abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128535784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef iScream. het volgende:

[..]

Nu doe je het weer.. Je hebt het zelf niet door volgens mij.. En profielteksten? Denk je nou serieus dat iemand die troep door gaat lezen? "hoi, ik ben op een leuke spontane jongen, hou van gezelligheid en ben romantisch" w/

Nee dus. Wachten tot iemand je leuk gaat vinden op basis van je profiel op een datingsite gaat niks worden. Ga gewoon 20/30 mensen per dag aanspreken op een site als Badoo of whatever, ga wat luchtige gesprekken aan zodat mensen je op een leuke manier leren kennen.
Ik vind jullie ook niet bepaald positief dus wat wil je nou zeggen?

Profielteksten maken niet zoveel verschil tenzij je wel een hele leuke gevatte tekst hebt. Dan nog zal je er toch een leuke foto bij moeten hebben voordat er uberhaupt iemand komt kijken.

In mijn betaalde periode sprak ik er maar zat aan. Leverde niets op behalve 1 date.
pi_128535799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op :')

Als ik contact heb met iemand gaat die vlieger dus blijkbaar niet op, en dan is die houding totaal niet relevant meer in dat geval:') En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.

Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.
Het enige wat je op sites moet doen om contact te krijgen met anderen is vreselijk veel gesprekken beginnen en wachten tot iemand je leuk genoeg lijkt om mee af te spreken, en ondertussen niet teveel waarde hechten aan de gevallen die op niets uitlopen. Ook niet te kritisch zijn, mensen die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken kunnen dat wel zijn.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:31:22 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128535805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus ook niet, en dat wekt wel de nodige frustraties op af en toe op den duur... maar da's verboden, ik moet happy happy joy joy blijven doen met de oogkleppen op :')

Ik ga werken :*
Werkse :W

Maar goed ik heb de hoop al lang opgeven. Het lukt mij al niet om contact te maken en dat vast te houden, etc. Dus aan datingsites, daten, relaties denk ik al helemaal niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128535810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je kan gaan lopen klagen dat datingsites niet werken. Maar je zou je ook eens kunnen gaan afvragen waarom het voor anderen blijkbaar wel werkt. Genoeg verhalen daarover in het dating(site) topic.

Blijkbaar gaat het toch ergens mis. Probeer daar je vinger eens op te leggen.
Sowieso is de vijver al klein in deze omgeving...
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:33:02 #105
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128535896
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het enige wat je op sites moet doen om contact te krijgen met anderen is vreselijk veel gesprekken beginnen en wachten tot iemand je leuk genoeg lijkt om mee af te spreken, en ondertussen niet teveel waarde hechten aan de gevallen die op niets uitlopen. Ook niet te kritisch zijn, mensen die op het eerste gezicht niet bijzonder lijken kunnen dat wel zijn.
Precies dit. Ik ben toen volgens mij wel 300/400 gesprekken aangegaan :') , waaruit ik 2/3 leuke contacten overhield en dus 1 nog steeds gelukkig mee samen ben.
pi_128535913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Werkse :W

Maar goed ik heb de hoop al lang opgeven. Het lukt mij al niet om contact te maken en dat vast te houden, etc. Dus aan datingsites, daten, relaties denk ik al helemaal niet.
hoe is t met die poolse afgelopen?
pi_128535917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?
Nee, je bent een wat stille maar lieve jongen. Negatief kom je in het echt niet over. Maar hier wel en juist online zou je kunnen proberen mensen te ontmoeten want in dat half-belgie van jou daar gaat het niet gebeuren.

En je moet dingen wat makkelijker van je af laten glijden, zodat je sneller door kan naar de volgende zeg maar.
pi_128535947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Flikker nou toch eens op, ik hoef toch niet alles maar leuk te vinden of wel dan? :')
Dat is toch ook helemaal niet wat hij zegt? Het gaat erom dat je je niet zo afhankelijk opstelt van de omgeving. Als jij bij voorbaat al afknapt op de 'scooterpaupers, VW Golf-troelas, arbeidersgespuis en andere minderwaardigen' en je daardoor je lol laat ontnemen ondanks het feit dat je een leuk gesprek met vrienden staat te hebben (of wat je ook aan het doen bent), dan lijkt me dát juist iets om te fixen.

Oftewel, zoals meerderen al hebben gezegd: stel je eens met minder gesloten en arrogant op, en laat die vooroordelen voor wat ze zijn. Je bent verdomme 30, geen 16.

