Onderzoeken zijn ook gebaseerd op grote groepen, waaruit 'feiten' zijn gekomen. Dus onderzoeken over dat de vrouw veeleisender zijn geworden zegt dus ook geen reet. Want de ene vrouw is de andere niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang jullie mensen maar niet op 1 hoop gooien, want daar gaan jullie (onder andere) dus de mist in
Dus je hebt geen idee waar ik het over heb?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk punt je het precies hebt.
Dat punt is nog geeneens langs gekomen in deze discussiequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus je hebt geen idee waar ik het over heb?
Iets met dat vrouwen het op een datingsite veel makkelijker hebben dan mannen en veel meer aandacht krijgen, zeker als ze er redelijk uit zien?
En welk onderzoek gebruiken jullie dan om te rechtvaardigen dat alle mensen die hier "dingen komen roepen" op 1 hoop te mogen gooien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onderzoeken zijn ook gebaseerd op grote groepen, waaruit 'feiten' zijn gekomen. Dus onderzoeken over dat de vrouw veeleisender zijn geworden zegt dus ook geen reet. Want de ene vrouw is de andere niet.
En -daar- had ik het dus over, en Faxie dus ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat punt is nog geeneens langs gekomen in deze discussie
en daar gaat deze hele discussie niet eens over
En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
En -daar- had ik het dus over, en Faxie dus ook
Dat geldt ook voor het dagelijks leven...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iets met dat vrouwen het op een datingsite veel makkelijker hebben dan mannen en veel meer aandacht krijgen, zeker als ze er redelijk uit zien?
Jullie denken veelste kortzichtig en gingen gelijk met een muur van "het ligt aan jouw negatieve uitstraling" en dat soort BS komen, waardoor Faxie alleen maar ge-ergerd raakte, ja dat gaat helpen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wij denken verder. Want accepteer dat het zo is en hoe ga je het oplossen / dan aan een date komen.
Vanuit daar is hele deze discussie ontstaan.
Daarbij had Faxie het vooral over het feit dat mooie mannen het beter/makkelijker hebben op datingsites en dat hij niet aan de bak komt omdat ie geen mooie man (schijnt) te zijn.
Het kan ook gewoon pech zijn, het kan zijn locatie zijn, het kunnen duizenden dingen zijn!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het dagelijks leven...
Het is weer een excuus...
Andere mannen lukt het blijkbaar wel...
Het probleem ligt dus elders...
Ik kan wel X gaan proberen en dan heel hard roepen dat er van alles mis met X is als X niet werkt voor mij, maar ik kan me ook af gaan vragen waarom X voor sommige mensen wel werkt en voor mij niet. Misschien omdat het probleem bij mij ligt, en niet bij X?
En daarom moet je ook proberen er achter te komen wat het is ipv je te verbergen achter excuses.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het kan ook gewoon pech zijn, het kan zijn locatie zijn, het kunnen duizenden dingen zijn!
Dat doet hij niet, het enige wat hij aangeeft is wat er in elk geval niet gelukt is. Vervolgens komen jullie met de kutsmoes dat het aan zijn instelling moet liggen alleen maar omdat Fax iets neerplempt precies zoals hij het ervaren heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En daarom moet je ook proberen er achter te komen wat het is ipv je te verbergen achter excuses.
Ow zo lolligquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen worden 'wij' ook op 1 hoop gegooid.. wantja alle fokkers hier zijn hetzelfde
![]()
Behalve faxie en magnetron natuurlijk.. die zitten op een andere hoop!
Ja, door een hele hoop vooroordelen over die dingen uit te strooien wat voor anderen totaal onherkenbaar is. Hij zegt niet dat X niet voor hem werkte, hij zegt dat X kut is. Dat is nogal een verschil en zegt wel iets over iemands instelling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat doet hij niet, het enige wat hij aangeeft is wat er in elk geval niet gelukt is.
Aanname!!! Verkeerde aanname zelfs.quote:
Dan snap je het punt dat ik wil maken in de post.. want het punt is zeker serieus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kunt ook langs de regels lezen en zelf ook een beetje nadenken
Nee, dat zegt iets over hoe hij zich op dat moment voelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, door een hele hoop vooroordelen over die dingen uit te strooien wat voor anderen totaal onherkenbaar is. Hij zegt niet dat X niet voor hem werkte, hij zegt dat X kut is. Dat is nogal een verschil en zegt wel iets over iemands instelling.
Op basis waarvan denk je alles zo strak op een rijtje te hebben?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt iets over hoe hij zich op dat moment voelt.
Maar we gaan nu richting muggenzifterij, dus ik denk dat ik het hierbij laat.
In het vervolg niet iedereen op 1 hoop gooien, daar helpen jullie niemand mee.
Waarom interpreteer je het nou zo negatief? Je kunt het ook zien als: er is vrijwel niets mis met Faxie, hij heeft alleen een negatieve uitstraling/negatief denkpatroon. Dat negatieve denken is iets wat veranderd kan worden. Klinkt wmb allemaal best hoopvol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie denken veelste kortzichtig en gingen gelijk met een muur van "het ligt aan jouw negatieve uitstraling" en dat soort BS komen, waardoor Faxie alleen maar ge-ergerd raakte, ja dat gaat helpen!
Beter veranderen jullie hier wat aan, als jullie mensen steeds maar op 1 hoop gaan gooien en met dezelfde kutsmoesjes blijven komen, gaan jullie hier niemand helpen behalve diegenen die toevallig -wel- is zoals jullie standaard hoopje.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt m'n badfoto achterwege gelaten
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Het ligt aan faxie, niet aan iets anders. Julien (een pua) is juist goed geworden omdat hij in een helemaal afgelegen dorpje woonde en wilskracht gekweekt had om dit te handelen. Als je al chagrijnig wordt door muziek en mensen, zit je nog lang niet op het niveau. Hoe zou je toekomstige vriendin het vinden als je zo vatbaar bent? Iedereen krijgt wat hij verdient met vrouwen.
Mijn post is vooral een motivatie post. Take it or leave itquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.![]()
Daarbij is dat dikgedrukte nogal cru. Zat mensen die door pech heel moeilijk aan een relatie kunnen komen. Denk aan mensen die een auto ongeluk krijgen en helemaal verlamd raken.
Ga niet op die troll in man.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom moet jij in fucking elke post pua erbij halen.![]()
Daarbij is dat dikgedrukte nogal cru. Zat mensen die door pech heel moeilijk aan een relatie kunnen komen. Denk aan mensen die een auto ongeluk krijgen en helemaal verlamd raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |