abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:55:24 #76
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128528529
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het geschreven woord zegt niet altijd wat over hoe iemand in de omgang is he ;)
Mensen vragen/doen suggesties aan Faxie, hij vertelt waarom het wel / niet wat voor hem is. Tja als het niets is, dan reageer je al snel negatief en lijkt het er vanaf te druipen.
Maar hij doet ook genoeg andere dingen, als je het daarover hebt, dan zal het weinig negatiefs bevatten gok ik zo.

Moet ie dan zeggen "ja geweldig idee" ondanks dat ie al zeker weet dat het niets voor hem is?
Nee tuurlijk niet, ik ben ook niet het type wat contacten opdoet in de discotheek/kroeg. Ik doelde meer op "Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel." Zoiets heb je toch grotendeels zelf in de hand.
pi_128529003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:48 schreef iScream. het volgende:
Ik weet niet of je in het echt net zo bent als je typt, maar de negativiteit druipt er echt van af. Je noemt jezelf een "gemiddelde kerel op een datingsite", dit heb je toch echt zelf in de hand. Wees vrolijk, zelfverzekerd en probeer gewoon wat anders te zijn dan de doorsnee man op een datingsite, dus niet je standaard "wie ben je, wat doe je, wat wil je" vragen :) En anders een singles-vakantie?
Zo was mijn profiel totaal niet. Ik had het over uiterlijk meer. Niet knap, niet lelijk gewoon gemiddeld.

En nee ik ben in het echt niet bepaald zoals ik typ op Fok. Het zal je nog verbazen wat voor vrolijke jongen ik kan zijn :')

Maarja in een topic zoals dit gaat het voornamelijk over de dingen die mij frustreren. Ik ben heel tevreden met m'n leventje hoor, behalve over het liefdesgebeuren dus tjaaa....
pi_128529104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:55 schreef iScream. het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, ik ben ook niet het type wat contacten opdoet in de discotheek/kroeg. Ik doelde meer op "Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel." Zoiets heb je toch grotendeels zelf in de hand.
Nee helemaal niet, want meer dan een interesseberichtje sturen kan je dan niet. En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.

Betalen en berichtjes sturen heb ik dus ook gedaan, maar de kosten wogen nou niet bepaald op tegen de contacten die ik er uiteindelijk mee had. Dan kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen.
pi_128529189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee en fake it till you make it is ook niet aan je besteed, dat is nou wel duidelijk
Ik ga ook niet pretenderen dat ik dé tip voor je heb, of het allemaal maar beter weet. Ik heb gewoon mazzel gehad, anders was ik ook nog alleen geweest gok ik zo :')
Viel me op dat er nogal wat tegenstrijdige tips gegeven worden altijd. Niet alleen hier, maar ook in andere topics.

Tja ik ken gevallen van kerels die toevallig net op de goede tijd op de goede plaats de juiste dame tegen het lijf liepen. Bij sommige gebeurt dat wel, bij andere dus niet.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:21:07 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128529231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:19 schreef Faxie het volgende:
Viel me op dat er nogal wat tegenstrijdige tips gegeven worden altijd.
Omdat het 1 voor de ene werkt, en het ander voor de andere. Er is niet 1 gouden tip of allemaal tips die in 1 straatje vallen.

Er is zoveel mogelijk, dat je idd tegenstrijdigheden lijkt te krijgen. Maar het is allemaal redelijk logisch. alleen werkt de één beter dan de ander voor een bepaald persoon.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:34:57 #81
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128529634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, want meer dan een interesseberichtje sturen kan je dan niet. En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.

Betalen en berichtjes sturen heb ik dus ook gedaan, maar de kosten wogen nou niet bepaald op tegen de contacten die ik er uiteindelijk mee had. Dan kan ik m'n geld net zo goed door de plee spoelen.
Ik heb via Badoo toen best veel contacten opgedaan (en ook mn huidige vriendin daar leren kennen), kost niks en zitten best leuke mensen op.
pi_128533151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:34 schreef iScream. het volgende:

[..]

Ik heb via Badoo toen best veel contacten opgedaan (en ook mn huidige vriendin daar leren kennen), kost niks en zitten best leuke mensen op.
Wat dat aan gaat kan t zelfs via fok :+
pi_128533493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:16 schreef Faxie het volgende:
En als je er niet uit ziet als Brad Pitt ga je echt niet veel aandacht krijgen van de vrouwen daar hoor.
Wat een stomme houding als je er zo in staat snap ik wel dat ze op je af knappen..

Je hebt veel vooroordelen die je best eens zou kunnen laten vallen.
pi_128533720
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat dat aan gaat kan t zelfs via fok :+
Precies, maar door die negatieve houding van Faxie, lopen de vrouwen hier nou niet echt warm om hem te meeten lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:55:56 #85
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128534348
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat een stomme houding als je er zo in staat snap ik wel dat ze op je af knappen..

Juist. In mijn geval begon 99% van de gesprekken ook door initiatief van mijzelf :') Gewoon tegen iedereen aan gaan lullen, zitten er vanzelf een paar tussen waarmee het wel klikt en van het een komt het ander vanzelf!
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:56:59 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128534399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, maar door die negatieve houding van Faxie, lopen de vrouwen hier nou niet echt warm om hem te meeten lijkt me.
Hij had toch een tijdje met een fokster? Of was hij dat niet?
pi_128534708
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef iScream. het volgende:

[..]