Ik kom oorspronkelijk ook uit een gat, en ik begrijp enigszins je punt wel. Ik geloof echter niet dat er geen enkele uitgaansgelegenheid is die bij je past waar ook mensen zijn die bij je passen, maar als je in een klein dorp woont snap ik dat dat inderdaad een stuk moeilijker wordt. Dus verhuizen, of minder oordelen. Opgelost, slotje, doei.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:34:33 #109
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128535952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Faxie het volgende:
Sowieso is de vijver al klein in deze omgeving...
Dan moet je het wat verder weg zoeken lijkt me.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128535956
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ongelofelijk saaie "wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's" gesprekken.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:34:55 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128535969
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, je bent een wat stille maar lieve jongen. Negatief kom je in het echt niet over. Maar hier wel en juist online zou je kunnen proberen mensen te ontmoeten want in dat half-belgie van jou daar gaat het niet gebeuren.

En je moet dingen wat makkelijker van je af laten glijden, zodat je sneller door kan naar de volgende zeg maar.
Juist dat stille maakt het in het uitgaan natuurlijk ook moeilijker he.
Ze komen niet echt heel snel op je af zeg maar.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:35:15 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128535990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:

Profielteksten maken niet zoveel verschil tenzij je wel een hele leuke gevatte tekst hebt. Dan nog zal je er toch een leuke foto bij moeten hebben voordat er uberhaupt iemand komt kijken.

In mijn betaalde periode sprak ik er maar zat aan. Leverde niets op behalve 1 date.
Je hebt leuke foto's in je fobo staan. En je bent niet lelijker dan bv enkele users in het datingtopic.. en ivm sommigen juist knapper. Dus daar kan het ook niet aan liggen, aangezien ook de minder knappe een date scoren.
pi_128536031
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoeft niet toch?
pi_128536046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Juist dat stille maakt het in het uitgaan natuurlijk ook moeilijker he.
Ze komen niet echt heel snel op je af zeg maar.
True. Ik zou met uitgaan waarschijnlijk ook niet zomaar op iemand afstappen. Tot ik een paar wijntjes op heb dan.
pi_128536078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoeft niet toch?
Zo hebben de meeste die gesprekken wel. Ik ben dan meestal al afgehaakt.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:38:26 #116
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128536136
Je bent er altijd nog zelf bij om die gesprekken een andere kant op te sturen, toch?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128536144
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

HUUUUUUUUUU
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:38:42 #118
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128536159
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

True. Ik zou met uitgaan waarschijnlijk ook niet zomaar op iemand afstappen. Tot ik een paar wijntjes op heb dan.
Ik heb daar de laatste jaren eigenlijk geen last meer van.
Ik ben nog steeds niet super aanwezig, dat is pas na een paar liter bier, maar ik heb geen enkele moeite meer met iemand aanspreken/een praatje maken.
pi_128536212
dames en heren, als het zelfs mij lukt dan zie ik geen problemen voor wie dan ook :)
pi_128536250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topic :')
Doe er dan eens wat aan! dat je daar negatief van bent geworden is het hele probleem.
Dat je op die manier in het leven staat is het issue niet je uiterlijk..

Weetje ik snap dat niet hè er zijn mensen die hebben allemaal een andere voorkeur en als je nou net iemand tegenkomt die daar niets mee kan.. Dan ga je verder op zoek naar iemand die daar wel iets mee kan.

Stel 2 mannen zouden mij aanspreken (volgens jou zoekt iedereen een goddelijke man.)
persoon 1 ziet er zo uit .

persoon 2 ziet er zo uit .

Ik zou direct kiezen voor persoon 2 puur op uiterlijk :9~ :9~
En dan zullen tientallen andere vrouwen hem vast veel te dik en onaantrekkelijk vinden. ik dus niet :W
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:40:49 #121
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_128536270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoe is t met die poolse afgelopen?
Dat is niets geworden. Was vooral leuk online.
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef FAUSTI het volgende:
dames en heren, als het zelfs mij lukt dan zie ik geen problemen voor wie dan ook :)
Wie ben jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:40:54 #122
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_128536274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topic :')
Vriend van Pvoesss hier, jij doet precies wat ik vroeger deed. Denken dat niemand je moet omdat bepaalde mensen negatieve dingen zeggen tegen je en je focust alleen daarop. Niet iedereen zal je mogen, lekker boeiend? Gewoon positief in het leven staan, niet stilblijven staan bij die negatieve opmerkingen (en ja op datingsites zijn die flink soms, interwebs ende zeau) en genieten van de kleine dingetjes die wel een positief gevoel afgeven.

Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_128536299
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo hebben de meeste die gesprekken wel. Ik ben dan meestal al afgehaakt.
Je moet natuurlijk wel eerst een beetje weten wat iemand leuk vindt om over iets leuks te kunnen praten, die eerste paar minuten moet je gewoon een beetje doorheen ofzo dan.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:41:45 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128536312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:

Aah.. met jou was ik in de war :+

Faxie.. paxlie.. 1 pot nat :P
pi_128536376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef Paxlie het volgende:
Ik was het destijds zat om dik te zijn, niet vanwege het dik zijn maar vanwege het feit dat ik mezelf daardoor niet mooi vond. Doordat ik mezelf niet mooi vond kreeg alles wat een negatieve ondertoon. Die ondertoon wordt door alles en iedereen gezien en daardoor zullen ze vooral de neiging krijgen om negatief over je te zijn. Dankzij het sporten voelde ik mij weer blij en doordat ik positiever over mezelf dacht kwamen de positieve opmerkingen van anderen ook vanzelf.
Nou precies dit dus zijn uiterlijk was voor mij dik ook al prima..
Maar hij haalde uit zijn persoonlijkheid niet wat er in zit.
Dat hij nu veel gewicht kwijt is maakt hem voor mij niet aantrekkelijker hoor.
Zijn houding dus wel :Y
pi_128536432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Joanne35 het volgende:
Je bent er altijd nog zelf bij om die gesprekken een andere kant op te sturen, toch?
Dat is met veel mensen best lastig hoor, maar nou ben ik sowieso niet echt het type dat zo gefocust met daten bezig moet zijn. Want dan beoordeel ik mensen veel te veel. Terwijl ik als ik mensen al ken door veel meer dingen heen kan kijken.

Op een datingsite valt alles met een lage opleiding al af. Mensen die in een soort MSN-taal typen. Mensen die teveel smileys gebruiken. Blonde mensen en iedereen onder de 1.85. Thuiswonende en familie mensen. Gelovige mensen vallen ook af. En zo heb ik eigenlijk nog wel een hele waslijst. :')

Overigens heb ik een supertoffe lange, blonde vriend. Met leuke schoonfamilie bij dat pakketje. Had ik nooit ontmoet op een datesite omdat ik nooit had gedacht dat ik dat zou zoeken/willen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:50:50 #127
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128536751
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is met veel mensen best lastig hoor, maar nou ben ik sowieso niet echt het type dat zo gefocust met daten bezig moet zijn. Want dan beoordeel ik mensen veel te veel. Terwijl ik als ik mensen al ken door veel meer dingen heen kan kijken.

Op een datingsite valt alles met een lage opleiding al af. Mensen die in een soort MSN-taal typen. Mensen die teveel smileys gebruiken. Blonde mensen en iedereen onder de 1.85. Thuiswonende en familie mensen. Gelovige mensen vallen ook af. En zo heb ik eigenlijk nog wel een hele waslijst. :')

Overigens heb ik een supertoffe lange, blonde vriend. Met leuke schoonfamilie bij dat pakketje. Had ik nooit ontmoet op een datesite omdat ik nooit had gedacht dat ik dat zou zoeken/willen.
Wel grappig.. Eerst geef je een hele waslijst op van personen die bij een eerste selectie zouden afvallen en vervolgens geef je aan dat je huidige vriend anders is dan je naar zou zoeken :9 Zo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet trekken als iemand niet helemaal is waarna je in eerste instantie "zoekt"!
pi_128536818
Ik heb nog nooit echt bewust "gezocht" naar een date of zoiets. :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:52:23 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128536832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef iScream. het volgende:

[..]

Wel grappig.. Eerst geef je een hele waslijst op van personen die bij een eerste selectie zouden afvallen en vervolgens geef je aan dat je huidige vriend anders is dan je naar zou zoeken :9 Zo zie je maar weer dat je niet te snel conclusies moet trekken als iemand niet helemaal is waarna je in eerste instantie "zoekt"!
Op datingsites deed ik dat ook altijd. Omdat je dan enkel de nonverbale zaken hebt. Dan had ik ook geen zin om met iemand te kletsen die op papier het gewoon niet was. Laat staan dan ermee echt gaan daten.

