mee op, en ik heb nou ook niet echt het idee dat het slechte intenties waren ofzo hoor. Dan krijgt ze het voordeel van de twijfel.

Maar ja, ze weet dat ik er niet blij mee was.
Ik lees alleen maar exuses. Kom op zeg kom voor je zelf op! Laat zien wat jij wel en niet accepteerd. Je laat gewoon over je heen walsen.

En dan vind jij het gek dat het elke keer mis loopt. Daar zit je probleem onderandere.
pi_128564357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Had je je intenties wel ooit duidelijk gemaakt aan haar dan? En zo ja, hoe reageerde ze daarop?

Leef trouwens wel met je mee, zit toevallig in een vergelijkbare situatie en moet nu helaas ook mijn vakantieplannen omgooien.
Yep, dezelfde avond dat ze met een ander zat te vozen :') En ze 'wilde me niet kwetsen' blabla, terwijl ik nog niks had gezegd. Dus ze wist het al donders goed.
pi_128564440
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar exuses. Kom op zeg kom voor je zelf op! Laat zien wat jij wel en niet accepteerd. Je laat gewoon over je heen walsen.

En dan vind jij het gek dat het elke keer mis loopt. Daar zit je probleem onderandere.
Nee ik laat niet over mee heen walsen :') Als je het bij mij te kwaad maakt kom je er heel snel achter hoor.

Maar nogmaals... stel ik scheld d'r huid vol, en wat dan?
  donderdag 4 juli 2013 @ 00:07:09 #275
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128564522
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Faxie het volgende:
Yep, dezelfde avond dat ze met een ander zat te vozen :') En ze 'wilde me niet kwetsen' blabla, terwijl ik nog niks had gezegd. Dus ze wist het al donders goed.
Maar dan was je dus al veel te laat als je pas nadat je haar met een ander ziet vozen durft te vertellen dat je wat voor haar voelt.

Kan je wel boos op haar worden, maar ik denk toch echt dat je het ook deels bij jezelf moet zoeken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')