Juist. In mijn geval begon 99% van de gesprekken ook door initiatief van mijzelf :') Gewoon tegen iedereen aan gaan lullen, zitten er vanzelf een paar tussen waarmee het wel klikt en van het een komt het ander vanzelf!
Er is ook helemaal niets mis met aanspreken, zowel voor de vrouw als de man niet.
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg en bij voorbaat doen alsof je er niets mee winnen zal maakt je inderdaad een verliezer. :Y
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:08:10 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128534844
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Pvoesss het volgende:

En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg
Idd ja. Heb ooit kerel gedate die ontzettend op Faxie leek/lijkt (tenminste wat ik zo zie op de foto's). Niets mis mee :)
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:09:02 #89
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128534880
quote:

[..]

Er is ook helemaal niets mis met aanspreken, zowel voor de vrouw als de man niet.
En niet iedereen zoekt een brad pitt. smaken verschillen zo erg en bij voorbaat doen alsof je er niets mee winnen zal maakt je inderdaad een verliezer. :Y
Als er iets niet aantrekkelijk is dan is het een negatieve uitstraling.
pi_128534918
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij had toch een tijdje met een fokster? Of was hij dat niet?
Volgens mij niet? Maar ik ben hier ook al heel lang niet meer geweest
quote:

[..]

Mijn vriend valt ook niet onder klasse brad pitt, maar persoonlijk vind ik brad pitt het niet bij hem halen :+ Smaken verschillen.
Al kan het bij faxie imo nog steeds niet aan zijn uiterlijk liggen, gewoon een vlotte gast zo te zien
pi_128534967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit. Zonder negatieve houding zou het zo goed komen.
pi_128535228
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op :')

Als ik contact heb met iemand gaat die vlieger dus blijkbaar niet op, en dan is die houding totaal niet relevant meer in dat geval:') En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.

Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.
pi_128535304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees anders de andere topics in RnP over datingssites eens. 'Datingsites voor knappe mannen' ed. Niks vooroordeel, harde waarheid.
In die zin dat foto's stille beelden zijn en je dus ook geen uitstraling oid kunt meten via een profiel zelf. Maar dan nog, smaken verschillen
pi_128535308
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit. Zonder negatieve houding zou het zo goed komen.
Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?
pi_128535464
quote:

[..]

Als ik contact heb met iemand gaat die vlieger dus blijkbaar niet op, en dan is die houding totaal niet relevant meer in dat geval:') En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.

Doe je het weer.. lekker huilie doen :W lekker in de slachtofferrol zitten dat je niet mooi genoeg bent.
Weetje als mijn vriend er zo in stond dan had ik hem echt niet willen hebben. :r

En er zijn genoeg die hem niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hem prachtig en mooier dan mooi :D
Ook toen er nog heel wat kilo's meer aan zaten.. Weetje het heeft heel wat jaren gekost voordat wij samen waren maar hij heeft het te danken aan zijn huidige instelling en hoe hij nu in het leven staat. :Y
pi_128535494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij hebt me nou al vaak zat gezien. Vind je dat ik negativiteit uitstraal?
Jij? Nee totaal niet. En wat het nu precies is wat maakt dat vrouwen niet tot jou aangetrokken zijn geen idee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_128535640
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Doe je het weer.. lekker huilie doen :W lekker in de slachtofferrol zitten dat je niet mooi genoeg bent.
Weetje als mijn vriend er zo in stond dan had ik hem echt niet willen hebben. :r

En er zijn genoeg die hem niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hem prachtig en mooier dan mooi :D
Ook toen er nog heel wat kilo's meer aan zaten.. Weetje het heeft heel wat jaren gekost voordat wij samen waren maar hij heeft het te danken aan zijn huidige instelling en hoe hij nu in het leven staat. :Y
Neenee ik word negatief omdat vrouwen me niet moeten, niet andersom. En nogmaals, op het forum ben ik soms aardig negatief ja. Ook vaak heel positief, maar dat negeren we maar want dat is niet relevant voor dit topic :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:28:31 #98
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128535672
quote:

[..]

Nu doe je het weer.. Je hebt het zelf niet door volgens mij.. En profielteksten? Denk je nou serieus dat iemand die troep door gaat lezen? "hoi, ik ben op een leuke spontane jongen, hou van gezelligheid en ben romantisch" w/

Nee dus. Wachten tot iemand je leuk gaat vinden op basis van je profiel op een datingsite gaat niks worden. Ga gewoon 20/30 mensen per dag aanspreken op een site als Badoo of whatever, ga wat luchtige gesprekken aan zodat mensen je op een leuke manier leren kennen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:28:56 #99
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128535698
quote:
En toen ik nog vol goede moed op die sites stond kreeg ik net zo veel/weinig aandacht. Overigens meerdere profielteksten gehad, allemaal een positieve toon, maar dat maakt allemaal geen verschil.

Je kan gaan lopen klagen dat datingsites niet werken. Maar je zou je ook eens kunnen gaan afvragen waarom het voor anderen blijkbaar wel werkt. Genoeg verhalen daarover in het dating(site) topic.

Blijkbaar gaat het toch ergens mis. Probeer daar je vinger eens op te leggen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128535706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij? Nee totaal niet. En wat het nu precies is wat maakt dat vrouwen niet tot jou aangetrokken zijn geen idee.
Ja dat snap ik dus ook niet, en dat wekt wel de nodige frustraties op af en toe op den duur... maar da's verboden, ik moet happy happy joy joy blijven doen met de oogkleppen op :')

Ik ga werken :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')