Dus gewoon irl doen, stukken relaxter :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:52:42 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128536852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
ga weg dan :{w
pi_128536888
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ga weg dan :{w
Zeg heuj :{w
pi_128536889
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Opschepper :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:54:08 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128536930
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Barbusse het volgende:

Zeg heuj :{w
Jij kan enkel "jezelf zijn en ze komen als vliegen op je af" zeggen, want meer ervaring heb je niet :6
pi_128536960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Opschepper :P
Dat is niet om op te scheppen hoor. Maar dat bewuste zoeken...als ik een vrouw zo zie rondlopen knap ik er op af. Kan me voorstellen dat men ook op mij af zou knappen in die situatie.

In andere situaties ook trouwens :')
pi_128536970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef iScream. het volgende:

[..]

Maar dat is toch eigenlijk altijd zo. :D
pi_128536992
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij kan enkel "jezelf zijn en ze komen als vliegen op je af" zeggen, want meer ervaring heb je niet :6
Hoe kom je daar nu bij? :') Was het maar waar :9
pi_128537029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is niet om op te scheppen hoor. Maar dat bewuste zoeken...als ik een vrouw zo zie rondlopen knap ik er op af. Kan me voorstellen dat men ook op mij af zou knappen in die situatie.

In andere situaties ook trouwens :')
Wanhoop heet dat, ik moet en zal iets vinden. Dan ga je al met een verkeerde insteek er mee aan de gang.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:56:07 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128537030
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moet jij ze niet van je af slaan dan?
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:56:27 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128537050
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef Barbusse het volgende:
Een sterk overdreven post niet herkennen ;(
pi_128537101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Moet jij ze niet van je af slaan dan?
I abhorr violence :{w
pi_128537206
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een sterk overdreven post niet herkennen ;(
Het is warm, alles gaat wat langzamer bij mij vandaag ;(
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:01:45 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128537304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is warm, alles gaat wat langzamer bij mij vandaag ;(
Ga dan eens proberen een date te regelen. Dan zal je merken hoe lastig het is als het allemaal zo langzaam gaat.. Kan je met ons meeleven ;(
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:03:21 #143
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128537383
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga dan eens proberen een date te regelen. Dan zal je merken hoe lastig het is als het allemaal zo langzaam gaat.. Kan je met ons meeleven ;(
Een date regelen is op zich het probleem niet, een leuke date hebben gaat ook nog wel, er iets aan overhouden is ook nog allemaal prima, maar dan komen de problemen bij mij pas.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:04:45 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128537476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
Een date regelen is op zich het probleem niet, een leuke date hebben gaat ook nog wel, er iets aan overhouden is ook nog allemaal prima, maar dan komen de problemen bij mij pas.
Ik heb al problemen met de eerste drie :')

Al zie ik verschil tussen : een date regelen en een leuke date regelen
Want een date regelen lukt me ook wel, maar dat zullen dan geen interessante 'kandidaten' zijn :+
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:06:19 #145
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128537544
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb al problemen met de eerste drie :')

Al zie ik verschil tussen : een date regelen en een leuke date regelen
Want een date regelen lukt me ook wel, maar dat zullen dan geen interessante 'kandidaten' zijn :+
Zodra het richting een relatie gaat dan beginnen bij mij de problemen.
Dan moet je jezelf echt open gaan stellen voor iemand enzo.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:11:07 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128537776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:
Heb je idd eens verteld. Dat kan idd ook moeilijk zijn.
Geen idee hoe dat bij mij zal zijn :')
pi_128537976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bindingsangst?
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:17:40 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128538102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bindingsangst?
Ja denk het wel een beetje ja
pi_128538239
Sucks.
pi_128538541
Wat een gebitch op Faxie zeg. Ik zag zo'n beetje alle cliché's wel voorbijkomen, waaronder de topper "negatieve uitstraling" want een negatieve uitstraling heeft Faxie zeker niet.
Dat is een beetje hetzelfde als dit: Stel Faxie stoot zijn teen en zegt "auw!", dan is de reactie van veel fokkers in dit forum "jij hebt ook altijd pijn", de reactie van veel fokkers hier slaan werkelijk nergens op.

Als er al negatieve mensen in dit topic zijn, dan zijn het wel de mensen die Faxie ervan betichten niks te kunnen vinden omdat hij eens een keertje z'n gal spuwt.

Het zegt niks over de pijn die Faxie ervaart als hij niet z'n teen gestoten heeft, om het maar even bij mijn voorbeeld te houden.

TL:DR: Faxie komt 1 keer klagen en meteen is zijn falen te danken omdat hij volgens de helft van de fokkers hier dus altijd loopt te klagen cq altijd negatief is.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:29:22 #151
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128538658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gebitch op Faxie zeg. Ik zag zo'n beetje alle cliché's wel voorbijkomen, waaronder de topper "negatieve uitstraling" want een negatieve uitstraling heeft Faxie zeker niet.
Dat is een beetje hetzelfde als dit: Stel Faxie stoot zijn teen en zegt "auw!", dan is de reactie van veel fokkers in dit forum "jij hebt ook altijd pijn", de reactie van veel fokkers hier slaan werkelijk nergens op.

Als er al negatieve mensen in dit topic zijn, dan zijn het wel de mensen die Faxie ervan betichten niks te kunnen vinden omdat hij eens een keertje z'n gal spuwt.

Het zegt niks over de pijn die Faxie ervaart als hij niet z'n teen gestoten heeft, om het maar even bij mijn voorbeeld te houden.

TL:DR: Faxie komt 1 keer klagen en meteen is zijn falen te danken omdat hij volgens de helft van de fokkers hier dus altijd loopt te klagen cq altijd negatief is.
Hey, geschikte date :*
pi_128538677
Ik lees in dit topic en in het andere topic al minstens een jaar mee :D
Doe toch niet zo stom. Het is niet alleen deze keer en het is niet eens zijn uitstraling wat mij betreft maar de manier hoe hij er in staat en hoe hij er mee om gaat.
pi_128539007
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik lees in dit topic en in het andere topic al minstens een jaar mee :D
Doe toch niet zo stom. Het is niet alleen deze keer en het is niet eens zijn uitstraling wat mij betreft maar de manier hoe hij er in staat en hoe hij er mee om gaat.
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man :')

Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.
pi_128539442
Je gaat compleet voorbij aan wat mensen hier bedoelen. :')

Het gaat niet om het niet lukken en dat aangeven.
Het gaat niet om hoe hij het brengt het gaat om wat hij brengt
En dat is ook niet wat wij insinueren :N
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:49:01 #155
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128539486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man :')

Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
pi_128539605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef iScream. het volgende:

[..]

Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding ( :') ) moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden ;)
pi_128539643
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
Je gaat compleet voorbij aan wat mensen hier bedoelen. :')

Het gaat niet om het niet lukken en dat aangeven.
Het gaat niet om hoe hij het brengt het gaat om wat hij brengt
En dat is ook niet wat wij insinueren :N
Wat insinueren jullie dan wel? :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:52:53 #158
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128539680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.

Je maakt je er trouwens wel erg druk om. Ben je altijd zo?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128539719
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding ( :') ) moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden ;)
Die keiharde waarheid is er niet.

Jullie zijn gewoon echt goed in de slachtofferrol :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:54:48 #160
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128539755
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus voorstellen om hem wellicht op andere inzichten te brengen is "liegen" in jouw ogen? Hmm in dat geval: Je zult niemand ontmoeten in je dagelijkse leven, je zult niemand ontmoeten via een datingsite, have fun als single.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:54:55 #161
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128539762
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.

Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"

Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
pi_128539785
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.

Je maakt je er trouwens wel erg druk om. Ben je altijd zo?
Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houding :)

Mijn persoonlijkheid af kunnen leiden uit 2 of 3 posts :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:55:37 #163
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128539787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.

Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"

Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Amen. :Y
pi_128539863
Aaliyah heeft er zelfs een nummer over :')

If at first you don't succeed
You can dust it off and try again
Dust yourself off and try again
pi_128539882
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Die keiharde waarheid is er niet.

Jullie zijn gewoon echt goed in de slachtofferrol :)
Ah, daar hebben we nog zo'n cliché, de onvermijdelijke slachtofferrol! _O- :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:58:41 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128539921
En je mag best negatief zijn en alles even kut vinden. De mensen pikken het er hier echt wel uit of je een kutdag/week/periode hebt of gewoon altijd zo post.

Daarbij gaat het ook om de inhoud. Faxie post veel algemeenheden / vooroordelen. Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon echt pech heeft (gehad). Maar het kan niet zijn dat de rest van nederland iets wel lukt en hem alleen niet.
Dan betekent het toch dat ie het bij zichzelf moet zoeken lijkt me.

Dat ie in een klein kutdorp woont, ja dat is lastig, maar dan moet ie het verder van huis zoeken. simpel zat. Als ie dat niet wil, geen probleem, maar dan weet je dat er gewoon een stuk minder mogelijkheden zijn.

Dat hij elk cafe kut vind, kan ik ook haast niet begrijpen, er is altijd wel eentje waar beetje 'normale' mensen komen. Misschien moet je er 2 of 3x heen voordat je het doorhebt, maar dat moet je er evt voor over hebben.
Dat je het vervolgens niets vind, geen probleem, kan. Maar ga dan niet zeggen dat alles kut is, want er lopen allemaal sjapies (of welk hokje je dan wordt ingestort) rond. Want dat zal vast wel meevallen.
pi_128539993
Hoezo is dat een cliche?

Alles is negatief het ligt aan het feit dat hij brad pitt niet is.
Dat vrouwen alleen maar ... zoeken dat hij ... is en niet ... is.

Hij heeft de verkeerde schoenen, auto, woonplaats, rechteroor, linkerteen whatever.
En die houding is gewoon zo enorm verkeerd.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:00:36 #168
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128540001
quote:

Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128540028
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
En je mag best negatief zijn en alles even kut vinden. De mensen pikken het er hier echt wel uit of je een kutdag/week/periode hebt of gewoon altijd zo post.

Daarbij gaat het ook om de inhoud. Faxie post veel algemeenheden / vooroordelen. Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon echt pech heeft (gehad). Maar het kan niet zijn dat de rest van nederland iets wel lukt en hem alleen niet.
Dan betekent het toch dat ie het bij zichzelf moet zoeken lijkt me.

Dat ie in een klein kutdorp woont, ja dat is lastig, maar dan moet ie het verder van huis zoeken. simpel zat. Als ie dat niet wil, geen probleem, maar dan weet je dat er gewoon een stuk minder mogelijkheden zijn.

Dat hij elk cafe kut vind, kan ik ook haast niet begrijpen, er is altijd wel eentje waar beetje 'normale' mensen komen. Misschien moet je er 2 of 3x heen voordat je het doorhebt, maar dat moet je er evt voor over hebben.
Dat je het vervolgens niets vind, geen probleem, kan. Maar ga dan niet zeggen dat alles kut is, want er lopen allemaal sjapies (of welk hokje je dan wordt ingestort) rond. Want dat zal vast wel meevallen.
Ik wou eigenlijk alle belangrijke fouten in jouw post vetgedrukt en onderstreept hebben, maar er zijn zoveel foute aannames in jouw post, dat ik er niet eens aan ga beginnen.
pi_128540078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.
Nounou, dat valt allemaal wel mee hoor :')
pi_128540079
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo is dat een cliche?

Alles is negatief het ligt aan het feit dat hij brad pitt niet is.
Dat vrouwen alleen maar ... zoeken dat hij ... is en niet ... is.

Hij heeft de verkeerde schoenen, auto, woonplaats, rechteroor, linkerteen whatever.
En die houding is gewoon zo enorm verkeerd.
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:02:56 #172
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128540098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houding :)

Mijn persoonlijkheid af kunnen leiden uit 2 of 3 posts :')
Klopt man, ik ben echt kneiter negatief, de hele wereld is kut. Het komt allemaal door m'n ouders. Als zij gewoon wat knapper waren geweest had ik nu een harem gehad.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:04:20 #173
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128540150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.
Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?
pi_128540202
quote:

Hier weer een paar van die kortzichtige aannames. Je komt zelf met aannames zonder zelfs ook maar te verivieren.

Faxie komt vertellen en gelijk wordt hij op 1 hoop gegooid met al die andere negatievelingen
:')
pi_128540234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef iScream. het volgende:

[..]

Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?
Over een paar uur vertrekt mijn vliegtuig, dus mijn hoofd staat eventjes niet naar daten om eerlijk te zijn
pi_128540243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het probleem is niet zijn ervaringen die hebben namelijk genoeg fokkers maar die gaan er heel anders mee om. Het is de vervolg reactie die er op komt.
Lees eens wat mijn vriend post. Het probleem is hoe hij om gaat met die ervaringen het probleem is wat hij er mee doet en hoe hij er in blijft hangen.

Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.
pi_128540318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Klopt man, ik ben echt kneiter negatief, de hele wereld is kut. Het komt allemaal door m'n ouders. Als zij gewoon wat knapper waren geweest had ik nu een harem gehad.
De hele wereld kut vinden is iets anders dan met negatieve aannames komen, maar blijkbaar is het voor jou gewoon om te denken dat als je 1 schaap over de dam ziet lopen, dus de hele kudde dus al aan de andere kant moet zijn :')
pi_128540388
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Het probleem is niet zijn ervaringen die hebben namelijk genoeg fokkers maar die gaan er heel anders mee om. Het is de vervolg reactie die er op komt.
Lees eens wat mijn vriend post. Het probleem is hoe hij om gaat met die ervaringen het probleem is wat hij er mee doet en hoe hij er in blijft hangen.

Je kan ook bij falen doorgaan tot je wel succes hebt in plaats van roepen ik ben geen brad pitt dus ik zal nooit succes hebben.
Maar hij blijft niet hangen, ik leid uit zijn posts op dat hij continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden, maar ze gewoon niet ziet op het moment.
Ook heeft hij het 1 en ander al geprobeerd, zonder succes.

Faxie is niet iemand die ergens in blijft hangen maar om de 1 of andere reden wordt dat hier als waarheid gezien en dat vind ik gewoon niet tof van jullie.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:10:38 #179
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128540438
quote:

[..]

Juist, en als een bepaalde datingsite niets oplevert, probeer eens een andere, probeer verschillende strategieen uit om vrouwen te benaderen op datingsites, probeer eens op een andere manier een gesprek met iemand te voeren. En wat looks betreft, er zitten toch altijd dames op een datingsite die qua looks ook niet "perfect" (ja ik weet het, subjectief iets) zijn?
pi_128540540
quote:

[..]

Hij geeft alleen maar aan hoe het is op datingsites. Sterker nog, hij geeft zelfs aan dat het nou eenmaal zo is. Tot zover ik weet is het ook gewoon zo dat als je je uiterlijk niet mee hebt zitten en je niet een hele smooth datingsiter bent, je gewoon weinig kans maakt op een datingsite.

Keihard, maar waar. Deze info stond ook in een topic dat hier een maand of wat geleden ronddwarrelde.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:13:41 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128540588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar hij blijft niet hangen, ik leid uit zijn posts op dat hij continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden, maar ze gewoon niet ziet op het moment.
Ook heeft hij het 1 en ander al geprobeerd, zonder succes.
Dus wat wordt de conclusie dan? Hij moet er maar mee kappen en het eenzame bestaan accepteren?
en verder gewoon hopen dat hij er ooit eentje tegenkomt?

Vind ik ook goed hoor :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:14:38 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128540634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij geeft alleen maar aan hoe het is op datingsites. Sterker nog, hij geeft zelfs aan dat het nou eenmaal zo is. Tot zover ik weet is het ook gewoon zo dat als je je uiterlijk niet mee hebt zitten en je niet een hele smooth datingsiter bent, je gewoon weinig kans maakt op een datingsite.

Keihard, maar waar. Deze info stond ook in een topic dat hier een maand of wat geleden ronddwarrelde.
De kans is misschien kleiner.. maar zeker niet weinig kans. Genoeg 'lelijke fokkers' die of via hier of via echte datingsites aan een date / relatie komen. Hoe is het hen dan gelukt? want zij lijken ook zeker niet op brad pit of vallen niet onder de noemer knap voor het algemene publiek.
pi_128540690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier weer een paar van die kortzichtige aannames. Je komt zelf met aannames zonder zelfs ook maar te verivieren.

Faxie komt vertellen en gelijk wordt hij op 1 hoop gegooid met al die andere negatievelingen
:')
Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt. Afknappen en je niet meer kunnen vermaken, omdat je het volk om je heen enkel kan zien als 'paupers, tjappies, kneusjes, enz.' heeft niets te maken met objectieve ervaringen en dito conclusies, maar met een gesloten geest waar elk meisje zo droog als de sahara van wordt. Daar kan je misschien mee weg komen als je jong bent, maar een vrouw van eind twintig zal toch een meer stabiele en open-minded geest zoeken.

En wat betreft blijven hangen; hij blijft misschien niet hangen in z'n acties, maar duidelijk wel in z'n mindset.
pi_128540774
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De kans is misschien kleiner.. maar zeker niet weinig kans. Genoeg 'lelijke fokkers' die of via hier of via echte datingsites aan een date / relatie komen. Hoe is het hen dan gelukt? want zij lijken ook zeker niet op brad pit of vallen niet onder de noemer knap voor het algemene publiek.
Die zijn misschien beter in zich profileren op datingsites dan dat Fax dat is.
Er stond .....en.....
pi_128540839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Hammet het volgende:

[..]

Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt.
Onterecht! Want ieder mens is weer anders ;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:20:13 #186
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128540878
quote:
Terecht dat 'ie op die hoop gegooid wordt.
Was ook heel doelbewust omdat ik liever over het verschijnsel praat en niet over individuen :)
pi_128540880
quote:

[..]

En wat betreft blijven hangen; hij blijft misschien niet hangen in z'n acties, maar duidelijk wel in z'n mindset.
Ik zou graag deze aanname willen bestrijden, maar ik ben op moment een beetje te druk bezig met spullen inpakken! :D
pi_128540884
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er stond .....en.....
Dus dan ligt het misschien daar aan en niet aan het feit dat hij geen Brad pitt is?
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:21:11 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128540939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er stond .....en.....
Dus zeg je ook dat hij het bij zichzelf moet zoeken.
Hij is slechter in het profileren van zichzelf en een mindere smooth datingsiter. Dus zaken waar hij zeker iets aan kan doen / leren.
pi_128541007
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dus dan ligt het misschien daar aan en niet aan het feit dat hij geen Brad pitt is?
Zou heel goed kunnen. Ik heb zijn profiel nooit gelezen dus weet niet wat ie erin had gezet.
Maar blijkbaar werkte het niet voor hem.

Misschien dat hij daarin wat tips zou kunnen gebruiken, maar daar is een heel ander topic al voor! :+
pi_128541085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou heel goed kunnen.
Dat is ons hele punt dan ook..
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.
pi_128541091
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus zeg je ook dat hij het bij zichzelf moet zoeken.
Hij is slechter in het profileren van zichzelf en een mindere smooth datingsiter. Dus zaken waar hij zeker iets aan kan doen / leren.
Moet?

Ik zeg toch nergens moeten? -_-
Misschien is hij daar simpelweg niet toe in staat. Maar goed, zie mijn bovenstaande post maar :+
pi_128541159
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is ons hele punt dan ook..
Alleen maar roepen dat het komt doordat je niet brad pitt bent brengt je nergens.
Roepen? Weer zo'n negatieve aanname :')

En hij heeft wel heel wat meer dingen "geroepen". Als je wilt weten hoe Faxie zijn profiel eruit zag, ik zou zeggen, vraag het hem gewoon! :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:26:38 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128541197
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet?

Ik zeg toch nergens moeten? -_-
Misschien is hij daar simpelweg niet toe in staat. Maar goed, zie mijn bovenstaande post maar :+
Valt ie weer over het woordje 'moeten' :')
Ook zonder het woord blijft de boodschap van m'n post hetzelfde
pi_128541305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Roepen? Weer zo'n negatieve aanname :')

En hij heeft wel heel wat meer dingen "geroepen". Als je wilt weten hoe Faxie zijn profiel eruit zag, ik zou zeggen, vraag het hem gewoon! :)
Zal ik het voor je veranderen in posten voor je dan..
Je valt over woorden de boodschap is hetzelfde.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:29:29 #196
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128541338
Is magnetronkoffie niet gewoon een 2e profiel van Faxie? :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:30:16 #197
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128541373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef iScream. het volgende:
Is magnetronkoffie niet gewoon een 2e profiel van Faxie? :P
Nee man. Kijk maar naar z'n ondertitel.
  woensdag 3 juli 2013 @ 15:31:11 #198
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128541425
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Nee man. Kijk maar naar z'n ondertitel.
Haha scherp
pi_128541638
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Valt ie weer over het woordje 'moeten' :')
Ook zonder het woord blijft de boodschap van m'n post hetzelfde
Ik val over het feit dat jij me iets in de mond legt ;)
pi_128541693
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zal ik het voor je veranderen in posten voor je dan..
Je valt over woorden de boodschap is hetzelfde.
Ja, dat het dus aan zijn houding moet liggen dat hij geen date weet te scoren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')